Kesäkuntoon 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle noi inbodyt näyttää aina liian pientä rasvaprossaa. Kyllä se niin on, että täytyy yrittää vaa omaa silmää luottaa kun koittaa kehitystä tarkastella.

Itsellä ainakin muutokset niin pieniä, ettei oma silmä sitä erota. Toki jos 10kg läskiä pudottaa, niin voi itsekin sen huomata. Nyt 3kg lähtenyt aloituksesta ja peilikuva näyttää täsmälleen samalle kuin ennen ruokavalion siistimistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
0
0
Siinä projektin alussa ja alla nykytilanne, tänään otetut kuvat. Huomaa muussakin kun vaa'assa muutoksen :) töitä on kyllä vielä.
0
0

Kaverilta lainasin pihtejä ja tulokset oli 18-19% Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitää.

Vasen 91.4kg ja oikea 91.2kg 12päivää kuvissa eroa. Tässä taas huomataan ettei sillä puntarin lukemalla ole niin merkitystä.

Liitteet

• kuvaaaaaa.jpg
    kuvaaaaaa.jpg
    53,4 KB · Katsottu: 1 340
Kaverilta lainasin pihtejä ja tulokset oli 18-19% Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitää.

Vasen 91.4kg ja oikea 91.2kg 12päivää kuvissa eroa. Tässä taas huomataan ettei sillä puntarin lukemalla ole niin merkitystä.

Joo eipä kuvassa ole muuta eroa kuin valaistus tai salama poissa toisessa kuvassa :) ja vatsaa vetää toisessa sisään ja tukka leikattu ;) .

Joo eipä kuvassa ole muuta eroa kuin valaistus tai salama poissa toisessa kuvassa :) ja vatsaa vetää toisessa sisään ja tukka leikattu ;) .
Joo ei siinä varmaan mitään eroa ole muutakuin omassa silmässä :D
Valaistuskin on muuten sama mutta toisessa paistaa aurinko pihalla ja toisessa ei. Ja vatsoja jännitän molemmissa samanlailla :D

Kuvien olematon painoero selittyy kuumeella ja ripulilla mulla oli ennen oikean puoleista kuvaa reilun viikon taukotreeneistä ja ripulin myötä lähti nesteitä liikkeelle oikein urakalla. Painohan nousi parilla kilolla kun sitten aloin syömään kunnolla.
Pointtini oli vain että ei aina kannata kytätä sitä vaakaa niinkuin itsellä on tapana vahdata sitä enemmän kuin peiliä. Itellä on paha tapa stressata sitä painolukemaa ja nytkin oli sellanen fiilis että rasvaa ei ole yhtään palanut kun olen jo painanut tämän verran mutta kyllä se peilikuva kertoo toista.

Siis kummassa kuvassa on vyötärö 2cm pienempi? Noissa ei todellakaan ole mitään eroa. Laitan omat kuvat kohta, niissä vaaka näyttää 3kg eroa, eikä silmä sellaista eroa havaitse.

En osaa tehdä tämän parempaa.. Ylemmässä siis aamupaino 86,2kg 14,4% rasvoilla ja alemmassa 83,0kg. Eroa ei peilistä huomaa. Kevään aikana otan toisen InBodyn, kun tulee kohdalle.

- - - Updated - - -

Ilmeisesti omasilmä valehtelee, jatketaan harjoituksia.

On se nyt ehkä pienempi, kun sen sanoit. Ajattelin ensin, että tämä oikealla oleva olisi pienempi vatsan seutu, kun painot oli noin sanottu ensimmäisessä viestissä.

Mitäpä veikkaatte onko 19% kuinka kaukana totuudesta?

En osaa tehdä tämän parempaa.. Ylemmässä siis aamupaino 86,2kg 14,4% rasvoilla ja alemmassa 83,0kg. Eroa ei peilistä huomaa. Kevään aikana otan toisen InBodyn, kun tulee kohdalle.

- - - Updated - - -

On se nyt ehkä pienempi, kun sen sanoit. Ajattelin ensin, että tämä oikealla oleva olisi pienempi vatsan seutu, kun painot oli noin sanottu ensimmäisessä viestissä.
Hyvin sulla palikat erottuu jo. Mä nään kyllä eroa kuvissa mutta toi valaistus vaikeuttaa arviointia aikas paljon.

Mitäpä veikkaatte onko 19% kuinka kaukana totuudesta?

Hyvin sulla palikat erottuu jo. Mä nään kyllä eroa kuvissa mutta toi valaistus vaikeuttaa arviointia aikas paljon.

Uskoisin, että alle 19% on... Katosta oli toinen lamppu palanut, niin en saanut samoja valoja päälle....

Mitkä on teidän kikkanne dieetillä tai ylipäätään siihen, kun ennen treeniä on tosi jähmeä olo? Itse piristyn treenatessa, mutta olisi kiva saada jotain puhtia ensimmäisiin minuutteihin. Kofeiinitabletteja oon kokeillut ja vähän toimivat. Treenilaturit nestemäisinä alkavat helposti vain yököttää.

Mitkä on teidän kikkanne dieetillä tai ylipäätään siihen, kun ennen treeniä on tosi jähmeä olo? Itse piristyn treenatessa, mutta olisi kiva saada jotain puhtia ensimmäisiin minuutteihin. Kofeiinitabletteja oon kokeillut ja vähän toimivat. Treenilaturit nestemäisinä alkavat helposti vain yököttää.
Kahvi toimi mulla.

Lämmittele ne ekat minuutit. Sitten on pirteänä, kun sarjat alkavat.

Siirrä kaikki päivän hiilarit treenin ympärille. Toinen vaihtoehto on ilman hiilarei treeniin asti, sitä on toiset kehunu. Ite kokenu ensimmäisen vaihtoehdon paremmaksi. Kahvi on mulle ehdoton.

Viime viikon keskiarvo 84.4 kg ja about 3300 kcal päivässä naamaan. Tavoite oli 90 kg maaliskuun loppuun mennessä, mutta sinne en taida ihan ehtiä 7 viikossa enää. Luulen, että paino on tämän bulkkauksen loppuessa n. 88 kg ja sen jälkeen täytyy katsoa, että vedänkö vielä sen maaliskuun plussakaloreilla sinne 90 kg asti vai alanko samantien kiristelemään. Lähtöpaino oli se 78 kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom