Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei kiitti vinkeistä! Mitä porukka on mieltä, että voisko jeesata dieetillä suojaamaan lihoja jonku verran jos naukkailis pari kertaa päivässä vaikka EAA:ta
Pistetääs nyt omakin kysymys tähän ketjuun, kun aihetta sivuuttu tässä jonkin verran.
Homma siis sellainen, että ruokailutottumukset lähti uuteen uskoon, ja mykoplasmasta selvittyä alko treenailut taas pitkän tauon jälkeen. Ennen dieetit onnistunut, kun vetänyt melkeen sen -1000kcal, ja nyt kun yrittänyt n -500kcal ylläpitää, niin kroppakin ylläpitää painoa :D
Vaaka on helvetin huono mittari, en sitä sano. Ja kaloreiden seurannassakin voisi olla hieman tarkempi. Ei siinä.
Mutta se oikea kysymys on se, että kun tässä olisi tarkoituksena kiristellä kohti kesää - niin onko joku ideaali tapa, jolla sen hoitaa? Tarkoitan nyt sitä, kun näillä kaloreilla ja treenaamisilla paino on about sama, erittäin hiljaa alasmenevä, niin onko syytä vaihtaa tapaa, jos kuitenkin kroppa muovautuu - lihaakin on aika hyvin tullut. Ennen kun olen dieettailut, olen aika sokeasti katsonut vaakaa, ja kaloreista ollut todella tarkka. Nyt keskityn enemmänkin siihen, ettei lihat katoaisi - päinvastoin.
Olisiko kuitenkin fiksumpaa tiputtaa päiväkulutusta, ja dieetata nyt - jonka jälkeen ottaa maltillisia plussilla lihaa? Vai olisiko fiksumpaa "bulkata" nyt, ja sitten dieetata? Vai onko tämänhetkinen tilanne "plusmiinus nolla" hyvä, vai onko hitain tapa edetä?
Toivottavasti tästä saa jotain selkoa. Huonosti pyörii puhelimella nää sivut, ainakin mulla. Mutta läppärin sais lataukseen vaan luentosalin toisessa päässä - ja eilen oli jalkapäivä - eli perse pysyy kyllä tässä :D
Kiitos jo etukäteen
Mutta se oikea kysymys on se, että kun tässä olisi tarkoituksena kiristellä kohti kesää - niin onko joku ideaali tapa, jolla sen hoitaa? Tarkoitan nyt sitä, kun näillä kaloreilla ja treenaamisilla paino on about sama, erittäin hiljaa alasmenevä, niin onko syytä vaihtaa tapaa, jos kuitenkin kroppa muovautuu - lihaakin on aika hyvin tullut. Ennen kun olen dieettailut, olen aika sokeasti katsonut vaakaa, ja kaloreista ollut todella tarkka. Nyt keskityn enemmänkin siihen, ettei lihat katoaisi - päinvastoin.
Olisiko kuitenkin fiksumpaa tiputtaa päiväkulutusta, ja dieetata nyt - jonka jälkeen ottaa maltillisia plussilla lihaa? Vai olisiko fiksumpaa "bulkata" nyt, ja sitten dieetata? Vai onko tämänhetkinen tilanne "plusmiinus nolla" hyvä, vai onko hitain tapa edetä?
Pakko purkautuu tänne ku vituttaa, liian monta repsahdusta täl viikol. Mistä kesäkuntoon dieettaavat pakkislaiset saa motivaatioo kestää sitä nälkää ja kieltäytyy kaikesta hyvästä. Yks vaihtoehto ois lopettaa sosiaalinen elämä ni ei tulis käytyy leffois tai raflois
Pakko purkautuu tänne ku vituttaa, liian monta repsahdusta täl viikol. Mistä kesäkuntoon dieettaavat pakkislaiset saa motivaatioo kestää sitä nälkää ja kieltäytyy kaikesta hyvästä. Yks vaihtoehto ois lopettaa sosiaalinen elämä ni ei tulis käytyy leffois tai raflois
Mikäs vika on sitten esim ravintoloiden kana- tai kala-annoksissa? Niitä kun nämä "bodarit" kotonakin suosivat. Eikä se pihvikään kaloripommi ole.
No nimenomaan kokonaisuus ratkaisee. Jos sä joskus käyt tuollaisen annoksen ravintolassa syömässä, niin ei se kesäkuntoprojekti siihen kaadu. Sanoisin jopa, että päinvastoin. Pitää pään kunnossa.Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Ravintoloiden kana- tai kala-annoksissa tuppaa olemaan yleensä kastikkeita ja ranskalaisia... Kotona tehty ruoka pystytään punnitsemaan grammavaa'alla 110% tarkkuudella ja aterian hiilihydraattiosio voidaan valmistaa täysin ilman rasvaa, itse suosin Jasminriisiä kanan tai kalan kanssa ;)
Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Ravintoloiden kana- tai kala-annoksissa tuppaa olemaan yleensä kastikkeita ja ranskalaisia... Kotona tehty ruoka pystytään punnitsemaan grammavaa'alla 110% tarkkuudella ja aterian hiilihydraattiosio voidaan valmistaa täysin ilman rasvaa, itse suosin Jasminriisiä kanan tai kalan kanssa ;)
Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Ravintoloiden kana- tai kala-annoksissa tuppaa olemaan yleensä kastikkeita ja ranskalaisia... Kotona tehty ruoka pystytään punnitsemaan grammavaa'alla 110% tarkkuudella ja aterian hiilihydraattiosio voidaan valmistaa täysin ilman rasvaa, itse suosin Jasminriisiä kanan tai kalan kanssa ;)
Voihan sen annoksen pyytää ranskalaisten sijaan grillatuilla kasviksilla ja kastikkeen tilalle jos saa vaikka esim salsaa ;)Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Ravintoloiden kana- tai kala-annoksissa tuppaa olemaan yleensä kastikkeita ja ranskalaisia... Kotona tehty ruoka pystytään punnitsemaan grammavaa'alla 110% tarkkuudella ja aterian hiilihydraattiosio voidaan valmistaa täysin ilman rasvaa, itse suosin Jasminriisiä kanan tai kalan kanssa ;)
6 päivää kiristelyä takana ja kokoajan ihan prkleen kova nälkä! Vaikka siis syön 5 kertaa päivässä. Pitäsköhän rueta vetää light limsaa et sais mahan täytettä ku vesikään ei kokoajan uppoa. :D
6 päivää kiristelyä takana ja kokoajan ihan prkleen kova nälkä! Vaikka siis syön 5 kertaa päivässä. Pitäsköhän rueta vetää light limsaa et sais mahan täytettä ku vesikään ei kokoajan uppoa. :D
Nykyään on vaan suhteellisuudentaju kadonnut ihmisiltä, kaikki menee pieleen jos ei pääse itse höyryttämään tasan 50 grammaa kukkakaalia.Miten? Mikä ero on 100% tarkkuudella ja 110? Väitätkö, ettei ruokavaa'assa ole lainkaan virhemarginaalia? Miten se käytännössä on mahdollista?