Hei kaikille. Olen jo pidemmän aikaa seurannut palstaa ja erityisesti tätä ketjua, ja nyt viimein ajattelin kantaa oman korteni kekoon.
Itse olen harrastanut erilaisia palloilulajeja koko ikäni, + punttia jokusen vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti. Ikä 24, pituus 173 cm. Aloitin dieetin 4.3, ja tämä päivä (eli 31.5) oli eräänlainen välitavoitteeni. Aloituspaino näytti 83,6kg, ja paino pudonnut tasaisesti, nyt aamupaino näyttää about 10kg vähemmän. En ole seurannut vaakaa juurikaan, olen vaan mennyt rennolla otteella peiliä katsoen. Ja homma onkin toiminut. Treeneihin on riittänyt virtaa eikä pääkoppaa ole kiristänyt määräänsä enempää. Tuohon jaksoon on mahtunut esimerkiksi varmaan 5-7 kunnon ryyppyiltaa, + melkein joka viikonloppu olen syönyt vanhempieni luona vieraillessa täysin mitä sattuu. Eli näinkin rennolla meiningillä olen saanut tuloksia, jotka tyydyttävät ainakin itseäni. Hieno tunne, kun melkeinpä ensimmäistä kertaa elämässäni pystyn tuntemaan (ja jopa näkemään) omat vatsalihakseni palloilutaustastani huolimatta.
Tässä vielä kuvia, jos jotain kiinnostaa. Vasemmanpuoleiset kuvat (hyi helv) on otettu aamulla tyhjällä vatsalla, oikeanpuoleiset eivät.
moimoimoi2 - Aijaa.com
E: Unohtui vielä mainita, että perusperiaatteeni ovat olleet perinteiset. Eli, hiilarit pääasiassa kahvimaidosta, maitorahkasta ja kasviksista. Rasvoja riittävästi ja pääpaino ollut illalla. Proteiinia sitten tasaisesti päivän aikana vähintään 2g per oma painokilo. Pelipäivinä (jalkapallo) onkin sitten tullut syötyä hiilareita selkeästi enemmän, ja välillä normaalina punttipäivänäkin olen nauttinut mm kaurapuuroa kohtuullisesti. Ensimmäiset pari viikkoa syötin kaiken kalorilaskuriin, sen jälkeen en ole jaksanut, koska tiedän olevani erittäin hyvin kartalla päivittäisistä kokonaiskaloreistani. Miinuksella on menty pääasiassa 500 ja 900 välillä, sen mukaan miten tuntuu virtaa riittävän treeneihin. Joukkoon toki mahtuu +/-0 päiviäkin.