Just äsken näin unta, että olin jossain isossa kerrostalossa (tyyliä c.s.i miami) ja jotain juttelin/tein äitini kanssa (oltiin ehkä lähdössä häihin tai johonkin juhliin?), oltiin siis jossain about 10. kerroksen asunnossa. Kun sattumalta huomasin ikkunasta tielle katsoessani että liikennevaloista lähti iiiso kasa autoja ja siinä keulilla meni valkopunanen moottoripyörä joka lähti lapasesta koska oli mustaa jäätä tiessä (risteyksessä, liikennevaloissa, KESÄLLÄ??!!) ja näin kuinka kuski yritti korjata tilannetta mutta sitten seinä tuli eteen (mulle) enkä nähnyt enempää joten juoksin terassille katsomaan miten kävi. Äiti kyseli että mitä mitä mitä ja itse yritin kurkkia terdeltä alas liikenteeen sekaan, kunnes jonkun auton takaa tuli näkyviin jossain tienpientareella kyljellää rötköttävä pärrä joka oli aivan säpäleinä ja jossain keskellä tietä makasi liikkumattomana miehen vartalo, oli raajat ihan hajallaan (lue:irti) ja kypärä/pää repeytynyt irti tms. Yritin paniikissa soittaa hätänumeroon, mutta luurini ei suostunut valitsemaan niitä numeroita siinä järjestyksessä! (äitini oli tässä kohtaa tosi rauhallinen, vaikka normaalisti tällasissa tilanteissa se oli NIIN hepulissa) Pitkän aikaa rämppäsin luuria kunnes ovikello/summeri soi ja sisään tuli joku vanhempi pariskunta ja n. ikäiseni naishenkilö. Äitini kanssa emme maininneet moottoripyöräilijästä mitään ja lähdimme heidän kanssaan pois paikalta [tästä kohtaa jää joku pätkä pois, en muista yyyhtää......] ...äitini kanssa olimme tulossa nyt sieltä jostain juhlista tms, autolla ja käytiin ärrällä mikä oli talosta katsottuna tien toisella puolella (about siellä missä onnettomuus sattui), kun käännyttiin ärrän pihaan nähtiin siinä parkkiksella kimpun tummanpunasia ruusuja johon äitini sanoi "no on joku sentään kukkia tuonut tähän..." ja kun sain auton parkkiin ja nousin autosta (ratti oli muuten vasemmalla puolella kaaraaa) niin auton keulan edessä oli vähän matkan päässä joku betoniporsas/kivi jonka päällä oli hautakynttilä missä luki "Teemu 'TeMpe' sukunimeäenmuista s.00.00.1986 +00.00.0000" ainoa mikä päivämääristä tms numeroista jäi mieleen unessa oli toi syntymävuosi, koska oli niin nuori henkilö kyseessä. :(
Ja koko hässäkkä tapahtui Kouvolassa, jossa oli keskellä kaupunkia hollywood tyylinen 4-kaistanen tie missä on palmuja tien reunoilla... Lämmintä oli joku +30 mutta silti oli mustaaa jäätä tiellä! Ja unessa mulla oli semmonen fiilis että se nainen joka tuli sen pariskunnan kanssa, oli joko ton pärräilijän tyttöystävä tai tyttöystävän kaveri tms. Ja semmonen käsitys kans jäi että se mies olis menny naimisii tai kihloihin muutaman viikon sisällä..
Puistattaa oikee vieläki koko uni ja ihan karsee olo ku ei vaan pystyny tekemää asialle mitään, ja voi niitä tunteita mitkä ton unen aikan joutu käymää läpi.. Saankohan mä unta tänä yönä enää ollenkaa :( :jahas:
....toivon että kukaa '86 syntyny Teemu ei omista valkopunasta ducatia ja valkopunasta nahkasta ajopukua.
....ja tosi friikkiä koska ite en tunne ketään Teemua ja jotenki toi nimi ja syntymäaika yms jutut oli tosi esillä siinä unessa