Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, tosin riippuen soiton sisällöstä. Viime kädessä se CV ratkaisee aika paljon, mutta paljon on painoarvoa sillä omalla olemuksella, ja varsinkin sillä että oikeasti haluaa sen tietyn työpaikan ja myös osoittaa sen.^^ Tohon vielä lisäksi et jotkut paikat pistää hakemuksista sellasen sanahaun, jonka perusteella ne valitsee kesätyöntekijät.
Näin mulle sanottiin urastartissa.. ja soitto paikkaan on aina plussaa.
oma-aloitteisuus, eli mikäli ilmoituksessa on puhelinnumero niin hakemus sisään ja soittoa perään vaikka seuraavana päivänä.
Se kertoo siitä että oikeasti haluat työn. Ite oon aina näin tehnyt, ELLEI ilmoituksessa lue erikseen että "hakemukset vain sähköpostilla", tai "ei puhelintiedusteluja", ja aika hyvin oon töitä saanut.Jotenkin aina tuntuu että jos tollasta harrastaa, niin käsittelijä laittaa hakemuksen silppuriin. Mistä se oikeestaan kertoo että laittaa hakemuksen ja soittelee seuraavana päivänä että onko kaikki ok? Onko se nohevaa enä edes...
Niin oliko porukoilla tietoa miten noihin raksoille pääsee hommiin? Tossa jotain sen suuntasta tais olla mutta luetun ymmärtäminen minulla tunnetusti huonoa. :D Itse ajattelin jotain rakennusalan hommia kun sille alalle varmaankin lähden opiskelemaan tuossa ensi syksynä eikä toisaalta kiinnostaisi kaupungin hommatkaan 2,5€ tuntipalkalla. :whip:
Itselläni ei ole tuota kesätyö -ongelmaa; tällähetkellä lukion ohessa Hesburgerilla. Seuraavana kesänä kaupungille laatoitushommiin, siivomaa Lassila&Tikanojalle tai esimieheksi neljälle jäätelökioskille. Menen jätskikiskoille pomoksi ;D
Ja ikää on miehellä 16-vuotta!
Ai että tää laittaa suututtamaan. Niin karsea omakehu, pakko vielä hehkuttaa että varmasti jokainen tietää kuinka kova sälli oot töitä paiskimaan :urjo:
On sulla suuret murheet jos toi saa sut niin kiehumaan. Kuitenkin aihe täällä on kesätyöt, joten eikö niistä sitten kuulu kertoa. Ei se sulta oo pois jos joku toinen pärjää.
Mäku oon aina luullut että parhaan vaikutelman saa kun menee paikan päälle kysymään töitä. Tänään kävin n. 6 paikassa ja yhtä vaille kaikissa totesivat että mee nettiin tekeen hakemus niin soitetaan sitte sulle. voivoi...
Kuinka nopeati teille on vastattu hakemuksiin? 6 päivää oon odotellu, mutta mitään ei ole kuulunu mistään. 5 eri paikkaan olen hakemuksen laittanu.