Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
20080215_25%20Miami%20Beach%20South%20Beach.jpg

Just äsken näin unta, että olin jossain isossa kerrostalossa (tyyliä c.s.i miami) ja jotain juttelin/tein äitini kanssa (oltiin ehkä lähdössä häihin tai johonkin juhliin?), oltiin siis jossain about 10. kerroksen asunnossa. Kun sattumalta huomasin ikkunasta tielle katsoessani että liikennevaloista lähti iiiso kasa autoja ja siinä keulilla meni valkopunanen moottoripyörä joka lähti lapasesta koska oli mustaa jäätä tiessä (risteyksessä, liikennevaloissa, KESÄLLÄ??!!) ja näin kuinka kuski yritti korjata tilannetta mutta sitten seinä tuli eteen (mulle) enkä nähnyt enempää joten juoksin terassille katsomaan miten kävi. Äiti kyseli että mitä mitä mitä ja itse yritin kurkkia terdeltä alas liikenteeen sekaan, kunnes jonkun auton takaa tuli näkyviin jossain tienpientareella kyljellää rötköttävä pärrä joka oli aivan säpäleinä ja jossain keskellä tietä makasi liikkumattomana miehen vartalo, oli raajat ihan hajallaan (lue:irti) ja kypärä/pää repeytynyt irti tms. Yritin paniikissa soittaa hätänumeroon, mutta luurini ei suostunut valitsemaan niitä numeroita siinä järjestyksessä! (äitini oli tässä kohtaa tosi rauhallinen, vaikka normaalisti tällasissa tilanteissa se oli NIIN hepulissa) Pitkän aikaa rämppäsin luuria kunnes ovikello/summeri soi ja sisään tuli joku vanhempi pariskunta ja n. ikäiseni naishenkilö. Äitini kanssa emme maininneet moottoripyöräilijästä mitään ja lähdimme heidän kanssaan pois paikalta [tästä kohtaa jää joku pätkä pois, en muista yyyhtää......] ...äitini kanssa olimme tulossa nyt sieltä jostain juhlista tms, autolla ja käytiin ärrällä mikä oli talosta katsottuna tien toisella puolella (about siellä missä onnettomuus sattui), kun käännyttiin ärrän pihaan nähtiin siinä parkkiksella kimpun tummanpunasia ruusuja johon äitini sanoi "no on joku sentään kukkia tuonut tähän..." ja kun sain auton parkkiin ja nousin autosta (ratti oli muuten vasemmalla puolella kaaraaa) niin auton keulan edessä oli vähän matkan päässä joku betoniporsas/kivi jonka päällä oli hautakynttilä missä luki "Teemu 'TeMpe' sukunimeäenmuista s.00.00.1986 +00.00.0000" ainoa mikä päivämääristä tms numeroista jäi mieleen unessa oli toi syntymävuosi, koska oli niin nuori henkilö kyseessä. :(

Ja koko hässäkkä tapahtui Kouvolassa, jossa oli keskellä kaupunkia hollywood tyylinen 4-kaistanen tie missä on palmuja tien reunoilla... Lämmintä oli joku +30 mutta silti oli mustaaa jäätä tiellä! Ja unessa mulla oli semmonen fiilis että se nainen joka tuli sen pariskunnan kanssa, oli joko ton pärräilijän tyttöystävä tai tyttöystävän kaveri tms. Ja semmonen käsitys kans jäi että se mies olis menny naimisii tai kihloihin muutaman viikon sisällä..

Puistattaa oikee vieläki koko uni ja ihan karsee olo ku ei vaan pystyny tekemää asialle mitään, ja voi niitä tunteita mitkä ton unen aikan joutu käymää läpi.. Saankohan mä unta tänä yönä enää ollenkaa :( :jahas:

....toivon että kukaa '86 syntyny Teemu ei omista valkopunasta ducatia ja valkopunasta nahkasta ajopukua.
....ja tosi friikkiä koska ite en tunne ketään Teemua ja jotenki toi nimi ja syntymäaika yms jutut oli tosi esillä siinä unessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tosi lähelt joo :D Olin yöllä varmaa jonku reilun tunnin hereillä tossa kahen jälkee ja sit ku nukahin ni näin unta että multa tippu hampaat. Vittu mistä näitä unia oikee tulee, mie tahon nähä unia prinsessoista ja pienistä kissanpennuista............................

Tuli nähtyy tämmöne seksiuni:

Olin kahden entisen luokkakaverin kanssa jossai ja jotenki sit päädyttiin sänkyyn. Molemmat oli unessa tietenki iha sairaan hyvän näkösiä ja olin iha innostunu kun pääsisin höyläämään niitä. Siinä sitte samalla ku olen siirtymässä toiseen niistä niin huomaan et sillä onkin jalkojen välissä kassit.. Alan sitte unessa miettimään että "nojoo onha toi kuitenki se kuuma muija et kai mä sitä kuitenki voisin panna. Sit onneks heräsin :D

Tässä outo uni:

Kerran näin unta viikonlopusta, että kaverini oli järjestäny kotiinsa isot juhlat ja sinne tietenkin oli kutsu käynyt. Talo oli kaksikerroksinen ja muistan unestakin vielä, että alakerta oli lähes täysin identtinen todellisuuteen, mutta yläkerta oli aivan jotain muuta. Siinä bileiden kovassa humussa ja järettömässä kännissä mentiin kaverin kanssa johonkin yläkerran huoneista jutustelemaan jotain perinteistä sontaa kun ei jaksettu alhaallakaan kuunnella samoja biisejä, muistikuvat musiikista liikkui jossakin Jaren ja Villegallen ja pitbullin välillä; näistä kummastakaan artistista en järemmin pidä ja tietenkin ne on alitajunnasta sitten uneen valikoituneet. Noh, siinä sitten juteltiin jotain naisista ja muuta kivaa kunnes huomasin, että tölkki oli tyhjentynyt joten eikun uutta juomaa hakemaan. Harhailin sitten alakertaan ja jostain sattui puhelinkin kätöseen ja puhuin jonkun randomin kanssa siinä jostain, en muista enää mistä. Muistan kun menin alas, niin siellä kaverit oli heti aivan innoissaan kun "saavuin" paikalle, kaikki tuntemattomat tuli jotain lääppimään mua ja yhtäkkiä huomasin, että naiset jotain yritti mua siellä hamuta ja sitten ne alkoivat tarrata mun paidasta jatkuvasti kiinni ja vikisivät: "Ca$h, näytä masu!". Noh, siinä sitten muka ylpeänä vedin muka paitaa vähän ylös ja mitävittua? Omistin jonkin uskomattoman 6% rasvoilla olevien kehonrakentajien twelvepack -vatsalihakset (todellisuus on aivan jotain muuta, ylimmät vain erottuvat). Siinä sitten keikistelin vähän ja hain uuden tölkin olutta. Kävelin yläkertaan ja huomasin siellä tyttöystäväni jonka kanssa sitten vaihdoin muutaman sanan. Kerroin hänelle, että on "vähän" kiire, koska kaverille sanoin että viivyn vain hetken kun haen juomaa, joten sitten pikaisesti marssin huoneeseen. Huoneessa huomasin, että sinne oli jostain ilmestynyt semmonen parisänky jossa oli korkeat mustat metallipäädyt. Sängyn päädystä sitten huomasin että sängyn peiton alle oli piiloutunut kaksi henkilöä joiden päälaet vain näkyivät ja erotin selvästi että jonkinlaiset pusuhommat siellä oli käynnissä, huomasin myös että kaverini oli toinen heistä. Siinä sitten innostuin ja huikkasin jotain kaverilleni merkiksi, että olin huoneessa. Kaveri nosti päätään ja laittoi sormen suunsa eteen ja hyssytti ja samalla kuiskasi: "mee äkkiä pois! täällä on hommat kesken!" Siinä samassa huomasin myös kun hänen petikumppaninsa kohotti katsettaan minuunpäin, SE OLI MIES! Huomasin myös samalla, että tuo henkilö oli eräs minua muutama vuotta nuorempi poika, josta olen joskus jotain veikkausta heittänyt hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan. Unessa ja todellisuudessa minut valtasi semmoinen etova ja oksettava olotila. Unessa sitten poistuin huoneesta nopeasti oksennusta pidätellen ja sitten huomasin oven ulkopuolella olevani oikeastikin vain unessa, sitten heräsin siihen kun puolihuusin unissani: "HYI VITTU MIKÄ HOMO!" Pelotti alkaa uudelleen nukkumaan, jos vaikka palaisin takaisin samaan uneen :O

