Kertokaa treeniasusteenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
värikkäitä (monesti keltainen tai oranssi) t-paitoja :D
verkkarit
sisäpelikengät

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Verkkarit tai collegehousut, huppari tai collegepaita, ja sitte ku tulee tarpeeks lämpöö ni yleensä hihaton paita. Myös sisäpelikengät.

Mustat verkkarit, virttynyt t-paita ja helvetin vanhat, revenneet ja muutaman kerran palautusjuomassa uineet kellertävät sisäpelikengät :D

Shortseja olen käyttänyt siitä lähtien kun kerran kyykätessä kompuroin verkkarit jalassa :nolo:
Eli salibandy ajoilta jotkut niken polvihousut ja treenikengätkin on vanhat (hyvin ilmastoidut) pelikengät.
Treenipaitoina käy t-paidat joissa ei muualla kehtaa julkisesti näyttäytyä.
Salilla olen muutenkin niin koominen/säälittävä näky että treenivaatteet eivät asiaa enää pahemmaksi muuta.

Mahollisimman neutraalit vaatteet - sisäpelikengät (uudet mutta jotku halvat), mustat niken "tuulipukuhousut", musta collegepaita

- shortsit tai verkkarit, joskus käytän tuulipuvunhousuja
- kulunut tai vanha t-paita (yleensä sellainen mitä en muualla kehtaa käyttää)
- sisäpelikengät

Vaihtelen Spol-tuulipuvun housuja ja sellaisiä kevyttä kangasta olevia olohousuja. Jalassa tummat sisälenkkarit. Mulla on pari kolme treenille varattua hengittävää lyhythihaista paitaa, joita kierrätän koko ajan.
Lämmittelyjen ajan yllä on joko Twinlabin tuulitakki tai iso ja hyvä Abi-huppari, jossa selässä kaksi iloista kaniinia nussii toisiaan ahkerasti. Koitan pitää huolta, että vaatteet on aina puhtaat.

College-housut ja -paita, sisäpelikengät.

Alasti treenaan :D

Ei nyt sentään.. Päällä on risanen t-paita, lenkkarit ja verkkarit.

R-collectionin college housut, mallia löysä, väri harmaaksi kulunut musta.
Jack & Jones perus halpa t-paita, väri harmaaksi kulunut musta tai valkoinen.
Pariin kertaan korjatut 7-vuotta vanhat sandaalit.
Alushousut ja sukat.

Ja ilme joka vaihtelee :eek: , :itku: tai :confused: välillä..

Mä treenaan sukkasilteen. Vetäisin vielä paljain jaloin ellei se kuulostais niin rumalta.
Joskus kyykätessä oon kaivannut kyllä kenkiä, mutta mihins thainyrkkeilijä pilkuistaan.

Kun miettii kuinka paljon aikaa salilla käyttää, vois sitä kyllä ostaa uudet verkkaritkin.

Vanhat ja virttyneet Adidaksen verkkarit
Joku t-paita, yleensä sekin vanha ja virttynyt, voi olla risakin
Adidas Ironwork painonnostokengät

verkkarit tai reebokin collegehousut
joku t-paita,joskus voi olla hihatonkin taikka sitten huppari
adidaksen sisäpelikengät

-Lenkkarit
-Niken vanhat housut (Gaspin pöksyt ostettava kohta kun Niket kuluu jostain syystä puhki tosta reisien päältä :eek: )
-Harmaa tai musta t-paita jonka päällä aika usein Gaspin t-sininen training toppi(tai mikä se nyt nimeltään onkaan)

- Adidaksen mustat verkkarit
- T-paita mikä on sattunut kaapista löytymään
- Nevähöörd merkkiset sisäpelikengät
- College paitaa tulee joskus päällä kans pideltyä

Vanhat sisäpelitossut, Adidas-verkkarit ja t-paita.

Suositut

Back
Ylös Bottom