Kesäkuntoon 2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tämän kuun loppuun on tällainen lyhyt välidieetti ja sitten joulukuu-maaliskuu bulkkaillaan silleen sopivasti ja huhtikuulta dieetille joka tarvittaessa viedään aina juhannukselle asti.

Tavoitteena koko ajan parantaa penkkitulosta, eli se puoli treenataan voimapainotteisesti, muuten bodaillaan.

Mietin vain että miten meinaat pelkästään penkkiä treenata voimapainotteisesti ja muita bodypainotteisesti. Mun pointti nyt on että kun penkkiin vaikuttaa niin moni lihasryhmä niin miten meinaat niinku sen penkin treenata voimapainotteisesti..

Esim. olkapäitä ja ojentajia pitää kansa treenata voimapainotteisesti ja selkä ja hauiskin vaikuttavat tulokseen. Tai ainaskin jostain olin lukevinani että hauis voi hidastaa penkkikehitystä jos sen aina vain pumppaa tukkoon.(?)no tuo voi kyllä olla täyttä :anssi:

Eli järkevintä olisi parhaan penkkikehityksen saavuttamiseksi tehdä vain jalkoja podytyylisesti????vai miten????

Juhannukseen mennessä:
115kg penkki
145kg kyykky
165kg veto

Mitat nyt n.181cm/76kg, joten ei tässä varmaan kiristelemään kerkeä.

Dieetti alkaa joulun jälkeen ja viimeistään 2.1.07. Painoa tällähetkellä 90kg ja dieetin alkaessa ~94kg kun otan kreatiinin käyttöön ennen dieettiä ja bulkkia vielä kuukausi jäljellä.

Pituus 171cm
Ikä 20,1v
Rasva% viikko sitten 17,4% (kämmenillä kahvoista kiinni -mittarin mukaan)
Kesälle tavoitteena pudottaa painoa noin 10kg tai lopettaa tai jatkaa dieettiä jos siltä tuntuu.

Jalkoihin ei enään yhtään lisää, koska nyt on jo ongelmia mahdua vaatteisiin
..
mave 120

Jos mave on 120kg niin tuskin se liika lihasmassa ongelma on :lol2: Kannattaa suunnitella dietti hyvin ja treenata koko kroppaa huolella. Niin ja tietysti mieli korkealla :D

Omat suunnitelmat:

15-20kg dietti :evil: Tarkoitus ois siis dietata ylimääräiset läskit alavatsaa myöten pois. Nyt omapaino 96kg ja vasta tässä vaiheessa sitä läskiä alkaa ilmestyä jo rintaan, selkään jne. Jonnekki 90kg huitteille kaikki oli vielä mahassa :D

Viime dietillä tein sen mokan, että alotin liian tiukasti. Nyt alotan 3000kcal ja lasken siitä mikäli siltä tuntuu.

Ensi vuoden alkuun asti nautitaan ravintoa kohtuuttomuuden merkeissä, eli kaikki mitä tulee käsien ulottuville kauhotaan naamariin. Omat sormet pyrin säästämään. Mallasjuomia hyväksikäyttäen viimeistellään näyttävä talvipöhötys. Loppukirin otan joulunpyhinä, jolloin elopaino hilataan eläinkunnan tuotteilla tuonne 110 tuntumaan. Jos joku ihmettelee, mitä järkeä moisessa on, niin vastaus kuuluu: elämästä nauttiminen ja häpeämätön hedonismi.

Tammikuun alussa alkaa masokistinen viiden kuukauden jakso: skeida jää ruokavaliosta pois ja tällä kertaa pyrin lähestulkoon lopettaman myös kaljoittelun. Jos vaikka dieetin tulokset näkyisivät kerrankin.. Lenkillä käyn jos tutut eivät näe.
Kesäkunnossa tulen olemaan koulujen päättyessä kesäkuun alussa..

Ensi vuoden alkuun asti nautitaan ravintoa kohtuuttomuuden merkeissä, eli kaikki mitä tulee käsien ulottuville kauhotaan naamariin. Omat sormet pyrin säästämään. Mallasjuomia hyväksikäyttäen viimeistellään näyttävä talvipöhötys. Loppukirin otan joulunpyhinä, jolloin elopaino hilataan eläinkunnan tuotteilla tuonne 110 tuntumaan. Jos joku ihmettelee, mitä järkeä moisessa on, niin vastaus kuuluu: elämästä nauttiminen ja häpeämätön hedonismi.

Tammikuun alussa alkaa masokistinen viiden kuukauden jakso: skeida jää ruokavaliosta pois ja tällä kertaa pyrin lähestulkoon lopettaman myös kaljoittelun. Jos vaikka dieetin tulokset näkyisivät kerrankin.. Lenkillä käyn jos tutut eivät näe.
Kesäkunnossa tulen olemaan koulujen päättyessä kesäkuun alussa..

:hyper: :whip: JUURI NÄIN PRKL!!!

Jos mave on 120kg niin tuskin se liika lihasmassa ongelma on :lol2: Kannattaa suunnitella dietti hyvin ja treenata koko kroppaa huolella. Niin ja tietysti mieli korkealla :D

Omat suunnitelmat:

15-20kg dietti :evil: Tarkoitus ois siis dietata ylimääräiset läskit alavatsaa myöten pois. Nyt omapaino 96kg ja vasta tässä vaiheessa sitä läskiä alkaa ilmestyä jo rintaan, selkään jne. Jonnekki 90kg huitteille kaikki oli vielä mahassa :D

Viime dietillä tein sen mokan, että alotin liian tiukasti. Nyt alotan 3000kcal ja lasken siitä mikäli siltä tuntuu.

selkävikaa

Dieettitouhuissa aloittelijoille suosittelen tekemään dieetille sen kunnollisen suunnitelman ihan paperille asti. Tämä auttaa välttämään retkahduksia todella hyvin. Viime keväänä tiputin 12kg, tosin olin aika kauheassa kunnossa dieetin alussa.

SUHTEELLISEN helppoa oli, vaikka loppudieetistä oli 7 treeniä/viikko, 4 punttia ja 3 lenkkiä. Lenkit tunnin tai vähän alle.

Eli ei kannata aloittaa liian rankasti, -300-500kcal/päivä on ihan hyvä. Ja sitten sitä aerobistakaan ei kannata lisätä liikaa. Itsellä meni lenkit suurpiirt näin: Aluksi 1*30min/vk -->3*60min/vk muutamassa kuukaudessa.

Makroravinteiden syklittelyä kannattaa myös harrastaa mielestäni siten, että treenipäivänä syödään enemmän hiilareita ja lepopäivinä vähemmän hiilareita ja enemmän rasvaa. Lepopäivinä voisi syödä vähemmän kaloreita kuin treenipäivinä, muttei paljoa vähemmän.

Unohtakaa se kaikki mulle heti nyt -asenne. Kaloreiden laskemisesta tulee rutiinia kun alkaa muistamaan eniten käyttämiensä ravintoaineiden kaloripitoisuudet ulkoa.

Ite oon järkeilly hommat siten, että koulussa ja kotona pienemmät annoskoot (jos ei proteiinipitosta ruokaa niin se protsku otetaan rasvattomasta maidosta), iltapalaa edeltävältä ruualta (n.19-21) hiilarit pois, eli vaan protskua ja rasvaa. Lisäksi pari-kolme kertaa viikossa lenkille niin eiköhän se siitä:) . Viikonloppujuopotteluja täytyy kyllä sitten harkita tarkemmin tai ainakin ottaa vähemmän viinaa. Herkutteluun ei ole suuresti taipumuksia, joten en usko itsekurin pettävän. Ja kun tiputettavaa ei toivottavasti ole kuin max 8 kg niin ei luulis olevan hirmu iso homma.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tammikuun alusta pitäis alkaa diettailla niin, että sais tämän hylkeenrasvan pois, eli nykysestä 86:sta reilusti alle 80:neen. Sen jälkeen ''maltillista bulkkia'' ja olen taas ''kesäkunnossa'' kesällä. :D

Ite oon järkeilly hommat siten, että koulussa ja kotona pienemmät annoskoot (jos ei proteiinipitosta ruokaa niin se protsku otetaan rasvattomasta maidosta), iltapalaa edeltävältä ruualta (n.19-21) hiilarit pois, eli vaan protskua ja rasvaa. Lisäksi pari-kolme kertaa viikossa lenkille niin eiköhän se siitä:) . Viikonloppujuopotteluja täytyy kyllä sitten harkita tarkemmin tai ainakin ottaa vähemmän viinaa. Herkutteluun ei ole suuresti taipumuksia, joten en usko itsekurin pettävän. Ja kun tiputettavaa ei toivottavasti ole kuin max 8 kg niin ei luulis olevan hirmu iso homma.

valitettavasti homma ei vaan kauheen usein toimi noin, oon koittanut molempia ja paperille etukäteen suunniteltu ruokailu toimii noin 10 kertaa paremmin. sitä ei ees tajua kuinka nopeasti ne kalorit tulee täyteen jos paperilla ei lue paljonko saa syödä

Riippuu vähän ihmisestä varmaan toimiiko tuollainen. Sellaisilla (kuten minä joskus) ihmisillä jotka väittävät "syövänsä kuin hevonen mutta ei silti liho" saattaa lähteä paino aika helposti laskuun jos syö vain ruokahalun mukaan, painon nostaminen taas vaatii työtä. Joillain sitten toisinpäin.

Tässä lähipäivinä alkaa operaatio täysillä. Hieman pitää ottaa selvää, minkälaista ruokaa on vara syödä ja kuinka paljon lompakko kestää määrät. Sekä muut asiaan kuuluvat. Ollaanhan tässä ensimmäistä kertaa liikenteessä. Tavoite olis saada tuohon 110 tuntumaan ja aikaa on. Kolmen vuoden aikana lihasta tarttunu oikeanlaisen ruokailun ja raskaan liikunnan seurauksena mallikkaasti joka paikkaan, mutta tietysti ei se sopiva tiukkuus olisi haitaksi, vaikka ei tässä läskipossua olla lähelläkään.

jep. ite oon semmonen että jos syön puhdasta body ruokaa niin se on satavarma asia että paino lähtee alaspäin! sen takia "diettaaminen" on todella helppoa ja teenkin sitä par aikaa. eikä tunnu missään!

e: korkeintaan siinä että älytön neste / hiilari paska pöhö on lähtenyt ja vaaka näyttää pari kolme kiloa vähemmän.

Riippuu vähän ihmisestä varmaan toimiiko tuollainen. Sellaisilla (kuten minä joskus) ihmisillä jotka väittävät "syövänsä kuin hevonen mutta ei silti liho" saattaa lähteä paino aika helposti laskuun jos syö vain ruokahalun mukaan, painon nostaminen taas vaatii työtä. Joillain sitten toisinpäin.

Jeps, mulla on juuri niin että painonnousun kanssa on ongelmia ku tuppaa nousemaan vähän turhankin nopeesti vaikkei plussalla paljoa olisikaan...
Painon pudottamiseen on taas riittänyt tähän mennessä aerobinen + iltasyömisten tarkkailu(takana yhteensä n. 20kg eestä pudotuksia) :rock:

Eli aika helpolla olen päässyt :)

Nyt on maltillinen bulkki ollut päällä ja treenitkin aloiteltu, n. kuukaudessa tullut 5kiloa painoa ja näin jatketaan tammi-helmikuulle.
Öö, 5 kiloa per kuukausi? Ei kyllä kuulosta kovin maltilliselta bulkilta. Kannattaa ehkä pitää mielessä, että voit saada kuukaudessa korkeintaan jotain puolitoista kiloa lihasta - loput on sitten ihraa.

valitettavasti homma ei vaan kauheen usein toimi noin, oon koittanut molempia ja paperille etukäteen suunniteltu ruokailu toimii noin 10 kertaa paremmin. sitä ei ees tajua kuinka nopeasti ne kalorit tulee täyteen jos paperilla ei lue paljonko saa syödä

Mulla on ihan täys työ tälläkin hetkellä saada paino nousemaan, eli ihan ihan ajatuksen kanssa pitää syödä pirusti. Tästä vois helposti päätellä että kun pikkusen vähentää syömisiä niin paino lähtee laskuun. Saapa nähä mikä on totuus kun tuonne asti päästään.

Mulla oli aika sama hommeli tossa noin, paino tahtoo tippua helpommin kun nousta. Enemmän pitää ahtaa ja tunkea sitä sapuskaa naamariin bulkilla kuin dieetillä kattella mitä syöpi (tosin kun sinne jääkaapin lähelle eksyy niin välillä tekee mieli ahtaa naamansa vaikka mitä) paino on nyt ittellä tippunut 8:ssa viikossa noin 8 kiloa, tossa on mukana kreapöhöt elikkä aikas sopiva tahti itelle, vielä 4vko jälellä, keväällä uudestaan \o/

Kokoajan olen siis dieettaillut pahemmin laskematta, kalorimäärät tulee perstuntumalta eikä se sata-kaks kcal sinnetänne tunnu missään.

kiristelyä - joulu bulkki n. 1kk - kiristelyä - huhtikuussa bulkki - diettiä - inttiin heinäkuussa

Suositut

Back
Ylös Bottom