SUPERCARB 1kg -40%

Keskustelua silikoneista yms. muusta kauneuskirurgiasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Niin siis edellisessä oli pointti, että idioottimaista edes yrittää feikata aidoiksi. Mä en pidä yleensäkään valehtelijoista eli se nyt ei sinänsä koske aihetta onko silarit vai ei.

Sunkinhan kuvathreadissä lähes joka toinen kysymys uusien kuvien jälkeen on "oletko ottanut silarit?". Taitaa olla nykyään niin yleinen leikkaus, että siitä kysyminenkin on täysin normaalia.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tulipa mieleen tätä keskustelua selatessa... Tänään oli Metro Livessä artikkeli kauneuskirurgiasta. Plastiikkakirurgian erikoislääkäri Asko Salmi kommentoi: "Lähes joka toinen suomalainen tarvitsisi yläsilmäluomien leikkauksen."

Häh? Onko tosiaan näin? Muistan kyllä nähneeni ihmisiä, joilla yläluomi roikkuu hieman silmän päällä, mutta aika harvoin kuitenkin. Muutenkin artikkelissa on kritiikkiä lähinnä kuvituspiirroksessa jossa eräänlaisen leikkausliukuhihnan päällä kyltissä lukee "uusi persoonaton ilme sinullekin". (Oma suhtautumiseni on aika fifti-siksti, jos se nyt jotai merkitsee. Loppupeleissähän se on ihan sama millä metodilla kroppaansa muokkaa. Lähinnä en välitä barbiluukin markkinoinnista sinä ainoana mikä kelpaa.)
Joo mä kans näin ton. Toi uusi persoonaton ilme sullakin-juttu lehdessä on aika tyhmä heitto...Ei se tee ilmeestä persoonatonta jos roikkuvat pussit leikkaa silmien päältä. Botox on sitten asia erikseen jos sitä ruiskutetaan yhtä paljon kun Cher.:rolleyes: Anyway eiköhän täällä Suomessa kuitenkin pääidea ole enemmänkin, että tehdään jostain asiasta vähemmän häiritsevä. Jenkeissä taas helpommin yritetään muuttaa koko olemus ihan täysin erilaiseksi tai ns. "ammutaan yli". Mutta mikäs siinä, kaikki taplaa tyylillään koska olemme kaikki erilaisia.

Eikä varmastikaan plastiikkakirurgiaa käyttävät henkilöt näytä kaikki barbieilta. Todellakaan:lol2::rolleyes:

Niin siis edellisessä oli pointti, että idioottimaista edes yrittää feikata aidoiksi. Mä en pidä yleensäkään valehtelijoista eli se nyt ei sinänsä koske aihetta onko silarit vai ei.

Sunkinhan kuvathreadissä lähes joka toinen kysymys uusien kuvien jälkeen on "oletko ottanut silarit?". Taitaa olla nykyään niin yleinen leikkaus, että siitä kysyminenkin on täysin normaalia.
Niinhän sielä onkin. En vain koe olevani tilivelvollinen vieraille ihmisille mistään, olin sitten ottanut tai en. Eihän sitä tiiä vaik mulla ois pakaraimplantitkin. Tai jospa olisinkin mies:wtf: Se ei kuulu kenellekään.

Joo mä kans näin ton. Toi uusi persoonaton ilme sullakin-juttu lehdessä on aika tyhmä heitto...Ei se tee ilmeestä persoonatonta jos roikkuvat pussit leikkaa silmien päältä. Botox on sitten asia erikseen jos sitä ruiskutetaan yhtä paljon kun Cher.:rolleyes: Anyway eiköhän täällä Suomessa kuitenkin pääidea ole enemmänkin, että tehdään jostain asiasta vähemmän häiritsevä.

Jeps ja niin kauan kuin näin on, leikkaukset ovat mielestäni hyväksyttävissä. Eiköhän useimmat kauneuskirurgian asiakkaat oo Suomessa ihan järkeviä ihmisiä eikä pyri liukuhihnamuottiin. Tosin ylilyönnitkin lisääntyy samalla. (Ja ketäpä se kiinnostaisi, vaikka epähyväksyisin asian kun Ameriikan mallinen leikkausmuoti tulee tännekin... ;-)

Sinänsä hassua, että tämän päivän keskiverto aikuinen nainen on huomattavasti nuoremman näköinen kuin ikäisensä vielä 50 tai 100 vuotta sitten. Ensin elinolosuhteiden parantuminen hidasti ihmisten ulkoista vanhenemista... Nyt sama kehitys jatkuu, ollaan vain lähdetty nuorruttamaan itseämme kirurgisesti, koska muut keinot ei enää riitä.

Yläluomen leikkaus on ihan normi toimenpide vanhemmilla ihmisillä. Sukulaisistani kolmelle on se tehty (kaksi miestä huom!) ja ei se kyllä kauneskirurgiaa ole, koska roikkuva luomi on oikeesti näköhaitta, näkökenttä on pienempi ku average ihmisellä. Oon melkein 100varma, että miekin joskus tämmöseen joudun jos geeniperimään on luottaminen. Lähete tämmöiseen lurppaluomien poistoon tulee ihan tavalliselta lääkäriltä eikä edes yksityiselle plastiikkakirurgille tarvii mennä.. Näin meilläpäin :)

Lipolyysi

BB-Hennan aloittaman keskustelun pohjalta piti itsekin oikein googlettaa, että mikä hemmetti se lipolyysi oikein on. Lukemieni juttujen perusteella hommahan kuulostaa itseasiassa oikein lupaavalta :eek: Eli ihon rasvakertymä-/selluliittialueille ruiskutetaan tuota soijapavuista tehtyä ainetta, joka tuhoaa rasvasoluja ja sitten kuolleet rasvasolut poistuvat elimistöstä ns. luonnollista kautta. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa tästä touhusta vai otetaanko taas (turhamaisilta) ihmisiltä rahat pois?

Itse nimittäin tiedän varsin hyvin treenin ja ruokavalion merkityksen kropan muokkauksessa, mutta prkle minkäs teet, kun kroppa näkyy olevan sellainen, että kun kisakuntoon lisätään 2-3 kg, niin jalat näyttää kaikkea muuta kuin timmiltä, vaikka sikspäkki paistaisi. Ja todellakaan en tahdo viettää koko ikääni kalorilaskurin kanssa, koska yläkroppaani olen kuitenkin varsin tyytyväinen. Eli tässähän vallan innostuu, että olisiko tuossa kenties ratkaisu reisipallukoihini (tm) :D

Yläluomen korjausleikkaukseen joudutaan ihan varmasti myös täälläkin. Siellähän on käynyt jo pian meidän koko suvun vanhempi erä :jahas:
Ja en tosiaan katso sitä kauneusleikkaukseksi vaan hoitotoimenpiteeksi joka on välttämätön jos haluaa nähdä.
Kauneusleikkauksiin en ikinä ryhtyisi, tyydyn siihen mitä on vaikka mikään pulmunen en olekkaan. Käytän rahani mieluummin johonkin hyödyllisempään. Ja en ole tutustunut vielä yhteenkään kauneusleikkauksia läpi käyneeseen joka olisi tyytyväinen itseensä, sääli sinänsä.

akki: Olen kans huvikseni googlettanut lipolyysistä. Vaikuttaa kyllä joidenkin nettisivujen mukaan tosi kivuttomalta ja helpolta toimenpiteeltä: ei nukutusta, kohtalaisen edullinen toimenpide, pystyy jatkaa askareita heti pistosten jälkeen yms. Löysin tällaisen nettisivun, jossa on kuvia hoidon jäljiltä: http://www.botuliiniklinikka.fi/terveys_rasvaaa.html. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla ihan uteliaisuudesta, et onko jollain omakohtaisia kokemuksia ko.asiasta :wtf:

No nyt on kyllä maalimankirjat sekasin, sillä tuo lipolyysihän vaikuttaisi ihan kiinnostavalta vaihtoehdolta päästä eroon sisäreisien rasvapateista, jotka oli mulla jo langanlaihana teininä... Mutta mutta, pikainen googletus pelotteli mahdollisella syöpäriskillä. Kukaan ei ilmeisesti varmuudella tiedä, mitä irrallaan vaelteleville soluille kropassa tapahtuu. Lipolyysissä käytetyn lääkeaineen kehittänyt firmakin on sanoutunut irti koko hommasta??

Ikitalvi: täällä toinen epäilijä. Tuolta linkistä poimittua: "rikkovat rasvasolujen seinämät ja kehon normaalit syöjäsolut poistavat rasvan normaalia kiertokulkua pitkin maksan kautta suolistoon." Eli itse solut eivät lähde vaeltelemaan mihinkään. Se vaan ihmetyttää, että jos kerran tuote hajottaa rasvasolujen seinämät, niin miksei muidenkin. Pääosinhan ne solujen seinämät koostuu lipideistä muissakin soluissa. Tietysti ainetta käytetään paikallisina ruiskeina, mutta eksyy sitä varmaankin pieninä määrinä muuallekin. Itse en lähtisi ihan heti kokeilemaan.

Tietysti ainetta käytetään paikallisina ruiskeina, mutta eksyy sitä varmaankin pieninä määrinä muuallekin. Itse en lähtisi ihan heti kokeilemaan.

Tuota minäkin mietin, että millä pystytään pitämään se aine pelkästään sillä tietyllä alueella. Kyllä kai sitä väkisin jonnekin siitä leviää. Entä voikohan lopputuloksesta tulla epätaisainen...että jos toisesta kohtaa "sulaakin" enemmän kuin toisesta...Ja sitten ne pitkäaikaisvaikutukset..jos tuotetta on käytetty vasta muutama vuosi tähän tarkoitukseen, niin kuka tietää miltä käsitelty alue näyttää 10 vuoden päästä...Tarkemmin ajateltuna koko homma kuulostaa ensin ehkä paremmalta kuin loppupeleissä onkaan...

Ton heidiihh:n laittaman linkin firman ohi kävelen joka päivä kun menen töihin. Pitäisköhän joku päivä käydä tenttaamassa henkilökuntaa...Tosin nehän osaa tietysti myydä tuotteensa ja saada kaiken kuulostamaan turvalliselta ja sen lisäksi myös ehdottoman tarpeelliselta. Noh, sitten voisin ainakin tulla tänne kertomaan omakohtaisista kokemuksista :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eli itse solut eivät lähde vaeltelemaan mihinkään.

Jepujee :nolo:... Ilmeisesti epäilys koskikin noita hajoamistuotteita, joiden vaikutuksista ei tiedetä. Joku iso kliininen tutkimus on kuulemma meneillään, mutta sen tuloksia ei ainakaan elokuussa ollut vielä julkistettu. En tiä. Ehkäpä taistelen vielä luonnon omin keinoin kohti hoikempaa reisiosastoa (vaikka kehon luonnolliseksi prosessiksi tuota injektio-lipolyysiäkin väitetään).

Mulle oli ylläri että botoxin tilanne on sama kuin rasvanliuotuksen, ei siis ole ilmeisesti vieläkään virallisesti hyväksytty kosmeettiseen käyttöön... Ellei tilanne ole muuttunut ihan vastikään.

Mhin ne o häivyttänyt noista mainoskuvistaan ylimääräisen ihon? Ainakin niissä leukakuvissa sillä naisella pitäis olla kunnon heltta vaan näyttää siltä kuin olisi vähän kiristelty ylimääräisiä nahkojakin..

Onko kukaan poistattanut pieniä katkenneita pintaverisuonia kasvoista?...siis niitä jotka aiheuttavat punoituksen esim. nenänpieliin :( Millä menetelmäällä niitä sais poistettua edullisesti ja hyvin lopputuloksin?
Mulla tosi herkkä ja vaalea iho joten punoitus näkyy helposti.

Lipolyysistä artikkeli LA Timesissa.

Come in on your lunch hour, have a few injections and melt away those stubborn bulges of fat. That promise has made injection lipolysis – also called lipodissolve and mesotherapy – one of the fastest-growing cosmetic procedures in the country, with centers sprouting up almost as fast as Starbucks stores. Nevermind that neither the procedure nor the drug cocktail used has FDA approval. Nevermind that Kansas and Nebraska are trying to ban the procedure. Nevermind that the American Society of Plastic Surgeons and the American Society for Aesthetic Plastic Surgery do not condone the procedure. Nevermind that the procedure has been banned in Brazil, Canada and England.

edit. olipa kuvottavia juttuja tossa artikkelissa.

Yyh. Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se todennäköisesti on sitä? Tosin allergisen reaktion voi saada mistä vain keholle ennestään tuntemattomasta aineesta. Mutta jos 58% oli tyytymättömiä hoitoon, niin ei kuulosta kovin rohkaisevalta. Jostain muistan aiemmin lukeneeni, ettei toi Fig olisi enää toiminnassa.

Samasta jutusta kävi ilmi että FDA hyväksyi Botoxin kosmeettiseen käyttöön vuonna 2002, eli aiemmin mainitsemani ei pitänyt paikkaansa.

Vanhan keskustelun elvytysyritys. Itse suunnittelen laittavani pystyyn säästötilin, jolle rupean keräämään itselleni rahaa porkkanaan. Kun olen laihduttanut riittävästi ja saanut kerättyä rahat niin haluan palkita itseni rintojen kohotuksella (implantteja en ainakaan tällä hetkellä halua) ja vatsanahan kiristyksellä. Tällä hetkelläkin nimittäin sinnikkyyttäni ylipainon hävittämisen suhteen syö huomattavasti se masentava tieto, että tissit pysyvät rukkasina ja raskauden sekä ylipainon venyttämä mahanahka ei häviä mihinkään. Parin kuukauden palkka lääkärille ei oo ollenkaan paha hinta niistä eroon pääsemisestä, kuinkahan monen kuun opintotuet olen syönyt tai juonut kurkustani alas..

Saako mielenkiinnosta kysyä missä hinnoissa nuo kohotus ja kiristys maksavat Suomessa/Virossa?

Omassa tuttupiirissä on pari tyttöä kenen kaverit kävivät Virossa laittamassa ja kuulemma entistä suositumpaa. Koska laatu on lähes samaa, mutta hinnat vielä alemmalla tasolla. Tsemppiä laihdutukseen!

rintojen ehostus

en ole kyllä punttimimmi mutta kysymykseni ehkä kuuluu tämän otsakkeen alle.eli vaimoni alkanut olemaan tyytymätön rintavarustukseensa ja olemme yhdessä katselleet silikonien,injektoitavien täyte aineiden,rasvansiirtojen,yms avulla tehtyjä rintojen ehostuksia mutta kaikissa on omat huonot puolensa.
tuli mieleeni kun olen lukenut myös luonnonmukaisemmista apukeinoista eli oikeaoppisella ravinnolla ja oikea oppisella aerobisella/puntti treenillä voisi joidenkin kirjoitusten perusteella myös kasvattaa tai kiinteyttää/kohottaa rintoja mutta en löytänyt tarkempia ohjeita minkälainen ravinto ja treeni pitäisi olla että se tepsisi,pari sivustoa löytyi joilta saattoi tilata ohjeita ja tuli kyllä myös mukana voiteita ja pillereitä jotka myös vaikuttaisivat lopputulokseen mutta niihin en kyllä usko että olisi ainakaan pysyvää vaikutusta.
eli jos joku on saanut tuloksia kyseisillä konsteilla niin voisitteko neuvoa tarkemmin tai neuvoa mistä tarkempia ohjeita löytyisi niin informoin vaimolleni että voisi ensin kokeilla aluksi vaikka tämmöisiä riskittömimpiä vaihtoehtoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom