Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Oon ite yrittäny kusta olkkarin sohvalle viel ku asuin porukoilla keskellä yötä ku mutsi katto viel telkkua. Vei mut sitte vessaan. Toisen kerran oltiin kattomassa kaverin yksiössä suomen lätkämatsia ja "sammuin". Olin sitten kuulemma noussu siitä jossain vaiheessa ja yrittäny kusta hellalle :D Kusemisyritysunet on sairaita. Aamul ei oo mitää muistikuvia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teksti tulee olemaan epäselvää alusta loppuunasti, on kirjoitusvirheitä ja kaikkea. Pidä hauskaa..

Olin jossain hylätyssä saaristokaupunnissa maks. 10 hengen kanssa. Jossain vaiheessa joku alkoi murhaamaan meitä yksi kerralla, eikä kukaan tiennyt kuka on murhaaja. :)

Parhaina paloina voin tarjota sen verran, että olen syrjäkadulla(kuvittele joku suurkaupunki, missä on roskikset etc samalla kadulla) yksinäni menossa kuselle. Tapahtuma aika on yö. Huomaan, että joku seuraa minua ja lähdin karistamaan hänet kannoiltaan. Juoksin sinne tänne ja tuonne, mutta kaikki kujat oli samanlisia. Tässä vaiheessa keksin "piiloutua" johonkin rakennuksen syvennykseen, että voin yllättää tulijan. Arvelin, että se murhaaja tulee ja nitistää meikän johonkin. "Murhaaja" pysähtyi juuri syvännyksen viereen ja samantien katosi johonkin. En nähnyt mihin hän, kun hetken kuluttua yritin piilostani katsella perään.

Jossain vaiheessa olen löytänyt muut kulkijat, joita on enään viisi jäljellä. Olimme majoittuneet johonkin autiotaloon, joka oli ihan merenrannassa. Olimme levittäytyneet taloon, minä + toinen hemmo olimme olohuoneessa. Ensimmäinen, joka lähti yläkertaan nukkumaan ammutaan omaan huoneeseensa. Sinne ryntää loput neljä tyyppiä tarkistamaan tilanteen. Tässä vaiheessa minulle iski kauhea paniikki, että nyt helvettiin tästä kämpästä. Juoksin portaita alas, takanani tuli nainen ja edessäni juoksi sama mies joka oli olohuoneessa aiemmin. Hemmo kuoli ihan yhtäkkiä portaikkoon ilman näkyvää syytä. Hetki tutkittiin naisen kanssa kuollutta ja ryntäsimme pihalle, josta johti portaat alas rantaan. Olin portaikon alapäässä, kun huomasin olevani yksin ja pysähdyin ihmettelemään syytä. Näin, että takana tullut nainen oli jäänyt portaikon yläpäähän ja käteen oli ilmestynyt pistooli. Samaan aikaan, kun hän heitti pistoolin ilmaan minua kohti, näkökenttääni ilmestyy yksi porukasta olleista miehistä pistooli kädessä. Yritin syöksyä ja noukkia pistoolia käteeni ja samaan aikaan, kun kohotin sitä tulijaa kohti, hän ampui minua rinnan seutuville. Lysähdin maahan ja pistooli hukkui johonkin hiekkaan. Adrenaliini alkoi virtaamaan kehossani, mutta tiesin kuolevani kohta, minua ei sattunut suuremmin mihinkään ja toivoin, että kuolemani olisi nopea. Vilkaisen naista portaikon yläpäähän ja sain vain kylmän katseen. Mies, joka ampui minut, käveli minua kohti nyt veitsi kädessä. Nousin seisomaan ja kävelin horjuen kohti merta. Pääsin mereen asti ja mies tuli perässä. Hän tarrasi minusta kiinni, enkä pystynyt taistelemaan häntä vastaan vaikka kuinka yritin. Pyysin nopeaa kuolemaa, mutta hän laittoi veitsen kaulalleni ja viilsi syvillä vedoilla Z-kirjaimen kaulaani. Siinä sitten hetki koristiin ja kellahdin aaltojen syleilyyn. Kuolema tuntui tietoiselta nukahtamiselta. En tuntenut kipua missään vaiheessa.
Tässä vaiheessa heräsin elävien kirjoihin omasta sängystä, en säpsähtänyt vaan aukaisin silmäni ihan rauhallisesti ja aamutoimet alkoivat :)
Joku saa analysoida, että missä kohtaa nuppia mulla viiraa, sekä mitä alemmuuskomplekseja löytyy..

Tulee muuten Mindhunters-leffa mieleen :)

Kusemisyritysunet on sairaita. Aamul ei oo mitää muistikuvia.
Itse kävelin nuorena unissani vessan ohi porukoiden makkariin. Äiti heräsi samalla ja ihmetteli, kun nostin isän jalkopäästä peittoa, kuin pöntön kannen auki, ja siihen se piti sitten pissata. Eihän se iskä edes herännyt siihen :D Minä en muista tapahtuneesta mitään, mutta isä oli herätetty suihkuun ja lakanoitten vaihtoon. Itse tyytyväisenä nukkumaan..

Minulla oli viime yönä runsaasti ongelmia poliisin kanssa.

Ensin olin ajamassa entisen kotikaupunkini tietä satamasta kaupunkiin päin kaksikerroksisella omakotitalolla, kun yllättäen poliisimaija törmäsi talooni, ja se suistui tieltä osuen pellolla oleviin sähkötolppiin, jotka törmäyksen voimasta irtosivat, ja jättivät paikalle kaksi reikää, joissa oli sinivaloja vilkkuvat reunukset. Myös hampaani katkesivat törmäyksessä, mikä tuntui omituiselta. Poliisit sanoivat, että halusivat suorittaa kotietsinnän, ja eivät ole tottuneet siihen, että joku ajelee kodillaan pitkin teitä.

Koska hampaani olivat poikki, ja talokin pellolla, poliisit kuitenkin totesivat, ettei nyt tarvitse tehdä etsintää, vaan ensin pitää saada sähköt takaisin. Nostin sitten sähkötolpat takaisin niihin reikiin missä ne olivat olleet, ja valoreunukset lopettivat vilkkumisen. Enoni, joka oli jostain ilmestynyt talooni, huusi että "kaikki on täällä nyt ihan paskana, kuka maksaa"

Maksumies jäi kuitenkin epäselväksi, koska olin yllättäen jossain todella prameassa hotellihuoneessa. Sielläkin kuitenkin oli mustaan nahkatakkiin pukeutunut poliisi, joka hakkasi minua. Tilanne ahdisti minua kovasti, muistan etten halunnut kertoa sille mitään, mutta pahoinpitely oli erittäin pelottavan tuntuista.

Huoneeseen sitten tuli joku naispoliisi, jonka kanssa istuin sängylle, ja nahkatakkimies katosi. Naispoliisi sanoi minulle, että nyt olisi paras vaan puhua, kun muuten minut viedään selliin, jossa ammattilaispoliisit hakkaavat minut paljon pahemmin, kuin "Reece" pystyisi minua hakkaamaan. Muistan miettineeni, että jos nyt vasikoin kaverini, niin ne tappavat minut, mutta en kyllä kestäisi lisää pahoinpitelyäkään kanssa. Ryntäsin huoneen ikkunasta läpi, mutta huone oli jossain pilvenpiirtäjässä, ja ennen maahan iskeytymistäni heräsin.

Tosta unissaan kusemisesta sen verran, että mun kaveri (nainen) kusi jonkun kaverinsa päälle unissaan. Oli juonut ennen sitä ja mun mies kusi meidän makkarin nurkkaan, silläkin oli alkoholia veressä. Kävi sen jälkeen vaan tyytyväisenä nukkumaan siihen kusilätäkkönsä viereen enkä mä vaivautunut herättämään. Aamulla se sai kyllä kuulla siitä ja vieläkin pitää muistutella :D

Kaikista vittumaisimpia unia on ehkä ne ku reenaa salilla sitten hoksaa että onki vaa jotku naurettavat bokserit päällä. Seki ku huomaa, että on unohtanu pistää vaatteet päälle ku lähtee jonnekki. Sitten on nää inception unet: nyt viime yönä oli semmonen uni että muistin että ois maanantai ja kello ois jo 13.00 ja kirjotukset ois alkanu=> herään toiseen uneen, alan huutaa ja viskoa tavaroita. Kerran aiemmin on ollu kans yks inception uni jonka muistan: joku mies kertoo bussissa mulle jonku jutun (sukujuurista kai?) herään toiseen uneen, alan selvittää asiaa, sitten herään kolmanteen uneen.. sit heräsin vielä ja se ei ollukkaa totta. :/

Näin viime yönä sellaista unta että mökillämme(joka on unissa erillainen ja todella outo paikka) oli pahoja marjonettinukkeja.Ne pelotti siinä unessa paljon,sitten mietin että mitenhän niistä päästäisiin.

Kaikista vittumaisimpia unia on ehkä ne ku reenaa salilla sitten hoksaa että onki vaa jotku naurettavat bokserit päällä. Seki ku huomaa, että on unohtanu pistää vaatteet päälle ku lähtee jonnekki.

Toi on aina yhtä ärsyttävää. Kiva kuulla, että joku muukin kärsii tästä. Itse unissani hyvin usein huomaan treenaavani salilla ilman housuja.

Näin tossa edellisyönä sellasta ihan sekavaa unta josta en muista ku loppuosan ;

Olin jossain syrjäsessä vanhanaikaisessa kylässä jossa oli muutama iso puutalo (huom. pitkä 1 kerroksinen, ei mikään kartano), olin siellä kylässä kaverin kanssa sen autolla ja lähettiin jostain syystä yhteen niistä taloista sisälle. Heti sisällä kaveri sano et jos se meneeki autoon venaamaan et päästään äkkii karkuun jos siel on joku sisällä, mä uhkarohkeana jatkoin matkaa tyhjän ison olohuoneen kautta toiseen eteiseen johon tuli aukinaisesta ovesta valoa. Kun olin oven kohdalla, näin et siellä oli n. 200m pitkä kapea käytävä ja toisessa päässä 50v nainen ja nuori tyttölapsi, molemmilta oikeat kädet katki, ilmeisesti kirveellä juuri vedetty kun verta valu norona.

Sitte se pieni tyttö huusi mulle kärsivällä äänellä et juokse äkkiä pois tai se tekee sullekkin näin. Samassa se 50v nainen lähti juoksemaan mua kohti ihan luonnotonta vauhtia, melkeen ku ois lentäny ja näin et samaan aikaan mun takaata siitä tyhjästä olohuoneesta lähti hölkkäämään iso mies verinen kirves kädessä. Sit ''heräsin'' just siinä kohtaa kun sen naisen pää oli n.10 sentin päässä mun naamasta ja se kuva jäi ilkeesti verkkokalvoille. Luulin hakkaavani täysillä seinää ja huutavani, et joku kuulis ja juoksis äkkiä apuun kun olin olevinaan paniikissa. Sit kävikin niin, et heräsinki oikeesti ja ku avasin silmät ni mieleen tuli vaan et mitä vittua toi nyt taas esitti (näen tällaisia sairaita ja vielä sairaampia unia pari kertaa vuodessa). No kello oli puol 6 aamulla enkä sit nukkunu enää loppuyönä :D

Toinen tollanen uni on n. vuoden takaa, kun meillä oli vielä thaimaalainen vaihto-oppilas talossa. Unessa näin olevani talossa joka olisi ollut mun perheeni koti, ei kuitenkaan tämä tänhetkinen. Olin menossa lämmittämään saunaa yläkertaan ja kun astuin sinne sisään ni ovi läimäyty kiinni enkä saanu sitä millään auki ja tunsin et joku seiso mun takana. (ihan ku kaunasta :D ) Sit jostain syystä se aukes pienen rynkytyksen jälkeen ni juoksin äkkiä alakertaan ja näin et koko muu perhe oli kauhistuneena sohvalla ja tuijotti vaihtarin huoneeseen päin. Käänsin pääni siihen suuntaan ni vaihto-oppilas roikku ovenkarmissa hirtettynä ja sen alapuolella istu joku vanha mummo pyörätuolissa ja tuijotti mua silmiin ja sit heräsin herätyskelloon. Et tällasia unia mulla :D

Ihmetellä täytyy kun mun painajaiset on muuttunut ihan helvetin asiallisiks, en ees haluis herätä:D..Viimeisin oli jotai tosi päräyttävää, olin amerikassa ja melkein koko maailma oli tuhoutunut zombien takia.. Pyörin jossain oudossa laboratoriossa ja katsoin tietokoneelta videota missä maailman johtajat sopivat tapaamisesta. Amerikan johtajana toimi ISO ARSKA, joka tosin sanoi ettei pääse kokoukseen koska lähtee kopterilla helsinkiin (?) valmistamaan ihmiskunnan suurinta pommia:hyper: Yhtäkkiä huomasin et osasin lentää ja olin ihan vitun kikseissä, härnäsin zombeja lentämällä niiden päällä ja yritin pitää taitoni salaisuutena. Lähdin Arskan mukana suomeen, jossa jostain kumman syystä kangasala oli säästynyt urheiden ihmisten ansiosta. Näin vanhan kaverini joka sanoi, että he ovat linnoittautuneet yhteen lähiöön, jossa olisi illalla diskokin ja kaikkee:D No lähdin sinne ja siellä oli jengi hirveissä höyryissä tamppaamassa. Astelin baariin ja kysyin mitäs täällä on tarjolla, myyjä vastasi että ei ole muuta kuin olutta, ja paistettuja sipuleita jotka maksaa 400e kappale. Lähdimme prismaan "ostoksille", jossa palajstin lentokykyni ja esittelin sitä ylpeänä. Katolla huomasin et pari zombiksi muuttunutta vanhaa puolituttua ryynipäätä oli seurannut mua tiellä, ajattelin että eihän noita viitsi kuitenkaan tappaa, joten katolta kusin ja syljin niiden päälle että tajuaisivat lähteä pois.. En muista mitä tapahtui, heräsin kuitenkin ja toivoin pääseväni takas uneen siinä onnistumatta. Oonkohan mä katsellut viime aikoina vähä liika walking deadia..?:D
Toisesta unesta en muista muuta kuin lopun, jossa oltiin Gordon Freemanin kanssa kiipeilemässä kallioilla m16 kädessä, ja oltiin aloittamassa rynnäkköä luolaan joka oli täynnä half-lifesta tuttuja möllejä..Sitä ennen oli ollut ihan kivaa mutta tässä vaiheessa iski ihan vitunmoinen paniikki ja olin elämäni hiessä..No, heräsin ja ihmettelin missä olen, kunnes tajusin olevani omalla sohvalla, jossa kaveri katseli vieressä pingua:D tajusin samantien että kaikkihan on ennallaan.

Tästä on jo muutama kuukausi kun näin unen jossa piti lähteä ohjaamaan hornettia mutta,en löytänyt pilotin housuja jäi siis lennot lentämättä.

Näin niin päheetä zombie-unta etten oo muistaakseni ikinä nähnyt, pakko avautua tänne.

Ensin treenasin jossain salilla, joka oli huitsin vittulassa. Sieltä piti lähteä pois bussilla, jota odotin iltahämärässä. Bussin kehnolla valotaululla luki KIRJASTO ja siihen hyppäsin. Bussimaksu oli jotain vähän sinnepäin, mutta se kelpas kuskille, ja pääsin köröttelemään avobussissa eteenpäin. Jostain syystä ihan vahingossa jäin bussista pois ennen aikojani. Ei kovin fiksu veto, edelleen kun oltiin lähes keskellä ei mitään, mutta tiesin bussipysäkin vierestä menevän hiekkatien vievän keskustaan (asuin unessa pienessä kotikylässäni). Samaa matkaa oli menossa tuntematon mies ja hänen kaverinsa pyörällä ja pummin tarakkakyydin. Leveän hiekkatien laidoille alkoi ilmestyä ihmisiä, tosi harvakseltaan, mutta näki että aina vähän väliä siellä joku vilahti. Miehen kaveri sattus kysymään että eihän se urbaani Miesmetsä (!!) ole muuten näillä main.

No olihan se. Tienvarsityyppejä kasaantui penkereelle yhä tiheemmin ja enemmän ja ne alkoi ylittelemään tietä pienissä ryhmissä häiriten meidän etenemistä, kun niitä joutui väistelemään. Mies, jonka kyydissä olin, aatteli hyvää hyvyttään että jos ne onkin vaan jotain kerjäläisiä, että pitäisi pysähtyä auttamaan niitä tms. Tyypit katteli meit aika uhkaavasti, ja vastasin kun tuli alamäki että aja niin helvetin lujaa eteenpäin kun pääset. Miehen kaveri jäi jälkeen ja sille tielle :/ Tienvarsityypit paljastui zombeiksi ja niitä tuli jatkuvasti lisää ja lisää, osa lähti meidän perään. Myöhemmin unessa oltiin päädytty vanhalle pienteollisuushallille/hajottamolle tms ja juonittiin zombieita vastaan, koska pyörällä ei päästy etenemään tarpeeksi nopeasti karkuun. Hoksattiin, että zombiet ei tee mitään, kun löytää oikeat narut mistä vetelee, ts. niiden vähäiseen aivotoimintaan heidän omalla logiikallaan vedoten pysyi kohtuullisen turvassa, mutta koska oltiin myös jumissa rakennuksessa legioona zombeja ympärillä, tartti tehdä myös jotain järeämpää että päästäisiiin pois. Nähtiin joukossa myös miehen kaveri, joka ei voinut enää kovin hyvin, ja paljon naisia, jotka ei varsinaisesti olleet vielä zombeja, mutta kuitenkin heidän käskyjen alaisia ja osa legioonaa. Mies ihastus yhteen, jolla oli nätit tissit, ja mulla oli täys työ pitää hänet järjissään ettei olisi lähtenyt tämän matkaan jolloin minä olisin jäänyt yksin oman onneni nojaan.

Alueella zombievalloitusta suunnitellessa samaan aikaan tapahtui kaikkea epärelevanttia yksityiskohtaista, mm.kuinka neuvoin nuoria himokkaita neitsytzombeja runkkaamaan terävillä saksilla ja puukoilla ( sai niiden mielenkiinnon siis johonkin heille mieluiseen puhteeseen, pois minusta) , kunnes keksittiin viedä narusta vetäminen aivan kirjaimelliselle tasolle. Pitkiä köysiä sidottuina toisiinsa niin että se ylsi hallirakennuksen ympäri. Saatiin ylipuhuttua zombiet pitämään siitä kiinni lupaamalla ummet ja lammet köyden puolijumaluudesta ja jostain aivan mahtavasta asiasta mikä toteutuisi, jos ei hetkeksikään irrottaisi otettaan siitä. Nyt meillä oli zombie-remmi nätissä esikoululaistyyppisessä parijonossa hallirakennuksen ympärillä. Annettiin heille tehtäväksi vielä tehostaa keskittymistä juoksemalla päin seinää, jolloin heidän huomionsa oli josain muualla kuin minussa ja miehessä kun livettäisiin paikalta. Se, mitä he eivät tienneet, oli että hallin sisällä oli pommi ja räjähteitä jotka aktivoitui kun olimme miehen kanssa päässeet turvallisen välimatkan päähän.

^ aika kipeätä kun on toi miittikin tulossa..

