Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Listahinnat ainakin taitaa olla kohotukselle tai ainakin pienennykselle (lyhennykselle :D ) isompia kun täyttö. Aika paljon painavakin rinta imetyksestä palautuu (vaati itsellä toista vuotta) mutta eihän se entiselleen palaa, profiili varsinkaan - IMO.

Mutta jos ei ollut alunperinkään tyytyväinen niin tuskin se raskaus ja imetys voi rintojen ulkonäköä ainakaan parantaa?

E: Ja tosiaan, en ainakaan toistaiseksi halua silikoneja/suurennusta. Kohotuksen voisin ottaa sitten kun kaikki lapset on tehty.

Parempi varautua >1kk taukoon kovista yläkropan treeneistä.
Paraneminen vie aina oman aikansa vaikka kaikki menisi kuten suunniteltu. Tuntuu olevan todella yksilöllistä se, että miten paljon kenelläkin on leikkauksen jälkeisiä kipuja tms. , mutta parempi treenaamisen suhteen ottaa varman päälle vaikkei kipuja juuri olisikaan. :)

Jep, täytynee sitten tehdä ihan tosi kevyttä (siinäkin opettelemista..)puntti/aerobista treeniä vähintään se eka kk ettei sitten ainakaan itse hidasta paranemista. Sittenhän sen oikeastaan vasta näkee operoinnin jälkeen että mikä tuntuu hyvälle/kuinka pitkä lepo on tarpeen ja kyllähän kirurgiltakin varmasti tähän ohjeita saa.

Miten muuten, selviänköhän ekat päivät ihan omin avuin päivittäisistä toimista vai pitääkö mun hommata "henkilökohtainen avustaja" kun asun yksin?:rolleyes: Entä kuinka pitkään otitte saikkua?

Ärrä ja Annanna, mites teijän projektit on edenny? Kiinnostaisi kuulla:)

Jääny vallan huomaamatta tää:(

Mä passasin vielä hetkeks. Ihan yksinkertasesta syystä... Alotin monen monen vuoden tauon jälkeen syödä pillereitä ja :hyper: tissit kasvo!!!:hyper:

Tilanne nyt siis toimiva, ja suunnitelmat tältä osin hetken jäissä.

Sama juttu, siks dieettaaminen ja mahdollinen kisaaminen epäilyttääkin vähän. Kuulostaa varmaan typerältä ja pinnalliselta, mut mä en kestäis sitä jos rinnat vaan katoais dieetin myötä, mulla ne kun on aina ollu isot ja hyvänmuotoiset. Sit joskus jos kisaaminen tulee ajankohtaiseksi ja ne rinnat kuihtuis olemattomiin, niin aivan varmasti kävisin laitattamassa jotain täytettä, on toi mun itsetunnolle kuitenkin sen verran tärkeä asia.

Ajattelen Halon kanssa saman suuntaisesti, minulla rinnat on aina olleet vartalon paras osa ja rintaliivejä en tarvitsisi ellen haluaisi varmistaa näiden kiinteyttä tulevaisuudessakin. Ongelma on perinteinen eli miten ne saisi säilytettyä...
Onko kukaan nähnyt silikoneja, jotka näyttää aidoilta? Omat luomuni ovat pyöreät ja joskus hämää kun kaverilla on myös C/D-kuppi mutta sen rinnat näyttää (liiveissä) valtavilta näihin verrattuna. Pari kertaa joku on kysynyt "mallin" takia ovatko omani aidot ja olen ottanut sen aika suurena kohteliaisuutena. Mut asiaan: täältäkin löytyy kuvia, joista näkee heti etteivät rinnat ole omat, ja kaiken huipuksi ovat ikäänkuin eriparia/nännit sojottavat minne sattuu. Onko olemassakaan sellaista naista, jonka rasvat ois suht. alhaalla (kehonrakentajat voi samantien unohtaa), mutta silikonit näyttäis luonnolliselta? Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta kun en muutenkaan ihannoi kehonrakentaja vartaloa naisella niin niiden rintalihasten päälle istutetut silikonit on lähinnä koomisen näköiset ja seksikkyys on kyllä kaukana.

Mut asiaan: täältäkin löytyy kuvia, joista näkee heti etteivät rinnat ole omat, ja kaiken huipuksi ovat ikäänkuin eriparia/nännit sojottavat minne sattuu. Onko olemassakaan sellaista naista, jonka rasvat ois suht. alhaalla (kehonrakentajat voi samantien unohtaa), mutta silikonit näyttäis luonnolliselta? Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta kun en muutenkaan ihannoi kehonrakentaja vartaloa naisella niin niiden rintalihasten päälle istutetut silikonit on lähinnä koomisen näköiset ja seksikkyys on kyllä kaukana.
Kannattaa huomioida, että mikäli noilla kuvilla tarkoitat kisakuvia, ne kilpailijat niin kehonrakentajat kuin fitness-puolen kisaajat, eivät tuossa kuivassa kisakireydessä ole kuin sen hetken, joten muulloin se varustus on varmasti paljon luonnollisemman näköinen.

