Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä meikäläisen tilanne. Ite ainakin veikkaisin että joku 12%, mut mites te viisammat ?
Niin yksilöllistä mihin kukin sen rasvansa kerää, mutta ei tuosta kymppi kovin kaukana ole.Tässä meikäläisen tilanne. Helmikuusta lähtien pidetty pientä dieettiä. Voimat tallella joten luulis että on ihan oikein sitä tehty. Tarkoitus ois jatkaa kesäkuuhun asti ja sit loputon clean bulki päälle :D Ja mites porukka veikkais paljon nyt rasva % ? Ite ainakin veikkaisin että joku 12%, mut mites te viisammat ?
Dieetti lykkäänty täällä aikalailla kun tuli sairastelut ja harkkamatsissa pientä vammaa. Noo nyt on kuukauden verran päästy takoon kunnolla, yks keittoreissukin mahtuu sekaan. Muuten oon tyytyväinen, mutta keskivartalossa oisin oottanu vähä enemmän tapahtuvan jo. Maltti on kaiketi valttia. " Lihat " säilynyt toistaiseksi hyvin. Mitäs lottootte rasvaprossaks? Ite oon pyöritelly jotain 12-15 väliin tällä hetkellä,
Tossa hommassa voi vaan sit käydä niin, että kun rasvanpoltto pysähtyy ni ei oo varaa kaloreita enään laskea ja seinä tulee vastaan.
Olen kerrankin mukana tässä projektissa! Yleensähän olen treenikaudet, treenitauot ja dieetit/bulkit onnistunut ajoittamaan niin, että paras kunto tammi/helmikuussa ja sitten kesää kohden vähemmän tikissä tai jopa ihan aito sohvaperuna.
Nainen 171 cm, paino tänään 67,3 kg. Lukemassa lienee mukana vielä bulkin pöhötystä. Sinänsä kuitenkin ihan siisti kunto rasvaprosentin ollessa n. 18. Tavoitteena tiristellä rasvoja nelisen pinnaa alemmas. Käytännössä tarkoittanee tavoitepainon osalta sitä, että kun vaaka näyttää n. 62,5 kg säännöllisesti, niin valmista on.
Se on jo tiukka kunto naiselle, jos lähelle todellista mennään. Tsemppiä.
Hyvä video. Varsinkin tuossa 12 minuutin kohdalla oli hyvä esimerkki, miten eri tavalla rasvat jakautuvat ihmisillä. Tosin tuosta vatsalihasten näkymättömyydestä olen osittain eri mieltä. Eiköhän ne tarpeeksi alhaalla näy kaikilla jollain tavalla ja lihaksia nekin on, mitä voi kasvattaa. Ainakin noin mä itselleni uskottelen, kun aloitan dieetin jälkeen panostamaan enemmän vatsoihin..Alan Thrallilta tuli pari päivää sitten hyvä video vesipunnituksella tehdystä rasvaprosenttimittauksista, joka saattaa kiinnostella tämänkin threadin väkeä. Itsellä meni kyllä monen henkilön prosentin arvaaminen ihan metsään.
Itse aivan vastaavassa tilanteessa:D.Noin 5kk kans diietillä oltu ja kuukauden ajattelin vielä riipasta loppukiriksi,jotta saisi "puskuria" tulevaa todella maltillista massakautta varten.Nivelet kans itellä välillä kipuillu,mutta hyvillä lämmöillä ja nivelvalmisteilla nyt ok.Jos saa kysyä aloititko mistä mitoista?Millaisilla kaloreilla oot menny?Pienten vastoinkäymisten jälkeen projekti lipuu hitaasti eteenpäin. Painossa on päästy 79 kilon puolelle ja viimeiseen pihtimittaukseen olisi aikaa reilu 2 viikkoa. Suoraan sanottuna välillä koko dieettailu alkaa kyllästyttää, vaatteet on isoja, peilistä ei koskaan mitään mullistavia muutoksia näe, nivelet kipuilee välistä ja näin 5kk hitaan dieettailun jälkeen voimatuloksetkin alkaa tippua. Toisaalta liikkuminen on kevyttä, läskit ei ahdista kumartuessa ja ruokavaliokin on huomattavasti terveellisempi kuin ennen. Suunnitelmissa olisi siirtyä tästä ensimmäiselle järkevälle massakaudelle ja pysytellä ainakin valtaosan ajasta 10-15 % välisissä rasvoissa.
Hyvä video. Varsinkin tuossa 12 minuutin kohdalla oli hyvä esimerkki, miten eri tavalla rasvat jakautuvat ihmisillä. Tosin tuosta vatsalihasten näkymättömyydestä olen osittain eri mieltä. Eiköhän ne tarpeeksi alhaalla näy kaikilla jollain tavalla ja lihaksia nekin on, mitä voi kasvattaa. Ainakin noin mä itselleni uskottelen, kun aloitan dieetin jälkeen panostamaan enemmän vatsoihin..
Moi, aloitusmitat olivat 87,9kg ja vyötärö leveimmästä kohtaa 96cm ja kapeimmasta 87,5cm, rasva % 20,3 pihdeillä mitattuna. Viimeksi pari kuukautta sitten (ennen kuin tuli vastoinkäymisiä) mitat olivat 82,2kg ja vyötärö 81,5cm/88,5cm, rasva % 11,2.Itse aivan vastaavassa tilanteessa:D.Noin 5kk kans diietillä oltu ja kuukauden ajattelin vielä riipasta loppukiriksi,jotta saisi "puskuria" tulevaa todella maltillista massakautta varten.Nivelet kans itellä välillä kipuillu,mutta hyvillä lämmöillä ja nivelvalmisteilla nyt ok.Jos saa kysyä aloititko mistä mitoista?Millaisilla kaloreilla oot menny?