Kertokaa treeniasusteenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
Mustat tai punaiset urheilurintaliivit + napakat alushousut
Musta tai punainen pitkähihainen vartalonmyötäinen paita
Mustat naisten jazz-housut
Mustat tennarit pääkallonauhoilla ;) :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni vaihtelee usein tuo asu mutta joka kerta on alla samat shock absorber rintsikat. Vaikka niitä on kaapissa vaikka kuinka paljon jotenkin vaan yhdet antaa tarpeeksi tukea ja edes jotenkin sopii. Ja nekin hajoaa ihan justiinsa :( jalassa useimmiten armeijakuosiset housut kun ne nyt vaan tuntuu parhaimmalta päällä ja yllä musta toppi.
Jalassa aina reebokit :P

J-2 sanoi:
- Sisäpelikengät LIDL:ista 3€
Heh! Itse löysin Lidlistä ihanat punaiset "mitkälie"kengät (tennari/painitossu tms.), joilla tosi hyvä treenata, etenkin jalkoja. Tosi matala pohja. Maksoivat 10€ :D Pidän niitä nykyään mielummin kuin mun uusia Niken treenikenkiä jotka maksoi "pikkusen" enemmän.
Muut kuteet:
- Hihaton/painijanselkä-toppi (Röhnisch, David, H&M)
- Peakin löysälahkeiset treenihousut :haart:
- Joku suht. piukka vetoketjullinen huppari (vähintään lämmitellessä aina päällä)
Kaikki on oikeestaan aina punasta ja mustaa... pitäis vähän osata laajentaa värivalikoimaa :)

No jos mäkin nyt sit..

Jalassa tällä hetkellä (vanhat) mustat reebokit, pakko kyllä ostaa uudet ihan just.
Housut jotain suht löysää lahkeista, eri merkkejä, sinistä, mustaa ja maastonvihreetä.
Basic urheilutoppeja mallia/merkkiä david, reebok jne.
Perussettiä!!

Yleensä intin tuulihousut, joku paita joka sattuu käteen (yleensä kuitenkin joku huonossa hapessa oleva paita, ei noita parhaita vaatteita viitsi salilla käytää :)) ja jotkut halvat sisäpelikengät. Yleensä vielä on päässä lippis, koska pehko rupeaa olemaan jo sitä luokkaa että tulee silmille :D

Trikoohousut ja joku t-paita, mikä sattuu puhtaana olemaan. Sisälenkkarit vuodelta yks ja kaks.

Tosin tällä hetkellä liki aina samat: ne yhdet ja ainoat äitiystrikoopökät, jotka salikäyttöön sopii (napakat ja maha mahtuu) sekä punainen löysä t-paita, joita kaapissa useampi, ostin liikuntakäyttöön sellaisen "kolme kympillä"-tms. tarjouksen paketin. Eli siis punainen pallo mustilla jaloilla. :D

Perussettiä.

- 10 vuotta vanhat Addun sisäpelitossut
- shortsit
- t-paita

Kenkiä olen silloin tällöin katsellut uusia, mutta en ole törmännyt sekä lompakkoa että jalkaa miellyttäviin. Ei kehtais salitossuista maksaa satkua. Shortseja on tällä hetkellä kierrossa kahdet, niitä kyllä tarttis ainakin yhdet lisää, ei meinaa ehtiä pesemään tarpeeksi usein. T-paitoja on useita, suurin osa normikäytöstä poistettuja = kulahtaneita. Pääpaino treeniasusteissa on siinä että ovat mukavat päällä eivätkä haise. Mä en siedä raadolle haisevia kerran kuussa treenivaatteet peseviä hessuja.

Se riippuu mitä treenaan..
Salilla ja bodypumpissa painijankengät,pitkät housut melko leveillä lahkeilla (matala vyötärö must), alustoppi (urheiluliivit) ja hihaton tain hihallinen tiukka paita.
Spinningissä spinningkengät, polven alle ulottuvat trikoot ja hihaton toppi.
Lenkillä juoksutrikoot, toppi, tiukka paita ja juoksutakki mikäli ilma on kylmä.

Mä olen aika tarkka treenivaatteistani ja niiden on istuttava täydellisesti. Melkein kaikki on Nikeä.. Se on mulle paras vaihtoehto.

Itellä yleensä RUK verkkarit ja joku löysähkö ja kulahtanut t-paita, sekä uudet adidaksen stabil sisäpelikengät. Kengät on hyvät, mutta niistä sai pulittaa 89e.. Halvemmat olisin ostanu, mutten löytäny 50+ kokoja :(

Nopeella vilkasulla näyttäs siltä, että miehillä treenikamat on aina: vanhoja, kulahtaneita, löysiä, äitin ostamia :) sekä reikäsiä. Naiset taas tuntuvat kiinnittävän enemmän huomiota vaatteisiin. Onko tämä sitä tyylitajua? Onko täällä homoja? miten he/te pukeutuvat treenatessa?

Ertsa sanoi:
Ei mulla mitään sen kummempia. Aika peruskamat mul on. Painitossua ja pikku paitulia. :eek:
Joo, se on ihan hyvä. Mä olin jo vähän huolissani susta, hellanduudelis sentään ;)

Jahas eddyllä on seuranhakuvaihe päällä.

-shortsit useimmiten ja varsinki jalkapäivinä. Verkkarit ahistaa kyykätessä...
-joku lyhythihainen paita ja joskus college siinä päällä. Hihattomia en viitti pitää :nolo:
-puman sisäpelikengät, jotka alkavat ihan just ratkeaan liitoksista. Kyykätessä tuntuvat tosin hiukan oudoilta. En oikein kuitenkaan usko, että kanta olis liian korkea. Taitaa vain olla tekniikkavika kun tunnen joskus kaatuvani nenulleni...

housuina aina niken dri fit:ia, muilla ei niin väliä :) Menee hermo esim. verkkareissa kun hiki virtaa jalkaa pitkin :(

Mulla on aika hirveitä treenikuteita, mut kertoisko joku mistä stadista saa better bodiessin tai gaspin tuotteita?! Erityisesti kiinnostaisi sellainen better bodiessin musta kiree tpaita,jonka vois kiskasta vaikka raflaan:D

-Ihan mitkä tahansa shortsit sattuu käteen kaapista
-Ihan mikä tahansa paita sattuu käteen kaapista
-Ihan mitkä tahansa tennissukat sattuu käteen kaapista
-Sisäpelikengät

Ei se rauta noilla vaatteilla liiku. Käynkin mielelläni sellaisilla saleilla, joille voi mennä tarjoustalon verkkareissa ja jatkaa treeniä, vaikka paidanselkämyksessä onkin läpi tullutta hikeä ;)

ToughGrip sanoi:
-Ihan mitkä tahansa shortsit sattuu käteen kaapista
-Ihan mikä tahansa paita sattuu käteen kaapista
-Ihan mitkä tahansa tennissukat sattuu käteen kaapista
-Sisäpelikengät

Ei se rauta noilla vaatteilla liiku. Käynkin mielelläni sellaisilla saleilla, joille voi mennä tarjoustalon verkkareissa ja jatkaa treeniä, vaikka paidanselkämyksessä onkin läpi tullutta hikeä ;)

Kuulostaa tuo vaatevalikoima tutulta. :D
Tosin shortsit ei ole yleensä kaapissa vaan jo valmiina reenikassissa. :rolleyes:

eddy sanoi:
Naiset taas tuntuvat kiinnittävän enemmän huomiota vaatteisiin. Onko tämä sitä tyylitajua?
No jaa.... :D Itellä yleensä joku kauhea adidaksen vanha säämiskä verkkatakki, tai gollegehuppari ja jalassa jotkut addun tai reebokin joogapantsit. Ja se iän ikuinen "anna mun olla rauhassa"- lippis. Ja kenkinä noin 7 vuotta vanhat Niken treenikengät, jotka vasta viime viikkoina on alkaneet kulahtaa. Pitäis vissiin ostaa uudet.

Suositut

Back
Ylös Bottom