• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kesäkuntoon 2019

Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 415
Avataas tämä perinteinen kesäkuntoon thread uudella vuosiluvulla. Onko muita aikasin liikenteessä olevia tämän projektin suhteen? Täällä tuli aloiteltua pikkuhiljaa puhdistelemaan ruokavaliota ja katsotaan minne paino lähtee menemään. Lähtöpaino 94kg ja olishan se mukava saada 10-15kg raavittua tästä pikkuhiljaa pois. Pitkä projekti mutta sellaistahan tämä on :oujee:
 

Ferya

VIP
Liittynyt
2.1.2013
Viestejä
4 788
Täällä :rock: Maanantaina alkoi. Tavoite ei kiloissa mutta jos jotain arviota niin noin -12kg tällä rykäisyllä (noin 29 viikkoa). Kesä rennommin, ja syksyllä jatkuu.
 
Liittynyt
1.3.2003
Viestejä
4 279
Hep! Aloittelin jo lokakuussa, rupesi peilikuva ja olotila sen verran vituttamaan. Huippulukema taisi olla 96kg, tänä aamuna 89kg. Sellainen arviolta 10kg voisi vielä tiputella.
 
Liittynyt
17.8.2017
Viestejä
157
Mulla on enemmänkin leuanvedon puolella tuo kesäkunto tavoite. Eli 45kg lisäpainoilla ja toistoissa vaikka 15. Nyt siis menee 15kg ja 5 :) Mutta kyllähän tuohon liittyy myös painon pudotus nykyisestä 95kg->85 kg. Sais pakkia ja lihaksia muutenkin vähän paremmin esiin. Tuon alle ei kannate varmaankaan ainakaan ite mennä...
 

brilleaux

Ollaan ihmisiä toisillemme
VIP
Liittynyt
22.5.2018
Viestejä
942
Kaupunki
Jyväskylä
Kesäkunto, mikä se on? Jotain neitien juttuja?
Treenaan ja syön kuten aina ennenkin. Vyötärörasvaa vähän pois, mut se nyt ei liity mitenkään johonkin ”kesäkuntoon”.
Päässy vähän karkaamaan muutaman kuukauden aikana.
Terveys edellä mennään.
 

Ferya

VIP
Liittynyt
2.1.2013
Viestejä
4 788
Kesäkunto, mikä se on? Jotain neitien juttuja?
Treenaan ja syön kuten aina ennenkin. Vyötärörasvaa vähän pois, mut se nyt ei liity mitenkään johonkin ”kesäkuntoon”.
Päässy vähän karkaamaan muutaman kuukauden aikana.
Terveys edellä mennään.
Ei varmaan ainakaan sulta pois jos joku haluaa tiputtaa painoa ja ajatella terveyttään (y)
 
Liittynyt
27.4.2012
Viestejä
6 518
Ikä
25
Kaupunki
Tampere
Ei varmaan ainakaan sulta pois jos joku haluaa tiputtaa painoa ja ajatella terveyttään (y)
Näin. Toisekseen se voi jollain toimia motivaattorina.

Itse aloittelin jo leuanveto harjoittelun vielä menee heikosti vastuskuminauhan avustuksella mutta jospa kesään mennessä paremmin.
 
Viimeksi muokattu:

brilleaux

Ollaan ihmisiä toisillemme
VIP
Liittynyt
22.5.2018
Viestejä
942
Kaupunki
Jyväskylä
Ei varmaan ainakaan sulta pois jos joku haluaa tiputtaa painoa ja ajatella terveyttään (y)
Ööö...mikäs se mun viimeinen lause oli? :)
Tottakai painonpudotus on hyväksi jos sitä liikaa on.
Kärjistin hiukan, (ilmeisesti huonolla huumorilla) lähinnä mieleen assosioituu kesäkunnosta nää epäterveelliset alle 10% tiristelijät.
Mutta kukin tyylillään tietty, pahoittelut jos jollain luiskahti härkäpapu nenään.:whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Ferya

VIP
Liittynyt
2.1.2013
Viestejä
4 788
No siihen just viittasin että eiköhän moni sitä terveyttään juurikin ajattele. Lukuisien muiden positiivisten vaikutusten lisäksi.

Mulla se tosin ei ole kesäkuntoon 2019, vaan #elämänikuntoon2020. Tuossa vaan hyvä välitavoite.
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 415
Itellä on kaikista helpointa kun menee joko selvästi massakaudella taikka dieetillä koska silloin homma menee oikeasti eteenpäin koko aika lihaksen kasvatus tavoitteena. Monta vuotta tuhlannu aikaa siihen että kehonpaino pysyny samana eikä tulosta ole tullut liiemmin. Nyt kun alkanut näin jaottelemaan tavoitteet (bulkki tai kiristely) niin hommat toimii. Tietty kaikilla on omat tavoitteet ja tämä on vain minun kantani (y)
 
Liittynyt
1.3.2003
Viestejä
4 279
^Niin, mulle se on #trainingforlife. :)
Mulla tätä training for lifea on harrastettu epäsäännöllisesti jostain 2000-luvun alusta asti. Välillä on hyvä ottaa ihan selviä tavoitteita, kun välistä homma tahtoo mennä käsien heilutteluksi.
 

Ferya

VIP
Liittynyt
2.1.2013
Viestejä
4 788
^Niin, mulle se on #trainingforlife. :)
En minäkään nyt just ole aloittanut. Aktiivista ja vähemmän aktiivista treenitaustaa löytyy mutta nyt aion panostaa 100% ilman turhia taukoja jos vaan jalat kantaa. Minusta on vaan kiva asettaa tavoitteita eikä vaan "go with the flow". Eikä siis tarkoitus lopettaa 2020.
 

brilleaux

Ollaan ihmisiä toisillemme
VIP
Liittynyt
22.5.2018
Viestejä
942
Kaupunki
Jyväskylä
Itellä on kaikista helpointa kun menee joko selvästi massakaudella taikka dieetillä koska silloin homma menee oikeasti eteenpäin koko aika lihaksen kasvatus tavoitteena. Monta vuotta tuhlannu aikaa siihen että kehonpaino pysyny samana eikä tulosta ole tullut liiemmin. Nyt kun alkanut näin jaottelemaan tavoitteet (bulkki tai kiristely) niin hommat toimii. Tietty kaikilla on omat tavoitteet ja tämä on vain minun kantani (y)
Mä nyt olen vasta aloittelija mut on jo huomattu toi että massaa(läskiä) taitaa tulla väkisin jos haluaa kehittää voimiansa/lihaksiansa.
Silti ei haluaisi juuri ylimääräistä silavaa hommata, saati tiristellä sitä pois. Rasittava ajatus.
Vielä on päättämättä miten etenen. Keskivartalorasvaa en aio kuitenkaan kovin hirveästi kropassani pitämään. Mulla kun on loistava taipumus sitä saada.

En minäkään nyt just ole aloittanut.
No mä oikeastaan olen, vajaa pari vuotta vasta takana. :) Toi mun #traningforlife on mulle treenaamista mun loppuelämää varten. Toivon olevani kunnossa sit tosi vanhana. Nyt sen eteen ehtii vielä tekemään töitä.
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 415
Rasva on välttämätön sivutuote kyllä jos lihasta haluaa selvästi kasvattaa ellei kyse ole aivan aloittelijasta. Eihän sitä tietty itsekään haluaisi mutta toisaalta se on aina ollut suht helppo polttaa pois kun päättää vain :)
 

brilleaux

Ollaan ihmisiä toisillemme
VIP
Liittynyt
22.5.2018
Viestejä
942
Kaupunki
Jyväskylä
^Mites voiman kanssa?
Alkaa nimittäin sopivasti ens viikon jälkeen 8viikon setti 4-6toistoilla jonka jälkeen vielä 4-6viikkoa 1-3 toistojen treenijaksoa.
Ois varmaan suositeltavaa syödäkkin tuona aikana? Ja lihoa:whistle:
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 415
Voimaahan pystyy kehittämään dieetilläkin joten se ei oo ongelma. Tietty taitaa olla hitaampaa kuin plussilla mutta kuitenkin. Tietty paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa mutta se on sit jokaisen oma asia miten tykkää asiat tehdä :hyper:
 
Liittynyt
20.4.2018
Viestejä
276
="brilleaux, post: 5525614, member: 133354"^Mites voiman kanssa
Voiman hankinta ei ainakaan plussakaloreita tarvi, se on tullu todistettua. Itsellä loppui dieetti viime vuoden marraskuussa, tammikuussa alkoi voimapainotteisempi treeni. Lisäkiloja tämän koko vuoden aikana tullut kroppaan dieetin lopetuksesta täydet kolme (josta varmasti kilo ainakin vettä), kun kyykkypenkkimave yhteistulokseen tänä vuonna tullut lisää about 100kg.
 
Ylös