Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle taas ei ole ollut ikinä ongelma. Tuntuu että toiselle oma kiristely on isompi ongelma, kun en syö seuraksi tai innostu mistään leivonnasta yms. :DMuah toi on kyl hanurist ku emäntä ei oo nii tarkka syömisistää. Suklaata tai popcornia tms toine mussuttaa menee nii syö siinä sitten parsakaalia vieressä vanne otsalla , tosin periks ei anneta ja selkäranka kestää :D !
Meitsi ilmoittautuu takasi kesäkunto ketjuun. Nyt on emäntäki mukana tiputtelemassa mikä helpottaa mun oloa helvetisti kun kaapit ei ole täynnä herkkuja ja kukaan ei leivo kerran viikossa.
8viikkoa tarkoitus kiristellä mutta jos motivaatiota riittää voishan sinne juhannukseenkin asti pinnistellä. 2500kcal lähden liikkeelle.
Tänään alkoi loppukiristely, katsellaan vähän mihin asti paino pudotellaan. paino tällä hetkellä 80,7kg.
Jos nyt olisi ensimmäistä kertaa kesäkunnossa...
Miksiköhän nyt paleltanu pari päivää dietillä? Eilen kyllä jaksoin vetää treenit kovaa eikä olo ole kipeä.
Ongelmaksi aina, kuten nytkin on dieeteillä alkanut muodostua se tosiasia, miten "säälittävältä ruikulta" tuo alle 80kg näyttää 180cm varressa. Alimmillani olen koskaan painanut 74kg tässä pituudessa, ja lihaa oli paljon vähenmän ja sekös peilikuva vasta kauhistutti. Syy miksi haluan kireäksi on se että voisi yhtä fiksusti mitä nyt olen dieetannut, alkaa kasvattaa lihasta 0,5-1kg kuukausi tahtia (eikä kuten viime bulkilla 2kk +16kg :D) ja täten näyttää kesällä 2017 jopa siedettävältä.
Siinä on kyllä melkoinen bulkkaus vauhti ja mä kun luulin että mun 4kg/kk olis ollu ihan överi vauhti.Tässä jo pidemmän aikaa ketjua seuranneena pakko laittaa omiakin tuloksia esiin. Eli tavoitteena sama kuin monilla muillakin, eli ekaa kertaa elämässä OIKEASTI kunnossa....mitä ikinä tuo tarkoittaakaan.
3.1.2015 lähti prokkis käyntiin, mitoista 91kg/180cm. Ei nyt mikään täys ihrapallo oltu, mutta tarpeeksi löysä ettei kauheesti huvittanu peiliin kattoa. 28.3.2015 vaaka näytti 78.8kg, ja peilissä näkyi merkkejä kireydestä jota en ennen ole saavuttanut, esim:
- forkkuihin ja hauikseen tullut suoni/suonia näkyviin, ja ojentajan hevosenkenkä alkanut erottua. Iso asia koska yleensä kädet viimeinen paikka josta rasva palaa
- jalat alkanu lohkeeman (todella vähän mut kumminkin)
- kylkilihaksia erottuu ja samoin jopa alimmat palikat (pikeessa valossa)
- ja tietty posket kavenneet pirusti ja selkäänkin tullut erottuvuutta
Kaiken rasvanpolton olen tehnyt kehonpainotreenillä, sekä kuntopiireillä ja mäkijuoksuilla. Syy tähän on että hurahdin street workoutiin tammikuussa ja halusin oppia kehonhallintaa. Nyt tosin näyttää että kesällä jatkuu normi salitreenit kehonrakennus mielessä.
Ongelmaksi aina, kuten nytkin on dieeteillä alkanut muodostua se tosiasia, miten "säälittävältä ruikulta" tuo alle 80kg näyttää 180cm varressa. Alimmillani olen koskaan painanut 74kg tässä pituudessa, ja lihaa oli paljon vähenmän ja sekös peilikuva vasta kauhistutti. Syy miksi haluan kireäksi on se että voisi yhtä fiksusti mitä nyt olen dieetannut, alkaa kasvattaa lihasta 0,5-1kg kuukausi tahtia (eikä kuten viime bulkilla 2kk +16kg :D) ja täten näyttää kesällä 2017 jopa siedettävältä.
Vinkkejä saa heittää
Paino tippunu jonkun 9-10viikon aikana 88>76, mielestäni suht. hyvin oon syöny.. nälkää en oo nähny oikeestaan sen enempää kuin bulkilla, joten kai tää suhteellisen onnistunu on ollut... Vähän kyl mietityttää 12 kilon tippuminen, mutta joo reenatessa suonet pullottaa aivan järettömästi yms että on sitä rasvaa kyl palanu! Mutta kiinnostais tietää että meneeks dieetillä silleen, että kun oot reenannu vaikka hauis/ojentaja, niin ne näyttävät pienemmiltä kuin mitä ovat siihen asti kun ens kerran tankkaat hiilaria ihan kunnolla? Ja sit dieetin jälkeen kun jatkaa hiilarin syöntiä normaalisti niin pullottavat suonet lähes yhtäpaljon esim välipäivinä kuin mitä reenin aikana kun pumppaa verta lihaksiin? Meinaan vaan kun tuntuu tosi pieneltä olo kun ei näy yhtään suonta pinnassa ja lihakset näyttävät turhanki pienille, mutta reenatessa fiilis on korkeella kun lihakset näyttää isoille, sekä suonet pullottaa.. : )
Operaatio Overloadia on jatkaa esikuvansa (d-day, maihinnousu, normandia) mukaisesti kesäkuun alkuun asti. Laitan tässä ketjussa raporttia operaation etenemisestä.
-Oldtime