Kesäkuntoon 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivon olevani kunnossa sit tosi vanhana. Nyt sen eteen ehtii vielä tekemään töitä.
Vaikka kuinka nuorena treenaat niin tosin vanhana kukaan ei ole kunnossa,se ei ole mitenkään mahdollista evoluution kannalta.Käykääpä katsomassa hoivakotien ja vanhainkotien osastoja,huippu-urheilijoita täynnä eikä kukaan ole kunnossa tosi vanhana.

Voiman hankinta ei ainakaan plussakaloreita tarvi, se on tullu todistettua. Itsellä loppui dieetti viime vuoden marraskuussa, tammikuussa alkoi voimapainotteisempi treeni. Lisäkiloja tämän koko vuoden aikana tullut kroppaan dieetin lopetuksesta täydet kolme (josta varmasti kilo ainakin vettä), kun kyykkypenkkimave yhteistulokseen tänä vuonna tullut lisää about 100kg.
Tuo 100kg lisäys kertoo kaiken.Taso on heikko ja kehitys onnistuu syömällä vaikka pelkkiä rusinoita.Treenaappa 10-20 vuotta ja lisää "milläsattuu"-ruokavaliolla,lähinnä makkaroilla ja pullalla miinuskaloreilla vuosi ja natuna 100kg yhteistulokseen vuodessa niin saat paikan peeteenä,tienaat kasan rahaa sekä saat jonku verran pillua,persettä ja keksiä.

Se tekis 10 vuodessa 1000kg lisää yhteistulokseen "eimilläänruokailulla ja dieetillä kokoajan,paino laskee,tulokset nousee" Lopussa tehdään 1500kg yhteistulos 50 kilosena ku alotettiin 100 kilosena..Tätä voi miettiä että tapahtuuko näin.

Mikä on kesäkunto, sellanen että sen saa sitten rötvää sikailemalla koko kesä 2019 ja Loppu vuodesta itkeä taas että kesä kuntoon 2020?

Tuo 100kg lisäys kertoo kaiken.Taso on heikko ja kehitys onnistuu syömällä vaikka pelkkiä rusinoita.Treenaappa 10-20 vuotta ja lisää "milläsattuu"-ruokavaliolla,lähinnä makkaroilla ja pullalla miinuskaloreilla vuosi ja natuna 100kg yhteistulokseen vuodessa niin saat paikan peeteenä,tienaat kasan rahaa sekä saat jonku verran pillua,persettä ja keksiä.

Se tekis 10 vuodessa 1000kg lisää yhteistulokseen "eimilläänruokailulla ja dieetillä kokoajan,paino laskee,tulokset nousee" Lopussa tehdään 1500kg yhteistulos 50 kilosena ku alotettiin 100 kilosena..Tätä voi miettiä että tapahtuuko näin.

Niin ja satakilosena kun lähtee fiksusti ottamaan kilon kuussa painoa lisää maltillisella bulkilla ja perustaa homman siihen, niin 20 vuoden päästä painaa 340kg ja kyykky kulkee! :LOL:

Sähän se varsinainen hupiukko olet ku tiedät mun tason ja sen mitä mä syön tai kuinka paljon. Missä kohtaa sanoin että syön päin vittua?

Sen verran pitää vielä kertoa tosta kehityksestä että mulla tänä vuonna ollut kaksi erillistä kuukauden taukoa mitkä hidastaneet kehitystä, nämä ovat johtuneet reissuista mitä tullut tehtyä, enkä muutenkaan koe itseäni kovinkaan lahjakkaaksi tässä lajissa

Pillua ja keksejä tulee ilman mitään turhanpäiväsiä pt-titteleitäkin.

Kuten aikasemminkin huomattu niin sulla toi luetun ymmärtäminen on jääny sinne ala-asteen tasolle. En missään kohtaa myöskään väittänyt että tuo kehitys olisi kymmenen vuotta putkeen tollasta vaan aika selkeästi ilmasin että nyt on tämä vuosi treenattu voimapainotteisesti ja lopputulos ollut tuo, kysyjä jolle kuitenkin vastasin on kirjoitustensa perusteella treeniuran alussa ja oli epäröivä toisessakin ketjussa miten plus/miinus 0 kalorit toimii voimalussa.

Olen tullut siihen lopputulokseen kun sun juttujas lukee että joko sä oot 14-vuotias finninaama joka ei oo koskaan salilla käynytkään tai katkeroitunut pälvikalju suomalainen paskamaha. En ole vielä päässyt lopputulokseen kumpaa genreä edustat.

Mitä tuloksiin tulee niin kyllä. Olen kaukana keskiverto pakkislaisesta, täällähän jokasella oli jo yläasteella YT +850kg. Itsestä voin sen verran kertoa että ei ne kummosia tuloksia ole mutta erottuu kyllä selkeästi keskiverto ukosta joka ei käy salilla. Maastaveto 2,6xomapaino, kyykky joka on ehdottomasti heikoin osa-alue on 2,0 omapaino sekä penkki joka on 1,8x omapaino. Kahta ensimmäistä liikettä olen tehnyt vasta tämän vuoden.

Vaikka kuinka nuorena treenaat niin tosin vanhana kukaan ei ole kunnossa,se ei ole mitenkään mahdollista evoluution kannalta.Käykääpä katsomassa hoivakotien ja vanhainkotien osastoja,huippu-urheilijoita täynnä eikä kukaan ole kunnossa tosi vanhana.
Alkuun on todettava että on sulla antia tähänkin ketjuun. Säälittävää.
Mitä tulee tuohon kommenttiisi niin puhu vain omasta puolestasi jos olet kirveen jo kaivoon heittänyt. :D

Viimeksi muokattu:
Näin. Toisekseen se voi jollain toimia motivaattorina.

Itse aloittelin jo leuanveto harjoittelun vielä menee heikosti vastuskuminauhan avustuksella mutta jospa kesään mennessä paremmin.
Leuanveto on kyllä hieno liike, niin myötä- kuin vastaotteella! Ootko muuten kokeillu negatiivisia leukoja vastuskuminauhan sijaan? Itsellä on mutu, että silleen vois kehittyä paremmin. Tai vaikka ylös kuminauhalla ja alas ilman.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leuanveto on kyllä hieno liike, niin myötä- kuin vastaotteella! Ootko muuten kokeillu negatiivisia leukoja vastuskuminauhan sijaan? Itsellä on mutu, että silleen vois kehittyä paremmin. Tai vaikka ylös kuminauhalla ja alas ilman.

Täytyy koittaa. (y)

Tuota leuanvetoa olisi mukava itsekin päästä jälleen tekemään ilman että tarvii rimpuilla. Paino noussut tässä vuoden aikana sen 10kg niin leuanveto maksimi tippunu 10 toistosta kuuteen rauhassa tehtynä omalla painolla. Mielenkiintoista tietää mihin pystyy jos painoa saa sen 10kg alaspäin. Taitaa mennä tuo 10 kevyesti :)

Onpa kurja jos näin kivassa ketjussa pitää ruveta vääntämään ja haukkumaan. Voisitteko pysyä pois jos ei ole muuta sanottavaa?

Mulla ei sinänsä mikään kesäkunto-projekti ole, mutta ajallisesti mätsää. Oon voimaillut (nollasta alkaen) kohta kaks vuotta ja kerännyt samalla painoa n. 7 kiloa. Toki tuosta varmasti puolet ainakin on lihasta, mutta rasvaakin on ihan reilusti. Tarkoitus on pudotella kevyillä miinuksilla hiljalleen n. 10 kiloa rasvaa ja kerätä samalla lisää voimaa. Ostin ravintovalmennusta, joten mun täytyy lähinnä toteuttaa valmiiksi annettuja ohjeita. :)

Itellä alkoi myös kesäkuntoon -19 projekti. Toivottavasti menee hitosti paremmin kuin nuo aikaisemma -15 -16 -17 -18 prokkikset. :puntti:

Nyt on ainakin ”kivasti” lähtenyt käyntiin ja parissa viikossa -3 kg. Ennän semmoset 22-25kg tavotteena. Haasteen tähän luo tietysti se että lihaksista ei halua luopua ja niitä riuduttaa pois.

Olenkin tuolla laihduttaminen for beginners ketjussa neuvoja kysellyt, ja sieltä saanut hyviä vastauksia.

Aiempiin vuosiin verrattuna nyt on ainakin muutoksena tää ruokapäiväkirjan pito. Toi fatsecret appi mitä sieltä suositeltiin on ainakin ittelle ollu avuksi tässä alkuvaiheessa.

Jos saa sen kilo 0,5-1kg viikko tahdin pysymään niin uskon että pääsen tavoitteeseeni.

Leuanvetoa myös itse tarttis saada kehitettyä että pääsis sen 6-10 vetoa puhtaasti niin olisin tyytyväinen. Penkit kyykyt mavet haukkarit menee omasta mielestäni riittävillä painomäärillä, mutta tuo leuanveto vaan tökkii. Kaipa silti tämä 122kg omalta osaltaan hidastaa vähän sitä opettelua.

Täälläkin kesäkuntoon 2019 tavoitteena mutta ei ole paljon tiputeltavaa. Puolison kanssa ajateltiin että jos molemmat sais sen 5 kg tiputeltua kevään aikana. Ajateltiin aloittaa vasta joskus maaliskuussa. Tällä hetkellä oma paino 70kg ja jos maaliskuuhun mennessä saisi 5kg lisää niin siitä voisi sen vitosen tiputtaa helposti niin lihatkin vielä säilyisi.
Puolisolla hieman alavatsaan ja reisiin vuosien aikana kertynyt rasvaa niin itse vähän vaan kannustuksena mukana tiputtelemassa. Kun ei tämä meille niin vakavaa ole, omaksi iloksi jumppaillaan.

Itse otin 1.5 kuukauden välidieetin tähän jolloin tiputin painon 95kg:sta 90:n kiloon. Nyt olisi tarkoitus maaliskuuhun asti pitää kuntoa siistinä ja hieman nostaa kaloreita. Maaliskuussa aloitan uuden kunnon dieetin jolloin paino olisi tarkoitus tiputtaa 85-83kg paikkeille heinäkuuhun mennessä.

Ikuinen ektomorfi. Voima ja massa niin kiven takana, että pelkkä ajatuskin dieetistä hirvittää. Kerran kokeilin. Paino tippui järkyttävän nopeasti ja kesti toista vuotta että sain sen takaisin. Jäi traumat. Noh ehkä parempi näin jos ajattelee terveyden kannalta. Eipähän tuu läskiksi.

Back
Ylös Bottom