Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hemuli, en pääse nyt vastaamaan mailiisi, mutta voisin tosiaan alustavasti varata sen meikin. Soitan Susannalle vielä itsekin, mutta ajattelin varata paikkani jo ajoissa (sun kautta). :)

Protania saa monista lisäravinnekaupoista. Jokisen Mimmillä taisi olla myös pulloja myynnissä? En tiedä mitkä Suomessa halvimmat hinnat on, mutta taitaa kieppua siellä 35-45e kieppeillä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitenkäs teidän kintut ym kestää tollasta aerobisen määrää? Mulla on nyt 5 aamulenkkiä ja 2 ilta jumppailua, ja nyt jo jalat ihan kakkana.

Tosta syömispuolesta. Tarkotus ei oo kritoida, mutta siis eikö tossa oo jo vaarassa, että paino ei putoa senkään vertaa, siis kroppa menee "säästöliekille" tai jotain... ja lähtee lihasta?

Kyllä ne koivet kestää ihan hyvin, kun vaan muistaa venytellä ja hieroa huolella. Ja kyllähän tässä semmoinen pieni rakkaussuhde on kehittynyt mobilaatin ja Pogostan linimentin kanssa :D Ja kannattaa vaihdella lajeja ja esim. kulmia crosstrainerissa tms, niin tulee rasitusta vähän eri kohtiin. Ja toki ihmisissäkin on eroa, joidenkin kroppa ja koppa vaan kestää kovempaa rasitusta.

Ja toki ideaalitilanne olisi aina se, että se lähtökunto dieetille olisi niin siisti, että dieetin ei tarvitsisi olla kovin pitkä, eikä mikään kituutusversio. Itellä alkuperäinen ajatus oli kisata vasta ensi keväänä, mutta sitten yksi vanha kilpasisko sai houkuteltua tähtäämään jo syksyn kisaan, ja vaikka edessä olikin varmaan lähes kaikkien mielestä täysin mahdoton urakka, niin kyllä se kilpailuvietti ja -henkisyys on vaan niin syvälle juurtunut, että luonto ei anna periksi sanoa ei. Joten tässä sitä nyt mennään.. Ja silloin kevään kisoissa jollekin ihan vilpittömästi totesin, että kyllä aika päällikkönä itseäni pidän, jos tosiaankin edes ok kunnossa syksyllä siellä lavalla törötän :lol2: Mutta, sitä saa mitä tilaa, ei auta itku markkinoilla.

Kun mennään tosi alhaisilla kaloreilla, niin on erityisen tärkeää, että osaa kuunnella omaa kroppaa ja antaa sille pikku tankkauksia eli käynnistyksiä, jos se alkaa osoittamaan hiipumisen merkkejä. Kevyt hiilareiden nosto ja jo jaksaa taas ja se mahdollisesti kadonnut pumppikin löytyy taas treenikaveriksi. Ja muutaman päivän päästä paino on taas selkeästi alempana kuin aiemmin. Ite syön aika paljon (tai mikä nyt sitten on kenenkin mielestä paljon) lisäravinteita, joiden uskon ja kokemuksesta väitän säästävän lihasmassaa. Mihinkään utopistisiin lihasmassan lisäämisiin niiden avulla en usko, vaan lähinnä juuri siihen säästävään ja purkua estävään vaikutukseen. Päivässä menee mm. 30g glutamiinia, 10g kreatiinipyruvaattia, palkkari x 2, CLA, Vanadyl sulfaattia, monivitamiinitabletteja, C-vitamiinia jne jne.

Viimeksi muokattu:
Nyt kun tässä ollaan kitisty ja päivitelty kaloreita, niin jutellaas samalla vähän kunnosta. Miltä teillä kunto näyttää? Joko vatsapalat näkyy, entäs millainen erottuvuus teillä on selässä ja olkapäissä? Mulla tuo selkä on aina tiukentunut tosi hitaasti, enkä totta puhuakseni ole ikinä nähnyt mun vatsapalojakaan. Nyt kuitenkin selkään alkaa piirtyä niitä uria ja hassuja lommoja (joita en ole pahemmin aiemmin itselläni nähnyt :D). Massusta tuntuu läpi pikkuriikkiset palikat, mutta ei sieltä vielä näy niiden reunoja... semmoinen putki vaan. Olkapäät näyttää jo aika makeilta treenatessa. Motivoi hulluna kun huomaa salilla aina että jotain näkyy taas hiukan selvemmin.

Kuinka tarkkaan te osaatte arvioida, tai ylipäätään arvioitte kisapainonne? Miten varsinkin te, jotka ootte kisanneet aiemmin, arvioitte? Joka vuosi hitusen korkeammalle?

Onko täällä muuten ketään joka dieettaisi täysin ilman vaa'alla ravaamista? Mä pistin omani jäähylle hetkeksi, ettei tulis stressattua turhaan. Numeroita ne vaan on... saa valmentajan silmä mulkoilla sitten eteneekö se kunto vai eikö se etene. :)

Täällä yhä mukana kuvioissa ja Tänään Oli Ekaa Kertaa Nälkä:eek: ... Eilen sain uuden ruokaohjelman, jota on siis kiristetty! Saas nädä kuinka rupee pälli repeileen ku ton nälän kanssa alkaa oikee kaveeraamaan:D . Onneks kuitenki aika lyhyt matka taivallettavana.
Kuntoo tarvis kyl hurjasti saada jaloista vielä kiristyyn, mut mä oon siitä onnellisessa asemassa, et en yhtää tiedä( tai no yhtään ja yhtään..), et mitä pitäis olla, ni en osaa oikei paljon ressatakkaa. Paino mulla on ihan kamala, mutta koitan olla sitä miettimättä. Ei tuu keijua tästä tytöstä:nolo: .
Aamusin näkymä peiliin on yläkropassa ihan jees. Nyt täytyy vaan toivoo parasta ja tehdä paljon työtä:whip: noitten kinttujen eteen. Onneks on Niin Upeet ilmat, et on suorastaa ilo käydä kipottelemassa tuolla pihalla!

Mun tilanne on siinä mielessä "hyvä", että pudotettavaa kisoihin on vaan 4-5kg. Aikaa tuohon "urakkaan" kuluu mulla kyllä se 12-14vkoa. Vaikka pudotettavaa on vähän niin se tuntuu tippuvan niin hitaasti...Ärsyttää kuulla läheisiltä tämän tyylisiä komentteja "no kun ei sulla oo mistä ottaa pois" tai "kyllähän se viimeksikin putosi", mur! En kuitenkaan vielä oo mikään kisakiree. Mä oon niin pirun kriittinen. Tänäään saattaa olla hyvä päivä ja kunto näyttää hyvältä, huomenna taas näkyy vaan läskit.

Vatsalihakset erottuu jo ihan ok...Mulla nyt ei mitään huimia paloja olekkaan :) Yläkroppa on aika tiiviissä kunnossa ympärivuoden. Mutta huomaan kyllä senkin viikkojen kuluessa kiristyneen...alaselässä on omasta mielestä ainakin vielä liikaa löysää ja tietty myös reisissä ja pepussa...Näitä naisen ongelmia :) Kisapainosta mulla on sellanen "visio", että se olisi noin 2kg enemmän kuin 1,5vuotta siteen...Vaakalla tulee rampattua liikaa ja se vaan masentaa :(

Mä olen aikatauluista melkoisesti myöhässä, kiloja on vielä ihan liikaa eikä kireydestäkään voi oikein puhua. Sairastelin tossa pitkään, mutta eteenpäin mennään sitkeästi. Kaloreissa on kyllä hyvin vielä varaa tiputtaa, mutta etenen maltillisesti, ei kannata heti kaikkia aseita lyödä kehiin. Onhan noita viikkoja tässä kuitenkin vielä jäljellä....katsotaan nyt sitten kuinka homma etenee, kunhan räkä lakkaa valumasta...

Tosta syömispuolesta. Tarkotus ei oo kritoida, mutta siis eikö tossa oo jo vaarassa, että paino ei putoa senkään vertaa, siis kroppa menee "säästöliekille" tai jotain... ja lähtee lihasta?

syön about 3000/800/1100/1310/1600 kierroilla. sillon ku on hyvä olo niin

alimmat kalorit ja jos päässä vippaa tms niin korkemmat.jos unta tullu 4h niin

jää kyllä aamulenkki.oon huomannu että ei ole mitään väliä syökö 200

kcal/pvä ja tekee 500h aerobista,paino putoaa yhtälailla vaikka söis 1800 ja

tekis 1h aerobista.kyse on vaan aterioiden rytmityksestä ja iltasyömisistä,

sekä veden juonnista.kun on nälkä ja vatsa toimii,niin paino putoaa

takuulla.mulla on vaan sika hidas aineenvaihdunta ja itsepäiset

reidenetuosat,joiden kanssa käyn päivittäin kiivasta keskustelua miltä pitäis

näyttää
angry.gif

Miltä teillä kunto näyttää? Joko vatsapalat näkyy, entäs millainen erottuvuus teillä on selässä ja olkapäissä? Mulla tuo selkä on aina tiukentunut tosi hitaasti, enkä totta puhuakseni ole ikinä nähnyt mun vatsapalojakaan.
no perse ihan ok lommoilla sivuista,reidet ok sivuista,kutseja näkyvissä,sixpack ok,verisuonet alavatsassa ja käsissä,olkapäissä,kaksoisleuka lähteny:hyper: ,selässä muhkuja.siispä niitä kutseja odotellaan reiden etuosaan.pisara pilkottaa hieman jo.
Kuinka tarkkaan te osaatte arvioida, tai ylipäätään arvioitte kisapainonne? Miten varsinkin te, jotka ootte kisanneet aiemmin, arvioitte? Joka vuosi hitusen korkeammalle?
olisin ihanteellinen 53 kilosena about.?!

Mä olen saanu kuihtuneet vatsabetonit vähäsen kasvamaan ja sillon kun en ole nestepossu niin nehän näyttää aikas ärjyiltä. Eli lähinnä aerobisen jälkeen. Muuten olen aina liquid kun syön niin paljon suolaa ja juon vettä. Tällä viikolla (eilen) koin positiivisen yllärin aamulla: paino oli ykskaks pudonnu puoli kiloa ja vaaka näytti 55,5. Alavatsasta näky eka kertaa täl dieetillä myös verisuonia ja käsissä ne on näkyny tosi hyvin jo kauan. Olkapäissä mulla varmaan suonia olekaan:D

Hanuri on kaamea, samoin reiskojen sivuihrat ja sisäihrat. Hyhhyyyh! Tosin jalat on niin tukkoisetkin että ei ihme jos näyttää makkaralta. Joskus kunnon venyttelyn jälkeen aamulla piirtyy kutsit. Ja kisapaino pitäs saada pari kiloa alemmas kuin kultsalla, jossa hanuri&co. oli vielä aika pullavassa kunnossa:D

Tänään taas tankkailen ja mulla aina vähän ylittyy toi suunniteltu keskiarvo mutta kovasti menee sapuskaa läpi imeytymättä :lol2: Tälle viikolle piti keskariksi tulla 1800 mutta ehkä se hieman pomppaa ylemmäs. 6 päivän keskiarvo kuitenkin vain n.1600 ja 6salitreeniä ja 6,5h reipasta aerobista (liikaa punttia mutta kulkihan nuo silti). Yritän kokoajan huijata kroppaani vaihtelemalla treenipäiviä, aerobisia, ruokia ja kaloreita. 6 viikossa lähtenyt n. reilut 3kg ja vielä viitisen pitäs saada veks.

Kunhan pääsen uimaan niin kyllä tirisee:D Nyt en jätä uintia pois, koska se tekee niiiin hyvää päälle, lihaksille ja aineenvaihdunnalle. Ja viime dieetillä alkoi tapahtua vasta kun palasin altaalle :whip:

Laitetaas nyt katsausta täältäkin päin.

Tänään kalorit putosi ekaa kertaa viikkoihin, 1600 -> 1400. Paino tippunut kivasti, toukokuusta reilu 5 kg lähtenyt. Viikonlopun aamupaino 52,8 kg.
Lauantaina tulossa ensimmäinen tankkauspäivä, jännittävää :eek:

Vatsassa palat hienosti näkyvissä (paras puoleni :D ), selässä omasta mielestä selvää kiristymistä havaittavissa (kaikenlaisia koloja ja muhkuroita) ja olkapäätkin alkaa näyttää jo ihan kivalta. Murheenkryyninä perse ja reidet, jotka farkkujen roikkumistilasta päätellen ovat kuitenkin jopa kiristymään päin. Tissejä ei koskaan juuri ole ollut, mutta nyt niitä ei ole senkään vertaa :D

Oon aina luullut että mulla ei suonia edes ole, mutta kas kummaa. Yks aamu huomasin että alavatsassa tuntuu suoni (tuntuu muuten aika inhottavalta jotenkin :rolleyes: ) ja säärissä näkyy pari suonta luun päällä. Nimim. Suonet väärässä paikassa?! :eek:

Mut vielä oon ainakin ihan innoissani. Jotenkin kamalan mielenkiintoista huomata kropassa kaikki nää muuttumisen merkit ja tajuta, että tähän oikeasti pystyy!! Toivottavasti se kisakireyskin sieltä vähitellen sitten tulee!

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lueskelin taas noita expo sivuja ja nyt vaihteeksi jäi vavaamaan kun siel lukee et alkukilpailuissa (vaparipuolen)nähdään fysiikka kierros ja finaalissa nähdään 5 parhaan vaparit...et tarkoittaako toi et vaparipuolenkin kisoista finalistit valitaav VAIN fysiikan perusteella EIKÄ fysiikan ja vaparin? Aika kummallista ja ristiriitaista jos näin homma menee, kun vaparihan on olennainen osa tuomarointia perusfitneksessä...molempien osien perusteella kyl finalistit pitäisi valita..:(

Dodiin, dietti-aivot haluaa käsittää kaiken tuhannen väärin :) kysyin asian Kp:lta ja kyllähän se vaparikin alkukilpailuihin kuuluu :)...tyhmä minä :wall:

Vituttaa tänään ihan raivolla. Ei siinä mitään, että dieetti jumittaa, mutta että se jumittaa jo viidettä, kuudetta viikkoa. Tää ois ihan kivaa, jos näkyis edes pieniä vivahteita siitä että teen jotain oikein. Vaikka kuinka ajattelen positiivisesti, niin tästä on nyt tosi vaikea kehittää mitään positiivista - korkeintaan se, että tiiänpähän ainakin että mun kroppa on varmaan yks viimeisistä joka nääntyy nälkään jos joskus tulee sota ja joudun keskitysleirille.

En tiedä mikä vois vituttaa enemmän kuin se, että antaa itsestään 110% joka ikinen päivä ja saa takas 0%? Kun kaiken tekee kuten käsketään, heittää ne aivot narikkaan ja tekee vaan... ja sit kun pienen hetken ajattelee ja katsoo että "hmm, missäs tänään mennään", niin sitä mennään aivan tasan samassa pisteessä kuin helvetin monta viikkoa aiemmin.

Mikähän mussa on vikana?

En tiiä kumpaa noista alla olevista alkaisin painelemaan...

panic_button-lg.jpg

Tiedän, että se on tosi turhauttavaa, kun tekee ihan kaiken ja silti ei tapahdu mitään. Mutta tiiättekö mitä? Tästä se peli vasta alkaa! Enää reilu 5 viikkoa aikaa, näyttäkää KUKA TAHTOO todella olla kunnossa siellä lavalla. Taistelkaa taistelkaa taistelkaa.. Niin kauan ku on päiväkin kisaan, on vielä toivoa. Stressaamisella ja hätiköinnillä taas tekee kaikkea muuta kuin edistää kuntoaan. Nyt rauhassa vaan, iloiten ja nauttien, määrätietoisesti töitä tehden, raivoa tahtoa raivoa, tuskaa ja piinaa! Vaikka se takuulla onkin helvetin vaikeaa, ni kaivetaan jostain vielä se ilo ja nautinto. Tehän teette just sitä, mitä te rakastatte! Ihan hirmuisesti onnen palloja jokaisen rutistuksiin:haart:

Tiedän, että se on tosi turhauttavaa, kun tekee ihan kaiken ja silti ei tapahdu mitään. Mutta tiiättekö mitä? Tästä se peli vasta alkaa! Enää reilu 5 viikkoa aikaa, näyttäkää KUKA TAHTOO todella olla kunnossa siellä lavalla. Taistelkaa taistelkaa taistelkaa.. Niin kauan ku on päiväkin kisaan, on vielä toivoa. Stressaamisella ja hätiköinnillä taas tekee kaikkea muuta kuin edistää kuntoaan. Nyt rauhassa vaan, iloiten ja nauttien, määrätietoisesti töitä tehden, raivoa tahtoa raivoa, tuskaa ja piinaa! Vaikka se takuulla onkin helvetin vaikeaa, ni kaivetaan jostain vielä se ilo ja nautinto. Tehän teette just sitä, mitä te rakastatte! Ihan hirmuisesti onnen palloja jokaisen rutistuksiin:haart:

KIIIITOOOOS:haart:

Haluaa ottaa tästä ehdottomasti buustausta itelleen...:D

Annie, eihän se kyse olekaan siitä, etteikö sitä tekis kaikkensa ja antais oikeasti ittestään sen sata prosenttia joka ikisessä treenissä ja joka päivä. Siinäkään ei aina se tahtominen auta. Tuskin täällä kukaan ajattelee, että mä en TAHTOIS olla kunnossa?! Kyllä mä tiedän että sitä aikaa vielä on, mut realiteetit pitää silti ymmärtää. Rasva ei pala sillä tavalla PLIM vaan yhdessä yössä, 5kg veke ja ollaan kisakunnossa. Onhan se nyt ihan fysiologinen mahdottomuus, että tällaisella energiamäärällä kehitettäis lihasmassaa kilotolkulla lyhyessä ajassa. En oikein tiedä jaksanko uskoa sitäkään, että tässä olis nyt rasvaa polteltu koko heinäkuu ja keho vaan varastoisi saman verran nestettä siten että paino pysyy koko ajan samana. Samahan se sille painolle on, mutta ei sitä voi kieltää etteikö se jotain suuntaa kuitenkin kertoisi mihin se kiristely etenee.

Tämä EI siis missään nimessä ole valitusviesti tai loppukaneetti mun dieetillä, totta hitossa aion painaa tästä eteenpäin ihan samalla raivolla. Pakko vaan päästää parit ärräpäät koska tiedän että te täällä, jos ketkä, ymmärrätte mikä fiilis tällaisessa pisteessä voi olla.

Eipä tässä muuta kun jatkan vaan edelleen kuten käsketään ja katotaan sitten reilun kuukauden päästä mikä on meininki. Pistän ne aivot takas nyt sinne narikkaan, vedän naamalle tuon avatarin ilmeen ja painelen etiäpäin.

Älä Annu ota tuota mun tekstiä loukkauksena (ei ollut tarkoitus siis teilata), tiedän että haluat piristää. :) Meinasin vaan sitä, että vaikka se tahto voi vuoria joskus siirtääkin niin näköjään rasvaa sillä ei saa sulamaan taikasauvan näpäytyksellä. Harmi! :lol2:

Pistän ne aivot takas nyt sinne narikkaan, vedän naamalle tuon avatarin ilmeen ja painelen etiäpäin.

Oikea meininki, tsemppiä ja voimia kovasti Faidra, kyllä se rasva siellä tirisee ja sulaa ihan varmasti ja lopussa kiitos seisoo :thumbs:

Annukkani sanoi:
Nyt rauhassa vaan, iloiten ja nauttien, määrätietoisesti töitä tehden, raivoa tahtoa raivoa, tuskaa ja piinaa! Vaikka se takuulla onkin helvetin vaikeaa, ni kaivetaan jostain vielä se ilo ja nautinto.
Kiidos Annie :) Tällä hetkellä tuntuu siltä, että se ilo ja nautinto on nimenomaan tässä tekemisessä, itsensä ylittämisessä, hiessä ja kivussa ja siinä tyydytyksessä, mitä homman eteneminen antaa.

Joku tuossa aiemmin kyseli kunnosta, ja täällä mennään siinä vaiheessa, että juuri tässä kondiksessa tuntuu hyvältä ja viihdyn. Kaikki tästä eteenpäin on nimenomaan sitä kuntoa, mikä erottaa hyvän salikondiksen siitä kisakunnosta. Suonia lonkissa, käsivarsissa, olkapäissä ja taitaa yksi kummitella tuossa alavatsassakin. Eilen saunassa makoilu ei tuntunut enää kovin mukavalta, kun alkaa pehmusteet olla sen verran vähissä tietyistä paikoista. Mutta matkaa on vielä taivallettavana pitkälti, ennenkuin olisin edes puoliksi tyytyväinen.

Latest posts

Back
Ylös Bottom