Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on kato pakko ku on niin onneton itsekuri ja paljon läskiä.Allekirjoittaneella alkoi tänään. Tuntuu porukka aloittaneen dietit kauhean aikaisin kesää varten :o.
Allekirjoittaneella alkoi tänään. Tuntuu porukka aloittaneen dietit kauhean aikaisin kesää varten :o.
Noi räpsäsin äsken salilla kun olin ainoo. :D mutta joo, pitänee pyytää jotakuta napsimaan kuvia.
107-108kg nyt. Antaa nyt painon mennä omalla painollaan ylös tai alaspäin kunhan ei liiaksi voimaa syö.
Ei kai tossa paljon ole tarvetta enää pudotella rasvoja? Hyvä kondis!
Olihan tossa mun kuva aiemmin. Tarvitko tuoretta kuvaa vai mikä on?Liittyy "kesäkuntoon 2015" miten? Hylkeetkin jne.?
Itse aloitan pienen kiristelyn huhtikuun alussa, muutaman kilon vois ottaa pois n. 85 kiloon, siinä painossa on rasvat jo reilusti alle 10. Nyt paino 91-92 ja peilin mukaan rasvat siinä hieman vajaa 15.
Edit. Sain nuo Tumetyn kuvat isona auki ja mulla lähtökondis kutakuinkin sama.
Kerro ihmeessä esimerkki? Mua ei ahdista vaan ihan rehellisesti vituttaa.Vitun outoja kommentteja täälläkin saa välillä lukea, joitakin se tietysti ahdistaa jos on enemmän pudotettavaa ku 5kg.