Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä ihmeen takia noin usein?@Tavis Pakkislainen , Itse lisään ensin liikuntaa ennen kuin alan pudottaa kaloreita. Mut joo, sitten vähennän kaloreita kun paino ei enää putoa. Saattaaha se tosin mennä niinkin että viikkoon ei tapahdu mitään mutta seuraavalla viikolla putoaa kaksi kiloa painoo vaikka söis saman verran ruokaa.
@pelle67 , Itse pidän tankkauspäivän 4-5 päivän välein.
ps. Man78, jos kuuden diettipäivän jälkeen on koko ajan helvetin kova nälkä niin sun diettis menee päin persettä ;) Ei mitenkään pahalla...
Kyllä se siitä tasaantuu. Jos ei, niin lisää kaloreita ja seuraa miten paino jatkaa tippumistaan. Psyykkistä moinen spagettien heiluminen :D Kyllä ne siitä "kasvavat", kun rasvaa lähtee pinnalta ja tulee suonet esiin.Paino lähtenyt ihan hyvin tippumaa. 91--> 87kg. Mutta olo on kyllä persee...ä. paineeton,löysä ja välillä aamuisin kun peilistä tsekkaa niin näyttää kun ei olisi salia nähnykkään...Ja toinen juttu kun normaalisti "suht" suonnikaat kädet eivät ole entisensä, käsi/selkä treeneissä tietenki, mutta esim välipäivinä/jalkapäivinä on suonet kyllä pahasti piilossa ja kädet näyttää ja tuntuu sellasiltä vit... spageteilta :D
Tasaantuuko tämä homma tästä ? Dieettiä takana 3vkoa. Kalorit 2500.
Tänks vastauksista!
Tänää lähti vihdoin läskien tiristely käyntiin. 168/78 alotusmitat. 2000 kalorilla lähden nyt liikkeelle ja siitä hiljalleen sit tarpeen mukaan alemmas.
Välitavoitteena on tällä hetkellä:
Paino n. 90kg maaliskuun lopussa
Paino n. 87kg huhtikuun lopussa
Paino n. 85kg toukokuun lopussa
Cube: Jos oot alottanu ton dieetin jostain yli 15% rasvoista niin sulta on lähteny rasvaa lihasten päältä sen verran, että näyttää niinku lihakset ois vaan pienentyny. Truth about bulking -artikkelissa kerrotaan tosta ilmiöstä ihan mielenkiintosesti.
En taida olla ihan tavoitevauhdissa, huomenaamuna olis tarkoitus käydä vaa'alla ja luulen että jossain 92-93kg seudulla ollaan. Viikonloppusyömisissä edelleen hakemista, sukulointi yms sotkeneet kun tulee syötyä sitä mitä on tarjolla. Pääsiäisenä vähän petrattava koska olen taas 4-5 päivää muiden tekemillä ruuilla. Eikai se vaadi kuin vähän pokkaa paistella omat kanat ja sanoo et sori mä syön tätä :D