Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Katotaan noiden kolmen viikon päästä olevien kisojen jälkeen mutta kovasti tekis mieli lähteä taas syksyllä. Mulla on kova "nälkä" :D

Sitten ainakin vuoden tauko.:) Niin kerkee muutakin kuin kuihtua ja aukoa Leelille sitä päätä h0h0 :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dietin alkuajankohtaa ei ole viel päätetty...mut pudotettavaakaan ei ole kuin n.5kg tavoitekuntoon :)

Veikkaisin et max. jotai 13kg saa tiristellä, viime syksynä kun jäi vielä pehmeeks niin ton sulattelun jälkeen pitäs kisakondiksen jo olla lähellä :) mutta aika näyttää...

Mä oon mukana Body Fitness puolella, lyhyt sarja, Ehkä joskus tulevaisuudessa kiinnostais vaparikin, mut tässä elämäntilanteessa tää riittää aivan tarpeeks kovaks haasteeks, Oon kesän aikana palailemassa työelämään kotiäidin roolista!
Mä tuolla jossain kohtaa kyselinm et onks kohtalotovereita? Todettiin meinaan runsas viikko sit alkava napatyrä, Nyt näyttää siltä, et se tarvii tossa toukokuun aikana leikata, Minkäs teet, Ehkä sellane muutaman viikon Oikee Lepo voi tehdä hyvääkin,,,:D

Kai sitä minäkin nyt voin suunnitelmani julkistaa :) Tavoitteena syksyn bodyfitness, lyhyt sarja. Dieetille kesäkuussa, pudotettavaa 7-8 kg. Monta vuotta oon tätä ajatusta kypsytellyt ja nyt tarjoutui loistava tilaisuus saada hyvä valmentaja tueksi ja muutenkin elämäntilanne on otollinen. Jotenkin epätodellinen fiilis, että tästä oikeesti tulee nyt totta, mutta uskottava se on :thumbs:

akki sanoi:
Kai sitä minäkin nyt voin suunnitelmani julkistaa :) Tavoitteena syksyn bodyfitness, lyhyt sarja. Dieetille kesäkuussa, pudotettavaa 7-8 kg. Monta vuotta oon tätä ajatusta kypsytellyt ja nyt tarjoutui loistava tilaisuus saada hyvä valmentaja tueksi ja muutenkin elämäntilanne on otollinen. Jotenkin epätodellinen fiilis, että tästä oikeesti tulee nyt totta, mutta uskottava se on :thumbs:

Hi hii, nyt se on sitten mustaa valkoisella. :kippis1:

fitnesspimu sanoi:
Hi hii, nyt se on sitten mustaa valkoisella. :kippis1:

No niinpä :eek:

Ja sovitaan että käytetään näitä :kippis1: hymiöitä vaan toukokuun loppuun saakka :D

Jaahas, kaipa minäkin liityn itsensäpaljastajien joukkoon. Oli kevään kokemus millainen hyvänsä, niin syksyn bf-karsintoihin ja toivottavasti SM:iin paahdetaan samalla raivolla. Mitä sitä hyvää pohjaa hukkaamaan kun on tehny niin pirusti töitä jo tähänkin saakka. Tähän kisaan en mitenkään pääse siihen kuntoon mitä tavoittelin, joten syksyksi sitten vedetään juuri niin tiukaksi kuin vaan suinkin pääsee. Tarkoitus on kerätä hippunen pyöreää lihastakin ennen seuraavaa kiristelyä.

Eka kuitenkin nämä noviisimittelöt alta pois. :)

Hitsi tätä ketjua ei meikäläisen pidä lukea, niin herkästi alkaa polttamaan syksyn karkelot... :D ja kun mä tunnen sen että nyt ei voimat ja rahkeet riitä, valitettavasti :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin, kuinkas moni kevään kisailijoista päätti jatkaa syksyyn? Mä olisin jo ihan valmis uudelle dieetille, mutta ihan vielä ei kai voi aloitella. Eipä silti, ei taitaisi paljon hyötyä siitä aloittamisesta ollakaan kun siitepölyallergia pitää tätä mimmiä visusti neljän seinän sisällä. Henkeä ahdistaa sen verran, että kun tuo kotioven edessä olevan viiden portaan nouseminenkin saa puuskuttamaan niin salista on voinut tähän mennessä vasta haaveilla. Tahtoo treenaamaan!

Vaa'alle en ole kisan jälkeen hypännyt eikä toivottavasti tarvitsekaan. Mieluummin dieettailisin täysin ilman numeroita.

Monennetko dieettiviikot teillä on siellä menossa ja miten homma etenee? Jiihaa, pian päästään aamulenkkeilemään kesäauringonpaisteeseen ja ottamaan ennakkoväriä oikean auringon alle! Huippua muutenkin viettää kerrankin kesä niin, ettei missään vaiheessa tarvitse kitistä kesäkunnon puutteesta. Minihameet ja pikkutopit, here we come... :D

Joko ootte miettineet syksyksi asuja, värejä, kenkiä yms? Mä täällä arvon tilaisinko ainakin jomman kumman asuista uutena taas rapakon takaa. En vaan tiedä raskinko luopua vanhoistakaan. :eek: No, tarjouksia otetaan vastaan.

Syksyllä tottakai lähdetään;) Vielä en mitään dieettejä edes ajattele, kisanjälkeisen megasikailuviikon ja vapun jälkeen kun pöhötys on laskenut, niin vallan kireitä tässä vielä ollaan:) Millekään bulkille en tietenkään ala, vaikka hyvin syönkin, tietysti:D Ei olis mitään järkeä hankkia 15 kiloa pudotettavaa, oli tuo 11 pudotus kevään kisaan sen verran tuskallista puuhaa. Paino saa toki nousta kunhan se ei lähde lapasesta! Ja nyt en tee offilla aerobisia juuri yhtään, minimoin ne. Viimeksi höyrysin etenkin altaassa aika huolella, kun se on niin iiiiihanaa kun energiat riittää :haart:

Kyllähän se kiva olisi lähteä vielä syksylläkin yrittämään, mutta näillä lihoilla en kyllä raaski.. Ihan pakko saada lihasta tähän kroppaan, jos meinaa pärjätä, ja sitähän ei tiettävästi dietillä saada ;). Meikä pitää nyt siis reilun vuoden, ehkä kahdenkin, kisatauon ja sen jälkeen astuu lavalle entistä kireämpänä ja "isompana". (toivossa on hyvä elää, heh heh)

Hurjasti tsemppiä kaikille tulevaan kisaan! Varsinkin Faidralle ja Haukkarille toivotan onnea ja menestystä!!!!

offtopic: mulla on faidra pari aivan mahtavaa kuvaa kisoista, jotka ehkä haluaisit. Voisin meilata ne sulle. Ja sullakin on jotain mitä mä haluan ;) . Eli niitä kuvia pumppihuoneelta. Saanko nähdä?

Kiitos Annabel tsempistä :love: Ja tsemppiä sinunkin lihatalkoisiin! :whip: Mulla alkaa syksyllä vastaava hiljaisuus kisoista, ja kasaan pattia patin päälle pitemmän ajan.

Oli muuten mukava mennä kultsalla lavalle, kun viljeltiin sitä hjuumoria kaiken jännityksen ja kinttujen kivistyksen keskellä;) Se auttoi kummasti:)

Tervehdys:) täällä ensimmäinen diettiviikko takana ja nälkä kurnii...no ehkäpä tuo masu kohta tottuu. Otin tänä aamuna ekan kreatiinipyryvaatti paukun ennen aamulenkkiä ja olipahan karmeen makusta, vatsa on sekasin ja vähän on semmonen olo että verensokeri olis alhaalla.Etkös sä faidra ottanu kans samaa ainetta?Otatko ihan veteen blandattuna vai miten?

Pukujakin on tullu mietittyä että josko sitä tilais uudet..edelliset biksat on turkoosia loimusamettia ja niihin tarttu kisaväriä aika mukavasti, mahtaakohan niitä uskaltaa edes pestä kun strassit irtoo.

k82 sanoi:
Otin tänä aamuna ekan kreatiinipyryvaatti paukun ennen aamulenkkiä ja olipahan karmeen makusta, vatsa on sekasin ja vähän on semmonen olo että verensokeri olis alhaalla.Etkös sä faidra ottanu kans samaa ainetta?Otatko ihan veteen blandattuna vai miten?
Uh, sinäkin joudut kärsimään... tuo normaali pyruvaatti on sitten hirveätä! Makua ei saa peitettyä millään, mutta neutraaleimman siitä teki karpalovichy (mun mielestäni). Mulla tuo tuote vaan pisti vatsan niin kipeäksi, että lopetin sen käytön suht nopeasti ja siirryin käyttämään puskuroitua kreatiinipyruvaattia. Maistuu hyvältä ja toimii. Enemmän tuosta pyruvaatista on juttua täällä.

Pukujakin on tullu mietittyä että josko sitä tilais uudet..edelliset biksat on turkoosia loimusamettia ja niihin tarttu kisaväriä aika mukavasti, mahtaakohan niitä uskaltaa edes pestä kun strassit irtoo.
Tottakai puvut kannattaa ja pitää pestä. :) Hyvät ohjeet siihen pesemiseen löytyy täältä.

Zone-sarja -42%
Nyt on vichy ostettu, huomenna kokeilen miten käy.Kiitos vinkistä faidra :) niin ja pitänee myös pestä noita biksoja, vaikka jokatapauksessa taidankin uudet tilata kun tekee mieli uusia värejä..

Asiaa. Maanantaina sit vaihtuu perusruokavalio diettipuolelle. Aivan intoo piukassa!!! Ihan ekaa oikeeta diettiä alotellessa on hiuka perhosia masussa, et mitä tästä tuleekaan, mut toivottavasti kaikki menee ok ja saa olla tyytyväinen omaan suoriutumiseensa. Muut jo alottanu/kuinka pitkällä dietillänsä?

Kiitos Luomu olemassaolostas:) ! On niin tooosi hienoo ja nimenomaan inspiroivaa, et laitoit kuvat ja näytit upeen kuntos. Varmasti saan vauhtia aamuaerobisiin:hyper: i!!! [miettii miten osais vielä sanoo mitä unenpöpperöissään tarkottaa ja samalla venyttää takareittä poimiessaan pikku-akan jättämän purkan lattialta...]

Latest posts

Back
Ylös Bottom