Kesäkuntoon 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Avataas tämä perinteinen kesäkuntoon thread uudella vuosiluvulla. Onko muita aikasin liikenteessä olevia tämän projektin suhteen? Täällä tuli aloiteltua pikkuhiljaa puhdistelemaan ruokavaliota ja katsotaan minne paino lähtee menemään. Lähtöpaino 94kg ja olishan se mukava saada 10-15kg raavittua tästä pikkuhiljaa pois. Pitkä projekti mutta sellaistahan tämä on :oujee:

Täällä :rock: Maanantaina alkoi. Tavoite ei kiloissa mutta jos jotain arviota niin noin -12kg tällä rykäisyllä (noin 29 viikkoa). Kesä rennommin, ja syksyllä jatkuu.

Hep! Aloittelin jo lokakuussa, rupesi peilikuva ja olotila sen verran vituttamaan. Huippulukema taisi olla 96kg, tänä aamuna 89kg. Sellainen arviolta 10kg voisi vielä tiputella.

Mulla on enemmänkin leuanvedon puolella tuo kesäkunto tavoite. Eli 45kg lisäpainoilla ja toistoissa vaikka 15. Nyt siis menee 15kg ja 5 :) Mutta kyllähän tuohon liittyy myös painon pudotus nykyisestä 95kg->85 kg. Sais pakkia ja lihaksia muutenkin vähän paremmin esiin. Tuon alle ei kannate varmaankaan ainakaan ite mennä...

Kesäkunto, mikä se on? Jotain neitien juttuja?
Treenaan ja syön kuten aina ennenkin. Vyötärörasvaa vähän pois, mut se nyt ei liity mitenkään johonkin ”kesäkuntoon”.
Päässy vähän karkaamaan muutaman kuukauden aikana.
Terveys edellä mennään.

Kesäkunto, mikä se on? Jotain neitien juttuja?
Treenaan ja syön kuten aina ennenkin. Vyötärörasvaa vähän pois, mut se nyt ei liity mitenkään johonkin ”kesäkuntoon”.
Päässy vähän karkaamaan muutaman kuukauden aikana.
Terveys edellä mennään.

Ei varmaan ainakaan sulta pois jos joku haluaa tiputtaa painoa ja ajatella terveyttään (y)

Ei varmaan ainakaan sulta pois jos joku haluaa tiputtaa painoa ja ajatella terveyttään (y)

Näin. Toisekseen se voi jollain toimia motivaattorina.

Itse aloittelin jo leuanveto harjoittelun vielä menee heikosti vastuskuminauhan avustuksella mutta jospa kesään mennessä paremmin.

Viimeksi muokattu:
Ööö...mikäs se mun viimeinen lause oli? :)
Tottakai painonpudotus on hyväksi jos sitä liikaa on.
Kärjistin hiukan, (ilmeisesti huonolla huumorilla) lähinnä mieleen assosioituu kesäkunnosta nää epäterveelliset alle 10% tiristelijät.
Mutta kukin tyylillään tietty, pahoittelut jos jollain luiskahti härkäpapu nenään.:whistle:

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No siihen just viittasin että eiköhän moni sitä terveyttään juurikin ajattele. Lukuisien muiden positiivisten vaikutusten lisäksi.

Mulla se tosin ei ole kesäkuntoon 2019, vaan #elämänikuntoon2020. Tuossa vaan hyvä välitavoite.

Itellä on kaikista helpointa kun menee joko selvästi massakaudella taikka dieetillä koska silloin homma menee oikeasti eteenpäin koko aika lihaksen kasvatus tavoitteena. Monta vuotta tuhlannu aikaa siihen että kehonpaino pysyny samana eikä tulosta ole tullut liiemmin. Nyt kun alkanut näin jaottelemaan tavoitteet (bulkki tai kiristely) niin hommat toimii. Tietty kaikilla on omat tavoitteet ja tämä on vain minun kantani (y)

^Niin, mulle se on #trainingforlife. :)

En minäkään nyt just ole aloittanut. Aktiivista ja vähemmän aktiivista treenitaustaa löytyy mutta nyt aion panostaa 100% ilman turhia taukoja jos vaan jalat kantaa. Minusta on vaan kiva asettaa tavoitteita eikä vaan "go with the flow". Eikä siis tarkoitus lopettaa 2020.

Itellä on kaikista helpointa kun menee joko selvästi massakaudella taikka dieetillä koska silloin homma menee oikeasti eteenpäin koko aika lihaksen kasvatus tavoitteena. Monta vuotta tuhlannu aikaa siihen että kehonpaino pysyny samana eikä tulosta ole tullut liiemmin. Nyt kun alkanut näin jaottelemaan tavoitteet (bulkki tai kiristely) niin hommat toimii. Tietty kaikilla on omat tavoitteet ja tämä on vain minun kantani (y)

Mä nyt olen vasta aloittelija mut on jo huomattu toi että massaa(läskiä) taitaa tulla väkisin jos haluaa kehittää voimiansa/lihaksiansa.
Silti ei haluaisi juuri ylimääräistä silavaa hommata, saati tiristellä sitä pois. Rasittava ajatus.
Vielä on päättämättä miten etenen. Keskivartalorasvaa en aio kuitenkaan kovin hirveästi kropassani pitämään. Mulla kun on loistava taipumus sitä saada.

En minäkään nyt just ole aloittanut.
No mä oikeastaan olen, vajaa pari vuotta vasta takana. :) Toi mun #traningforlife on mulle treenaamista mun loppuelämää varten. Toivon olevani kunnossa sit tosi vanhana. Nyt sen eteen ehtii vielä tekemään töitä.

Rasva on välttämätön sivutuote kyllä jos lihasta haluaa selvästi kasvattaa ellei kyse ole aivan aloittelijasta. Eihän sitä tietty itsekään haluaisi mutta toisaalta se on aina ollut suht helppo polttaa pois kun päättää vain :)

^Mites voiman kanssa?
Alkaa nimittäin sopivasti ens viikon jälkeen 8viikon setti 4-6toistoilla jonka jälkeen vielä 4-6viikkoa 1-3 toistojen treenijaksoa.
Ois varmaan suositeltavaa syödäkkin tuona aikana? Ja lihoa:whistle:

Voimaahan pystyy kehittämään dieetilläkin joten se ei oo ongelma. Tietty taitaa olla hitaampaa kuin plussilla mutta kuitenkin. Tietty paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa mutta se on sit jokaisen oma asia miten tykkää asiat tehdä :hyper:

="brilleaux, post: 5525614, member: 133354"^Mites voiman kanssa

Voiman hankinta ei ainakaan plussakaloreita tarvi, se on tullu todistettua. Itsellä loppui dieetti viime vuoden marraskuussa, tammikuussa alkoi voimapainotteisempi treeni. Lisäkiloja tämän koko vuoden aikana tullut kroppaan dieetin lopetuksesta täydet kolme (josta varmasti kilo ainakin vettä), kun kyykkypenkkimave yhteistulokseen tänä vuonna tullut lisää about 100kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom