Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienot pidot!
Hyvin kestää keskikroppakin ilman "whopper poweria" ;)
Hienot pidot!
Hyvin kestää keskikroppakin ilman "whopper poweria" ;)
Kerran oon näitä täällä kattellu aikasemmin ja nyt täytyy kysyä onko täällä jossain (täällä taikka netissä ylipäätänsä) jossain jotain gripin kehitys FAQ suomeksi ja jos ei nii tehkää. En varmaan oo ainoa joka siitä hyötyis jos semmonen olis olemassa. Ensimmäisenä voisin kysyä että kannattaako tommosta CoC:ia tilata jos kädet on kokoo pikkutytön kädetVälillä tuntuu että menee sormet paskaks jos puristaa jotain (no joo samat on oireet mitä muillakin) mutta jos mun sormenpäät ylettyy noin tohon sormen viimeseen niveleen kun otan gripperistä kii taikka kannattaako semmosta ruveta ees puristaan jos se ote on niin leveä. Ei ulotu siis tohon ekaan niveleen asti. (mitään hajua noista coc leveyksistä)
Kiinnostais tietää vaan et vaikka menis lukkoon mut ettei mee paikat paskaks ku on heikot jo nyt. Grippiä pitäs saada muutenkin ku en ikinä oo halunnu käyttää remmejä tms. ja ristiotekkin on uus tuttavuus ja vituttaa sekin. Myötäotteella tahtois mennä niin kauan kun vaan mahdollista.. Treenit on melkeen tähän asti menny sen mukaan.
Vittu et repesin tolle heimopäällikön joululahjavideolle :D Katoin että eihän tolla menolla jää leikittävää ees tapaninpäivään asti, mutta sehän olikin vaimon paketti![]()
Te jotka olette treenanneet minun silmiin melkein friikit puristusvoimat, niin jos joku kättelyssä selvästi haastaa vastaatteko kutsuun?