Tää plastiikkakirurgia on kyllä mielenkiintoinen aihe.
Naama on kyllä sellanen mitä en kuuna päivänä alkaisi leikkelemään. Ihan vaan senkin takia että on niin näkyvä ja jotenkin se sitten muuttaa ihmisen persoonallisuuden täysin, esim jos silmiä muokataan. Toki ymmärrän jos luomi roikkuu niin pahasti silmän päälle että pakko leikata tms.
Toinen mikä kuulostaa kauhealle on botox, eikös se ole ihan myrkkyä joka lamaannutta lihakset?
Paljon noista leikkauksista keskustellaan ja yleisin kommentti ihmisiltä on, että ole tyytyväinen siihen mitä luoja on luonut.
Hyvä se on siin vaihees sanoa kun on itse tyytyväinen itteensä;) Ja veikkaan et monilla tuo leikkaus "mukamas"-vastaisuus johtuu suurimmaksi osaksi - tietenkin terveydellisten syiden takia, niin myös rahan takia. Mielipide muuttuu kummasti kun aatellaan "no jos ois paljon rahaa".
Kyllä kai tuo 'naaman leikkely' on täysin verrattavissa rintojen leikkaamiseen, vai? Eli jos sitä ei vaan millään olisi siihen tyytyväinen, niin kai senkin olisi valmis leikkaamaan, jos rinnatkin? Onhan ne rinnatkin aika näkyvät, tavallaan?
Mulla suurin este silikonien ottamiseen on ne riskit. Ja seuraavaks isoin on sellainen lasten kasvatuksellinen näkökulma, etten haluaisi antaa sellaista mielikuvaa lapsille, että jos ei ole tyytyväinen omaan vartaloonsa niin voi mennä ja leikata siitä kauniimman....kun nuo lapset nyt on jo sen verran isoja että huomaisivat jos mulle ilmestyisi rinnat
, ihmettelisivät varmasti asiaa.
Raha ei sinänsä olisi mulle este, en todellakaan ole rikas
, mutta jos se rahasta olisi kiinni niin kyllä mä jostain ne kaivaisin, jos päättäisin silikonit hankkia.
Eli joo, haluaisin kyllä rinnat
, varmasti sillä olisi vaikutusta esim. itsetuntoon, mutta toistaiseksi olen päättänyt jatkaa linjalla 'niillä on pärjättävä mitä on annettu', ja mitäänhän mulla ei ole jäljellä kolmen imetyksen jälkeen, että joo käyhän se itsetunnon päälle, oikeestikin. Mutta toisaalta yritän ajatella niin, että onhan se hienoa että olen voinut imettää kaikkia lapsiani! Sittenhän se olisi surullista jos se ei olisi onnistunut. Kyllä sen vaan pitää nyt merkata enemmän kuin ne ulkonäkösyyt, siis minulle itselleni
Ehkä mua se harmittaa, jos joku luulee että esim. treenaamalla olen rintani kadottanut, koska se ei voisi vähempää pitää paikkaansa. Nimenomaan niin päin että kolmannen imetyksen loppumisen jälkeen kun mitään ei enää ollut jäljellä niin päätin alkaa treenaamaan, että saisin jotenkin edes sopusuhtaistettua tätä vartaloa, etten näyttäis niin hassulta :D
Asiasta kolmanteen, tietääkö kukaan missä vois teettää itselleen sopivia alusvaatteita?? Kai niitäkin joku tekee mittojen mukaan. Niitä liivejä nyt lähinnä, ja miksei bikineitä, jos kerrankin saisi itselleen sopivia. Sopivilla toppauksilla toki että näyttäis edes melkein A-kuppiselta