Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Viime yönä oli taas sellaista settiä että huhhuh. En muista kaikkia tapahtumia tarkkaan, mutta jotain tällasta:

Äitini pää oli jossain ison puun päällä ja äitin päästä lähti liaaneja, joilla se otti yhteyttä ulkoavaruuteen. Mä kytkin radion kiinni puuhun ja kuulin alienejen keskusteluja. Kuulema myös iso asteroidi oli tulossa maata kohti ja vaikka minä ja äitini ei asiasta kenellekkään kerrottu, niin ykskaks telkkarissa Obama puhui, että maapallon 30 välkyintä ihmistä viedään kuuhun asumaan, kun koko planeetta tuhoutuu. En tiedä miks, mutta mut otettiin mukaan siihen ryhmään. Multa kysyttiin, että mitä mä osaan. Sanoin en mitään ja sit se ryhmänohjaaja sano, että kai minä nyt jotain osaan. Avas paintin ja sano, että piirrä jotain. Piirtelin tikku ukkoja ja sit se sano, että musta vois tulla taitelija. Ykskaks maapallo olikin taas ennallaan ja ryhmämme palasi maahan. Mä aloin suunnitella stringejä paintilla ja pian mulla oli jossain prismassa oma osasto, jossa myin niitä. Kukaan ei vaan halunnut ostaa niitä. Oli kuulema niin ruman näkösii. Sitten uni vaihtui johonkin sellaseen, että mun kämpässä oli joku mulkku, joka söi lattianraoista tulevia hämähäkin kokosia vauvoja??? Okei. No mä sanoin, että suksi vittuun siitä ja se alkoi ähkimään kuin mikäkin hintti. Otin haulikon ja se juoks pois. Sitten seuraavana päivänä mä olin matkalla autollani johonkin. Pysähdyin kuselle erääseen kahvilaan matkan varrella ja siellä oli se vauvan syöjä taas. Aattelin että ei oo vittu totta ja sit kahvilan pöydillä tanssi jotain leivottuja luuranko pipareita. Sanoin pipareille, että juoskaa ennenkuin toi mulkku syö teidätkin. Ne lähti sit karkuun ja pelastuivat. Jatkoin matkaa autolla ja saavuin johonkin mustien miesten kylään. Ne meinas ampuu mut, mutta sanoin että olen oikeasti naapuri, tää on vain valkosta maalia. No ne otti mut puolellensa ja sitten ammuttiin jostain talosta valkoihosia ja vedettiin huumeita. Sitten ykskaks uni vaihtui taas ja lensin jollain keltasella ropellikoneella. Kaveri soitti, että tulisin hakee hänet kyytiin. Suuntasin sitten kaverin asunnolle ja se sanoi, että oota kun käyn paskalla. Se oli paskalla monta tuntia ja mua alkoi vituttaa. keitin kahvit ja lähdin lentelee taas lentokoneellani. Pidin kahvikuppia haarojen välissä. Olin vielä kaverin pihalueella lentelemässä ja sit katon kaverin ikkunaan ja se huuti, että minä olen lohikärme! Pelästyin ja kaadoin kahvit munilleni. Kyrpä paloi mustaksi. Tuolissani oli luuku, jonka avasin ja täten kyrpä pääsi jäähtymään. oli muuten niin pitkä kyrpä, että roikkui ja lepatti lentokoneen pohjasta. Mä sitten vaan lentelin siinä ihan päin vittua. Ihmisten yli ja talojen läpi.

MITÄ HELVETTIÄ!?!?!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä toissa yönä tapahtui niin että olin avannut ensin valot yhdestä huoneesta ja unissani olin selittänyt jotakin sekavaa sitten,menin keittiöön ja selitin edelleen jotain sekavaa ja sanoin että haluan rahkaa ja nämä kaikki tapahtuivat kun kävelin unissani.Itse en tosin muista mitään.:dance: kuulin nämä äidiltäni seuraavana aamuna ja ihmettelin

Näin aivan mahtavan unen viimeyönä. Elikkäs...

Olin joutunut sumuisille vuorille erääseen toiseen maailmaan. Harhailin vuorilla niin kauan, että vastaan tuli joukko sotureita. Sotureiden päällikkö kertoi minulle, että julma noita oli taikonut minut tähän maailmaan ja minun pitäisi liittyä heidän kapinajoukkoonsa, jos haluaisin palata omaan maailmaani. Monituisten taistelujen jälkeen noidan joukkoja vastaan tulimme riippusillalle. Päällikkö kertoi, että 80% urheimmista sotureistamme tulisi kuolemaan sillalla. Siltaa ylittämässämme joukko lentäviä naisia hyökkäsi kimppuumme ja minä jäin parin muun soturin kanssa pidättelemään lentäviä naisia, että joukkomme pääsisi turvallisesti sillan yli. Päällikkö oli ollut oikeassa, ja 80% sotureistamme kuoli taistelussa lentäviä naisia vastaan. Meitä oli jäljellä enään kourallinen, mutta päällikkö sanoi, että oli ylpeä taistelutaidoistani ja olisin avainasemassa lopullisessa taistelussa noitaa vastaan. Tulimme lopulta noidan linnalle, ja ryhdyimme taisteluun noidan joukkoja vastaan. Hävisimme taistelun ja jouduimme kaikki noidan orjiksi. Seuraavaksi olin noidan tyrmässä, ja tajusin olevani jo vanha mies. Noita käski minun valmistaa harja variksen sulista, jotta noita voisi orjuuttaa koko maailman. Ryhdyin työhön, mutta tulin toisiin aatoksiin ja päätin paeta siitä maailmasta. Valitettavasti ainoa keino paeta noidan linnasta on tappaa itsensä. Asensin pommin noidan kellariin, mutta noidan joukot huomasit puuhani ja yrittivät estää minua. Tapoin heidät ja menin makaamaan pommin päälle --> Pommi räjähti, suurin osa noidan linnasta tuhoutui ja minä kuolin. Heräsin omasta maailmastani, mutta siellä ei ollut ketään. Jouduin epätoivon valtaan, mutta sitten huomasin pikkusiskoni ja juoksin halaamaan häntä. Tunnen että taskussani on jotakin, ja huomaan että siellä on noidan antamat variksen sulat. Tajusin, että taistelu noitaa vastaan ei ole ohi, vaan minun pitää palata ja pelastaa ystäväni ja tappaa noita lopullisesti.

Näin unta että heräsin keskellä yötä ja menin juomaan vettä pikkuruiseen keittiööni (oikeesti about parin neliön koppi), jossa törmäsin exääni joka heitteli lautasia ja laseja pitkin lattiaa!! :eek: Olin unenpöpperössä kävellyt lasinpalasten yli. No kysyin toki kohteliaasti että "MITÄ VITTUA SIE TÄÄLLÄ TEET?!? MEE POOOOIIISss" :curs: Johon tyyppi vastasi tyynen rauhallisesti että "mulla ei ollu muuta paikka minne mennä ku myin kämppäni ja "Pirkko" jätti mut, sain sun vuokranantajalta avaimen ku sanoin että muutan tänne." Mä niin kiehuin raivosta ja vuokranantajan puhelimee ei saanu yhteyttä sillon yöllä ku yritin soitttaa, ja astioita ex hajotti siks että halus herättää mut ilman että säikähdän :wtf: Sit me vaa tapeltii pitkän pitkän aikaa ja mä huusin niiin kovaa että ääni lähti ja itkin vaa koko ajan enkä keksiny yhtää että mitä olisin voinu tehdä. Se oli niin väärin että se kusipää tuli mun kotiin omalla avaimella, minkä se oli vääryydellä saanu ku oli valehdellu mun vuokranantajalle. Olin niin raivoissani ja vitutti aivan helvetisti. Ex meni parvekkeelle tupakalle ja minä ovelana tyttönä lukitsin sen sinne, hörppäsin lasin vettä, siivosin sirpaleet ja kävin nukkumaan. Ja tosiaan palkkasin itelleni oman portsarin, netistä löytyi "palkkaapoke.fi" sivusto, josta pysty valkkaamaa pituuden, kokemuksen ja ulkonäön perusteella itselleen portsarin. Maksutapojakin oli useita :rolleyes: :D

Jännitti aivan pirusti äsken ku heräsin että ei kai mun parvekkeella oo ketää :D Tuntu niin todelliselta toi uni. Vitutti vielä sillon ku oikeesti heräsin ja mietin vaa että mitä tekisin jos joku oikeesti tunkeutuis tänne, ja voiko vuokranantaja muka antaa tollee vaa kämpän avaimia ympäriinsä ja sekin vituttaa että ihminen joka on aiheuttanu roppakaupalla kaikkee ikävää tunkeutuu vielä mun uniin. Eiii. Toivottavasti ens yönä on eri unikanava :(

Yleensä lentokone tippuu ja yritän juosta karkuun mutta se aina tipahtaa viereen kuiteski. koskaan en oo koneessa ollu enkä pelkää siihen menemistä. yks tavallisin uni kuite.

Tuli viime yönä dominoitua täysin suvereenisti Brock Lesnaria häkissä. Heti alussa vedin spinning back fistillä Lessun selälleen ja loppuerä meni side mountista paukutellessa.
Olin erän lopussa aivan loppu siitä takomisesta ja olin jo päättänyt luovuttaa kun olin niin puhki, juuri toisen erän alussa vastustajan kulmasta heitettiin pyyhe kehään kun kaveri ei enää nähnyt mitään kun olin moukaroinut nassun ihan siniseksi palloksi. Ihan hyvin 174cm/87kg ensikertalaiselta häkissä :rock:

Viime yönä näin unta että olin taas alakoulun penkillä. Silloinen paras kaverini alkoi kiusamaan minua haukkumalla ja tönimällä. Viisaana miehenä ajattelin että alakoukku naamavärkkiin saisi tuon loppumaan, mutta ei. Koukun jälkeen toinen kavereistani alkoi kiusaamaan minua myös. Aina kun latelin uusille kiusaajille oikeata ja vasenta, uusia tyyppejä ilmestyi sitä mukaan kiusaamaan minua. Tiesin että olen vahvempi kuin kaikki he yhteensä, mutta olo oli paska, kun ei kukaan pitänyt minun puoliani... Olihan tuolla unella loppukin, mutta ne tahtoo aina olla niin hämäriä ettei niistä muista yhtikään mitään

Viime yönä oli taas sellaista settiä että huhhuh. En muista kaikkia tapahtumia tarkkaan, mutta jotain tällasta:

Äitini pää oli jossain ison puun päällä ja äitin päästä lähti liaaneja, joilla se otti yhteyttä ulkoavaruuteen. Mä kytkin radion kiinni puuhun ja kuulin alienejen keskusteluja. Kuulema myös iso asteroidi oli tulossa maata kohti ja vaikka minä ja äitini ei asiasta kenellekkään kerrottu, niin ykskaks telkkarissa Obama puhui, että maapallon 30 välkyintä ihmistä viedään kuuhun asumaan, kun koko planeetta tuhoutuu. En tiedä miks, mutta mut otettiin mukaan siihen ryhmään. Multa kysyttiin, että mitä mä osaan. Sanoin en mitään ja sit se ryhmänohjaaja sano, että kai minä nyt jotain osaan. Avas paintin ja sano, että piirrä jotain. Piirtelin tikku ukkoja ja sit se sano, että musta vois tulla taitelija. Ykskaks maapallo olikin taas ennallaan ja ryhmämme palasi maahan. Mä aloin suunnitella stringejä paintilla ja pian mulla oli jossain prismassa oma osasto, jossa myin niitä. Kukaan ei vaan halunnut ostaa niitä. Oli kuulema niin ruman näkösii. Sitten uni vaihtui johonkin sellaseen, että mun kämpässä oli joku mulkku, joka söi lattianraoista tulevia hämähäkin kokosia vauvoja??? Okei. No mä sanoin, että suksi vittuun siitä ja se alkoi ähkimään kuin mikäkin hintti. Otin haulikon ja se juoks pois. Sitten seuraavana päivänä mä olin matkalla autollani johonkin. Pysähdyin kuselle erääseen kahvilaan matkan varrella ja siellä oli se vauvan syöjä taas. Aattelin että ei oo vittu totta ja sit kahvilan pöydillä tanssi jotain leivottuja luuranko pipareita. Sanoin pipareille, että juoskaa ennenkuin toi mulkku syö teidätkin. Ne lähti sit karkuun ja pelastuivat. Jatkoin matkaa autolla ja saavuin johonkin mustien miesten kylään. Ne meinas ampuu mut, mutta sanoin että olen oikeasti naapuri, tää on vain valkosta maalia. No ne otti mut puolellensa ja sitten ammuttiin jostain talosta valkoihosia ja vedettiin huumeita. Sitten ykskaks uni vaihtui taas ja lensin jollain keltasella ropellikoneella. Kaveri soitti, että tulisin hakee hänet kyytiin. Suuntasin sitten kaverin asunnolle ja se sanoi, että oota kun käyn paskalla. Se oli paskalla monta tuntia ja mua alkoi vituttaa. keitin kahvit ja lähdin lentelee taas lentokoneellani. Pidin kahvikuppia haarojen välissä. Olin vielä kaverin pihalueella lentelemässä ja sit katon kaverin ikkunaan ja se huuti, että minä olen lohikärme! Pelästyin ja kaadoin kahvit munilleni. Kyrpä paloi mustaksi. Tuolissani oli luuku, jonka avasin ja täten kyrpä pääsi jäähtymään. oli muuten niin pitkä kyrpä, että roikkui ja lepatti lentokoneen pohjasta. Mä sitten vaan lentelin siinä ihan päin vittua. Ihmisten yli ja talojen läpi.

MITÄ HELVETTIÄ!?!?!?

haha ei hitto mie nauroin! :hyvä:

Viime yönä oli aika erikoista settiä. Lyhytelokuvamaisia pätkiä, joiden välillä heräilin hiestä sen verran märkänä, että tuli käytettyä sängystä jokainen kuiva kohta yön aikana.

Ekassa pätkässä olin täysin yksin tyhjässä ydinvoimalassa. Tilanne oli sellainen, että ilmeisesti mun ois pitäny estää pahempi ydinonnettomuus, kaikki muut oli jo lähteny vetämään sieltä. Kävelin jollain sillan tapaisella rakennelmilla ja kattelin alas, kun siellä näkyi sininen hehku. Ajattelin, että onpahan perkele ainakin vettä tuolla jäähdyttämässä, toisin kuin fukushimassa. Reaktorit ois pitäny saada laitettua kiinni ja koko voimala sulkea, mutta jostain kumman syystä mulla ei ollukaan tietotaitoa moiseen. Kattelin loputtoman pitkää riviä erilaisia nappuloita, mittareita ja vipuja ja aattelin, että tässä ei välttämättä käy ihan hyvin. Tilanne oli luokkaa helvetin ahdistava, koska mun ois pitäny pelastaa ihmisiä, mutta ei vaan pystyny tekemään mitään. Reiluna kaverina sitten kävinkin jo kattelemaan, että mistä täältä pääsee pois :D Uloskäynti oli ei niin ylättäen lukittu ja sitä tempoessa auki sitten heräsin. Olin aika pahoillani siitä, etten saanut voimalaa suljettua :( No sitten alkoikin seuraava pätkä.

Tällä kertaa olin junassa ja kaikki meni ihan ok. Jossain vaiheessa tuli kuitenkin ongelmia ja ilmeisesti junan vauhti oli liian kova sille radalle, missä mentiin. Huonostihan siinä loppupeleissä kävi ja juna sitten ajautui kokonaan pois raiteelta ja lähti kyntämään pitkin metsää. Vauhti ei hidastunut juuri ollenkaan ja metsässä puuta kaatui kuin ryssää Summassa. Jossain vaiheessa oltiin menossa kohti todella paksurunkoista metsikköä ja mietin mitenköhän tässä nyt käy. Ja sitten mä heräsin! ja vaihdoin taas paikkaa sängyssä...

mun mielestä märät unet on kamalimpia ku ei tiedä mitä on tehty, ku on nii vanha nii ei enää noi painajaiset pelota :).

Joskus pienenä tapahtui usein niin että unessa oli aivan kamala kusihätä noo sitte kävelemään vessaa kohti ja pöntölle lorottaa ja aamulla huomaakin että se pönttö olikin oma sänky.

Pikkupoikana mummolassa muistan että näin unta että olin menossa kuumaan kylpyveteen. oikein mukavalta ja lämpimältä tuntui. Karu todellisuus paljastui kun heräsin pissahan se oli tullut sänkyyn :/

En kovin usein nää painajaisia, mutta muistan kaikki mitä oon nähny :D Ehkä pahin oli sellane et yks tyyppi meidän koulusta, nii sillä oli sellane kyky et jos se tuijotti jotai silmiin nii se ketä se katto sekos. Sit se vaa kjulki ympäriinsä ja pelleili sillä taidolla. Sit näin sen siel koulun käytäväl ja mietin etten saa kattoo sen silmii mut sit kuitenki katoin, sen silmät pyörähti ympäri (sillee takakautta) ja ku ne tuli näkyvii ni pupillit oli muuttunu punasiks. Sit se alko tuijottaa mua silmii. yritin kattoo muualle mutten pystyny. Sit ympäristö alko sumenee, ainoastaan se tyyppi ja sen silmät pysy terävinä ja mun näkö alko ikäänku zoomaantumaa sen silmii ja sit tunsin ku mun mieli ikäänku sortu.
Tän jälkee heräsin täydelliseen alkukantaseen paniikin tunteesee, en pystyny hillitsee sitä mitenkää. Syke oli varmaa maximissa, hikoilin ja musta tuntu siltä että kädet tulee mun huoneen varjoista ja vetää mut pimeytee. Olin iha niiku joku eläin täysin, siis täysin sekavassa paniikissa. Aina ku laitoin silmät kii ni tuntu ku joku ois seisonu siin sängyn vieres.
Meni ainaki joku 5min ennenku syke palautu ja pystyin rauhottumaa, hoin vaa siin itekseni, "kaikki hyvin, kaikki hyvin...".

Kuulostaa aika psykolta, mutta ei mulle yleensä käy mitää tollasta, en nää harhoja. Olen henkisesti täysin terve :D Mutta huh huh, sen täydellisen primitiivisenpaniikin tunteen muistan varmasti lopunikääni...

Muistan kun tässä joku aika sitten näin unta että olin karannut vankilasta tai jostain muusta???En kuitenkaan muista miksi olisin sinne joutunut.No joka tapauksessa olin sitten karannut ja olin isäni luona jossain ihme paikassa,Isä sitten sitten siinä naureskeli että jään pian kiinni kysyin että miten niin? Isä sitten sanoi että katso ja näin 200 metrin päässä punaisen paloauton näköisen auton millä mua ilmeisesti otettiin kiinni siinä lähdin nopeasti sitä pakoon ja se ahdisti siinä unessa ihan kamalasti jostain syystä? No menin siinä sitten mammani talon lähelle joka on maalla ja olin olin ihan paniikissa että miten nyt käy ja muistaakseni suurin huoleni unessa oli se että miten pääsen kuntosalille jos jään kiinni ja uni loppui siihen kun olin mammani talon sisällä ja siellä oli jotain pidätyksiä:wtf:

Näin unta että olimme jokin erikoisjoukkue joka (koostui tietyisti kavereista) yritti selvitä ydinpommin räjähdyksestä. Pelimäiseen tyyliin muistan kuinka uusia yrityksiä tuli aina epäonnistumisen jälkeen, muistan vain sen kirkkaan polttavan valon mikä seurasi räjähdyksestä ja jonka takia piti kulkea vedessä tai varjoissa ja siitä huolimatta koki tuota kauheaa kipua minkä valon polte aiheutti. Uni oli pitkään aikaan mielenkiintoisin koska tarina eteni loogisesti vaikka heräilin muutamaan kertaan yön aikana.

Tuli mieleen unia parin vuoden takaa, kun olin vielä töissä rautakaupassa.

Tsippailin noutopihan puolella muina miehinä ja paikalle käveli jääkarhu. Tämä ei vielä aiheuttanut mitään reaktiota, sitten vasta kun jääkarhu tokaisi: "Sulla kun on tuo mittanauha niin mittaappa minun askelmitta", niin iski paniikki. Puhuva jääkarhu saatana!
Juoksin noutopihalta myymälään karhu kintereilläni ja aloin juosta myyntipisteen edessä ympyrää, karhun yrittäessa purra päätäni irti.
Työkaverit vaan katselivat vierestä ilmeenkään värähtämättä. Huusin viimein että: "ottaakaa nyt helevetti tuo karhu kiinni!"
Pojat sai sen jotenkin taltutettua ja vietyä ulos, ite jäin vetämään happea, kunnes pomo tuli paikalle ja sanoi: "Huonoa asiakaspalvelua tuommonen!"
*heräsin*

Toinen mikä jäi mieleen:
Olin talvella partsilla kaverin kanssa ja sytyteltiin röökejä illan pimeydessä. Huomasin että vastapäisen kerrostalon takana olevat kuusenlatvat heiluu. Tökkäsin kaveria kylkeen ja käskin kahtomaan. Lauma valkoisia tiikereitä pomppi kuusenlatvalta toiselle, jäivät hetkeksi lepäämään kerrostalon katolle ja paistattelemaan kuunvaloon, ennenkuin jatkoivat matkaansa itää kohti.

Ei sen sairaampia unia, mutta aamulla nauratti :D

Näin unta että MissEvilEve ja Heimopäällikkö oli pariskunta. Unessa suurin huolenaiheeni oli miten Heimopäällikkö saa tyydytettyä MEE:n seksuaaliset tarpeet. Että sellasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom