Bongasin päällikön tänään Turussa. Bussin ikkunasta näin ku kävelit jengin kanssa Hansan edessä. Körmy ukko olet ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bongasin päällikön tänään Turussa. Bussin ikkunasta näin ku kävelit jengin kanssa Hansan edessä. Körmy ukko olet ;)
Tuohon kisaan ei kerkiä kun oon lomareissulla..Iisalmessa pääsee kisaamaan kun ilmestyy paikalle. esim elokuun eka päivä on kisa seuraavan kerran. kisa on wsh kisan osakilpailu.
The 5th World’s Strongest Hands 2015
by David Horne » Mon Dec 15, 2014 2:38 pm
The 5th World’s Strongest Hands 2015
Saturday 1 August, 2015
Events:
1. Meat Hook Deadlift
2. Two Hands Pinch Lift
3. PickAxe Lever to Rear Lift
4. Stub – Hold
Also a stand-alone event, after the four events - One Hand Inch Replica Dumbbell Deadlift and hold (no tilt)
Classes:
Men’s: 66k, 83k, 105k, 105k+
Women’s: 72k, 72k+
Open class (includes all competitors)
Venue: All around the world.
Start: In the UK, 11am
Overall promoter: David Horne and World of Grip
Contest promoters:
David Horne – Stafford, England
Ivan Beritashvili - Moscow, Russia
Juha Harju - Kirkkonummi, Finland
Andrew Pantke & Dave Thornton – Three Rivers, Michigan, USA
Jedd Johnson - Wyalusing, PA, USA
Eirik Bruun Ingebretsen - Norway
Eric Roussin – Ottawa, Canada
Jouni Mahonen - Iisalmi, Finland
Entrance fee: £20 GBP ($32 dollars, 25 euro)
Trophies: There will be medals for the 1st, 2nd and 3rd in each class
Coc#4 on liian jäykkä melkein kaikille. Jos saa jonkinlaista liikettä siihen niin se on jo hyvä. 2cm auki on pitkä matka täyteen sulkuun mutta sillä jousella se on jo todella kova suoritus.Tuli postissa se coc#4 on vähä tiukan oloinen jousi..:D jäi varmaan 2cm auki, noo kyllä se joku päivä menee..
Tuli postissa se coc#4 on vähä tiukan oloinen jousi..:D jäi varmaan 2cm auki, noo kyllä se joku päivä menee..
Jännä, miten tolla CoC #1.5:llä kun keväällä aikansa treenasi kiivasta 5*5 settiä, sitten oli kuukauden, reilun tauko, niin vieläkin menee nätisti kiinni tuo. En tosin kokeillut, montako kertaa se menee kiinni.
Ilmeisesti tekee otteelle hyvää jo sekin, että kertaalleen on vahvistanut niitä, vs. lähtökohta että ei olisi sitäkään vähää tehnyt. Mutta eikai siinä, täytyy hommata lisää puristimia. Sain jo kuulla kehujakin "tiukasta otteesta"Tästä se lähtee (jos ei taas hajoa joku ruumiinosa)!
Miten lämmittelette (Juha) grippitreenejä varten?
Harmi ku ollaan reissus ja en ehkä muutenkaan olis uskalta teidän joukkoon tulla ;)Käväsin tekemässä treenit sali82:lla. Tuun ens viikolla tiistaina uudestaan. Kello 11.30-14 on treenit ja kuvaukset sitten porukalla syömään ja illasta vielä toinen treenisetti Valhallassa, Liedossa. jos haluat tulla mukaan tuohon sali82 settiin niin tervetuloa.
-Juha Harju
Harmi ku ollaan reissus ja en ehkä muutenkaan olis uskalta teidän joukkoon tulla ;)
Tuosta Valhallasta olen kuullut paljon ja nähnyt kuvia siitä. Jos saat kuvattua videomatskua sisältä (jos annetaan lupaa) niin olis aika nannaa.
Mukavia treenejä teille, jos osut tielle joskus niin tulen puristaa kättä![]()
Kokeilin sitä korttihommaa niin totesin että kaikki mun sulut lähtee korttileveydeltä, koitin myös 2cm päästä mutta ei onnistu sen paremmin sulkea. Pitäisi vielä löytää se itselle sopiva tekniikka, mun kouran koko on työhanskamitalla 12..Ai kortin kanssa jäi 2cm auki? Jos näin, niin toi on jo helvetin kova suoritus. Kolmonenkin on jo helvetin kova. Itse ostin gripperit joskus 3 vuotta sitten ja aina silloin tällöin tulee niitten kanssa räpellettyä. 2.5 menee oikealla kortin kanssa kiinni. Vasurilla jää sentin auki. Pitäis hommaa noi kolmoset jossain vaiheessa. On vaan hankalaa ku mulla on tosi leveät kourat niin ei saa kaikkia sormia kunnolla aseteltua.
Mukavasti poistaa nahkat sormista tuo 3.5 magnesiumin kanssa..:D joo kyllä nelosen sulkuun on vielä tosi pitkä matka kun en ole tuon 3.5 kanssakaan edistynyt yhtään vielä, joka treenikerta yrittänyt sen kanssa tapella. Tosin mun treenit vielä melko maltillisia ettei heti mee joku paikka rikki..