Hyi vittusaatana!:eek:

Mä näin viime yönä unta, että oltiin vanhan luokkani kanssa jossain seurakuntatalolla. Meillä oli kisa, jossa katottiin kuka heittää ruuvimeisseliä pisimmälle. Jostain syystä kaikki heitti sitä vain jotain 5m. Viimeisenä tuli mun vuoro. Huusin LIGHT WEIGHT BABYY ja meisseli lenti seinästä läpi. Sitten kaikki lähti polkupyörillä pakoon mua sieltä talolta ja jäin ite syömään sinne sellaisia kolmioleipiä. Yhtäkkiä lähelläni oli valokehä, jossa seisoi Jeesus. Hän sanoi mulle, että miks saatana syöt mun eväitä!? Sanoin sori ja että enhän mää vaan joudu nyt helvetiin? Jeesus sanoi kyllä ja siellä sua nussitaan perseeseen vitun homo. Sit alkoi kuulu hirveetä jyrinää ja luulin joutuvani helvettiin, mutta jyrinä olikin ohi ajava rekka ja siihen mä sitten heräsin.

Ei helvetti putosin tuolilta. :D

Heräsin tossa ihan just taas aivan sairaaseen uneen, tällä kertaa tapoin pikku pojan. Se istui sinisessä potkukelkassa ja pyys multa että anna vauhtia tuolla autolla, oli siis mäen yläpuolella.
No mä hyppäsin auton rattiin ja aloin työntämään sillä tätä pikkupoikaa mäkeä alaspäin, mäessä tuli nyt sitten tiukka mutka ja kun se lähesty ja se poika sanoi että tämä pitää sitten driftata tällä potkukelkalla, niin ajattelin että vitut ja painoin kaasua koska edessä oli myös talon seinä. Vauhtia kun tuli tarpeeksi niin iskin jarrut pohjaan ja katsoin kuinka potkukelkka menee seinään ja poika tietenkin kuolee törmäyksessä.
Jostain syystä tämä potkukelkka myös räjähti että oli varmaan jokin amerikkalaismalli. No takaisin unille ja katotaan montako sairasta unta tälle yölle saa..

Rusautin unessa "kaverilta" niskat poikki.. Vasen käsi niskaan ja oikea leuan alle ja nykäsin kovaa ja RUTSIS, siinä meni. Mistan vieläki miltä se unessa kuulosti ja tuntu käsissä. Örk!! Mistälie moinen uni!

Ne ovat kauheita unia, joissa niin sanotusti "unissakävelee". Eli näen huoneeni, mutta olen unessa silti...
Monta kertaa olen heitellyt tyynyä ja peittoa lattialla makaavien "käärmeiden ja hämähäkkien" päälle. Ja juossut ympäri
taloa peläten niitä! :rolleyes:
Kyllä varmaan porukka tajusi, mitä tarkoitin? :D

Näin tossa joku aika sitten unta, jossa olin kaikkien vanhojen lukiotuttujen kanssa isoissa pöytäjuhlissa. Oli iltapukuja, hienoa ruokaa ja sadoittain vanhoja koulukavereita. Ennen ruokaa menin muutaman kaverin kanssa pihalle sauhuille. Tietä pitkin kohti käveli hahmo huppu päässä. Lähemmäs päästyään hämärän näköinen kaveri huikkasi minut viereen, jotta voisi kertoa minulle jotakin. Menin lähemmäs ja huomasin kaverin olevan vapaaottelija Nick Diaz. Diaz sanoi minulle, että jos syön enää koskaan lihaa, saan aivan helvetin kovaa turpaani.

nick%20diaz%20flip%20off.jpg

Näin tässä yksi yö unen jossa olin pääsemässä pois armeijasta tai kertausharjoituksista. Olin ainoa joka oli lähdössä, ja kaikki ihmiset jotka tulivat vastaan onnittelivat ja toivottivat hyvää jatkoa yms. Ja kaikki nämä ihmiset olivat vanhoja ja nykyisiä koulu-/työkavereita, naapureita, tuttuja jne. Olo oli samaan aikaan sekä todella helpottunut (lähdön takia) mutta halvatun ahdistunut (kun piti jättää hyvästejä). Ei ollut kiva uni :(

Olin eräänlainen saippuakupla, kuitenkin itseni muotoinen. Menin työpaikalle ja siellä aloimme yhdessä katselemaan, kuka osaa kirjoittaa pisimmän lauseen taskulaskimella. Juuri kun olin painamassa "HEI LESBO" (laskimen fontilla) viimeistä nollaa, niin minulta puhkesi koko oikea käsi sillä seurauksella, että olin yhtäkkiä yhdynnässä veljeni kanssa. Pikkuhiljaa velikin muuntautui joskus nuoruudessani tapaamaani nuoreen naishenkilöön ja rakastelimme vanhassa kotipihassani olevan koivun lehdellä. Tuntui ihan perkeleen hyvältä ja romanttiselta touhulta.

Käppäilin Hakaniemessä ja ympyrätalon takaa aukeni meri. Siinä oli sitten jonkinmoinen puisto jossa oli pirusti ihmisiä vetämässä pussikaljaa. Lähdin siitä kävelemään kohti toria kun jengi alko kiljumaan ja juoksemaan rannasta pois päin. Vilkasin taakse ja kaukaa mereltä lähesty varmaan vuoren kokonen tsunami. Ajattelin että vittuakos tässä juoksemaan - kalpaten käy kuitenkin.

Jossakin vaiheessa ennen kuin aalto saavutti rannan, hokasin että täähän on vaan unta ja "heräsin"-> siirryin toiseen uneen jossa ajattelin että "HAHHAH olipas paska uni, ei tommosia oikeesti tapahdu"
Nousin ylös sängystä, ja olin lasiseinäisessä hotellihuoneessa meren rannalla. Istahdin pöydän ääreen, aloin ryystämään aamukahvia ja kattelin lasiseinästä merelle. No eikös se vitun tsunami tullut sieltä taas!
Jouduin paniikkiin koska luulin että nythän se saatana tapahtuu oikeesti! Aalto lähesty ja kosahti vasten lasia. Sitten heräsin omasta sängystäni sydän jyskäten.

Ovela alitajunta mulla.

Tänään näin unta, että heräsin ja menin tekemään aamupalan. Kahvitki tuli juotua ja pakattua eväät mukaan. Pääsin ulko-ovelle asti ja sit herätyskello soi ja jouduin tekemään kaiken uusiks.

Oon myös joskus nähnyt unta että olin kattomassa penkkipunnerruskilpailua (jossa käytettiin penkkipaitoja). Yks nostaja sitte ei saanukkaan tankoa ylös vaan se kippas kaulalle eikä ollu turvarautoja. Siltä putos pää lattialle ja verta oli jokapaikka täynnä. Oli aika jäätävä tilanne, mut jostain syystä mietin vaan että koskahan ne saa lavan siivottua et seuraava nostaja pääsis vuoroon, oltiinhan sitä tultu kattomaan kilpailua ja tommonen pään irti lähteminen vaan viivästytti aikataulua :D

Tänään näin semmosta unta, että joku ois tiputtanu mun päälle jostain kyynärpään alapuolelta poikkileikatun käden.. Myöhemmin onnekseni huomasin, että se oliki vaan sitä kun oma käsi oli puutunut ja jotenkin lössähtänyt mahalle :)

No ny tuli taas häröin uni vähään aikaan:
Oltiin "kaveriporukalla" ensin jossain puistossa ihan perus vapaa-aikaa viettämässä, ja näistä kavereista tunnen tosielämässä vain yhden tyypin. Siellä puistossa oli sit joku kiertävä tatskaaja. Aattelin sitte että otampa jonkunlaisen tatskan siitä, ja otinkin semmosen pienen japaniaiheisen. Muut paheksu sitä sitte hirveesti ja siitä sitten lähdettiin eteenpäin.
Mentiin johonki raunioituneen talon näköseen isoon rakennukseen, jossa mentiin ylimpiin kerroksiin ja siellä johonki huoneeseen, jossa ensin oli iso huone ja siitä lähti kaks lyhyttä käytävää. Ovelta katottuna toinen lähti oikeasta nurkasta eteenpäin, ja sen päässä oli keskikokonen tavarahissi. Toinen siitä smasta pisteestä oikealle, ja tämä oli aivan normaali huonemainen pätkä käytävää. Yksi ikkuna siinä oli.
Hengailtiin siellä ja kateltiin ympäriinsä. Jossain vaiheessa sitten tää miun oikeassa elämässä tuntema kaveri alko jostain agreemaan, ja vetäs jostain piilosta macheten muotosen veitsen (terän pituus noin 7") ja alko sillä huitomaan minua. Väistin hienosti kaikki ja vetäsin jostain taas oman J. Martini condor juniorini, joka oli tietty melkonen nysä.
Siinä tapeltiin aikamme, välillä käytiin tavarhissillä pyörimässä ja sit taas takasin. Kavereita ei tänä aikana näkyny missään. Tappelu alko siirtymään sen tavarahissin ovelle, ja siinä ovella sit sain tuikattua kunnon osuman alavatsaan ja tönästyä sen sinne hissiin ja laitettua oven kiinni. Nyt sit ne kaverit oli ilmestyny takas sinne oikeenpuoleisen käytävän päähän, ja sanoivat että pitäs käydä vetämässä tältä heebolta nirri pois. Menin siis siihen ovelle varuillani puukko ojossa ja avasin sen oven. Kaveri hyökkäs sieltä pimeydestä ilman veistä, ja mie huidoin sen käsiä omallani, ja sain käännettyä tän kaverin jotenkin selkä minuun päin siihen hissin ovelle. Puukotin toista kymmentä kertaa selkärangan läheisyyteen, ja lopuks vielä kuorin vaatteet/nahkaa/jotain ihmeellistä kerrostumaa sen selästä, ja potkasin sit elottoman ruumiin sinne hissin lattialle makaamaan.
Kävelin helpottuneena kavereiden luokse ja kävellessä muistin että jonkun hanska oli osunu miun forkkuun, jossa se tatska oli. Otin hanskan pois ja aloin vetämään hihaa ylös. Jo hanskan alla oli vihreetä suomunkaltasta tatskaa, ja kun hihaa veti ylös ni lisää vaan ilmesty. Otin koko paidan pois ja sieltähän ilmesty aiven helvetin hieno fullsleeve joka jatku pitkälle selkään ja vasempaan rintaan. Jonkunlaista helvetin hienoo vihree-punasta loharitatskaa siinä oli(ironista sinänsä että miulla on jo vasemmassa rinnassa tatksa, ja se tässä unessa oli oikeella). Samalla sit tajusin että miulla oli helvetin pitkä musta peruukki päässä jossa oli sitä tatskaa täydentäviä pinkkejä yksityiskohtia, ja miun ranteissa oli jotkut siteet josta törrötti hopeita piippurasseja(ne karvaset rautalangat?) joiden päissä oli vaaleenpunasia tähtiä. Jalassa oli myös samuraiden käyttämät housut.
Löysin jostain peilin josta sit aloin ihastelemaan lihaksikasta(todellisuutta lihaksikkaampaa :) ) tatuointien peittämää kroppaani, ja totesin että "peruukki ja nuo rannehärpäkkeet lähtee, mutta muuten tää tatska on hemmetin komee", ja kaveritkin sitä ylisti maasta taivaaseen aiemmasta paheksunnasta huolimatta. Tän jälkeen kaks kaveria satumalta löys jostain ns. tyköistuvan ruumisarkun, ja menivät hakemaan ruumista sieltä hissistä. Kun ne avas sen hissin oven ni se ruumis oliki kadonnu, ja miulle tuli mieletön paniikki, jonka tunsin unen läpi aivan selvästi. Tän jälkeen sit heräsin ihan normaalisti levänneenä ja virkeenä, eikä ollu mitään merkkiä mistään paniikista.
Ja ryntäsin heti toki kirjottelemaan tän ylös. :D

Edit: Perkele kun tuli pitkä. :wtf: Näinköhän kukaan jaksaa lukea tuommosta pätkää suht sekavaa tekstiä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom