Ketoosi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sori parinvuoden jälkeinen turha nosto, mutta jos on pakko mennä nuorena perseilemään alkoholin kanssa ketodieetillä, auttaako asiaa jos aamupäivästä kiskoisi jonkun hesen mega-aterian alle ennen juomisia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heippa,
Mulla on lokakuussa Fitness Expossa Fitnessmalli -finaali ja tarttisin lisäapuja. Itse olen jonkuverran kouluttautunut ja erittäin kokenut alalta. Olen kuntosaliohjaaja ja arvatenkin kuntosalin kova kuluttaja. Taustalla myös monen muunlaista ohjaamista liikunnan puolelta. Siskoni toimii personal trainerina ja hänen kanssaan valittiinkin dieetiksi tiukka alakarppaus / ketoosi, sillä vilja ei minulle oikein sovi. Meillä kummallakaan ei kuitenkaan ole käytännön kokemusta itse "loppukiristä" kisaa varten. Tarttisin siis apuja kuinka saan treenillä ja ruoalla lihakset parhaaseen mahdolliseen pumppiin kisoja varten. Olisi kiva kuulla kokemuksia, mutta haluaisin myös, että suosittelisitte minulle valmentajaa, joka on treenannut fitness-kisaajia tai kisannut itse jne.

Kiitos avustanne!

Kisoihin valmistautumisesta pidän treenipäiväkirjaa osoitteessa
http://iidaeveliina.gym-space.fi

Nostan taas ketjun mutta!

Siis en nyt ole aivan ymmärtänyt, Jos päätät kietaista sen viinaflindun naamaan ja lantraat sen, esim zero spriteen/funlightiin tai muuhun sokerittomaan limppariin niin rikkoutuuko ketoosi vaikka pitäisit muuten hiilarittoman linjan

joku sanoi että ketoosi syvenee tms. mutta rasvanpoltto ei kuitenkaan tehostu? Mutta vaikka vetäisit sen viinapullon nii haiseeko hengitys edelleen paskalle huomenna ja rasvanpoltto jatkuu ketoositilassa kunhan alkoholi on poistunut kehosta?

Kiitos ;)

Zone-sarja -42%
Nostan taas ketjun mutta!

Siis en nyt ole aivan ymmärtänyt, Jos päätät kietaista sen viinaflindun naamaan ja lantraat sen, esim zero spriteen/funlightiin tai muuhun sokerittomaan limppariin niin rikkoutuuko ketoosi vaikka pitäisit muuten hiilarittoman linjan

joku sanoi että ketoosi syvenee tms. mutta rasvanpoltto ei kuitenkaan tehostu? Mutta vaikka vetäisit sen viinapullon nii haiseeko hengitys edelleen paskalle huomenna ja rasvanpoltto jatkuu ketoositilassa kunhan alkoholi on poistunut kehosta?

Kiitos ;)

Mun näkemyksen mukaan kuten kirjoitat toisessa kappaleessa. Ketoosi ei katkea, koska kehoon ei tule hiilareita, mutta rasvanpoltto pysähtyy, kunnes kaikki alkoholi on poistunut elimistöstä. Kannattaa sitten varautua siihen, että tulee nopeammin humalaan ja krapula on kovempi.

Raakaa kossua tai vodkaa ;)

Ennemmin kyllä vodkaa sitten! Koskenkorva on maustettu sokerilla, jonka vuoksi se ei ole vodkaa.

Joo känni tuli nopeasti ja krapula oli aivan uskomaton, ei voi mennä lenkille kun pohkeet kramppasivat niin pahasti aamulla että heräsin siihen ja käveleminen sattuu

Pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa :DD

Haluan edelleen muistuttaa ketoasidoosista ja hiilaritankkauksesta päivää ennen dokaamista. Ketoasidoosi on myrkytystila ja ko happomyrkytykseen kuolee 8% sairastuneista. Happy partyday!

E. Ketoasidoosi siis on veren myrkytystila, jos esim haiman insuliinituotanto ei wörki kunnolla ja ketoaineita pääsee liikaa vereen. Veren ph arvot laskee ja makoisia unia tipassa.

sellasta kyselisin iha et täs ny tehny massaa jonku aikaa ja aattelin vähä puhdistaa elimistöö, et rupeis tavara imeytyy paremmi kropppaa. Ni puhelin tutun kans et olisko sellane 1-2vko ketoosi mitää? Vai millasta jengi suosittelis? Yritin ettii täst juttuu täältä mut ei ainakaa omaan silmää pistäny... Auttakaa tyhmää. :D ku massaa täs tehtäs mut vähä pakko saada kroppaa taas imee paremmi ravinteita yms.. kiitos etukätee :)

Miksi päivää ennemmin aloittaa hiilari tankkaus, eikö riitä saman päivän aamuna? Vai kuinka nopeasti hiilari imeytyy? Kuinka paljon hiilaria olisi hyvä ottaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysäsin tuossa alkoholi foorumilla jo asiasta, mut sieltä en saanut vastausta joten kysytään vielä täältäkin. Eli löytyiskö tietoa onko konjakissa tahi viskissä hiilareita? Ihan vaa lasillinen 2 sillon tällön rentouttamaan iltaa olis tarkotuksena. Ketoosit ollu päällä nyt reilu 3 viikkoa.

Miksi päivää ennemmin aloittaa hiilari tankkaus, eikö riitä saman päivän aamuna? Vai kuinka nopeasti hiilari imeytyy? Kuinka paljon hiilaria olisi hyvä ottaa?
Suositushan tuo vaan on. Itsekin aloitin juhannuksena hiilarien vetämisen normi ruoan muodossa vasta aamulla ja iltapäivästä lähtien menikin sitten pelkkää kaljaa ja makkaraa pari päivää.

Kysäsin tuossa alkoholi foorumilla jo asiasta, mut sieltä en saanut vastausta joten kysytään vielä täältäkin. Eli löytyiskö tietoa onko konjakissa tahi viskissä hiilareita? Ihan vaa lasillinen 2 sillon tällön rentouttamaan iltaa olis tarkotuksena. Ketoosit ollu päällä nyt reilu 3 viikkoa.

Jättäisin kyllä ottamatta. Ei ole aamulla enään kauheen rento olo noiden jälkeen

Ei ole hiilihydraatteja konjakissa eikä viskissä. Eikä myöskään kirkkaissa eikä rommissa.
Energiaa niissä tosin silti on, koska alkoholi sisältää 7kcal/100g.

Ei ole hiilihydraatteja konjakissa eikä viskissä. Eikä myöskään kirkkaissa eikä rommissa.
Energiaa niissä tosin silti on, koska alkoholi sisältää 7kcal/100g.

Kiitos, juu ei se kerta tai pari viikos paljookaa haittaa jos sen pari desii vetää kerrallaa.

Foorumilla lukee kaikenlaisia keinoja parantaa lepoaineenvaihduntaa, polttaa rasvaa ja dieetata. Otsikossa mainitsemani kolme asiaa ovat varmasti monelle tuttuja teoriassa, mutta onko käytännössä? Olen miettinyt, että millaisiin tuloksiin päästään yhdistelemällä nämä kolme asiaa. Sopivatko esimerkiksi ketoosi ja HIIT yhteen ja onko hyöty vaivan arvoinen? Vihreän teen sanotaan nopeuttavan aineenvaihduntaa, samoin kahvin. Kuinka suuri vaikutus näillä loppujenlopuksi on? Jos sanotaan, että pudotat puoli kiloa viikossa vähentämällä syötyjä kaloreita 500kcal/päivä, niin kuinka paljon 3x HIIT treeniä/vko ja vihreän teen litkiminen tuo bonusta rasvan polttoon?

Kokemuksia himodieettaajilta ja bodareitten kisadieeteiltä! Mahdollisia tilastoja olisi kiva nähdä :)

En ole himodieettaaja enkä kisadietillä, mutta johonkin on 11kg kadonnut muutaman kuukauden aikana. Vihreä tee, VHH ja Lenkkiä(Intervallia ja pk)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom