SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on pakko avautua. Olen aina ollut ennemminkin silikoneja vastaan kuin puolesta. Juuri sitä koulukuntaa, jolle silarit=bimbo. Ja itsehän en missään nimessä ole korkeakoulutuksineni, silmälaseineni jne. bimbo, joten itsehän en toki silikoneja halua. Sitä paitsi minulla on ihan kivat, sopusuhtaiset ja vielä toistaiseksi melko kiinteätkin B-kupin rinnat. Ongelma on nyt vain se, että tunnen suorastaan seksuaalista vetovoimaa isoihin rintoihin. Olkoon se sitten bi-taipumusta tai ei, mutta koen, että isot (isommat) rinnat olisivat kiihottava juttu minulle itselleni. En tiedä miten mieheni reagoisi, mutta tuskin isot rinnat hänellekään ainakaan turn off olisivat. En lukenut ketjua kokonaan, mutta en ainakaan huomannut tämän näkökulman nousseen esiin. Useimmat puhuvat siitä, että eivät halua näyttää hyvältä miesten takia, vaan itsensä, koska on kiva näyttää hyvältä. Minulle taas ei niin olisi väliä sillä näöllä... mielelläni riisuisin ne silarit aina, kun menisin esim. ihmisten ilmoille. Sen sijaan sängyssä ne ois ihanat ja varmaankin sytyttäisi sekä minut että miehen (minut ainakin).

Onko täysin idioottimaista harkita silikoneja siksi, että saisi omista isoista rinnoista kiksejä? Ja jos nyt joku ehdottaa, että hanki sänkyyn isorintainen nainen, niin sekään ei lohduta, koska minusta olisi seksikästä olla itse se nainen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juuri nyt en ehdi käymään tätä koko ketjua läpi...

Punttimimmit taitavat olla aika nuorta porukkaa, mutta kysyn silti onko kellään kokemusta ryppyjen siloittelusta? Mua ei sinällään haittaa mun rypyt, mutta kulmakarvojen välissä olevat Sibelius-rypyt haluaisin pois, kun näytän niiden kanssa vähän turhan vihaiselta.

Mitä eroa noissa aineissa on, mikä tehoaa parhaiten noihin Sibelius-ryppyihin, kuinka pitkät vaikutusajat aineilla on, mitä ptää ylipäätään huomioida ja mitkä ovat aineiden huonoja puolia?

Entä osaako joku suositella edullista paikkaa Helsingissä tai Tallinnassa?

Olen tänään lähdössä Aasiaan (Singapore-Malesia) ja harkitsin, josko olisin mennyt ottamaan siellä suunnalla noihin jotain täyteainetta, mutta enj taida uskaltaa.

Mä ottaisin kyllä siellä reissun päälläkin kunhan vaan katsoo että asianmukainen paikka. Etenkin kun on suht pienistä toimenpiteistä kyse niin en kauheasti murehtisi, ja mm. Viron tarjonta on todella laadukasta (suomalaisia/Suomessa työskenteleviä kirurgejakin löytyy) eli aina kallein ei välttämättä paras. Suomen hinnat on monissa asioissa hieman överit, mutta noissa ei välttämättä ole kauheita eroja.

Yleisimmät aineet on hyalureenihappo (esim. Restylane) joka on täyteaine ja silottaa juonteita/ryppyjä, tai botuliinihappo (Botox) joka puolestaan sitten heikentää lihasten toimintaa. Sun tapauksessa jos on otsarypyistä kyse niin Botox taitaa olla kaikista parhain vaihtoehto. Botoxilla lamautetaan lihakset jotka aiheuttaa sen rypyn ja rypistymisen, joten kun ne eivät toimi niin tulokset ovat erittäin hyviä. Restylanella lähtisin sitten paikkaamaan mm. huuliryppyjä. Botoxin lihaksia heikentävä tulos näkyy viimeistään noin 3-7 päivän kuluttua injektiosta ja tulos pysyy varmaankin puolesta vuodesta vuoteen. Eli ei ole pysyvä joten ei tarvitse sitäkään pelätä :)

Sibelius ryppyyn paras on botox ja kannattaa tsekata mesta tarkkaan ettei tuu liian "tehokkaita" tuloksia. Jos ongelmana on vain tuo kulmakarvojen välissä oleva mesta niin pieni määrä botoxia kolmion malliselle alueelle riittää. Koko otsaa ei tarvitse käsitellä. Tässä kohtaa kannattaa vertailla vähän niitä hintoja ja toimenpiteiden sisältöä & botoxin määrää -itse kun kävin aikoinaan hoidattamassa sibeliusryppyä tutulla lekurilla (joka tekee noita harvakseltaan) niin hän kertoi että noin pieni ongelma tarvitsee vain puolet "annoksesta" ja samaan rahaan sen lopun aineen vois tuikata kaverille, jolla vastaava ongelma. Botoxin kanssa kun homma menee niin, että se mömmö piti käyttää vuorokauden kuluttua putelin avauksesta ja joutui tilaamaan mua varten yhden ampullin (tms.). Eli se loppu ois mennyt hukkaan anyway - tai olisihan sen voinut tuikata vaikka mun silmäkulmiin mutta en halunnut totaalista nukkelookkia :)

Paljon noita botox-toimenpiteitä tekevät mestat voivat varmasti tarjota sulle kustannustehokkaan hoidon juuri sillä määrällä mömmöä mitä tarvitset. Noita hintoja vertaillessa kannattaa kuitenkin kiinnittää halvan hinnan lisäksi huomiota myös siihen botoxin määrään. Jos ongelma on isompi ja ainetta tarvitsee enempi niin hinta voi yllättäen kohota jos on mennyt halvan "sisäänheittohinnan" perässä jonnekin. Ihan minne tahansa mä en menis - kauhutarinoita on netti pullollaan ja mm. botuliiniklinikkaa, cityklinikkaa jne. haukutaan ja niihin en itse menis ikinä.

Kesmir:
Samat fiilikset! Itteeni kans kiihottaa isohkot tissit, varsinkin silkkarit :) Luulen myös että on aika yleistä että silikonit omaavat naiset "kiihottuvat itse itsestään"..Silkkarit ei oo just nyt (valitettavasti) ajankohtaista itelleni, mutta kyllä osasyy niitten hankkimiseen olis just se että ne tois nautintoa myös itselleni, saatikka sitten miehelleni :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko täysin idioottimaista harkita silikoneja siksi, että saisi omista isoista rinnoista kiksejä? Ja jos nyt joku ehdottaa, että hanki sänkyyn isorintainen nainen, niin sekään ei lohduta, koska minusta olisi seksikästä olla itse se nainen.

Eikö ne silikonit hankita juuri siksi, että tuntee itsensä seksikkäämmäksi ja haluttavammaksi (jollei kyseessä sairauden takia rinnan menetys)? Eli ei mielestäni ole idioottimaista. Omasta mielestäni olisi typerää hankkia silikonit siksi, että mies niistä kiihottuisi, mutta itse tykkäisi omista pienemmistä rinnoistaan. Itse taas kuuluun toiseen ryhmään, eli niihin, jotka saavat kiksejä nimenomaan pienemmistä rinnoista. Koskaan ei voi sanoa ei koskaan, mutta itse olen täysin tyytyväinen pienempiin rintoihini, enkä ole kertaakaan harkinnut silikoneja. Saattaa olla, että tulee toinen ääni kelloon synnytysten jälkeen, mutta onneksi tähänkin tulee olemaan vuosia.

Heippa,

Itsellä silikonit jo erittäin vakavassa harkinnassa (konsultaatiossa käyty). Mulle suositeltiin anatomista lihaksen alle laitettavaa implanttia (2,8-3dl) Kertokaapas silinkonien omistajat, kumpi on parempi vaihtoehto tälläiselle kohtalaisen paljon treenaavalle mimmille lihaksen alle vai päälle se silikoni. Jostain kuulin, et jos harrastaa paljon liikuntoo, niin päällä olis parempi. Jos laitetaan alle, niin lihashan joudutaan rikkomaan ja se ei muka ikinä palautuisi tms.. Tiedän, että itse leikkauksesta palautuminen on paljon helpompaa, jos implantti laitetaan lihaksen päälle.. mutta se ei mua huolestuta, vaan pitkässä juoksussa tapahtuva palautuminen.. Kumpi siis paljon treenaavalle (ei kisaavalle) parempi vaihtoehto??

Sellaista juttua olen lukenut, että implanttia ei yleensä kannata laittaa lihaksen alle, jos lihaksella on jo paljon paksuutta ja kokoa, koska se ei ehkä ikinä palaudu kivuttomaksi kunnolla. Samoin kuulemma joillain on käynyt niin, että rinnan voimakas treenaaminen on lopulta siirtänyt implantit väärille paikoille, koska lihasten rutistaminen ja/tai kasvaminen painaa samalla myös implanttia. Amerikkalaisilta fitness- ja kehonrakennussivuilta oon tuollaisia naisten kokemuksia kuullut, kun siellähän implantit ovat tosi yleiset noissa piireissä.

Heippa,

Itsellä silikonit jo erittäin vakavassa harkinnassa (konsultaatiossa käyty). Mulle suositeltiin anatomista lihaksen alle laitettavaa implanttia (2,8-3dl) Kertokaapas silinkonien omistajat, kumpi on parempi vaihtoehto tälläiselle kohtalaisen paljon treenaavalle mimmille lihaksen alle vai päälle se silikoni. Jostain kuulin, et jos harrastaa paljon liikuntoo, niin päällä olis parempi. Jos laitetaan alle, niin lihashan joudutaan rikkomaan ja se ei muka ikinä palautuisi tms.. Tiedän, että itse leikkauksesta palautuminen on paljon helpompaa, jos implantti laitetaan lihaksen päälle.. mutta se ei mua huolestuta, vaan pitkässä juoksussa tapahtuva palautuminen.. Kumpi siis paljon treenaavalle (ei kisaavalle) parempi vaihtoehto??

Jos ei kisaa eikä tavoitteena ole mitenkään älyttömästi kasvattaa rinta-lihasta niin ei sillä ole mitään väliä. Lihaksen alle laitettaessa se vaan näyttää luonnollisemmalta kun mitä päälle laitettava implantti. Voiko sulle Super-Kerttu laittaa jotain kautta privaviestiä? :)

Sellaista juttua olen lukenut, että implanttia ei yleensä kannata laittaa lihaksen alle, jos lihaksella on jo paljon paksuutta ja kokoa, koska se ei ehkä ikinä palaudu kivuttomaksi kunnolla. Samoin kuulemma joillain on käynyt niin, että rinnan voimakas treenaaminen on lopulta siirtänyt implantit väärille paikoille, koska lihasten rutistaminen ja/tai kasvaminen painaa samalla myös implanttia. Amerikkalaisilta fitness- ja kehonrakennussivuilta oon tuollaisia naisten kokemuksia kuullut, kun siellähän implantit ovat tosi yleiset noissa piireissä.

Toi palautuminen kivuttomuudesta on kyllä ihme huuhaata. Toki sillon jos se tasku johon implantti laitetaan on liian ahdas niin eihän se silloin toimi, sen toki tajuaa maalaisjärjelläkin. Mutta oikean kokoinen implantti kun laitetaan niin ei siinä mitään kipuja pitäisi jäädä.

Kannattaa ottaa myös huomioon että ahkerasti punttaava/reenaava mimmi on kuitenkin täysin eriasia kun kisaava/jopa kehonrakennusta harrastava nainen.
Siinä vaiheessa kun tavoitteena on kasvattaa isot rintalihakset, ei tietenkään kannata laittaa sitä lihaksen alle, muutoin ei väliä.

Toi palautuminen kivuttomuudesta on kyllä ihme huuhaata. Toki sillon jos se tasku johon implantti laitetaan on liian ahdas niin eihän se silloin toimi, sen toki tajuaa maalaisjärjelläkin. Mutta oikean kokoinen implantti kun laitetaan niin ei siinä mitään kipuja pitäisi jäädä.
No noin oli käynyt joillekin naisille, joilla rintalihas oli selkeästi jo kookas, kun lääkärit tekevät välillä arviointivirheitä ja se lienee veteen piirretty viiva, että missä kohtaa rintalihas alkaa olla niin massiivinen, että sitä ei sovi enää lähteä operoimaan. Se, onko Super-Kertun lihaksissa kokoa paljonkin tai miten paljon hän niitä aikoo kasvattaa, on mahdoton meidän tietää, mutta parempi tuo asia mahdollisista ongelmista on tiedostaa kuin jäädä pimentoon sen suhteen.

No meikeläisen rintalihas tuskin on mitenkään erikoisen iso ja treenaus tosiaan omaksi iloksi about 5 kertaa viikossa.. Niin tuskin siis ilmeisesti tulee ongelmaa, vaikka ne implantit laitettaiskin lihaksen alle.

Meah laitoin sulle viestiä.. en oikein osaa käyttää tätä :D

Muakin kyllä kiinnostaa sellanen kohennusleikkaus missä tissit laitetaan samaan kokoon ja kohennetaan, koska ne rupeavat jo roukkumaan melko rumasti vaikka 21v olenkin enkä ole synnyttänyt :/ käsittääkseni tämä on lihaksen alle laitettava filling :)

Nyt mä kyllä käännän kelkkani, pulkkani, takkini ja syön vielä sananikin, mutta aloin just säästämään uusia tissejä varten! En kyllä oo mikään tissivastainen kai ollutkaan mutta luulin että itse en moisia tarvi kun on tää itsetunto ja -tyytyväisyys ihan kohillaan, mut c'moon jotain rajaa tälle mun tissittömyydellekin sois.. Imetyksen lopettamisesta on nyt reilu vuosi ja nää tästä tuskin enää muuttuu joten lopputulos on sellainen että mulla ei ole toista tissiä ollenkaan :( ja toinenkin on todella surkea.. Anteeksi avautuminen..
Kovan googlettamisen ja pohdinnan tuloksena olen päätynyt The Look:in, kokemuksia?

^Mä laitatin just yli kk sitten, mutta toisessa paikassa kuin Look. Olen todella tyytyväinen. Miksi en ole aiemmin tätä tehnyt. Olen vain inhonnut ja hävennyt tyhjiä roikkuvia pusseja vuosikausia.

Laitoin Fin-Estin kautta. Olin myöskin aina ennen ollut sitä mieltä että sille tielle ei lähdetä että näihin laitetaan mitään täytettä, mutta puntaroituani tätä että kumpi on parempi, olla joka päivä tyytymätön kun pitää rullata rinnat sisään liiveihin, rintakehä kuin mummolla ja olla "luomu" vai että ne laitetaan ne pussit täyteen ja sitten ovat taas pystyt...

Oli sen arvoinen keikka. Mulla on kuitenkin oikein kurvikas lantio ja takapuoli mutta yläkroppa oli kuin vanhalla mummolla niin silareiden avulla sai tasapainoisemman näköseks vartalon. Sai niinku tiimalasimallisen. Ennen olin päärynämäinen.

Minulla olis kysymys täällä lähinnä siihen, että mihin ne implantit laitetaan kovaa treenaavalla naisella? Siihen rintalihaksen päälle vaiko alle? Semmonen käsitys on ainakin, että jos on alhaiset rasvat, niin kirurgit laittavat sen mieluummin sinne lihaksen alle, mutta kai tuo treenaus vaikuttais jotenkin..

Tuosta itsensä hyväksymiseen ja omasta itsestä pitämiseen kasvattamisesta. En näe ristiriitaa siinä, että koittaa opettaa lapsia ja nuoria hyväksymään/löytämään itsensä, ja samaan aikaan "parantelee" omaa kroppaansa. Kyllähän se oma vartalo on aina oma, oli se sitten välillä pulleampi, laihempi, isorintaisempi tai pienirintaisempi, mitä milloinkin. Mutta kyse on minun mielestä nimenomaan siitä, millaisessa vartalossa itsellä on hyvä olla, ja siitä, että yritän saada nuoret ymmärtämään sen, että kaikki on mahdollista, jos oikein haluaa ja tekee töitä tavoitteidensa eteen. Niin psyykkisellä, fyysisellä kuin sosiaalisellakin puolella.

:D

Kommentoin tähän vanhaan viestiin. En tiedä mitä Vilma-liian tarkoitti, mutta minä ajattelen niin, että kun itse en omaa kroppaani ja ulkonäköäni hyväksy, niin en tällaista "vankilaa" omalle tyttärelleni (oppilaille) toivo. Jotenkin toivoisin, että elämässä olisi muita merkittävämpiä asioita, eikä ulkonäkö olisi se mikä kaataa korttitalon. Tällä en nyt viittaa kenenkään muuhun kuin itseeni.

Jatkeita on ollut ripsissä ja kynsissä. Naamaa olen hoitanut vaikka millä, olematta silti kovin usein tyytyväinen. Nyt harkinnassa on botox ja silikonit. Oikeasti tarvitsisinko kumpaakaan? Ulkopuolisen (ja oman mieheni) silmin olen (varmaankin) ihan ok, ehkä jopa nätti, mutta omassa mielessä ja peilikuvassa olen läski-lösö, finninaama, joka alkaa rupsahtaa ja roikkua. Missä meni vikaan? Toki ammattini oli melkein 10 vuotta ulkonäkökeskeisellä alalla, mutta eikö 30+ nainen osaisi jo hyväksyä itsensä sellaisena kuin on? Jotenkin luulen vaan, että botoxin jälkeen "tarvitsen" silikonit, sitten ehkä rasvaimun, mitä sitten?

Anteeksi avautuminen, mutta onko muilla vastaavaa? Yhden paikan fixauksen jälkeen alkaa jokin muu kohta kaivata korjausta?

Minulla olis kysymys täällä lähinnä siihen, että mihin ne implantit laitetaan kovaa treenaavalla naisella? Siihen rintalihaksen päälle vaiko alle? Semmonen käsitys on ainakin, että jos on alhaiset rasvat, niin kirurgit laittavat sen mieluummin sinne lihaksen alle, mutta kai tuo treenaus vaikuttais jotenkin..

Kävin viime viikolla konsultaatiossa, ja siellä henkilö oli hyvinkin sitä mieltä, että kovaa treenaavan naisen kannattaisi laittaa implantti lihaksen päälle, ettei implantti litistyisi lihaksen voimasta. Tällöin tosin on mahdollista (ja kuten monilla fitnesskisaajilla näkeekin), että implantin reuna näkyy selvästi oltaessa vähissä rasvoissa.
Omasta mielestäni lihaksen alle laitettavat implantit näyttävät kuitenkin paremmalta, ja jenkkisivuja selaillessani huomasin, että siellä kirurgit suosivat submuskulaarisia implantteja treenaavillakin naisilla, juuri paremman lopputuloksen vuoksi. Että enpä tiedä sitten...
Ajattelin kuitenkin kysyä konsultaatiota vielä toisestakin paikasta!

Suositut

Back
Ylös Bottom