SUPERCARB 1kg -40%

Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

Olisiko täällä halukkaista painon pudottajia ja toistensa tsemppareita kesäkuntoon treenaamiseen? Itse olen pullistunut vuoden aikana aika paljon, ja olisin nyt aloittamassa dietin. Olisi kiva saada muitakin mukaan tähän projektiin. Lähtötilanteeni on pituus 172, paino 69 ja ikää on 27- vuotta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Oon mukana, ikidieetillä.

Pitäis saada rasvoja kuutisen kiloa veke. Yyyh. Oon niin sokeriaddikti, että tästä tulee kivinen tie.

Mä oon kans mukana :)

Viime viikolla sain herätyksen, että mun on pakko laihtua, jotta olisin tyytyväinen itseeni.
Etenkin maha häiritsee itseäni aivan liikaa. Sille on tehtävä jotain ennen kesää, että kehtaa näyttäytyä pikkuruisissa bikineissä ;)
On inhottavaa tajuta, että häpeää omaa kroppaansa :(

Ilmottaudun minäkin. Tän vuoden loppuun yritän saada syömiset siihen kuntoon, että syön vähän enemmän kuin kulutan, ilman jatkuvaa laskemista ja sitten katellaan miten paljon joutuisi laihduttelemaan.
Pituutta on 163 ja painoa tällä hetkellä 60 kiloa.

Mä liityn mukaan heti synnytyksen jälkeen huhtikuussa 2010. Siinä on sitten vähän hoppukin, kun pitäisi 2-3 kuukauden aikana saada itsensä takaisin kuntoon.

Mä tulen ehdottomasti kanssa mukaan! Mun piti rekisteröityä tänne foorumille ihan tätä ketjua varten... :) Ylimääräistä pudotettavaa olisi kymmenisen kiloa, ja lihaksia ei ole siellä alla sitten nimeksikään. Tarkoituksena ei ole laskea kaloreita, ruokatottumukset on jo ihan ok mallilla, hieman pitää tarkentaa ja liikunnan määrää lisätä. :whip:

I´m in! Blogissani tuleekin päiviteltyä (heh) kuntoa mutta pitääpi täälläkin jatkossa käydä. Kilotavoitetta mulla ei ole, vaan lähinnä mittanauha- ja peilitavoitteet. Tavoittelua voi käydä seurailemassa täällä
otinkin jo varaslähdön pari päivää sitten, joten pikkuhiljaa aletaan etenemään.. tsemppiä teille jokaiselle!!!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
I'm in! Tosin painon pudotukselle ei ole tarvetta, joten ykköstavoitteeksi asetan toukokuun 2010 puolimaratonin, sen on mentävä alle kahdessa tunnissa! :hyper: Eiköhän se kesäkunto siinä juoksutreenien sivussa löydy. :D Lihaskin on aina tervetullutta, mutta taitaa jäädä haaveeksi runsailla aerobisilla. Saas nähdä miten akan käy...

Viime vuodenvaihteessa jo aloitin hitaan kiristelykuurin kun höttöä oli päässyt kerääntymään vähän liikaa ja oma ulkomuoto ei enää miellyttänyt (155/64). Lihaksiakin toki löytyi.

Nyt 155/57. Pieni spurtti ennen joulua, aloitin karkkilakon ja huomenna on 10 karkiton päivä :)

Paino olisi kiva saada sinne 52kg ensi kesään mennessä joten hitaasti mutta varmasti tästä eteenpäinkin.

Mukana siis olen!

Mä oon mukana myös!!
Oma ulkomuoto ahdistaa (on ahdistanut jo hyvän aikaa) ja tsemppi on aina tarpeen! Pituutta löytyy 176cm ja paino huitelee n. 80 kg:ssä. Jokunen kilo pois kiitos nam ja kroppaa timmimpään pakettiin. :)

Minäkin olen mukana! Tällä hetkellä mitat ovat 167cm ja 54-55kg, mutta löysää kyllä löytyy - varsinkin keskivartalolta... Muutaman kilon jos pois saisi ja rasvaprosenttia hiukan alemmaksi, niin olisin tyytyväinen. Painoa ei sinänsä ole liikaa, mutta on kumminkin :D Olen hentorakenteinen. Suuren työtaakan takia liikuntarytmini on mennyt aivan perseelleen, ja ensimmäinen askel olisikin kyseisen asian korjaaminen.

Täältä yksi osallistuja. Jos nyt julkisesti tämän ilmoitan niin ei kehtaa olla yrittämättä :) liityn siis jokakeväiseen tapaani kiristelijöiden joukkoon :D pituutta on 160 cm ja painoa tammikuun alkuun mennessä varmaan n. 65 kiloa. Painotavotteita ei sinällään ole, mutta vitosella alkava on ihan jees.

ajattelin tämän treadin otsikkoa katsellessa, että enpä kumminkaan kerkee tähän junaan ku vauveli syntyy vasta huhtikuussa...

Mutta olihan täällä kohtalotoveri samassa tilanteessa. Eli no excuses: Hipan tavoin kesäksi kuntoon huhtivauvan jälkeen. Heinäkuun lopussa pitäis olla astetta timmimpi, kun tiedossa ois kavereiden häät. Aikaa 3 kuukautta.

minäkin voisin mukaan liittyä :) Rasva% voisi vähän kokeilla pudottaa ja lihasmassaa kerätä tilalle - simple plan? :D ei tosiaankaan tälle syöpölle. Mutta ehkä ryhmähenki tsemppais. Tavoitteekseni siis kuntoon kesäksi 2010 :D

Mukana ollaan! Pituus 170 ja paino siinä 66-67 välillä. Ongelmani on että syön liian suuria annoksia vaikka suht terveellistä onkin. Eli pitäisi oppia syömään nälkään ja lopettaa kun on kylläinen. Nyt lähtee taas reenivaihe käyntii olen päättänyt eli aerobista reilusti lisää.

Mä olen messissä myös. Mulla on takana massakausi ja fläsää tullut hieman siinä samalla. Olen tiputellut jo nyt jonkin verran ja moni voisi sanoa, että kesäkunnossa ollaan jo :D Itselläni on nyt siis edessä kalorien nostaminen pikkuhiljaa, kun takana 2 kuukautta miinuksia.

Toki kesäksi haluan hieman lihastakin lisää, kesäkunto ei siis ole vain laihduttamista ;), mutta jospa se onnistuisi tällä kertaa ilman vastaavaa fläsän kertymistä.

Tilanne nyt siis 161 / 56, mitat 86-61-93, reisi 56. Tavoitteena on selkeämmin erottuvat ja kauniisti muotoutuvat yläkropan lihakset. Reidet on nyt ihan hyvän kokoiset omasta mielestä, "muotoa" treenaan niihin ja pakaralihasta on tarkoitus kasvattaa.

Juu ja ei se kesäkunto ole vain ulkonäköä, vaan tietysti hyvä kunto, ryhti ja tasapainoinen kroppa. :piis: Ja isoin bonus on se h***etin hyvä fiilis, jonka saa salilta :thumbs:

Mä oon mukana kanssa! :) vaikka ei sitä ylimäärästä hirveesti ole mut olis kiva saada lihakset näkyyn vähän enemmän (ne vähät mitä oon saanu kerättyä :D)
Niin ja tietenkin lihasta yritän vielä hankkia :puntti:

Mukana! Sokeriaddikti myös täällä ja vieläpä varmaan pahinta laatua, mutta kyllä se kaunis päivä vielä tulee, kun se ei enää vaiva... :rolleyes:

Treenailen 4-5 kertaa viikossa (nyrkkeily&kuntosali) ja tämän haasteen ensimmäinen tavoite olkoon, että tänä Jouluna en sorru konvehtikierteeseen :joulu1:

Suositut

Back
Ylös Bottom