Kertokaa treeniasusteenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
-Merrelin urheilusandaalit

Sama juttu, loistavat treeneissä kesäkuumalla ja muutenkin. Mentiin sitten kieltämään. Itselläni kestivät 5 vuotta nahkaiset ennen kuin kantalenkin muoviosa petti, nyt ovat enää läpykkäät. Mutta en tunne rahaa hukkaan kyllä heittäneen, hyvä jälkimaku jäi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ylikuntoilija sanoi:
Sama juttu, loistavat treeneissä kesäkuumalla ja muutenkin. Mentiin sitten kieltämään. Itselläni kestivät 5 vuotta nahkaiset ennen kuin kantalenkin muoviosa petti, nyt ovat enää läpykkäät. Mutta en tunne rahaa hukkaan kyllä heittäneen, hyvä jälkimaku jäi.

Siis täh, kieltämään? Jos meillä kieltäisivät niiden käytön, niin sali vaihtuisi HETI. Ne on nimittäin parhaat mahdolliset treenikengät, ainakin minulle. Itellä pariin kertaa vaihdettu suutarilla ne tarrat, mutta muuten ei neljässä vuodessa näy edes juuri käytön jälkiä.

Ostinpa muuten vastaavat kesäkäyttöönkin. ;)

- Mustat Niken shortsit
- Vanha ja huonokuntoinen t-paita
- Niken sisäkengät
- Entisen futisjengin verkkaripaita

Eli varsinainen muotiasustus on itselläni päällä :)

RoMuLuu sanoi:
Eli varsinainen muotiasustus on itselläni päällä :)

Hohoo, sama minullakin. Eipä paljon salilla viitti mitään uusia Gaspin paitoja tai vastaavia pitää. Kyllä nuo jo duunissa käytettävät t-paidat saa riittää.

- Adidaksen verkkarit tai paikatut Niken verkkarit.
- Joku halpa T-paita
- Sisäpelikengät LIDL:ista 3€

Yleensä alla boxerit ja sukat, päällä kengät, paita ja housut.

Timba79 sanoi:
Siis täh, kieltämään? Jos meillä kieltäisivät niiden käytön, niin sali vaihtuisi HETI. Ne on nimittäin parhaat mahdolliset treenikengät, ainakin minulle. Itellä pariin kertaa vaihdettu suutarilla ne tarrat, mutta muuten ei neljässä vuodessa näy edes juuri käytön jälkiä.

Ostinpa muuten vastaavat kesäkäyttöönkin. ;)

Viime kesänä oli lämmittelysalin sisäänkäynnin lähettyvillä kyltti, jossa oli lueteltu säännöt. Siinä muistaakseni mainittiin, että sandaaleilla salilla treenaaminen kielletty, vai oliko muotoa muilla kuin sisäliikuntakengillä ei salille ole asiaa. Ei kukaan ollut minulle rutissut asiasta. Salin henkilökunta käytti kanssa sandaaleita, nykyään taitaa olla kaikilla lenkkarit.

En tiedä, ehkä olisi voinut koittaa ja katsoa, tuleeko sanomista. Voi toki olla, että ymmärsin väärin. Nyt ei ole paljoa kyseisellä salilla tullut käytyä. Ne ovat tuollaisia nuo "kuntoklubit"..

salihuosut ja pitkähihainen collage :) paita...kesällä sitten sortsia ja hihatonta paitaa, mutta vain jos on dieetti päällä...

Normaali T-paita ja verkkarit jotka vaihtelee hieman. Kenkinä karhun kyykkykengät, paitsi vetopäivänä sitten Titanin vetotossut. Taidan näyttää aika pitkälti voimanostajalta :)

Jotkut perusmustat verkkarit arvatenkin jostain liitukaudelta. Merkkiä en edes tiedä. Paitana toimii joku t-paita mikä vaan sattuu mukaan löytymään.

- Pari hiatonta tai t-paitaa (Under Armour ja Gasp)
- Shortsit
- Adidaksen Weightlifterit tai 15 v vanhat Niken koristossut jalassa

- Collegehousut, powerhouse
- T-paita, halpa, mutta iso
- 2 numeroa liian iso collegepaita, tunnettu myös "penkkipaitana" :D
- Lenkkarit / nostokengät

Tällä naamalla on ihan sama millaiset vaatteet on salilla päällä, joten sen kanssa ei jaksa stressiä ottaa, vaan sellaiset väljät vaatteet on aina päällä. College päällä olen tottunut treenaamaan, joten sellainen usein päällä on.

kulahtanut t-paita (tai vielä kulahtaneempi hihaton), virittyneet kalsarit ja reikäiset sukat.

kotona treenaaminen roks! :haart:

Paitoina kuluneita mainos t-paitoja tms., jalassa kuluneet mustat Niken shortsit ja kenkinä kuluneet Asicsin Sub-Zerot.

Itse olen kuolannut treenikengiksi Adidaksen Iron Workkejä, mutta tuntuu vaikealta löytää niitä 48 numeroisena... :(

Reikiä täynnä olevat verkkarit + joku virttynyt T-paita, jalassa sisäpelikengät. Evvk miltä salilla näyttää, kunhan ei haise ja treeni kulkee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom