Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itseltäni löytyy Heavy Grip 200 ja 250 lbs puristimet. Ongelmaksi on tullut varsinkin tuon jäykemmän kanssa omat pienet kämmenet ja melko lyhyet sormet. Tuota löysempää pystyy vielä toisella kädellä avittamaan sen verran, että saan jokseenkin kelvollisen otteen ja pääsen puristamaan oikeaoppisesti. Jämäkämpää taas en saa enää hyvään otteeseen ja pelkillä sormenpäillä on turha yrittääkään sulkea sitä. Muutaman kerran olen saanut sen oikeaan otteeseen mutta nämäkin kerrat voi laskea yhden käden sormilla. Yleensä otetta hakiessa puristin ei vain mene oikeaan otteeseen vaan lopulta "muljahtaa" huonoon asentoon.

Onko täällä mahdollisesti muita, joilla on samanlaisia ongelmia ja oletteko keksineet mitään, mikä voisi auttaa?

Itseltäni löytyy Heavy Grip 200 ja 250 lbs puristimet. Ongelmaksi on tullut varsinkin tuon jäykemmän kanssa omat pienet kämmenet ja melko lyhyet sormet. Tuota löysempää pystyy vielä toisella kädellä avittamaan sen verran, että saan jokseenkin kelvollisen otteen ja pääsen puristamaan oikeaoppisesti. Jämäkämpää taas en saa enää hyvään otteeseen ja pelkillä sormenpäillä on turha yrittääkään sulkea sitä. Muutaman kerran olen saanut sen oikeaan otteeseen mutta nämäkin kerrat voi laskea yhden käden sormilla. Yleensä otetta hakiessa puristin ei vain mene oikeaan otteeseen vaan lopulta "muljahtaa" huonoon asentoon.

Onko täällä mahdollisesti muita, joilla on samanlaisia ongelmia ja oletteko keksineet mitään, mikä voisi auttaa?

Toivottavasti tästä videosta olisi apua: How to set a gripper - YouTube

Liz Horne on sertinyt virallisesti Captains Of Crush #2 gripperin. Tämä nyt oli vaan ajan kysymys koska hän tekee sen. Treenit sertiin olivat todella vaikuttavat ja Liz kävi hurjissa jousissa viimeisten viikkojen aikana. Asettelu harjoittelussa käytetään tunnetusti semmoisia jousia mitä ei kyetä dynaamisesti sulkemaan mutta niitä pystytään käsittelemään sen verran että saa kätösiin lisää voimaa ja tätä kautta sitten itse serti onkin huomattavasti helpompi toteuttaa. Samoin eri leveyksiltä suoritettavat sulut ja hitaasti tehdyt dynaamiset vaiheet ja overcrushit puhuvat puolestaan. Nyt jäämme mielenkiinnolla odottamaan kuka on naisista se ensimmäinen joka hoitaa virallisesti coc#2.5 gripperin. Jedd Johnsonin sparraama Amy Wattles, Sorinin suosikki Adriane Wilson (Blewitt) vaiko Liz Horne? Oma veikkaukseni tämän hetkisen kunnon perusteella kääntyy Amyn suuntaan.
Elizabeth Horne Certifies on the Captains of Crush No. 2 Gripper

Kauanko Juha siellä Savonlinnassa kestää se sun otevoimailuosuus? Kaveria koitan saada mukaan...

Kisajärjestäjien kanssa just hierotaan pakettia kasaan. Kannattaa kyllä tulla paikalle. Infoa tulee lähiaikoihin.

Asia kunnossa. Itse tulen paikanpäälle ellen kipeäksi tule jne., olis kiva päästä koittamaan eri vehkeitä ja tapaamaan porukkaa, kaveriakin varmasti kiinnostaisi mutta sillä on se "emmätiedä" asenne päällä :D

Tuonne merikarvian tuloslistaan on nyt merkitty mitä sattuu varsinkin fat bar tuloksiin.

Mä kattelin kans tuota Pasin fatbar tulosta ja mietin että onkohan se nyt ihan sama tulos mitä kisan jälkeen juteltiin. Ajattelin että mun täytyy käydä joko kuulo tai näkö tarkistuttaa. Onnex se ei ollut ainakaan kuulo. :D

Pitää Nahkuria infota asiasta. Kiireessä kaikkea voi sattua.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Onko Juha rollariin tälle vuodelle vielä mahdollisuutta tehdä virallista tulosta muuta kuin grip classic finaalissa? Meinasin jo heittää koko härpäkkeen nurkkaan mutta kun finaalipaikka irtosi niin katsotaan jos vielä intoa löytyisi :D

Onko Juha rollariin tälle vuodelle vielä mahdollisuutta tehdä virallista tulosta muuta kuin grip classic finaalissa? Meinasin jo heittää koko härpäkkeen nurkkaan mutta kun finaalipaikka irtosi niin katsotaan jos vielä intoa löytyisi :D

SM kisa meni jo niin ei taida olla muuta kuin Jyrkin IM kisat tälle vuodelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom