Olihan yö
Ensin ajaettiin isolla kaveripoppoolla tutulla vanilla, mutta se oli jostain syystä keskeltä kahtia ja puolikkaat rupesivat ajamaan itsenäisesti eri suuntiin, en meinannut oikein pysyä siinä kun olin juuri raon keskellä, mutta ennenkuin menivät liian kauas toisistaan niin kaveri nappasi minut toiseen osaan sisälle.
Sitten se olikin laiva, tai oikeastaan kaksi siis ja meren(oli äsken tie) pinnan alta nousi kolmas laiva, joka murskasi juuri sen laivan jossa olimme kavereiden kanssa samalla viskaten minut korkeuksiin ja yhtäkkiä roikuin kallionkielekkeellä lumisen vuoren huipulla tuiskussa. Siinä sitten totesin että pakko kai kiivetä ylös, onneksi olen hyvä kiipeäjä. Se kiipeäminen oli varsin tarkkaa puuhaa kun vähän väliä meinasi koko vuori sortua ku otti jostain kiinni niin rupesi heti lohkeilemaan uhkaavasti, mutta selvisin ylös.
Siellä oli pieni mökki joka oli aivan sotkussa. Löysin pari veistä ja pystysuunnassa keskeltä terää katkennen minikokoisen sotakirveen, päädyin ottamaan pari veistä mukaan. Sitten sompailin talossa ja löysin eräästä huoneesta todella komean miekan, kun nostin sen taakseni ilmestyi pitkäpartainen, mutta hoikka kääpiö jota säikähdin kun ilmestyi taakseni niin yllättäen joten osoitin sitä miekallani ja kysyin että onko se ystävä. Vastasi nottei enää kun uhkailin, joten varmuuden vuoksi lävistin sen. Sitten menin käytävään niin siellä oli toinen kääpiö selittämässä jotain apujoukoista, joten silminnäkijäkin oli pakko teilata heti, se vain ei kuollut kun löin sen hartiasta vatsaan halki, molemmin puolin. Lopulta pilkoin sen vielä keskeltä pysty ja vaakasuunnassa.
Sitten olinkin jossain mökissä jossa joku velho rupesi tarjoamaan minulle ja jollekkin kaverilleni jauhelihapullia.
Jostain syystä tiesin että se on nyt sitä murhatun kääpiön lihaa, mutta oli "pakko" syödä suupala vaikka kaverin kanssa(joka myös jotenkin "tiesi" mistä on kyse) vaihdettiin arvioivia katseita. Juuri kun ajattelin etten kyllä syö lainkaan paikalle tuli joku etsivä, sekä tämä ensimmäinen kääpiö joka sanoi että hänen täytyy palata synkkään metsään koska ystävänsä olivat kuolleet ja häntä pelottaa ja saa "kohtauksia", sitten näin sen silmistä ja tunteista kuinka sen näkökenttä häröili. Sitten tuli valtavan paha olo kun jotenkin yhtäkkiä luulin etten olekkaan unessa vaan että olen loukannut jotain elävää :(
Sitten heräsin, koko sänky(kahden maattava) oli kokonaan märkä kylmästä hiestä, kuten myös molemmat tyynyni ja peitto kaikki molemmin puolin... Joo illalla oli 38,5 kuumetta aamulla lämpö olikin reilu 35...
Jossain välissä mitä en osaa määrittää näin pikkusiskoni kavereineen tupakilla ja olin kotopuolesta tutulle lammelle kävelemässä, mistä hyppäsin vanhempien autoon ja se skennaario päättyi siihen.