sitä mavea mä en vielä viitti alottaa ku se pituuskasvu siittä pysähtyy. mitä muita hyviä olis jaloille liikkeitä kertokaa?
Jaa miks se mavesta pysähtyis? Juu, suosittelen etukyykkyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sitä mavea mä en vielä viitti alottaa ku se pituuskasvu siittä pysähtyy. mitä muita hyviä olis jaloille liikkeitä kertokaa?
ku oon kuullu että se pysähtyy siitä ja kyl se pysähtyyki:D ok
No ainakin veli sano joka on salilla aika ahkerasti käynyt ja lukenut pakkista että pysähtyisi mutta en sitten tiedä.. kait sitäki pitäis jossakin välissä rueta tekemään:D
No ainakin veli sano joka on salilla aika ahkerasti käynyt ja lukenut pakkista että pysähtyisi mutta en sitten tiedä.. kait sitäki pitäis jossakin välissä rueta tekemään:D
Eli 2kk tämmöstä: 4 kertaa viikossa lenkkiä, mihin sisältyy myös kuntopiiriä, + 2 kertaa massatreeniä salilla, eli semmosta 4x8-10 sarjoja, voisit jakaa niin että toisella kertaa kädet ja vatsa, toisella selkä ja jalat...tämä salitreeni on vasta enemmän tommosta ylläpitävää, hirmusta kehitystä on turha vielä odotella.
Minun käsittääkseni kehon suurimpia lihasryhmiä, eli jalkoja ja selkää, ei ole hyvä treenata samalla treenikerralla. Tämä palautumisen takia ja senkin takia, että treeni olisi varmasti turhan raskas.
Jos lihasta haluat niin pidä nuo lenkit maksimissaan 2 kertaa viikossa ja kevyenä kävelynä. Liian rankat lenkit monesti viikossa heikentävät palautumista, lisäävät kalorintarvetta ja pahimmassa tapauksessa polttavat lihasta. Aloittelijalle suosittelisin 1- tai 2-jakoista ohjelmaa, esim. tuo arnoldin kultainen kuusikko, joka löytyy tältä treeniosiolta. Siinä oppii tärkeimmät perusliikkeet kunnolla ja on tehokas lisäämään raakaa lihasmassaa. Toinen tärkeä asia on riittävä ruokailu. 5-8 terveellistä ateriaa päivässä, jokaisella aterialla lihaa, kalaa, kanaa, maitotuotteita tai muuta proteiinipitoista.
Jos tekee molemmilla kerralla koko kropan niin siinähän tulee ihan helvetin pitkä päivä? ja eikö se oo helpompi että 2 päivää yläroppa ja alaroppa?
Samoilla linjoilla. Pitää diettaaminen aloittaa hyvissä ajoissa, jos vaikka saisi näkymään packin ensi kesäksi. Kovaa duunia se tulee olemaan, mutta onpa ainakin sitten kunnossa. :Djoo tosiaa pitääs itekki ens kesäksi kuntoon päästä..