Ketkä EIVÄT ole Facebookissa? Perustelut mukaan!

Onko muuten tässä threadissa yksikään neitokainen viellä ilmoittatunut? Sillä minulla on nykyään käsitys että koko facebook on enimmäkseen "naisten" juttu jonne sitten vaan äijät menee perässä. "on vaan niin muodikasta olla facebookissa, hih"

Joo, kai sinne itsekin olisi suunnattava jos sinkku olisi. Siis akkoja vonkaamaan. Vaan kun ei ole, niin ei tartte tuossakaan asiassa olla trendikäs. Akat sinne tuntuu lataavan kaikenlaista kuvaa ihkusöpöistä lemmikeistä uusimpaan tukkamuotiin, ihan nyt mitä noita vaimon juttuja on hänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En. Vituttaa jo koko Facebook-sanan kuuleminen. On kiva olla epäsosiaalimediainen.

. Akat sinne tuntuu lataavan kaikenlaista kuvaa ihkusöpöistä lemmikeistä uusimpaan tukkamuotiin, ihan nyt mitä noita vaimon juttuja on hänyt.

Ja lisätään viellä että kaikki äidithän siellä viellä ilmoittavat kun kukka-maaria teki kovan shitun jne...

Itse olen jonkinasteinen välimallin Facebookin käyttäjä. Minulla on profiili tietoineen, mutta en omaa yhtään kaveria (pyynnöt blokittu). Profiili on olemassa lähinnä siitä syystä, että joihinkin tapahtumiin ei pysty ilmoittautumaan ilman Facebook-accoa. Muita vähäpätöisempiä syitä accolle ovat tapahtumainfot, keskustelut ja henkilöllisyyksien selvittäminen.

Joskus miettinyt, että jos ulkomaille muuttaisi, niin silloin tulisi varmaan käytettyä Facebookia "täysimääräisemmin" viestintään ja yhteydenpitoon. Ainahan sitä voi sanoa, että on parempia viestintävälineitä kuin FB, mutta sillä vain tavoittaa niin suurimman määrän ihmisiä ja saa tietoa myös ilman aktiivista viestintää.

Olin joskus ja poistin itteni sieltä ku on niin turhaa paskaa koko naamakirja. Ja se vasta ärsyttääkin ku kaikki hämmästyneinä kyselee miks en oo facebookissa sitähän vois melkein verrata siihen että olisin menossa ampuun torillisen ihmisiä. Perkele :wall:

Miettinyt kanssa että onko tuonne pakko tehdä tunnarit joskus Hyrren mainitsemista syistä. Vielä ei ole tullut tarpeen.

Toisaalta on muuten helvetin helppo olla välittämättä kaikista turhista höpötyksistä ja kissanristiäisistä kun ei ole lärvikirjaa, niin ei saa tietoa, niin ei tartte olla kiinnostunut. Tuntuu että sinne pitää kaikki aivan totaalisen turhat ja vähänpätöset asiat raportoida, siis sellaiset joita ei todellakaan kukaan viitsisi muuten edes mainita. Vaikka sen että pikku Jarkko-Petteri pudotti kukkaruukun pöydältä. Ketä vittu kiinnostaa, oikeasti?

Olin joskus ja poistin itteni sieltä ku on niin turhaa paskaa koko naamakirja. Ja se vasta ärsyttääkin ku kaikki hämmästyneinä kyselee miks en oo facebookissa sitähän vois melkein verrata siihen että olisin menossa ampuun torillisen ihmisiä. Perkele :wall:

Sano niille että vittu mä oon Pakkotoistossa, tule sinne jos kiinnostaa.

Olin pitkään facebookkia vastaan enkä siis tunnuksia ollut koskaan tehnyt, mutta n. 2v sitten päätin kokeilla sitä kautta saada yhteyden vanhoihin kavereihin. Yllättävä kyllä, kaverit löytyivät jo samana iltana ja pääsin kysymään kuulumiset, ja sen jälkeen ollaankin puhuttu 0-1 kertaa kahden vuoden aikana, eikä koskaan tavattu.

En ole vieläkään poistanut tunnuksia ja käytän facebookkia päivittäin pienimuotoiseen vittuiluun/trollailuun(josta syystä ehkä kavereita on koko ajan vain vähemmän :D ) ja pelien pelaamiseen koulussa. Eihän tuosta oikeasta mitään hyötyä ole, ja arvostan niitä yksilöitä jotka vielä soittavat/tekstaavat ja tapaavat toisiaan oikeasti sen sijaan että kysyisivät facebook chatissa miten menee. Mesekin on keksitty jos koneella haluaa chattailla.

Ei yksinkertaisesti kiinnosta roikuttaa elämässään vanhoja koulukavereita jostakin ala-asteelta tai kesätyökavereita vuodelta 2007. En myöskään halua nähdä kaikkien entisten ihastusten parisuhdestatuksia ja niiden urpoja poikaystäviä. Viidyn hyvin yksin ja nautin rauhallisuudesta enkä halua jakaa tekemisiäni joka viikko joillekin puolitutuille ihmisille tai vastaavasti lukea heidän turhia päivityksiään. Hyviä kavereita taitaa oikeasti olla tasan 3 kappaletta, joten yhteydenpito luonnistuu varsin hyvin ilman mitään naamakirjoja. Tuttuja näkee sitten paljon salilla, yöelämässä, kaupassa yms. ja kuulumiset voi sitten vaihtaa siinä yhteydessä.

En minäkään ole facebookissa, enkä aio mennä. Kaverit kyselee koko ajan miksen tule mukaan. Mut ei vaan kiinnosta. Ei ole mun juttu.
Mulle riittää yhteily sähköpostilla ja puhelimitse. Mielestäni facebook koukuttaa ihmisiä ihan liikaa nettiin. Mielestäni toi on turhaa touhua.
Ja kaikista tyhmintä siellä on se, että ihan tuntemattomatkin ihmiset pyrkii toisten kavereiksi tai ainakin puolitutut..

Onko muuten tässä threadissa yksikään neitokainen viellä ilmoittatunut? Sillä minulla on nykyään käsitys että koko facebook on enimmäkseen "naisten" juttu jonne sitten vaan äijät menee perässä. "on vaan niin muodikasta olla facebookissa, hih"

Tässä yksi nainen joka ei ole facebookissa

Ollaan muuten unohdettu täysin se että me ei nyt kuuluta mihinkään ryhmään. Eikös siellä facebookissa ole nyt joka perkeleen kissanristiäiselle ja kannanotolle joku ryhmä jossa voi kertoa että ole samaa mieltä. Sitten kysymys tähän liittyen: eli kuka vittu jaksaa noita tykätä juttuja klikkailla? Onko niillä vittu mitään merkitystä kun joku tykkää jostain uutisesta tai jostain saakutin sivusta. En tiedä että kumminpäin tämä menee. Onko facebookissa olijoilla elämä vai meillä? Mulla ei ainakaan riittäisi aika joka paikkaan tyrkyttää sitä tykkää skeidaa.

Facebook on kyllä rikastuttanut elämääni monilla tavoilla. Enää ei tarvitse selitellä läheskään niin usein, jos ei halua lähteä johonkin tai jokin asia ei kiinnosta. Porukka hoitaa kutsut kissanristiäisiinsä Facebookissa eivätkä vaivaudu erikseen kutsumaan niitä harvoja, jotka eivät siellä ole, mikäli se ei ole välttämätöntä. Ja silloin kun erityisesti minut halutaan kutsua, niin puhelin kyllä soi. On tullut kyllä elämä helvetin helpoksi, kun ei tarvitse enää erotella jyviä akanoista itse ja voi jättää turhanpäiväiset sosialisoinnit väliin ilman, että kukaan huutelee perään.

Tässäkin on yks niistä fiksuista naisista :D

Ollaan muuten unohdettu täysin se että me ei nyt kuuluta mihinkään ryhmään. Eikös siellä facebookissa ole nyt joka perkeleen kissanristiäiselle ja kannanotolle joku ryhmä jossa voi kertoa että ole samaa mieltä. Sitten kysymys tähän liittyen: eli kuka vittu jaksaa noita tykätä juttuja klikkailla? Onko niillä vittu mitään merkitystä kun joku tykkää jostain uutisesta tai jostain saakutin sivusta. En tiedä että kumminpäin tämä menee. Onko facebookissa olijoilla elämä vai meillä? Mulla ei ainakaan riittäisi aika joka paikkaan tyrkyttää sitä tykkää skeidaa.

Ja nyt kun nämä on jo radiomainoksissakin. Tule Voicen nettisivuille tykkäämään. Vittu joo, ihan varmasti tulin ja ihan varmasti tykkäsin. Mulle riittää että minusta tykätään täällä. Eli tykätkää håmåt nyt oikein kunnolla tästä viestistä. :D

EDIT: Japa, mun ja vaimon mummokaan ei ole lärvikirjassa, eikä mun äiti. Eli voit kolme lisätä listallsesi.

Facebook on kyllä rikastuttanut elämääni monilla tavoilla. Enää ei tarvitse selitellä läheskään niin usein, jos ei halua lähteä johonkin tai jokin asia ei kiinnosta. Porukka hoitaa kutsut kissanristiäisiinsä Facebookissa eivätkä vaivaudu erikseen kutsumaan niitä harvoja, jotka eivät siellä ole, mikäli se ei ole välttämätöntä. Ja silloin kun erityisesti minut halutaan kutsua, niin puhelin kyllä soi. On tullut kyllä elämä helvetin helpoksi, kun ei tarvitse enää erotella jyviä akanoista itse ja voi jättää turhanpäiväiset sosialisoinnit väliin ilman, että kukaan huutelee perään.

Juuri näin. Jouduin tästä kerran huomauttaan velipojalle. Se jotain kihlautumistaan tai vastaavaa oli siellä ilmoittanut. Mulle sitten sanoi että mikset ole lärvikirjassa. Sanoin että jos nyt vittu on niin vaikea laittaa vaikka tekstaria tärkeästä asiasta, niin olet sitten laittamatta ja minä olen tietämättä. On sen jälkeen laittanut. Ei mua kiinnosta milloin se vaihtaa sukkansa ja kalsarinsa, mutta on se hyvä tietää jos on kihloihin mennyt tai vaikka meidän pojat saa serkun. Mutta ei helvetti jos sitä varten pitää olla tunnarit johonkin ämeriikkalaisyhtiöön, jolle myyt sielusi samalla kun teet tunnarit sinne. :evil:

En ole pärstäkokoelmassa, enkä tule olemaankaan. Facebook on pilannut länsimaisen yhteiskunnan.
Samaa mieltä. En ymmärrä koko ideaa. Ainahan on voinut netissä kommunikoida ihmisten kanssa. Enkä liity koskaan. Facebook pilaa paljon muuta hyvää, miksi joka paikassa pitää selailla kännyköillä tätä Facebookkia? Ja sitten vielä väittävät, että eivät ole koukussa tähän! :D Joka paikassa hoetaan Facebook, Facebook ja Facebook. Onko tämä jotain massahysteriaa vai mitä? Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa. Ja sana "verkostoituminen" on jo niin last season, oikeesti. :face:

Ei oo kavereita, paitsi yks.

Niin aika turha juttu, mun kannalta :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom