Nyt on pakko avautua. Olen aina ollut ennemminkin silikoneja vastaan kuin puolesta. Juuri sitä koulukuntaa, jolle silarit=bimbo. Ja itsehän en missään nimessä ole korkeakoulutuksineni, silmälaseineni jne. bimbo, joten itsehän en toki silikoneja halua. Sitä paitsi minulla on ihan kivat, sopusuhtaiset ja vielä toistaiseksi melko kiinteätkin B-kupin rinnat. Ongelma on nyt vain se, että tunnen suorastaan seksuaalista vetovoimaa isoihin rintoihin. Olkoon se sitten bi-taipumusta tai ei, mutta koen, että isot (isommat) rinnat olisivat kiihottava juttu minulle itselleni. En tiedä miten mieheni reagoisi, mutta tuskin isot rinnat hänellekään ainakaan turn off olisivat. En lukenut ketjua kokonaan, mutta en ainakaan huomannut tämän näkökulman nousseen esiin. Useimmat puhuvat siitä, että eivät halua näyttää hyvältä miesten takia, vaan itsensä, koska on kiva näyttää hyvältä. Minulle taas ei niin olisi väliä sillä näöllä... mielelläni riisuisin ne silarit aina, kun menisin esim. ihmisten ilmoille. Sen sijaan sängyssä ne ois ihanat ja varmaankin sytyttäisi sekä minut että miehen (minut ainakin).
Onko täysin idioottimaista harkita silikoneja siksi, että saisi omista isoista rinnoista kiksejä? Ja jos nyt joku ehdottaa, että hanki sänkyyn isorintainen nainen, niin sekään ei lohduta, koska minusta olisi seksikästä olla itse se nainen.
Onko täysin idioottimaista harkita silikoneja siksi, että saisi omista isoista rinnoista kiksejä? Ja jos nyt joku ehdottaa, että hanki sänkyyn isorintainen nainen, niin sekään ei lohduta, koska minusta olisi seksikästä olla itse se nainen.