Kyllapas tissit puhuttaa :D
Itse mietin silikoonien ottoa joskus 18-20-vuotiaana kovasti, mutta nyt ajattelen etta onneksi en silloin ottanut.
Kun ei ne minulle mitenkaan valttamattomat olisi olleet, nuorempana olin vaan kovin tyytymaton ulkomuotooni, vaikka ei siina kai todellisuudessa koskaan mitaan sen kummempaa vikaa ole ollutkaan.
Tissit tuli joskus sillon 13-vuotiaana ja ovat olleet kokoa 70C normaali kaudella ja kovina treenikausina 70B, eli ihan tavallisen kokoiset kokooni nahden, (ei vaan maailman kauneimmin muotoutuneet, saman kokoiset on mutta vahan kaukana toisistaan ja vahan "tyhjat"). Ja nyt raskausaikana 70D ja imetys vaiheesta en viela tieda mita, katsotaan mitas sen jalkeen seuraa...
Nyt tosiaan ajattelen etta onneksi en silloin ottanut kun muutamat ystavani ovat kayneet toppauttamassa poveaan ja osalla kaikki on mennyt oikeen hyvin mutta sitten on myos eras vahan surullisempikin tarina :(
Eli puoliksi japanilainen ystavani otti joskus 5 vuotta sitten silikoonit jossain siella Tallinnassa koska hanella ei koskaan ollut geeniperimansa vuoksi minkaan nakoisia tisseja ja hanella oli aikamoinen kompleksi asiasta. Hanen kohdallaan kaikki meni oikeen hienosti ja on kasittaakseni tahankin asti hyvin.
Myos eras salikaveri joka kisaa taalla Espanjassa kovasti fitness-skaboissa ja sijoitukset ovat olleet todella hyvia otti silikoonit n 4 vuotta sitten eika niittenkaan kanssa ole tainnut sen kummempia ongelmia olla.
Mutta sitten tama viimeinen surullinen tapaus on eras Etela-Amerikkalainen tanssijatytto taalta Espanjasta,
(han otti samalla hyvassa maineessa olevalla klinikalla jossa tama fitness-kisaaja myos toppautti tissejaan) vahan reilumman puoleiset fyllingit tisuihinsa ja ei kauaakaan kun taytteet lahti liikkeelle...
Eli implantit eivat halua pysya paikoillaan ja ovat aiheuttaneet tulehduksia ja lisaoperointi kertoja taitaa olla jo 4-5 kappaletta.
Kuulema ovat kovin kivuliaatkin niin etta tyontekoa haittaa (kun on tanssija) ja jos eivat kohta puoleen ala asettua on ne kai poistatettva :(
Kauhulla han odottaa etta mitas sitten on enaa jaljella omista tisseista. :itku:
Tama tapaus on vaikuttanut kovasti myos omaan ajatteluuni aiheesta kun olen sivusta saanut surulla seurata kaverin epaonnea.
Kavin myos lukemassa sellaisia sivuja kun
www.silikonitieto.net...
osa kuvista on myos aika kamalia, etta ei kannata katsoa jos on kovin herkka tallaiselle kuvamateriaalille.
Ajan myota kasitys omasta kehosta voi myos muuttua aika radikaalisti kuten itsellani on kaynyt, joten mielestani kannattaa antaa ajan kulua...
Suomen ja Espanjan suurina kauneusihanne eroina naan sen etta taalla silmilla ja silla takalistolla eli beryylilla on huomattavasti isompi merkitys kuin tisseilla. Ja taalla ihan rehellisesti on myos huomattavasti enemman miehia jotka tykkaa pikku tisuisista ja hyvinkin muhkea peppuisista naisista, kuten Etela-Amerikassakin. Se Suomen naisihanne vastaa lahinna sita mita Jenkkilassa ihannoidaan ;)
Suomessa lukeudun muhkea takapuolisiin ja taalla taas minulle on ihan suoraan sanottu etta muuten on oikeen hyvan mallisen pepun mutta etta kokoa saisi olla lisaa!!! :D :D :D :D