Mä lisäilen tähän vähän pohdintaa. Nyt kun uutta leikkausta varten tietoa etsimässä oon surffaillu ties missä, oon yllätyksekseni huomannu että monet suhtautuu todella negatiivisesti silikonirintoihin. Ja juuri nää kommentit että tyhmät bimbot ottaa silarit miesten takia, on tosi outoja. Jos mua arvostelis pelkkien tälläisten asioiden perusteella niin olisin kaiketi tosi bimbo. Oikein emä sellainen; mulla on silikonitissit, useimmiten hiustenpidennykset ja rakennekynnet, mulla on usein vahva silmämeikki, hoidan ihoani, käytän paljon korkokenkiä ja jopa salilla katson mitä päälleni laitan. Mutta jos ajatuksena on se että teen tän kaiken miellyttääkseni muiden silmää, niin; käyn salilla joko aikavälillä 5.00-7.00 tai 20.30-22.00 jolloin saan lähes poikkeuksetta olla yksin (koska haluan treenata rauhassa) ja harkinnassa on vakaasti että laittaisin kotiin oman kuntosalin ja sielläkin pitäisin nättejä vaatteita. Mun olemus on varmaan sellainen että hetkutan joka viikonloppu persettäni paikallisissa menomestoissa ja vikittelen miehiä, mutta... kohta pärähtää 11- vuotta tiivistä seurustelua täyteen mun ainoan rakkaimpani kanssa,joka saa mun polvet vieläkin ihan yhtä veteliksi kuin silloin kun olin kahdentoista. Humalassa olin viimeksi neljä vuotta sitten ja silloinkin koska join sukupäivällisillä liikaa viiniä tyhjään mahaan. Baareissa en käy. En siksi että mulla ois jotain niitä vastaan, on vaan aina jotain muuta tekemistä. Mä oon kotihiiri, kotona ollessani mä useimmiten luen luen ja luen, mä rakastan kirjoja. Mä oon paljon yksin kotona koska mun mies on usein reissussa. Mä meikkaan vaikka olisin yksin kotona ja mä voin käydä kaupassa ilman meikkiä:D Miehen kanssa ollessa, meidän aika ei kulu mun silikonirintoja ihmetellessä, vaan tehään hyvää ruokaa, käydään koirien kaa lenkillä katotaan leffoja käydään ampumaradalla tai metsästämässä,käydään paljon viikonloppuisin vaellusreissuilla. Mun mies ei halunnut että mä otan silikoninit, eikä se halua että mä meen uuteen leikkaukseen, mutta otin ja menen koska itse haluan. Ihan itse. Ja jos ois mahdollisuus siellä autiolla saarellakin ottaisin;)
Ei mun tissit ollu ennen silikonejakaan mitkään hirvitykset, enkä hävennyt niitä, mutta minä ihan itse haluan itselleni sellaisen vartalon jonka minä itse haluan. Jos mulla on rahaa itse se maksaa enkä aijo työntää silareitani muiden käsiin tunnusteltaviksi, niin mun mielestä mulla on siihen oikeus.
Voi olla ja varmaan onkin, tämän "sovinisti"-yhteiskunnan syytä että haluan vartaloni olevan sopusuhtainen ja kiinteä, ihoni pehmeän ja hiukseni tuuheat, mutta mitä siitä kenen vika se on että ihanteeni on sellainen, se kuitenkin on.
Ehkä mä olen narsisti mutta mun mielestä on ihanaa kun näytän mun mielestä ihanalta:D Vaikka sitten yksin kotona.
Jos joku harkitsee silikonirintoja, niin mä sanoisin että unohda kaikki ajatukset siitä mitä muut sanoo (paitsi jos sun olan takana ilkeä poikakaveri kuiskii; ota ne ota ne!!!! vaikket itse haluaisi) ja tee niin kuin susta itsestä tuntuu. Tietysti leikkaus on iso riski, kaikki leikkaukset on. Mutta jokaisella on oikeus omaan vartaloonsa, joku ottaa silarit ja joku ei.