Kiitos kovasti, ja sitä samaa sinulleJa myös minulla on jo ikävä töihin. Onneksi ei ole enää montaa päivää. Voimia tulevalle lukuvuodelle, työsi kuulostaa kovin haasteelliselta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos kovasti, ja sitä samaa sinulleJa myös minulla on jo ikävä töihin. Onneksi ei ole enää montaa päivää. Voimia tulevalle lukuvuodelle, työsi kuulostaa kovin haasteelliselta!
Unelmatilanne! Olet varmaan tosi hyvä ja omistautuva opettaja, jos noin kerran on!
On siis hyväksyttävää, että pienirintainen haluaa takaisin pienen kuppikokonsa, mutta ei hyväksyttävää, että suurempirintainen haluaa takaisin suuremman kuppikokonsa (vaikka sitten kirurgin kautta)? Yhtä lailla sitä nainen on tottunut siihen omaan kokoonsa ja sinut sen kanssa. Pienirintaiselle imetysajan rinnat voivat olla kauhistus, suurempirintaiselle laihdutuksen jälkeinen lattarinta ihan yhtä inhottava kokemus.
Täytyypi sanoa muutama sana täältäkin. Henk.koht. ovat omat kauneusihanteeni olleet jo ikuisuuden jotenkin "omia" eli enpä piittaa tisseistä tuon taivaallista. Aina jaksaa ihastuttaa selkeää lihasta ja verisuonia oleva naisen kroppa, jonka maitorauhasetkin ovat silkkaa tiukkaa lihaa. Haluaisin itsekin päästä b-rinnoista siihen ihanaan tilanteeseen, jossa rintaliivien käyttö tulisi tarpeettomaksi. Miesten ja naisten mielipiteistä suhteessa kaikkeen naiselliseen ulkonäköön voin sanoa vain: EVVK.
Mielenkiintoista on tuo erilaisten "alibien" etsiminen silvojen hankkimiselle: kehon tasapainottaminen kilpailullisesti, itsetunnon koheneminen, jne. Mikä noiden lauseiden sisältö edes oikeasti tarkoittaa?jostain ulkoa tullutta määrittelyä, joka on bodymaailmassa ja muutenkin juurtunut niin tavanomaiseksi, että se koetaan muka omasta itsestä ja omasta tahdosta lähtöisin olevaksi, vaikka kysymys on kokonaisuudessaan hyvin robottimaisesta ja luonnottomasta suhtautumisesta koko ihmiskehoon.
Jokainen hankkikoon silikonit jos haluaa, mutta jotenkin se tuntuu niin lyhytnäköiselle ajattelulle; jossain vaiheessa ne kuitenkin joudutaan käsittääkseni uusimaan eli uusi leikkaus. Fittness/body ura ei jatku ikuisuuksiin- elämä heittelee...no, ehkä carpe diem-asenne pätee implanttien hankintaan, mutta 80v ja silikonit?! Ehkä nää on tyhmiä perusteluja, koska ei mulla ole mitään antipatiaa silikoneja vastaan-kuten sanottu, jokainen tekee niinkuin haluaa..tai luulee haluavansa.
Mutta hampaat... Haluaisin suorat hampaat. Kuka tietää mistä ja miten saa suorat hampaat (raudat ei auttaneet)? Tänne neljä etuhammasta, kiitos! Eiku tosissaan, mistä noita korjaushommia voi kysellä?
Sunin kanssa samoilla linjoilla . Itseasiassa kuitenkin luulen, että kisadieetti on paljon rankempi koettelemus isotissisille. Muutos jostain C:stä A:han voi olla henkisesti koettelevaa, isorintaisilla kun nuo tissit ovat näistä kirjoituksistakin päätellen iso tekijä naisellisuudessa. Näin pienempirintaisena sitä on varmaan etsinyt aina muitakin tekijöitä ja tavallaan se ajatus ihannekropastakin on muodostunut enemmän sporttisen timmiksi ja lihaisaksi, ehkäpä jonkun mielestä jopa hieman poikamaiseksi, kuin naisellisen kurvikkaaksi.
Itse pystyin käyttämään samoja B-kupin rintsikoita läpi dieetin, vaikka rasvaa päältä jonkin verran kuoriutuikin, onneksi on ilmeisesti rintafileissä kuitenkin sen verran hyvin lihaa. Ja pienirintaisten etuna on myös se, että rinnat säilyttävät muotonsa hyvin ja välttyy tuolta koirankorva-ilmiöltä.
Mitä puolestaan tulee threadin varsinaiseen aiheeseen, silikoneihin, en ole kovin vakavasti harkinnut. Myönnän että ajatuksena tuo on joskus mielessä käynyt, lähinnä juuri sen takia mitä vilma-liinakin sanoi, fitnesissä tavoiteltavan fysiikan tasapainottamiseksi. Itselläni myös lapset kuuluvat tulevaisuuden haaveisiin, joten harkitaan niitä silikoneja uudestaan vasta sitten kun nähdään, miten raskaus ja imetys on tissejä muokannut .
Pienenä mutinana on pakko lisäksi sanoa, että silikonirintoja vakavasti harkitsevien kannattaa suhtautua kriittisesti tällaisiin keskusteluihin. Tuo toimenpide ei kuitenkaan ole täysin riskitön ja ne, joilla jotain ongelmia on ollut tai muuten vain ovat tyytymättömiä lopputulokseen, eivät välttämättä aina halua siitä puhua esimerkiksi tällaisella forumillakaan.
Tähän aiheeseen liittyen haluaisin tietää, onko joku ihan rinnaton punttimimmi sinut kroppansa kanssa. Sillä jos on, se on todella hatun noston arvoinen juttu tämän päivän yhteiskunnassa! OLöytyykö täältä joku pikkupojan rintavarustuksen omaava itseensä tyytyväinen nainen?
Mutta hampaat... Haluaisin suorat hampaat. Kuka tietää mistä ja miten saa suorat hampaat (raudat ei auttaneet)? Tänne neljä etuhammasta, kiitos! Eiku tosissaan, mistä noita korjaushommia voi kysellä?
Jos mulla olis nyt heti tässä ja nyt rahaa, niin kävisin saman tien valkaisuttamassa ja pinnoittaa mun hampaat oiken urakalla, kävisin imemässä leuan alta tulevan heltan pois ja poistaisin reidestä olevat jo 11-vuotiaana tulleet "suonet" pois. Se jälkeen olis bueno ja tyytyisin vaan lisäämään tatuointeja;) Tissejä vielä tarkkaillaan mitä niiden kanssa tehdään;)
Jatkan sitä vielä. Onhan toki ns. "tissimiehiä", mutta sitten on myös näitä "persemiehiä", jotka tykkää enemmän että peppu on hyvä. Eli kaikki ei tissien perään ole.
Entä jos tisseissä koko eroa?
koko teksti
Samalla tavalla olen itsekin kokenut asian.En tosin väitä että rintojen koko olisi minulle tai kenellekään muullekaan ainoa tai tärkeinkään itsevarmuuden osatekijä - kuitenkin "rintojen saaminen" vaikutti kohdallani positiivisesti.
Rintojen "eriparisuus" on hyvin tavallista.