Kesäkuntoon 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse vietän varmaan heinäkuun kokonaan pois salilta. Eli tämä kuu ois vielä mahdollisuutta saavuttaa mitä saavutettavissa on. Siksi vaihdoinkin suunnitellun maksimitreenin bodytreeniin toukokuun alussa :)

Jos asiaa vähän ajattelee, niin miksi hemmetissä dietata kesällä. Parasta aikaa Suomessa. Ei tietty tarkoita että pitää sikailla ja lipittää bisseä kokoajan, mutta nauttia kuitenkin kesästä ilman nihkeilyä
Nämä ovat tietysti yksilöllisiä juttuja, mutta itse ajattelen päinvastoin. Kesällä on lämmin ja sitä ulkoilua tulee ainakin minulle huomattavasti enemmän niin työn kuin harrastusten puitteissa. Lisäksi kun on oikein helle, niin ei siinä edes ole samalla tavalla ruokahalua.

^Juuri näin asian ajattelin, mieluummin myös kesällä vietän aikaa ulkona kuin salilla. Jää enemmän aikaa nauttia lyhyestä Suomen kesästä. Talvipimeällä voi sitten nysvätä salilla.
Ja muutenkin teki mieli kokeilla miten mulle toimii toi 2krt/vko treeni.
Tätä mukaellen siis mennään:

2 Times a Week for Twice the Gains | T Nation

Silmäilin samoista syistä joskus samaa artikkelia ja virittelin sitten omille vammoilleni sopivan versio. Kolme kiertävää yksijakoista treeniä, joista kolmostreenissä yritetään huoltaa kroppaa ja tasata puolieroja. Pyrin vetämään kolme treeniä viikossa, mutta ihan sama vaikka välillä ei tulisi kuin yksi treeni viikkoon.

Treeni 1.
Kyykky, penkki, alatalja, viparit taakse ja vatsat.

Treeni 2.
Mave, leuat, vinopenkki, hauiskääntö kp ja sivuviparit.

Treeni 3.
Askelkyykky, yhden käden soutuliike, yhden käden punnerrusliike, ojentajat taljassa ja vatsat.

Nämä ovat tietysti yksilöllisiä juttuja, mutta itse ajattelen päinvastoin. Kesällä on lämmin ja sitä ulkoilua tulee ainakin minulle huomattavasti enemmän niin työn kuin harrastusten puitteissa. Lisäksi kun on oikein helle, niin ei siinä edes ole samalla tavalla ruokahalua.
Joo itsekkin liikun enemmän ja varmaan syön vähemmän, mutta en myöskään halua kieltäytyä jäätelöstä tai bissestä terdellä dietin takia

Otin keväällä 4 kuukaudessa 15 kiloa pois ja äitienpäivästä ylppäreihin kolmessa viikossa 10kg takas. Jos nyt jojoilis 3kg alemmas niin ois sopiva.

Joo itsekkin liikun enemmän ja varmaan syön vähemmän, mutta en myöskään halua kieltäytyä jäätelöstä tai bissestä terdellä dietin takia
En minäkään, tämä on enemmänkin elämäntapa kuin pikaratkaisujen hakeminen. IIFYM mennään ja satunnaisesti ei silläkään. Eihän se paino näin nopeaan tipu, sellainen 7kk/10kg, mutta eipä myöskään yleensä vituta koko dieettaaminen.

Bissestähän ei ole mitään haittaa, vähemmän kaloreita kuin maidossa. Toki alkoholi ei ole hyväksi ihmisolennolle.
Eilen juuri etikettiä tuijottelin; nautin alkoholittoman vehnäoluen; 28kcal/100ml. Rasvaton maito: 33kcal/100g. :rolleyes:

Jos asiaa vähän ajattelee, niin miksi hemmetissä dietata kesällä. Parasta aikaa Suomessa. Ei tietty tarkoita että pitää sikailla ja lipittää bisseä kokoajan, mutta nauttia kuitenkin kesästä ilman nihkeilyä

Itsellä on lähes aina mennyt sykli jostain syystä niin, että olen pullukka talvella ja dieettaan kesällä. Tässä kun ei missään kisadieetillä olla, niin painoa on helppo tiputtaa vaikka söisi jäätelön joka päivä, kunhan pohjat on muuten kunnossa. Loppujen lopuksi mitä se on pois kesästä nauttimisesta. Grillatakin voi terveellisesti ja jos joskus haluaa siihen makkaran pari paistaa niin vähentää sitten jostain muusta hiukan tarvittaessa.

Itsellä on lähes aina mennyt sykli jostain syystä niin, että olen pullukka talvella ja dieettaan kesällä. Tässä kun ei missään kisadieetillä olla, niin painoa on helppo tiputtaa vaikka söisi jäätelön joka päivä, kunhan pohjat on muuten kunnossa. Loppujen lopuksi mitä se on pois kesästä nauttimisesta. Grillatakin voi terveellisesti ja jos joskus haluaa siihen makkaran pari paistaa niin vähentää sitten jostain muusta hiukan tarvittaessa.
Itellä on yleensä tavoitteena bulkkaus talvella, dieettaus keväällä ja kesällä maintenance.

Monena vuonna tuo dieettaus-osio on vaan mennyt niin hitaasti (tai läskiä on tullut talvella odotettua enemmän), että dieettaus on vähän levinnyt sinne kesänkin puolelle.
Tänä vuonna ollaan onneksi ajoissa tavoitteessa, niin voi naatiskella koko kesän maintenance-kaloreilla.:oujee:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taitaa mun kesä mennä ylläpidolla, jos silläkään. :ROFLMAO:
En mä eilen salille mennyt, liian hieno sää olla sisällä. Jos edes kerraan viikkoon sais ittensä sisähommiin... :whistle:

Taitaa mun kesä mennä ylläpidolla, jos silläkään. :ROFLMAO:
En mä eilen salille mennyt, liian hieno sää olla sisällä. Jos edes kerraan viikkoon sais ittensä sisähommiin... :whistle:
Hoida se pois alta heti aamusta, niin ei tarvitse miettiä sen enempää koko asiaa

Hoida se pois alta heti aamusta, niin ei tarvitse miettiä sen enempää koko asiaa
Mä käyn töissä. Olen yli vuoden joskus treenannu ennen töihin menoa klo 04.30-06.30. Ei toimi.
Kun siirryin treenaamaan töiden jälkeen homma alkoi toimia ihan eri malliin. Aamutreenissä en saa lepoakaan(siis unta) tarpeeksi.

Mä käyn töissä. Olen yli vuoden joskus treenannu ennen töihin menoa klo 04.30-06.30. Ei toimi.
Kun siirryin treenaamaan töiden jälkeen homma alkoi toimia ihan eri malliin. Aamutreenissä en saa lepoakaan(siis unta) tarpeeksi.
Okei. Muistin että oot tuilla. Varmaan nimimerkki menny sekaisin.

2m2 vie tilaa himasta pätkätanko/trap bar tanko. Siis ihan suorittaakin tossa tilassa, säilöö pienempäänkin. Suosittelen kyllä jos kovasti aika kortilla mennä salille. Leuanvetotanko ei vie lattiatilaa ollenkaan. Työntävät/kyykkä sitten salilla.

^Mulla on kotisali. Taloyhtiön tiloissa. Se on silti sisällä. :LOL:
Koko kropan treeni vie sen +-2h aikaa, kun sen pukkaa työpäivän jälkeen päivä onkin käytetty.
Mähän siis kesäksi jo tiputin treenimäärän 3->2/vko. Saattaa olla että välistä käyn vain kerran näin kesäaikaan, vähän semmonen on kutina.

IMG_4416.jpeg

Koko kropan treeni vie sen +-2h aikaa, kun sen pukkaa työpäivän jälkeen päivä onkin käytetty.
Mähän siis kesäksi jo tiputin treenimäärän 3->2/vko. Saattaa olla että välistä käyn vain kerran näin kesäaikaan, vähän semmonen on kutina.

katso liitettä 155406
Tulee mieleen, että teetköhän liikaa tai liian hitaasti. Ei koko kropan treeniin kuulu upota noin 2h. Enemmänkin 1h +-15min

katso liitettä 155406

Mitäs jos ton tilan saisi ostettua taloyhtiöltä? Muutatte perheen kanssa sinne! :LOL:

Tulee mieleen, että teetköhän liikaa tai liian hitaasti. Ei koko kropan treeniin kuulu upota noin 2h. Enemmänkin 1h +-15min
Jaa. Mulla menee kyykyn lämppään ylirautoineen jo se puoli tuntia. :whistle:
Selitäpä mulle nyt ihan juurta jaksain miten treenaat koko kropan tunnissa, tai alle??!

Jos vielä lisätään tuohon soppaan voimakausi ja 4-5min palautukset niin...

Mun 1.päivä:

-Kyykky 3x10+1 srj max tai 1x30 joka sarjaan lisää painoa

-Penkki 3x10 + 1 srj max joka sarjaan lisää painoa

-Pendlay Soutu 3x8

-Vatsat

Haluan nähdä kun teet tuon tuntiin. :whistle:

EDIT: offariks menee jo, sori.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom