Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei noista tuloksista pysty alkaa veikkaamaan, menee raketti tieteeksi! :)
Toivottovasti huomenna treenaamaan! :)

Edit, kyllä coc #3.5 jollakin menee kii! Tai millin päähän..

Hieno kakku muuten :D

Jospa sitä lauantaina salille, perkeleen iho ei parannu jaloista kovin nopeasti, nyt ei uskalla riskeerata ennenkuin se on kunnossa :(

Saas nähä kuinka leoko kulkee piiitkän tauon jälkeen :P

Syö itte kokonaan ni reenit kulkee ;)

Mun tuurilla tulis veritulppa! :hyper:

En tiedä mitä kiviä se on tonne sisälle laittanut kun oli niin painava kakku....huomenna se selviää! ;)

Ai niin, panokset kovenee lauantaille!!!

Lisäbonus ensi lauantaille. Jos joku nostaa Thick Barissa enemmän mitä mun WR 155.3kg niin GripMonsters palkitsee hänet 3 kilolla ActivLab Prodea + GripMonsters mukilla!

https://www.facebook.com/photo.php?...173.1073741825.100000301586654&type=1&theater

Harjulle jo etukäteen onnittelut!

Ansaittu kakku, muutama ihminen maailmassa vaan ansaitsisi syödä ton! :)

Mulle CoC #2.5 ei paljoa kehtaa vielä kakkua leipoa, vaikka vitut sitäkään puolet ihmisistä saa edes kiinni.. :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
coc 2.5 ja 3 postissa :D Saa nähdä mitä niillä saa aikaseksi. Vahva luotto on että 2.5 menee melko pian... 3 ei sitten varmaan kovinkaan nopeasti jos koskaan :D

Ite ostin ahneuksissani kaikki loputkin 3.5 ja 4.0 :) Kolmonen meni alkuviikosta kiinni, pitäs vaan jumppailla vielä sen verran että menis korttisulku niin oisin tyytyväinen. Kävis sitten noitten seuraavien kimppuun.

Heimo miten kisat sujui?
Trnaja, iho kunnossa ja reenit kulkee?

Itellä huomenna alkaa salitouhut, johan tässä on melki kolme viikkoa poissa oltukkin.. :)

Mikä Juha on mielestäsi vaikein asia tuossa thick barissa? Alkoi perhana kiinnostamaan tuo laji :rolleyes: Jos jossain vaiheessa lähemmäs kesää mennessä tilaisi tuollatteen vempeleen.

+ olet sen varmasti tuhanteen kertaan sanonut, mutta olen laiska enkä jaksa etsiä :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom