Kesäkuntoon 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3a82b512c77c493d2d50bbaf0ddaf250.jpg

...tällälailla.

Nyt olisi sitten aika ruveta dieettailemaan! Mutta millä kaloreilla ? Bulkilla meni salipäivinä noin 3600kcal ja välipäivinä 3300 luokkaa. Millaisilla kaloreilla lähtisitte liikenteeseen niin, että lihat ei lähtisi heti kävelemään :) ps paino tällä hetkellä 90.8 Bulkin alussa nn 82kg.

Ite alottelin dieetin tossa tammikuun alkupuolella 4000 kcal oli aloituskalorit josta pikkuhiljaa siirryin dieetille, nyt kalorit 3200 ja vyötärö alkanut kaventumaan ja muutenkin tuntuu että dieetti potkii ja pientä nälkää havaittavissa. Ainut ongelma on että paino on nyt reilun kuukauden pyörinyt lähes samoissa lukemissa, välillä koittaa jopa lähteä nousuunkin. Dieetti on vielä melko alussa, painoa suhteellisen reilusti ja kunto ei ole mikään kireä joten ihmetyttää tuo painon jumiutuminen kun aikaisemmilla dieeteillä kumminkin tippunut alussa suht reipasta tahtia, ja alkanut hidastumaan vasta kun kunto alkaa olemaan tiukempi. Kaloreitakaan en ajatellut tiputtaa koska dieetti muuten tuntuu toimivan ja treenit kulkee, viikossa tulee 4 kovaa punttitreeniä joista 2 jalkatreenejä, jokaisen treenin päälle 15-20min crossaria ja välipäivinä aerobiset 30-40min 1-2 kertaa viikossa.

^on ainakin mistä pudotella. Ei tarvii nälkäkuolemaa noilla kaloreilla pelätä. Jos kuukauden ollut jo paikallaan niin kyllä tosta määrästä uskaltanee hiukan tiputtaa.

Men's AC ostettu, nyt opiskelemaan syömistä. :) Ens MA aloitan, koska tän viikon reissu pilais sekä ruuan että treenin. Saakohan noita videoita kaapattua mitenkään/millään omalle koneelle mitä FitFarmin sivuilla on? :confused:

107-108kg nyt. Antaa nyt painon mennä omalla painollaan ylös tai alaspäin kunhan ei liiaksi voimaa syö.

Liittyy "kesäkuntoon 2015" miten? Hylkeetkin jne.?
Itse aloitan pienen kiristelyn huhtikuun alussa, muutaman kilon vois ottaa pois n. 85 kiloon, siinä painossa on rasvat jo reilusti alle 10. Nyt paino 91-92 ja peilin mukaan rasvat siinä hieman vajaa 15.

Edit. Sain nuo Tumetyn kuvat isona auki ja mulla lähtökondis kutakuinkin sama.

Ei kai tossa paljon ole tarvetta enää pudotella rasvoja? Hyvä kondis!

Eeei ihan hirveesti, mutta vittumaisimmat paikat kuten alavatsa kaipaa vielä vähän tekemistä! Ne onkin sit vissiin ne paikat jotka palaa vikana pois. :D ja oon jotenki sen verran tyhmä, että en osaa olla vieläkään kovinkaan tyytyväine. Pienestä pitöen asia kun asia niin " tyytyväisyys tappaa kehityksen " mentaliteetillä menty.

Liittyy "kesäkuntoon 2015" miten? Hylkeetkin jne.?
Itse aloitan pienen kiristelyn huhtikuun alussa, muutaman kilon vois ottaa pois n. 85 kiloon, siinä painossa on rasvat jo reilusti alle 10. Nyt paino 91-92 ja peilin mukaan rasvat siinä hieman vajaa 15.

Edit. Sain nuo Tumetyn kuvat isona auki ja mulla lähtökondis kutakuinkin sama.
Olihan tossa mun kuva aiemmin. Tarvitko tuoretta kuvaa vai mikä on?

edit: joo ehkä väärät sanavalinnat, -100kg sarjaan pyritään nyt ensin.

Vitun outoja kommentteja täälläkin saa välillä lukea, joitakin se tietysti ahdistaa jos on enemmän pudotettavaa ku 5kg.

Minusta tämä on aika mielenkiintoinen ketju. Ihmisillä aika erilaisia tavoitteita, eikä se ole paha laisinkaan. Joku hakee änkyrä kireää kuntoa, joillekkin riittää vähempi. Itse kuulun tähän joille riittää vähempi, kun tunen oman kroppa tyyppin joka ikinä ei nyt ole ollut se rasvattomin. Joten suosiolla pitää jättää tavoitteet alueelle, jolla kroppa tykkää viellä olla ja toimii kunnolla.

itsellä tavoitteena kesään mennessä nähdä ne omat vatsapalat, jotka piilossa ovat lymyilleet viimeiset kymmenen vuotta :D

Laittakaas esimerkkejä miten syötte kun haette kesäkuntoa ?

Esim oisko tässä ruokailu sinnepäin ? :

Aamupala : Kaurapuuro+200g raejuusto+mehukeitto,2 keitettyä kananmunaa, kahvi.

Välipala : 250g Maitorahka

Ruoka : 300g kananfilettä + riisiä + vihanneksia

Välipala : Protsku juoma

Reenin jälkeen Palkkari.

Ruoka : 300g jauhelihaa + 250g vihannes sekoitusta + tumma leipä.

Iltapala : maitorahka+200g raejuusto+ananaspalat.

^

Oikea suunta, proteiinia saat liikaakin jota voisi harkita hieman vähentävän ja korvata enempi hiilihydraateilla. Kuhan katot et kalorit mätsää.

Dieteillä etenkin kannattaa panostaa laadukkaaseen safkaan treenin ympärillä, mitä syöt ennen ja mitä jälkeen treenin ja sulla on hyvät setit tossa. Pitäis riittää potkua vetää treeni läpi.

Hedelmät ja marjat huutaa poissaolollaan tosin. Ekalle välipalalle ja iltapalalle ananaspalojen tilalle niitä reilusti messiin :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom