Nyt mä kyllä käännän kelkkani, pulkkani, takkini ja syön vielä sananikin, mutta aloin just säästämään uusia tissejä varten! En kyllä oo mikään tissivastainen kai ollutkaan mutta luulin että itse en moisia tarvi kun on tää itsetunto ja -tyytyväisyys ihan kohillaan, mut c'moon jotain rajaa tälle mun tissittömyydellekin sois../QUOTE]
Kommentoin nyt vielä tähänkin, kun samanlaisia fiiliksiä on
Oikeastaan ihan yllätin itseni, että olen tähän operaatioon lähdössä, kun en ole koskaan kärsinyt pienistä rinnoistani. En myöskään koe, että mulla mitään itsetunto-ongelmiakaan olisi. Päin vastoin, olen ollut jotenkin aina tyytyväinen siihen, kuinka käytännölliset pienet rinnat ovat.
Mutta kun synnytyksen jälkeen, maidon noustessa, rinnat turposivat jättikokoisiksi, huomasinkin olevani ihan innoissani. Siinä alkuvaiheessa ne vielä näyttivät ihan tasan siltä, kuin sinne olisi laitettu jättimäiset pyöreät implantit, kuten äidit varmaan tiedätte.
Nyt on imetykset loppu ja ajattelin, että kun kerran on keino saada isot tissit takaisin (vaikka ihan ok nätit ne ovat nytkin), niin miksipä en sitä käyttäisi ;)
Ei mun mielestä tarvitse olla mitään ihmeempää itsetunto-ongelmaa, jotta kirurgia olisi oikeutettua. Se on oikeutettua silloin, kun sen itselleen oikeuttaa. Jokaisen oma kroppa - oma päätös. Muilla ihmisillä on kuitenkin mielipiteensä suutaan ja toiseen, ja niin saa ollakin.