:nolo: Hupsista; en ole miettinyt asiaa loppuun saakka. Kiitti Emmah! Ihmettelinkin ettei kaikilla ole voinut mennä operaatio pieleen..

linkki saattaa olla jo ennestään laitettu mutta en jaksanut selata koko ketjua läpi joten kannattaa käydä katsomassa jos miettii silikonien laittoa taikka muunlaista kauneus kirurgiaa.Itse en ole puolesta taikka vastaan.harkinnut olen itsekin uusia rintoja mutta muutin mieleni juuri tuon sivuston takia.

http://www.sikonitieto.net

Turhaa peloittelua. Siis voihan noitakin käydä, mutta itsestä se on loppupeleissä kiinni. Eli miten hoitaa näitä. Asiaan, nyt on silikonit laitettu ja kipuja on jonkinverran. Painetta rinnoissa on, varsinkin kun nousee seisomaan. Yksin selviää jollakin tavalla, mutta helpompaa on, jos on joku vieressä. :) Nyt rinnat on vielä turvoksissa eikä ne ole laskeutuneet, joten nyt ne on vähän liian "pystyssä". Eli toivottavasti laskeutuvat tuosta vähän. Viikon verran otin sairaslomaa, pitäisi riittää, jos ei vaan ole kauhean raskas työ. 1kk pitäs olla aika lailla treenaamatta, näin vastattiin ku kyselin asiaa. Laitan tässä viikon aikana lisämietteitä ja tuntemuksia. ;)

Noilla sivuilla jotka nitanora mainitsi on mielestäni turhanpäivästä pelottelua. Jokaisessa leikkauksessa on tietysti riskinsä, mutta tuo sivusto on aikamoista :kakka:
Btw, linkki on väärin kirjotettu..

Tyttö80: jep, käyhän aina välillä laitteleassa tänne "väliaikatietoja" :) Mulla on leikkaukseen vielä muutama viikko, joten kiva että täällä on ihmisiä joilla kokemusta asiasta ja joilta voi kysellä jos paniikki alkaa iskeä :rolleyes:
Minkälaiset rintsikat sulla on? Sairaalastahan saa jonkinlaiset mutta parempi vissiin ostaa heti kunnolliset tukevat sporttiliivit? Ja kauankohan niitä tulee sit käyttää ennen ku voi normirintsikoita alkaa pitämään (urheillessa tms hyppiessä varmasti kannattaa käyttää sporttiliivejä jatkossa aina). Mut ku kesä lähestyy niin varmaan pikkutoppien alla ois mukavampi jotain vähän kevyempiä sitte ku rinnat on laskeutuneet..
Tsemppiä sulle ja toivottavasti paraneminen etenee hyvin!

Hui!

Siis altistutte täysanestesian vaaroille vain näyttääksenne ehkä paremmalta? Hetken?

Kun on näin vanha kuin allekirjoittanut, niin ulkonäöllä huomaa olevan hyvin vähän väliä. Terveys sen sijaan on ihan ykkösjuttu.

Sorry vaan, mutta kun ei ymmärrä... Jokaisella olkoon oikeus omilla rahoillaan maksaa moinen, mutta tulee vain mieleen se tyyppi jonka näin telkassa jokin aika sitten. Ent huippumalli, rinnat leikattu syövän vuoksi pois, ei hiuksia, rivi metalliniittejä päässä leikkaushaavassa ja sanoi olevansa nyt kauniimpi kuin koskaan. Ja minustakin näytti siltä. Itsevarmuus ja luonnollisuus on kauneinta. Yksinkertaisesti.

Toivon kuitenkin kaikille leikkeleville onnea ja onnistumista operaatioissaan! Tsemppiä teille!:thumbs:

Hui!

Siis altistutte täysanestesian vaaroille vain näyttääksenne ehkä paremmalta? Hetken?

Kun on näin vanha kuin allekirjoittanut, niin ulkonäöllä huomaa olevan hyvin vähän väliä. Terveys sen sijaan on ihan ykkösjuttu.

Sorry vaan, mutta kun ei ymmärrä... Jokaisella olkoon oikeus omilla rahoillaan maksaa moinen, mutta tulee vain mieleen se tyyppi jonka näin telkassa jokin aika sitten. Ent huippumalli, rinnat leikattu syövän vuoksi pois, ei hiuksia, rivi metalliniittejä päässä leikkaushaavassa ja sanoi olevansa nyt kauniimpi kuin koskaan. Ja minustakin näytti siltä. Itsevarmuus ja luonnollisuus on kauneinta. Yksinkertaisesti.

Toivon kuitenkin kaikille leikkeleville onnea ja onnistumista operaatioissaan! Tsemppiä teille!:thumbs:

Tässä ketjussa on tarkoitus esittää kysymyksiä ja kertoa kokemuksia silikoneista, kuten Faidra täällä ja aloituspostissa on ilmaissut, ei kertoa mielipidettään sellaiset hankkivista naisista.

Edit. Tätä keskustelua on ollut mielenkiintoista seurata ja toivottavasti täältä eivät nyt taas katoa kaikki asiallista informaatiota jakavat.

Tyttö80: jep, käyhän aina välillä laitteleassa tänne "väliaikatietoja" :) Mulla on leikkaukseen vielä muutama viikko, joten kiva että täällä on ihmisiä joilla kokemusta asiasta ja joilta voi kysellä jos paniikki alkaa iskeä :rolleyes:
Minkälaiset rintsikat sulla on? Sairaalastahan saa jonkinlaiset mutta parempi vissiin ostaa heti kunnolliset tukevat sporttiliivit? Ja kauankohan niitä tulee sit käyttää ennen ku voi normirintsikoita alkaa pitämään (urheillessa tms hyppiessä varmasti kannattaa käyttää sporttiliivejä jatkossa aina). Mut ku kesä lähestyy niin varmaan pikkutoppien alla ois mukavampi jotain vähän kevyempiä sitte ku rinnat on laskeutuneet..
Tsemppiä sulle ja toivottavasti paraneminen etenee hyvin!

Kiitoksia vaan, nyt on kyllä kovat kivut. Särkylääkkeitä sieltä voisivat antaa enemmän, pitää varmaankin jostain hankkia lisää, jos kipu ei ala hellittämään. Sieltä saa liivit, mutta kannattaa varmaankin hankkia itse kunnolliset. Tällä hetkellä mulla on sieltä saadut, ku omat ei kelvannu. Laittakaa vaan kysymyksiä, jos niitä tulee mieleen. ;) Oletko muuten menossa kans Viron puolelle?

Tässä ketjussa on tarkoitus esittää kysymyksiä ja kertoa kokemuksia silikoneista, kuten Faidra täällä ja aloituspostissa on ilmaissut, ei kertoa mielipidettään sellaiset hankkivista naisista.

En tarkoittanut mitenkään dissata. Mutta kun näistä asioista kerran puhutaan, niin varmasti monet asiaa myös miettivät.

Silarit maksaa noin 4000-5000e. Mitä kaikkea muuta hyvää monelle ihmiselle sitä saisi. Yhden af. kylän tuolla melkein elättäisi vuosikymmenen, saisi yhden adoption kulut katettua, eläinsuojelutyö leikkaisi monet kissat ja hoitasi koirat, lähipiirin vanhukset ja lapset hyötyisivät suuresti ja itse voisi vaikka kouluttautua lisää...

Lopetan tähän, mutta itse katson omat silikonini noin 10v sitten totaalisena tyhmyytenä tuomiten asioita vähän vanhemman ihmisen näkökulmasta.

Mutta kaikesta huolimatta ihmiset ovat ihmisiä, enkä kenellekään mitään pahaa toki halua. Toivottavasti kaikille silarit hankkineille päätös on ollut subjektiivisesti oikea ja terveys on säilynyt.

En enää häiriköi ketjua....:)

Kiitoksia vaan, nyt on kyllä kovat kivut. Särkylääkkeitä sieltä voisivat antaa enemmän, pitää varmaankin jostain hankkia lisää, jos kipu ei ala hellittämään. Sieltä saa liivit, mutta kannattaa varmaankin hankkia itse kunnolliset. Tällä hetkellä mulla on sieltä saadut, ku omat ei kelvannu. Laittakaa vaan kysymyksiä, jos niitä tulee mieleen. ;) Oletko muuten menossa kans Viron puolelle?

Joo mun pitikin kysyä noista särkylääkkeistä..mut ilmeisesti niitä saa varautua popsimaan enemmänkin ja varustautua etukäteen kunnon lääkearsenaalilla..
Millonkas sulla on terveyskeskukseen meno/ekat kontrollit?

Mut operoidaan ihan täällä kotosuomessa, jyväskylään menen.

Joo mun pitikin kysyä noista särkylääkkeistä..mut ilmeisesti niitä saa varautua popsimaan enemmänkin ja varustautua etukäteen kunnon lääkearsenaalilla..
Millonkas sulla on terveyskeskukseen meno/ekat kontrollit?

Mut operoidaan ihan täällä kotosuomessa, jyväskylään menen.

Ens viikon maanantaina on mulla kontrolli ja tikkien poisto eli reilu viikko operaation jälkeen. Nyt on kivut jo hellittäneet, mutta toinen haava on vähän pahempi kuin toinen. Paidat kyl istuu jo paljon paremmin!

Heh....

Näin mielenkiintosta unta viime yönä...Olin ottanu silikoonit ja olin niihin TODELLA tyytyväinen! :D Vähän oli kyllä kipuja ja muutenkin melko todentuntuinen uni.

Alko mietityttämään, että oiskohan noin oikeastikin? Asiaa en ole missään vaiheessa tosissani harkinnu, mutta viime aikoina oma rinnattomuus on alkanu häiritsemään...:rolleyes:

Silarit maksaa noin 4000-5000e. Mitä kaikkea muuta hyvää monelle ihmiselle sitä saisi. Yhden af. kylän tuolla melkein elättäisi vuosikymmenen, saisi yhden adoption kulut katettua, eläinsuojelutyö leikkaisi monet kissat ja hoitasi koirat, lähipiirin vanhukset ja lapset hyötyisivät suuresti ja itse voisi vaikka kouluttautua lisää...

Tolla ajattelukannalla kannattaa muistaa myös esim. veden tuhlaaminen suihkussa käydessä, ajatella sitä kuinka paljon keskimääräiset asuinneliömme ja niiden talvinen lämmitys kuluttavat luontoa, plus muistathan ettei mitään proteiinijauhoja kannata niinkin turhan asian kuin ulkonäön vuoksi ostella, yhden paketin hinnalla sais jo UNICEFin lapsilisää maksettua kahden lapsen edestä... :itku: Muistathan ostaa luomua ja tarkistathan samalla että onko ne banaanit tuotu tänne laivalla vai lentämällä?

Tollasilla asioilla saa syyllistettyä itseään tarpeeksi tappaakseen itsensä jos vain huvittaa. Omasta mielestäni pitää nauttia omasta elämästään niin kuin parhaiten osaa kunhan ei tietoisesti lähde muita satuttamaan, ja pyrkiä omissa rajoissaan vaan tekemään ne parhaat valinnat myös maapallon hyväksi ilman että pitää martyyriksi alkaa.

Minä maksoin omistani 3200 ja olen ollut tyytyväinen (puoli vuotta leikkauksesta). Itse asiassa en olisi varmasti ikinä salillekaan päätynyt jollen olisi noita implantteja hankkinut, itse asiassa en olisi edes ikinä laihduttanut 78kgstä normaalipainoiseksi. Kun tissit olis kutistunut olemattomiin ja satuin tykkäämään tisseistäni. Laihdutuspäätös syntyi samalla kuin päätös silikoneistakin, ja siitä lähtien onkin kroppa muuttunut niin paljon terveemmäksi vuoden sisään ettei tosi. Eka lähti 10kg ennen leikkausta ja nyt vielä 7kg leikkauksen jälkeen, tosin kutistuneessa kropassa nuo alkaapi näyttää jo aika isoilta :D

P.S. Jossen olis ostanu tissejä olisin varmasti ostanut saastuttavan vanhan jenkkiauton.

Kysymys sulle Asurfael. Missä otit silarisi, toi hinta kuulosti vironkin tasoksi edulliselta. Oletko käynyt lymfahoidoissa ennen ja jälkeen? toki muutkin silikonit ottaneet toivon vastaavan.Itse suunnittelen leikkausta syksyksi:rock:
saa nähdä kuinka kestää olla salilta pois n kuukauden päivät... kaipa ne on niin kipeät ettei edes mieli tee mennä "uuden varustuksensa"kanssa rautaa nostelemaan...

Samaa olisin kysellyt kuin Eveliina, eli mistä sait noin halvalla? Suomessa taitaa hinnat olla aika paljon korkeemmat?

Sitten....Joskus taisin telkkarista kuulla, että rintoja voi suurentaa muutenkin, ku silikoonien avulla esim. siirtämällä rasvaa muualta...Onkohan tää totta? Minkäköhän näköset ryntäät siitä sitten tulee? :rolleyes:

Jos joku tietää ja jaksaa vastailla, ni kiitos. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom