Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku muukin taisi täällä mainostaa ett olis hyvä meikkaja tarjolla kisapäiväksi. No, mua on tulossa Lahteen stailaamaan kaikkien tuntema entinen fitnesskilpailija Susanna Suomi (os.Markkula), joka ei varmaan pahemmin esittelyjä kaipaa. Suskilla oli aina upea kisaluukki ja hän on siis alan ammattilainen, mm. MTV3:lle meikannut jne. Hän voisi ottaa 3-4 tyttöä mun lisäksi, kisameikki maksaa n.40-50e (harjoitusmeikin voi sopia jos on tarvetta). Kampauksetkin järjestyy, hintaa vain pari kymppiä vaan tuohon meikin päälle. Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä HETI, laittakaa vaikka meilinne tähän ketjuun, niin annan privana Susannan yhteystiedot. Mahtava fiilis kun on ammatillainen varattuna tärkeäksi päiväksi, yksi huolen aihe vähemmän! Jos muuten joku muukin meinaa käydä Turussa täältä TREen suunnalta ihan päiväseltään, mun kyytiin mahtuisi...

Onko toi hinta yhdestä meikistä, eli kahdelta päivältä 100e?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olisiko jollakin hyviä vinkkejä kuinka saada kisakenkien pohjista pois kengänkoon numerolaput ym tarrat pois? Kultsan kisoissa huomasin, kuinka jollakin vielä vilkkui pohjassa hintalappukin:jahas:

Olisiko jollakin hyviä vinkkejä kuinka saada kisakenkien pohjista pois kengänkoon numerolaput ym tarrat pois?
Kynsilakanpoistoaineella lähtee helposti. Eli pumpulilla kostuttaa sen tarrankohdan hyvin ja sitten vaan pyyhkii tai rapsuttaa liimajäljet pois.

Aika heikosti meinas tuo dieetillä olo sujua, kun meinas tyystin loppua..!

Tsemppiä kovasti sinulle ninuli!!! Pidä vaan tiukasti kiinni omista haaveistasi ja tavoitteista, vaikka ne ei muille niin tärkeitä ehkä olekaan. Kurjaa on kyllä, jos ei läheisiltä heru minkäänlaista kannustusta, vaikka varmasti näkevät, että tämä juttu on sinulle tärkeä. Ja ite aina toitotan sitä, että silloin kun äiti voi hyvin, niin lapsetkin voivat hyvin.

Ehkä salilta vois löytyä joku samanhenkinen, joka pystyis tsemppaamaan silloin kun on karmea väsy ja usko meinaa loppua? Ja joka ymmärtää ja arvostaa sitä työtä, mitä kisojen eteen teet.

Pitäisköhän järkätä syksyn kisojen jälkeen kisaavien punttimimmien (ja punttimammojen ;) ) oma miitti, missä voitais tavata, purpattaa ja tsempata ja vaikka porukalla katsoa kisat uudestaan ja uudestaan videoilta? ....niin ja kai sitä vois jotain vaikka syödäkin samalla :kuola:

Kiitos, Vilmis, vinkistä!

Ja ehdottomasti, KYLLÄ, kisojen jälkeen miitti, jossa voitais analysoida asioita ja mielentiloja...ja syödä...:kuola: :lol2:

Zone-sarja -42%

Toi on siis yhden kisameikin hinta, mutta uskoisin ett jos tulee meikki molempina päivinä, siitä hinnasta voi neuvotella. Jos sulla on kiinnostusta, voisin antaa Susan tiedot, ett voisit kysellä tarkemmin. Tossa hinnassa oli muutenkin vähän pelivaraa, ett jos Susa saa 4-5 stailattavaa, hinta voi laskea kaikilta.
Mie itse meinaan pärjätä Turun ihan omin avuin (tekoripset ja kulmien kestovärikin tekee jo paljon), mut asennoidun siis niin ett Lahteen mennään ja sit kaikkilla mausteilla :)

Vilmis, hyvä idea! :rock: Oispa tosi kiva kyllä nähdä tyttöjä kisojen jälkeen.

Aivi, täällä tosiaan mennään jo kovin matalilla kaloreilla. Mitä muita vaihtoehtoja edes olis? Kun paino ei putoa aiemmilla (KA 1600kcal) ja aerobistakin on jo niin hitosti (9.5h/vk), niin mitä muuta tässä enää voisi tehdä? Kisoihin on alle 7 viikkoa ja kiloja pudotettavana vielä noin 7. Nyt sais tapahtua vauhdilla, tai jää kisat käymättä. Luotan näissä muutoksissa valmentajaan, vaikka saatankin ehdottaa itse myös jotain. Olo on just nyt ihan syvältä ja myönnän että väsyttää ihan tajuttomasti, mutta periksi en anna!!

Tällä kertaa en mene enää keskenkuntoisena lavalle. Se on joko nappikunto tai ei kisaa ollenkaan. Joten rasvan ois parempi nyt suhista vauhdilla. :)

(tämä ei siis ollut purkautuminen Aivia kohtaan kun hän mainitsi matalista kaloreistani, vaan ennemminkin yleinen avautuminen :lol2: )

Aivi, täällä tosiaan mennään jo kovin matalilla kaloreilla. Mitä muita vaihtoehtoja edes olis? Kun paino ei putoa aiemmilla (KA 1600kcal) ja aerobistakin on jo niin hitosti (9.5h/vk), niin mitä muuta tässä enää voisi tehdä?

Mulla oli jo heinäkuun alussa keskiarvokalorit n. 1350 ja aerobista lähemmäs 10 h/vk. Minkäs teet, mielelläni olisi syönyt enemmän, jos vaan rasva palaisi isommilla kaloreilla. No, nyt on hyvää aikaa potkia aineenvaihduntaa liikkeelle :rolleyes:

Tsemppiä täältä Faidralle ja tietenkin myös kaikille muille tytöille.Mä en tällä hetkellä pysty eedes kuvittelemaan miltä pää tuntuu noin alhasilla kaloreilla..:worship:

Korjaus edelliseen viestiini

No tajusin vasta nyt ett tarkoitit siis kahdella päivällä kisavkonloppua Lahdessa. Juttelin Susannan kans tänään ja hän lupasi ett meikki kahdelta päivältä on 70e ja jos hän sais 3-4 tyttöä mun lisäksi, hinnasta tippuisi vielä pois...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites tuo meikin buukkaaminen Lahteen - mistä sitä ennen Turun reissua tietää pääseekö karsinnasta läpi? Vaikka itsellä usko oiskin vahva niin eipä se aina riitä. Ei voi tietää ennenkuin Turun kisa on ohi. Vähän vaikeaa varata meikkaajaa. :jahas:

Buttis, olettekos te sopineet jo jotain näiden teidän hovimeikkaaja-kampaajien kanssa Lahden reissusta?

Mä täällä sormet ja varpaat ristissä toivon, että pääsisin Lahteen saakka. Ja jos niin käy niin molemmille päiville tarvii jonkun puunaamaan mut, itse en taida siinä hässäkässä kyllä uskaltaa maalailla naamaani. JOS... ja kun? :D

Kiitos vilma-liinalle kannustavista sanoista!!! On meidän salilla samanhenkisiä tyttöjä paljonkin. Treenaan Lahdessa GYM 1:llä. Ja sieltähän löytyy Sorsaa, Tunturia, Paleria ym.. En vain pääse paljon jutskailemaan, kun treenaan tosiaan kuuden aikaan aamulla, jolloin siellä ei paljon muita ole kuin siivoojat minun lisäkseni. Palerin Minnaa sentään näen töissä ja on tullut muutaman kerran vuodatettuakin hänelle näistä fiiliksistä. Minna on aika hyvin saanutkin minut piristymään ja näkemään asiat taas paremmalta kantilta! 9vko on niin lyhyt aika, että aion vääntää naama irvessä, vaikka tulis mikä!! Mutsi jopa suostui hoitamaan tyttöjä, kun kävin sovittamassa biksuja. Välillä sentään tapahtuu semmottisia positiivisia yllätyksiä!!

Juu ja se punttimimmi/mammamiitinki on aivan loistava idea. Mie oon messis!

Toi on siis yhden kisameikin hinta, mutta uskoisin ett jos tulee meikki molempina päivinä, siitä hinnasta voi neuvotella. Jos sulla on kiinnostusta, voisin antaa Susan tiedot, ett voisit kysellä tarkemmin. Tossa hinnassa oli muutenkin vähän pelivaraa, ett jos Susa saa 4-5 stailattavaa, hinta voi laskea kaikilta.
Mie itse meinaan pärjätä Turun ihan omin avuin (tekoripset ja kulmien kestovärikin tekee jo paljon), mut asennoidun siis niin ett Lahteen mennään ja sit kaikkilla mausteilla :)

Sama täällä, Lahdessa kaikilla mausteilla:rock: ja Lahteen asti mennään, sillä meidän sarjasta pääsee kaikki, sillä osanottajia on niin vähän. Olisin kiinnostunut tuosta Susan stailauksesta, sillä olishan se kerrankin kiva näyttää hyvältä, mikäli tästä naamasta jotain saa;) Siispä ottaisin sen kun kerran hinnastakin saa vielä sopia...

Sama täällä, Lahdessa kaikilla mausteilla:rock: ja Lahteen asti mennään, sillä meidän sarjasta pääsee kaikki, sillä osanottajia on niin vähän. Olisin kiinnostunut tuosta Susan stailauksesta, sillä olishan se kerrankin kiva näyttää hyvältä, mikäli tästä naamasta jotain saa;) Siispä ottaisin sen kun kerran hinnastakin saa vielä sopia...

Kiva, luulin ett pystyisin laittamaan sulle privaattina viestiä, muttei onnistukaan. Eli laitatko sie tänne meiliosoitteesi, niin lähetän Susan yhteystiedot...
PS. Kilpailet ilmeisesti myös masters- sarjassa?

Aivi, täällä tosiaan mennään jo kovin matalilla kaloreilla. Mitä muita vaihtoehtoja edes olis? Kun paino ei putoa aiemmilla (KA 1600kcal) ja aerobistakin on jo niin hitosti (9.5h/vk), niin mitä muuta tässä enää voisi tehdä? Kisoihin on alle 7 viikkoa ja kiloja pudotettavana vielä noin 7. Nyt sais tapahtua vauhdilla, tai jää kisat käymättä. Luotan näissä muutoksissa valmentajaan, vaikka saatankin ehdottaa itse myös jotain. Olo on just nyt ihan syvältä ja myönnän että väsyttää ihan tajuttomasti, mutta periksi en anna!!

Tällä kertaa en mene enää keskenkuntoisena lavalle. Se on joko nappikunto tai ei kisaa ollenkaan. Joten rasvan ois parempi nyt suhista vauhdilla. :)

sielunkumppanisi-täydellinen kopio-löytyy täältä!kiva itkeä tihnuttaa kun tietää, ettei ole ajatuksineen yksin.
lonely.gif
pullhair.gif

sielunkumppanisi-täydellinen kopio-löytyy täältä!kiva itkeä tihnuttaa kun tietää, ettei ole ajatuksineen yksin.
Liityn kanssa tähän tiimiin sorjaan?!? :D Paitsi että ruokaa tulee päivittäin vähän vähemmän ja aerobista ja punttia vähän enemmän. Tavallaan ei edes ihme kyllä väsytä, välillä vaan harhailen missä sattuu ja jumitan tuijottamassa "ei-minnekään"...
Laitankin tähän yhden kuvan, mikä motivoi painelemaan täyttä höyryä eteenpäin...
Linda ilman kisavärejä nääs :)

Liitteet

• morronzoo_3310.gif
    morronzoo_3310.gif
    164,2 KB · Katsottu: 585
Kiva, luulin ett pystyisin laittamaan sulle privaattina viestiä, muttei onnistukaan. Eli laitatko sie tänne meiliosoitteesi, niin lähetän Susan yhteystiedot...
PS. Kilpailet ilmeisesti myös masters- sarjassa?

Moikka, meitsi kilpailee vaparin puolella, vaikka kyllä voisin osallistua tuohon masters sarjaankin kait. Tykkään itselläni enemmän tuosta vapari touhusta. Yritän laittaa sulle privana mun meili osoitteen. Katotaan kuinka käy...

No ei sit onnistunu. Mitäs me nyt sit tehtäis kun en mielelläni laittaisi tänne palstalle mun osoitetta... Eli, mitkäs keinot otetaan käyttöön Hemuli?

Voi teitä "raukkoja" Faidra, Luomu ja Vilma-Liina...Mulla ei ihan vielä ole tuo tilanne. Aerobista tulee n.6h vko ja kalori ka on 1800.Silti väsyttää :) En taida enää valittaa. Viimeksi en joutunut menemään alle 1600 ka, katsotaan miten nyt.

Mitenkäs teidän kintut ym kestää tollasta aerobisen määrää? Mulla on nyt 5 aamulenkkiä ja 2 ilta jumppailua, ja nyt jo jalat ihan kakkana.

Tosta syömispuolesta. Tarkotus ei oo kritoida, mutta siis eikö tossa oo jo vaarassa, että paino ei putoa senkään vertaa, siis kroppa menee "säästöliekille" tai jotain... ja lähtee lihasta?

Durasel ja muut Susan meikistä kiinnostuneet

No ei sit onnistunu. Mitäs me nyt sit tehtäis kun en mielelläni laittaisi tänne palstalle mun osoitetta... Eli, mitkäs keinot otetaan käyttöön Hemuli?

Kyllä mie voin tähän nimeni laittaa, todennäköisesti tää melko rajattu porukka kyllä toisensa nikkienkin alta tuntee. Eli meilaile mulle virpi.myllynen@luukku.com, niin laitan Susan puh.nron sulle.

Sit kaikille kisaan menijöille, mistä tällä hetkellä saa (edullisimmin) Pro Tania? Muut värit lienee nykyisin "kiellettyjen aineiden listalla", silloin aikoinaan tykkäsin laittaa vähän Panattaa tai Dream tania vielä päälle...

Latest posts

Back
Ylös Bottom