Hehe :D Testailin vaan unimaailmassa vähän miten teidät aisoihin jos villiinnytte.

Tiedättekös kun seksiunissa on yleensä sellainen ikävä juttu, että aina kun olet pääsemässä tuikkaamaan, heräät. No, mulla oli toissayönä tällainen uni, mutta siitä en yllätys yllätys herännytkään. Mutta ei se ihan lapaan silti mennyt. Olipa siis jonkinnäköiset bileet, josta värväsin porukkaa orgioihin ja sainkin sinne aika paljon väkeä. Orgiat alkaa ja meikäläinen nappaa ensimmäisen ja alkaa jyystää. Hyvin pian huomaan, että täähän on aika kamalan näköinen ja vaihdan toiseen.

Koitan sovitella, mutta ei perkele mahdu. Muutaman kerran siinä kokeilin, mutta ei vaan mahdu. Jostain kumman syystä siihen tulee kasa naisia mittanauhan kanssa mittailemaan meikäläisen vekottimen paksuutta ja mittanauha näyttää vaatimattomat 30 senttiä ympärysmitaksi. Ei se yhtään tavallista isommalta näyttänyt, mutta kun mittanauha näytti 30 senttiä, niin ajattelin, että täytyy sen sitten aika iso olla, eikä ihme ettei mahdu.

Etsin äkkiä kolmannen uhrin ja kun kömmin päälle, huomasin, että tällähän on vaatteet päällä. Katselin ympärilleni ja kaikilla muillakin oli vaatteet päällä. Orgiat oli loppu parissa minuutissa ja meikäläinen ei päässyt edes alkuun, eikä kukaan enää suostunut jatkamaan. Vitutti. Olin vielä herätessäni katkera, mutta toi paksuus nauratti. Ajattelin, että onneksi ei oikeasti ole kamalaa mahtimelaa - eihän siitä olisi kuin haittaa.

Pari yötä sitten näin hetken semmosta unta, jossa jostain syystä taoin nyrkillä jotain täysin tuntematonta tyyppiä naamaan minuuttitolkulla mut sille ei tapahtunut mitään, hymyili vaan ku siinä fullmountissa paukutin, mulla meni oikea käsi siinä unessa ihan paskaksi ja sit olin tietenkin nukkunut huonossa asennossa ni oli täysin tunnottomaksi puutunut se oikea käsi, heräsin hiestä märkänä säpsähtäen ja luulin hetken, että käsi on oikeasti ihan muussina ku oli niin puutunut.

Yks toinen mieleenpainuva uni oli se, että jouduin rauhanturvaajaksi johonkin rättipää-maahan, jouduin tappamaan useamman talebaanin ja sit mua jossain vaiheessa ammuttiin rynnäkkökiväärillä rintaan, pääsin siinä unessa hoitoon mut kuolin sit leikkauspöydälle, oli koko perhe kerääntynyt siihen ympärille ja tolleen. Tää oli sellanen pidempi uni missä kerkes tapahtua kaikenlaista muutakin, taisin päästä jopa lykkimään mun varusmiesajan naisluutnanttia joka oli jostain syystä myös mukana.

Unihalvaukset on kyllä kaikista skitsottavampia, useamman kerran on käynyt silleen, että mä "kuulen" et joku vaa yhtäkkii tulee tyyliin jollain polttomoottori-laikalla mun kämpän ovesta läpi ja mä "herään" siihen, mut en pysty liikkumaan eli oon ihan puolustuskyvyttömänä siinä sängyllä silleen etten tosiaan pysty liikuttaa yhtäkään raajaa. Onneks tää on aina nopeasti ohi, säpsähtää silleen kunnolla hereille ennenkuin ehtii tapahtua mitään kauheampaa.

Ex-muijat tuppaa esiintymään vähintään pari kertaa vuodessa (mikä on kyllä turhan usein :D) jossain todella sekavissa unissa.

Powerin uni kuulostaa siltä, joka jokaisen vehkeensä liian pieneksi luulevan tulisi nähdä!

Razor, se on jo sitten ihan toinen tarina ;) Ei kyllä uni loppus siihen kohokohtaan, että zombien kohtalo oli sekuntien päässä.
Panounet nään yleensä ihan loppuun asti silloin harvoin kun niitä näkee.

Jostain kumman syystä siihen tulee kasa naisia mittanauhan kanssa mittailemaan meikäläisen vekottimen paksuutta ja mittanauha näyttää vaatimattomat 30 senttiä ympärysmitaksi. Ei se yhtään tavallista isommalta näyttänyt, mutta kun mittanauha näytti 30 senttiä, niin ajattelin, että täytyy sen sitten aika iso olla, eikä ihme ettei mahdu.

Tais katkeruus hartianmittauksesta hiipiä uniisi.... :P Ei vais :)

Mä muistan tän unen kyl niin hyvin ettei mitään rajaa.. Alkuun tapahtu jotain irrelevanttia, mutta sitten mun pihalla (porukoitten talo, asuin sillon viel siellä) olikin jääkarhu, millä ei ollu sisäelimiä ollenkaan (joo en tiedä mistä tämmösen sain unessa selville :D).. Noh siinä sitten olin ihan hädissäni, että apuuuva mitä nyt teen. Soitin sitten FBI:lle.. Sitten ku oottelin kavereita hakemaan tätä nallea pois niin tää jääkarhu muuttuki mun mieheksi.. Olin ihan et mitäs helvettiä.. No mies selitti miten sitä oli käytetty jossain laboratoriokokeissa koekaniinina ja pystyy muuntautuu jääkarhuks. No sitä nää FBI tyypit tuli ja haki miehen pois ja mä huusin ja meuhkasin ku hullu, että älkää nyt hyvät ihmiset mun miestä viekö.. No sitten siinä itkuisena mietin että mitäs mä nytten teen. Aloin sitten ottaa selvää tästä laboratoriokokseesta ja etsimään johtolankoja löytääkseni mieheni. Yhtäkkiä olinkin mun mutsin ja broidin kanssa Skanssissa ja mä sitten lähdin juoksemaan vessaan, mutta kakkasin kuitenkin housuuni :D (oli muuten helvetin hämärä olo ku heräs ja piti tarkistaa mut huh sentään, se tapahtu vaan unessa). No sitten vessassa hääräilin sitten niitä näitä pölksyjen puhdistamiseksi kunnes yhtäkkiä samaan vessakopperoon ilmesty kiinalainen agentti joka otti näytteitä ikkunalaudalta ja kertoi selvittelevänsä jääkarhumysteeriä. Jotain vielä mumisin sille tyypille, mutta en enää muista.. Sitten heräsin ja naureskelin unelle.. Reilu viikko myöhemmin sain mieheltä joululahjaks semmosen jääkarhukauratyynyn. Sillä ei siis ole sisäelimiä vaan se kauratyyny laitetaan sinne jääkarhun sisälle. Tuli kyllä helvetin hämärä tunne..

Sen pituinen se. :)

Kuristan hengiltä hanhia sellaisella ohuella siimalla, ikään kuin kalastuksessa käytettävällä. Tunnelma on jotenkin hemmetin ahdistava kun lintu lakkaa hiljalleen sätkimästä ja elämän valo sen laajentuneissa pupilleissa sammuu.

Tämä uni on toistunut monesti. Yleensä tosin vain silloin, kun on ollut ylimääräistä stressiä. Hassu juttu tuo alitajunta.

En nyt jaksa muistella unia tarkemmin, mutta yksi seikka vaivaa kuitenkin. Aina kun unessa esiintyy auto jota minä, kaverini tai joku tunnistamaton ajaa(itse kyydissä) on kyseessä Saabi. Näin bmw:n omistajana alkaa jo hieman huolettaa josko sisälläni kytee pieni saabismin poikanen joka odottaa valloille pääsyä kun joskus tuosta nykyisestä pelistä raaskin luopua..:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom