Kertokaa treeniasusteenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
Sportman81 sanoi:
Mulla on aika hirveitä treenikuteita, mut kertoisko joku mistä stadista saa better bodiessin tai gaspin tuotteita?! Erityisesti kiinnostaisi sellainen better bodiessin musta kiree tpaita,jonka vois kiskasta vaikka raflaan:D

Ainakin tilattua saa täältä http://www.sportheavy.fi/. Vielä jos vippaudut pakkikselle, saat alennusta.

(Veikkaisin että tuota saa mainostaa :P )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perusverkkarit,gollegehousut tai pirun vanhat uncle sam salihousut. Paitana harmaa powerhouse t-paita ja sen päällä ainakin lämmittelyn ajan virttynyt gollegepaita josta hieman hihoja lyhennetty. Sitten jotkut lenkkarit jotka sattuu eteisestä jalkaan. Samat menee niin ylyeiselle salille kuin tuolla taloyhtiönkin. Salille menen treenaamaan enkä näyttäytymään... :rolleyes:

Mulla yleensä mustat Davidin "kahisevat" treenihousut tai sit vastaavasti mustat jazz-housut. Treenitoppeina mm. Reebok ja Adidas, mut myöskin halpis toppeja...treenikengät on mustat Reebokit. Topit mulla on yleensä kirkkaan värisiä ja/tai kuviollisia... :)

Housuina verkkarit tai verkkareista tehdyt shortsit. Paitoina käytän ihan kaikennäköisiä rättejä laidasta laitaa. Revenneet ja liian lyhyeet pitäis jo raaskia heittää pois :jahas: .

T-paita, mieluiten valkoinen..
Vihreät shortsit, paljon taskuja..
adidaksen mustat "Wrestling" kengät
Mieluiten mustat sukat

Siinä se vakio varustus salilla.

- t-paita (väri mikälie)
- valkoiset adidaksen verskat / siniset and1- verskat / farkkusortsit (joskus)
- valkoiset sukat

Useimmiten treenaan ilman kenkiä, mutta välillä on käytössä valkoiset and1:in koristossut.

-jonkin väriset addun verkkarit
-jonkin värinen hihallinen t-paita
-mustat Chuck Taylor-kopiot
-sukat
-bokserit jotka pitävät sisällön hyvin paikallaan

Treenissä hifistelen kaikessa muussa paitsi treenikuteissa:
-90-luvun adidaksen kolmiraitanappiverkkarit
-joku mainospaita
-lenkkarit

Juu kyllä sinne salille pitää mennä treenaamaan eikä näyttämään joka viikko niitä uusia salihousuja ja hihatonta paitaa, TOKI pitää olla omasta mielestään mukavat vermeet yllä.
Omat vehkeet koostuu: College housuista, t-paidasta ja hetken aikaa treenin alussa college-paidasta.

nigster sanoi:
Juu kyllä sinne salille pitää mennä treenaamaan eikä näyttämään joka viikko niitä uusia salihousuja ja hihatonta paitaa, TOKI pitää olla omasta mielestään mukavat vermeet yllä.
Juu, näinhän se on. Liika on liikaa.

Mutta ei vaadi kovin suurta investointia jos ostaa omasta mielestään tyylikkäät housut ja kierrättää normaaleita fiksuja kaapista löytyviä paitoja. Eri juttu sitten onkin jos kaikki vaatteet on vuodelta sapeli jolloin tyyli säilyy samana reenatessa. En ainakaan itse viitti tarkoituksella muuttaa tyyliäni samanlaiseksi kuin jollain Vladivostokin Dynamon vuosikymmenten takaisilla urheilijoilla jos kerran voi pitää omankin tyylin vaivattomasti. Turhaa lätinää, mutta tulipahan sanottua.

-mustat Platinumin salihousut
-Powerhousen tai pakkiksen t-paita
-Joskus harvoin hihaton paita
-Niin littaantuneet vanhat sisäpelikengät, että on melkein sama vaikkei olis kenkiä ollenkaan.

Jäi vastaamatta tohon itse kysymykseen.

-T-paita ja päällä melkeen poikkeuksetta pitkähihanen..tykkään lämmöstä
-Housut on jotkut ohuet ja mukavat..
-Sandaalit jalassa, jotka revin selkä ja jalkatreenin ajaksi pois.

- joku t-paita, tai yleensä collegepaita (nike)
- kulahtaneet ja venyneet collegehousut (nike)
- kengät riippuen päivästä (kova/pehmeäpohjaiset lenkkarit)

*Tuulipögät
*joku väljä t-paita
*Perus sisälenkkarit

Myydäänkö missään suomessa noita Better Bodies vaatteita?
Siis myös kokoja L :jahas:

http://www.sportheavy.fi/index.php?k=26&kn='Better%20Bodies

Edit. ei PRKL linkin teko onnistu :(

Suositut

Back
Ylös Bottom