Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Helvetti, mikähän näissä miun unissa on ku melkein jokasessa on jotain puukkotappeluita... :rolleyes:

Meitä oli joku porukka ns. autioituneessa maassa, ja löydettiin joku teollisuusrakennus tms. Yritettiin päästä sinne sisälle, mutta joku toinen porukka yllätti meidät sieltä. Erinäisten kommervenkkien kautta tyrkkäsin yhen tyypin korkeelta korokkeelta alas, ja toinen siinä porukassa haasto miut sitte puukkotappeluun. Miulla löytyki SOG Flash II taskusta valmiiksi avattuna, ja sinnehän sit mentiin puukkohippasille. Taas kävi niinku aina miun unissa, vastustaja pääsee monta kertaa tuikkaamaan sen rassisa miun mahaan/kylkeen/käteen yms. ja lopulta mie sit yllätän jotenki. Tällä kertaa niinkin yksinkertanen ku väistö ja puukko kaulan sivusta läpi. Ja siihen sitte heräsinki.

Ei tässä muuta, mutta töihin pitää lähtä vasta neljän tunnin päästä... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan kun näin tässä joku aika sitten semmoisen unen että jari mentula ajoi peck deckkiä jossa oli telaketjut??? sitten se myös ampu siitä jotain ohjuksia.Outoa siitä teki myös se että unessa oli myös joku jarin näköinen psykologi.

Älä nyt. Ihan tosia juttuja saa selville!

Kerrohan sitten sun kirjan pohjalta oonko mä joku piilevä psykopaatti. Oon nähny muutaman kerran painajaista joka alkaa siitä että mun edessä on joku verinen ruumis ja mulla on veitsi kädessä. Sitten iskee hirveä paniikki että mitä hittoa mä teen. Piilotanko ruumiin ja veitsen vai ilmottaudunko poliisille. Sitten lähen juoksemaan paikalta ja mietin vaan itku silmässä että ei hitto mun elämä on ohi. En kyllä ikinä mieti siinä unessa että oon ottanu toiselta hengen vaan pelkästään sitä miten mun oma elämä menee siinä pilalle. Muutenkin mun väkivalta painajaiset on aina sitä että oon ite tehny jotain.

Hampaiden lähteminen muuten jonkun ennusteen mukaan meinaa läheisen ihmisen kuolemaa. Mitä lähemänä eturivistöä, sitä läheisempi henkilö tjsp. Omistan unikirjan :D
Älä nyt. Ihan tosia juttuja saa selville!
Nuita pystyy selittään paremmin ilman unikirjaa kun vaan oppii ymmärtämään "unikieltä". Kirjaset pohjautuu aika paljon plaaplaa freudiikkaan, lisäksi on otettava huomioon että unien tulkinta on henkilö- ja kulttuurisidonnaista ja osattava erottaa milloin on kyse henkilökohtaisesta unisymboliikasta ja milloin yleisestä. Kaikki unet ei myöskään ole selitettäviä unia, ja toiset unet pitää selittää konkreettisemmin (enneunet, joita jokseenkin harva ja harvoin näkee) ja toiset yleisemmin. Mulla esim. hammasunet liittyy muutoksiin, ikinä liittynyt kenenkään kuolemaan.
Yleisemmin unet kertoo unennäkijästä itsestään, ei muista ihmisistä.

Kerrohan sitten sun kirjan pohjalta oonko mä joku piilevä psykopaatti. Oon nähny muutaman kerran painajaista joka alkaa siitä että mun edessä on joku verinen ruumis ja mulla on veitsi kädessä. Sitten iskee hirveä paniikki että mitä hittoa mä teen. Piilotanko ruumiin ja veitsen vai ilmottaudunko poliisille. Sitten lähen juoksemaan paikalta ja mietin vaan itku silmässä että ei hitto mun elämä on ohi. En kyllä ikinä mieti siinä unessa että oon ottanu toiselta hengen vaan pelkästään sitä miten mun oma elämä menee siinä pilalle. Muutenkin mun väkivalta painajaiset on aina sitä että oon ite tehny jotain.
Se ruumis oot sinä ite.

No tosi lähelt joo :D Olin yöllä varmaa jonku reilun tunnin hereillä tossa kahen jälkee ja sit ku nukahin ni näin unta että multa tippu hampaat. .........................

Ite näin tänää päikkäreil just tollasta unta, hyi saakeli tuntu karseelta ku tungin vaa hampaita takasi suuhu ja koitin pitää niitä siellä, tunti iha hullun todentuntuselta..pelottavaa :D

Kolme miestä, pomo ja kaksi apuria, kuulustelevat n. 1-vuotiasta vauvaa. Jokainen näistä miehistä on zombie; luut paistaa kädestä lihojen puuttuessa, iho on valkoinen ja kumimainen ja liikkuminen outoa.

Vauva on laitettu syöttötuoliin istumaan, jossa se naureskelee ja heiluttelee käsiään ja jalkojaan. Kuulustelu alkaa, pomo kyselee vauvalta ihan ihme asioita ja kun tämä ei osaa vastata, kertoo pomo purevansa oikean käden etusormen irti, jos ei vastausta ala kuulua. Vauva ei tietenkään osaa vastata, jolloin pomo puree etusormen poikki. Pureminen tapahtuu helposti, aivan kuin ei sormessa olisi luuta ollenkaan. Vauva vain naureskelee ja jokeltelee.

Sama juttu vasemman etusormen kanssa; kerro tai puren poikki. Yksitellen pomo puree jokaisen sormen poikki, kunnes vasemmassa kädessä on kolme-neljä sormea jäljellä. Tässä vaiheessa pomo on kyllästynyt, kun ei saa vastauksia ja vauva vain naureskelee, joten antaa kahdelle muulle luvan purra loput sormet poikki. Nämä hyökkäävät innoissaan sormien kimppuun.

Lopulta pomo nostaa vauvan pois syöttötuolista ja toteaa, että tämä voi lähteä. Vauva kuitenkin tunkee koko ajan lähemmäs pomoa, vaikka tämä yrittää paeta taaksepäin. Lopulta pomo puree vauvan koko vasemman posken pois. Ilmeisesti viesti menee perille ja sormeton, puolinaamainen vauva lähtee kävelemään pois. Mä olen koko ajan ollut vain katsojan roolissa, vauvan takana.

Seuraava kohtaus on motarilla, istun autossa pelkääjän paikalla, kun oikealla penkalla nää kaksi zombieta pyörii ja hyörii, kunnes bongaavat meidän auton ja viime hetkellä tarraavat kyljestä kiinni ja nostavat autoa sen verran ylös, että ohjaus pettää ja seurauksena ketjukolari ja yleinen sekaannus. Jostain ilmestyy moottoripyörä, jonka keulassa on istuin. Mä hyppään pyörän selkään ja joku vanha patu (melko samannäköinen ku Paluu Tulevaisuuteen-leffojen patu) temppuilee itsensä istuimelle (täydessä vauhdissa). Ajetaan eri suuntaan kuin autolla, zombiet on vastaantulijoiden kaistalla, välissä penger. Patu ampuu moottoripyörän kyydissä istuessaan molemmat zombiet entistä kuolleemmaks. Tämän jälkeen jostain ilmestyy sänkyauto, jossa makoilee Siiri Angerkoski, jonka viereen patu kierähtää ja käskee mun ajaa jonkun hotellin raflaan. Siellä ne köllöttelee vauhdin ollessa n. 30 tienoilla. Lopuksi ajan siellä ravintolassa sillä jumalattoman leveällä sängyllä (takaa kuuluu kommentti "ostin extra-leveän, 180 cm"), yrittäen mahtua pöytien välistä.

Viime yönä tuli nähtyä taas kerran oikeen kunnolla sairas uni.

Olin jossain rakennuksessa jonkun naisen kanssa joka yritti koko ajan hyökätä mun kimppuun ja mahdollisesti tappaa.Sellanen käsitys mulle jäi että se oli joku (ehkä) venäläinen vakooja/huora,mutta joka tapaukses se oli koko ajan hyökkäämässä päälle.

Meikäläinen sitten päätti että nyt pitää saada akka aisoihin,minä laitoin vakooja huoran tonttiin ja yritin saada sen käsiä selän taa että saisin ne sidottua,tällä välin nainen olikin jo muuttunut alastomaksi mikä tietenkin teki sitomisesta paljon mukavempaa.

Sitominen ei kuitenkaan tahtonut oikein onnistua joten pyysin vieressä olevaa Bull Mentulaa auttamaan minua,sanoin Mentulalle että pidä kiinni niin meikä saa sidotuksi.

Nainen sitten lopuksi saatiin sidottua ja seuraavaksi tulikin hampaiden pesun aika.
Minä otin harjan ja pesin eukon hampaat oikein kunnolla niin että vaahtosi ja katsoin samalla että kylläpä sillä on helvetisti amalgaami paikkoja suussa.

Hampaat tuli sitten pestyä ja seuraavaksi minä istuinkin kahareisin tämän V/H:n päällä kun se tarjosi vihjailevasti vaihtokauppaa vapaudestaan:

”Minä kyllä otan suihin..??”

Meikäläinen vastas siihen tietävästi että:

”Ja otat kyllä perseeseen kans..?”

vastaus oli kyllä,vaikka minä sen kyllä jo etukäteen tiesinkin.

Tässä vaiheessa Mentula tuli meikäläisen viereen ja minä sanoin sille:

”Se sano ottavansa perseeseen”

Bull totesi siihen päättäväisesti että:

”Vai että perseeseen?! Selvä!”

Tässä vaiheessa Mentula vetäs housut nilkkoihin ja alkoi asettelemaan vehjettänsä paikoilleen,mutta naista ei enää ollut,vaan se oli muuttunut sellaiseksi yksinkertaisessa telineessä roikkuvaksi irtonaiseksi koiran pääksi...! Elikkäs Bull Mentula veti irtonaista koiran päätä perseeseen..!!??(mitä helvettiä!)

Hetki aikaa kerkesin ajatella että onkahan tuo nyt soveliasta vai ei,mutta sitten Bull saikin hommansa jo hoidettua.
Seuraavaksi rakennus olikin muuttunut minun vanhempieni taloksi ja me olimme minun vanhassa huoneessani.

Sanoin Mentulalle että nyt pitää siivota jäljet,millään Bull ei olisi halunnut siivota joten jouduin oikein kunnolla käskemään että nyt perkele siivotaan.

Siinä sitten lukuvalon loisteessa hiljaa talonväkeä varoen siivottiin Mentulan smäikkä lammikoita laattialta.Siivottomana miehenä Bull vain tuhersi sanomalehtiä lammikoihin ja heitteli sitten niitä lehtiä ympäriinsä...mm.meikäläisen päälle(hyi saatana!).

Lopulta sain Mentulankin siivoamaan,mutta kauaa emme kerinneet siivota kun filmi katkesi.

Seuraavaksi meikäläinen herää ja hetken epäilee omaa mielen terveyttään..xD...ehkäpä terveet ihmiset nimen omaan jättää kaikki häröilyt uniinsa ja ns.hullut taas toisin päin.. :) tiedä tuota..
Siis vittu että sai nauraa ja paljo ! :hyper:

Ite näin tänää päikkäreil just tollasta unta, hyi saakeli tuntu karseelta ku tungin vaa hampaita takasi suuhu ja koitin pitää niitä siellä, tunti iha hullun todentuntuselta..pelottavaa :D
Tää on vissiin yks niistä unista mitä monet näkee aika usein, mistä sitte johtuu en tiiä. Mä nään kans helvetin usein unta et hampaat tippuu, sit herään (ainaki osittain) ja tajuan et puren hampaitani yhteen niin kovaa et sattuu, eikä saa leukoja millään erilleen. Aamulla ku kunnolla herää ni hampaat ja ikenet on aina vähä hellänä. Vitun inhottavaa :(

Unessa asun Bevery Hillsissä ja Reijo Taipale naapurista tulee valittamaan että musiikki soi liian kovalla. En välitä huomautuksesta, vaan bileet jatkuu ja luen lehdestä että Jukka Poika voitti Nurburgringin 24tunnin ajot.

Jos joku keksii sekopäisempää, saa vapaasti nokittaa.:dance2:

EDIT: Kalukas kyllä vei voiton :D:D:D

Mustalainen jahtasi ja puukotti mua citymarketissa. Sitkun tilanne oli ohi niin lähdin raahautuu autoille ja sit tajusin et onneks tää on uni ja heräsin :D

Toissa yönä näin ihan kummallista unta, jossa katselin telkkarissa dokumenttia Karstakeuhkon elämästä. Karstakeuhkolla oli pitkät hiukset poninhännällä ja hän nouti jonkun palkinnon jossain ihmeen gaalassa.

Ajattelen Zyzziä aika paljon niin varmaan joku yö näen hänestä unta. Ja sitten kerron sen täällä, eihän se minusta sairas yöuni olisi mutta täytyy ajatella muitakin :)

Onko kukaan toinen nähnyt ikinä sellaista unta että on esimerkiksi tosi janoinen ja unessa yrittää juoda vaikka lasista niin ei vain pysty.Kerran näin tälläista ja heräsin janoisena ja nukahdin taas uudestaan ja samaa jatkui pitkään.:)

Lähdin tutun rekkakuskin mukaan Suomesta venäjälle, matkalla rekka kaatui ison mäen huipulla ja vieri peltoa pitkin kymmeniä metrejä. Kun rekka pysähtyi renkailleen niin jatkoimmekin vain matkaa. Venäjälle saavuttaessa huomasin että olin tullissa. Yhtäkkiä Tony Halme tuli paikalle ja yritti salakuljettaa 100 kg käsipainoja rajan ylitse ja hän tarvitsi siinä minun apuani. Ilkeä venäläinen tullimies huomasi tapahtuman ja rupesi tulittamaan pistoolillaan Tonya. Tony nakkasi painot minulle ja käski ottaa edes muutaman mukaan ja ajaa Suomeen. Siinä sit rekalla ajettiin seinän läpi ulos ja kohti Teboilin mittarikenttää josta jyräsimme pari pumppua matalaksi. Sitten heräsin. Pisti ihmettelemään.....

Onko kukaan toinen nähnyt ikinä sellaista unta että on esimerkiksi tosi janoinen ja unessa yrittää juoda vaikka lasista niin ei vain pysty.Kerran näin tälläista ja heräsin janoisena ja nukahdin taas uudestaan ja samaa jatkui pitkään.:)
Joku versio tosta tulee uniin joka kerta kun ollu kunnolla keitolla ja kroppa ihan kuiva. Yleensä se menee niin että saatan juoda joku 6litraa kokista putkeen kurkusta alas ja silti jano palaa aina parin sekunnin päästä ja pitää korkata uus pullo.

En nyt tiedä että onko niin sairas uni, mutta ostin jonkun helvetin hienon ja kalliin urheiluauton ja ostovaiheessa en huomannut pirssissä mitään erikoista. Jossain vaiheessa ajellessani tajusin että autossa ei oo rattia lainkaan, vaan lattiasta tulee ohut rautakeppi jonka päässä on mutteri josta piti vääntää että renkaat kääntyy. Vauhtia oli tietenkin niin helvetisti ja näppivoimat ei millään meinannu riittää auton ohjaamiseen, jotenkin silti vältin kaikki kolarit kun pujotteli muun liikenteen seassa. Koko aika ajellessa vitutti ihan suunnattomasti että piti ostaa tämmönen paska auto jossa ei oo ees rattia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom