Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä kävi sellanen tapaus että näin jotain unta(en nyt muista mitä) ja sitten heräsin. Menin alakertaan tekemään jotai krapulasafkaa ja juomaan kahvia ja kaikkee muuta viikonloppuaamuna tapahtuvaa normi settiä. Luulin olevani hereillä kunnes heräsin uudestaan. Oli senjälkeen aika :wtf: olo.

Aika epäselvästi tuli selitettyä mutta näin siis unta että näin unta kunnes heräsin unessa jonka jälkeen heräsin oikeasti... selkeetä:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleisimmät unet mitä nään on jotain ydinsota settiä, zombeja, mutantteja ja sienipilviä, tai sitten taistellaan Venäläisiä vastaan ja jotain on aina pöllitty / hukassa / hajalla. Paras tais olla kun yhdessä unessa oli samanlaista rauniosettiä kun Fallout pelisarjassa ja siinä oli sellasia mustissa nahkatakeissa olevia natsimutantteja :D
En oo nähny kun yhden ainoan kerran "painajaisia" kun joskus salaa hiivin kattomaan nojatuolin taakse kun sisko ja sen kaveri katto jotain kauhuleffaa, olin siis varmaan jotain 4 tai 5 vuotias.
Ainut painajaiseen vähän verrattava on että nään myös monesti unta että juoksen tai ajan polkupyörällä Karhua tai karhuja karkuun jossain metsässä tai pimeällä hiekkatiellä mikä menee pimeän metsän läpi. Ois kiva tietää mitä noi unet niinku tarkottaa :D

Ootteko muuten ikinä kuolleet unessanne? Kerran yhdessä unessa olin taas kerran sotimassa ja kuolin kranaattiin, no se oli sit ihan ku elokuvista kun leijuin siinä ruumiin yläpuolella jonkinlaisena aaveena, ja sit heräsin..

Ootteko muuten ikinä kuolleet unessanne? Kerran yhdessä unessa olin taas kerran sotimassa ja kuolin kranaattiin, no se oli sit ihan ku elokuvista kun leijuin siinä ruumiin yläpuolella jonkinlaisena aaveena, ja sit heräsin..

Ittellä ainaki ollu näin monta kertaa.

Söin unessa ihmisten sikiöitä. Kävin sairaalan roskiksesta hakemassa sikiöitä joita söin, sekä kaivoin hautausmaalta puoliksi maatuneita sikiöitä jotka myös söin. Luin lehteä ja katsoin televisiosta uutisia, molemmissa oli uutisia sikiövarkaasta. Uutisten katsomisen jälkeen menin taas sairaalalle hakemaan sikiöitä, jolloin poliisit yllättivät mut paikanpäältä. Sain kuitenkin otettua muutaman sikiön mukaan ja lähdin autolla karkuun. Pakomatkalla söin samalla sikiöitä kun ajelin. Herätyskello soi tämän jälkeen, onneksi.

Oli kyllä erittäin vaivaantunut olo tuon unen jälkeen monta minuuttia.

EatFetus -nimimerkki on saanut sut pois tolaltasi kun hänen postejaan oot lukenut. Siitä sitten himo sikiöiden syöntiin kun mielesi on hieman horjahtanut.

Olin lenkillä ja ripulia alkoi lentää kaaressa perseestä. Aloin nousta pikkuhiljaa ilmaan ja paskaa sen kuin jatkoi tulemistaan. Olin lentokoneitten korkeudella ja paskaaminen loppui kuin seinään. Tipuin maahan ja katselin ympärilleni ettei kukaan huomannut. peruskauraa.. :D

Voii vittu mitä unia taas vaihteeks viimeyönä.

Mulla on magnesiumia (käsiin hierottavaa, otetta parantavaa) murskattuna iso kipollinen. Sitte oli vissiin joku käyny pöntöllä ja oli käyttäny paljon paperia pönttöä pyyhkimättä. Äiskä löysi magnesiumit ja tyhjensi sen jostain syystä vessanpyttyyn eikä vetänyt pönttöä. Vessassa oli siniset seinät ja kromiset hanat jne, eli lika ja pöly näkyy helposti. Menin sitten juosten vessaan ja väänsin sellaset paskat ja pierut että sitä magnesiumia koko vitun huussi ihan täynnä :D:D Sitte sitä aloin putsaamaan ku jokapaikka oli valkosen jauheen peitossa....

Toinen oli sitte sellanen et mulle oli tullu jostain syystä (en muista miten) satiaisia kauhee määrä ja tuntu uni todelta ku koko yö tuli kasseja rapsutettua. :D

Oli muilla ihmettelemistä ku aamulla kauhee repeeminen nauruun.

Olin lähdössä lomamatkalle Thaimaaseen. Lentokoneessa muistin että jätin kameran kotiin. No, oltiin vielä Helsingin yläpuolella ja hyppäsin koneesta alas suoraan kotitaloni läheiseen pensaikkoon. Siitä kävin sitten hakemassa kameran kotoa ja uni loppu.

Mä en yleensä näe pahemmin unia, joten nyt kun niin kävi täytyy se heti jakaa :D

Olin jonkinsortin crossivarikolla ja yritin epätoivoisesti saada vanhaa ilmajäähy Suzuki RM:ää käyntiin, mutten onnistunut siinä millään. Mä purin ja kasasin sitä paskaa, käytin jumalatonta arsenaalia uusia osia ja työkaluja, ilman mitään tulosta. Startti lähestyy, v-käyrä kipua kohti zeniittiä, kun paikalle saapastelee pieni karvainen kääpiö ylisuurissa saappaissaan. Se kattoo mun epätoivoista sähellystä aikansa ja tökkää sormellaan moottorin kylkeen mörähtäen matalalla äänellä: "yritäs nyt". Minä yritän ja pyörä hörähtää ongelmitta käymään.

1978_RM400_right_Aus_500.jpg

Sillä kääpiöllä oli sama nimi kuin eräällä tänne kirjoittelevalla naispuolisella henkilöllä. Mitenkähän se Freud tämänkin tulkitsisi :wtf:

Pitää varmaan ostaa tommonen ja kokeilla saako sen käymään ilman kääpiöitä.

Täytyy ihmetellä minkälaisia kauhutrillereitä mun pääkoppani kehittää. Taisin olla kattonu just elokuvan "The Number 23"

Heräsin purettavan talon "tavarahissistä" pyjama päällä. Hissi oli jonkinnäkönen rautakoppiviritelmä, näytti perus työmaan hissiltä. Olin jumissa kerroksessa josta oli purettu kaikki, koko talossa ei hissikuilua tai mitään, tyhjät betoniraamit koko helvetin isosta mörskästä jäljellä.
Tosiaan olin jumissa hississä 8. kerroksessa , ja taloa oltiin muutaman minuutin sisään räjäyttämässä.
Onnistuin hyppäämään hissintapaisesta kerroksen puolelle hissikuilun yli. Kävelin tyhjässä kerroksessa ja huomasin kopin joka oli ainoa kohta mistä väliseinät oli jäljellä. Kopin ovessa luki H88.
Menin koppiin joka oli täynnä vaatteita, nukkeja, kenkiä ja laukkuja. Siinä sitten järkevänä ajattelin että otampas tosta mukaani vähän rompetta kun koko paska on menossa maan tasalle.
Pääsin jotenkin ihmeen kaupalla kahdeksannesta kerroksesta alas laskeutumalla hissikuilun kummallisia johtoja pitkin pohjakerrokseen ja pääsin ulos.. Sitten tuli leffamainen "kuvataan etupuolelta, takana joku räjähtää vitun isosti ja hypätään mahalleen"-kohtaus. Juuri ennen räjähdystä näin talon seinässä isolla numeron 8.
Setvittelin vähän ajatuksiani maassa maaten ja kyselin ympärille kerääntyneiltä ihmisiltä että minkäs ketun takia toi piti räjäyttää. "Koko varastorakennus oli kirottu, kaikki työntekijät kuoli sinne sisälle" oli vastaus.
Muistin sitten ne tavarat jotka olin ottanut mukaan huoneesta numero 88, ja kaivoin ne esiin jätesäkistä jota olin kantanu mukana. Nostin sieltä nuken ja laukun. Nuken paidassa oli kahdeksan sydäntä ja laukussa kahdeksan koristekiveä. Siinä niitä tutkaillessani nuken silmät muuttu mustaks ja sen naama valkoseks, laukusta alko tulvimaan pieniä hämähäkkejä. Joku jamppa huusi mun vieressä että KIROUS ELÄÄ!!!!! jonka jälkeen aloin vimmatusti tamppaamaan sitä nuken naamaa ja mun jalkoja pitkin kiipeävää hämähäkkitulvaa. Sen jälkeen heräsin.

Luin jostain unikirjasta että unessa näkyvällä numerolla kannattaa lotota :D Mitä jos siihen lottokuponkiin iskeeki joku kirous..

Viimeksi muokattu:
En enää kovin tarkasti muista untani, mutta jokin aika sitten tuli nähtyä semmoista unta että olin mökilläni yksin, mutta yhtäkkiä siellä olikin tuntemattomia ihmisiä. Ne ihmiset ihmetteli että mitä teen niiden mökillä ja minä taas ihmettelin mitä ne tekee mun mökillä. Kiven kovaa väitin että tää mökki on ollut meidän suvulla yli 50 vuotta, mutta ne väitti vaan vastaan. Sitten mä jotenkin vain alistuin siihen että se olikin niiden mökki ja hiljaa kävelin pois pitkin soratietä samalla kuitenkin ajatellen että kyllä se on mun mökki. Mulle tuli mieleen ihan Kummelien "tonnin seteli" sketsi, olin ihan samanlaisissa fiiliksissä mun unessa kuin Kahilainen siinä sketsissä.

Tuli tossa mieleen et noi toistuvat puremis unet ja tippumis unet on todettu johtuvan siitä, että uni on paras tapa valmistautua ongelmiin. Unessa ehtii käymään monenlaisia tilanteita läpi ja siksi uni on paras tapa valmistautua ongelmiin ja vaaratilanteisiin. Sen takia ihmiset näkee nykyään useammin unia, joissa unohdetaan asioita jonnekkin tai muuta tavaroihin liittyvää. Ihmisellä ei ole enää tarvetta suojautua vaan valmistautuminen liittyy esineisiin.

Muistan tässä joku aika sit näkemäni unen jossa oli huone joka oli kaakeloitu lattiasta kattoon ja siinä oli semmonen uima allas ja menin siihen sitten sukeltamaan niin en enää pääsyt ylös sieltä altaan pohjalta ja kun kerran pääsin sieltä niin sitten lensin ilmaan ja alas taas pohjaan.Ja sitten tuli mieleen myös semmonen uni jossa katselin jotain vähän niinkuin jotain elokuvaa mutta se näkyi sillee kokonaan näkökentässä ja siinä elokuvassa nämä kyseiset heput pakanivat jotakin ja sitten toinen sanoi toiselle jotain "you know this is freeday not escapeday you know"? sitten nämä kaverit kuulevat kuulevat aluksi jonkun vähän niinkuin moponmoottorilta kuulostavan äänen ja hetken kuluttua siihen ilmestyy jokin raatelijalintu ja alkaa raatelemaan ensiksi toisen kaverin naamaa ja sitten viiltää toisen kurkun auki. Että semmosia unia

Näin unta jossa osallistun johonkin sairaaseen rituaaliin ja join verta jonkin eläimen mahalaukusta (sillee niiku leilistä juodaa), mulla oli joku hawaijimekko päällä ja osa verestä valu vähä ohi suun leukaa pitkin maahan. Siinä unessa tapahtu paljon muutaki sekavaa ja toisiinsa mitenkään liittymätöntä :hyper:

Näin toissayönä ilmeisesti mahataudista johtuen painajaista, joka oli ilmeisesti maailmanlopun alkua. TV1:n sää ennusti Vaasan korkeudelta lähtien +70 asteen päivälämpötiloja ensiviikon alusta lähtien. Hitto miten ahdistava tuo uni oli, kun siinä suunnittelin millä kylmäkalleilla tms. saisin lapsien oloa jäähdytettyä ja ettei ilma olisi liian kuumaa hengittää. Kait siinä tuli suunniteltua jotain luolan kaivuutakin.

Mää näin viikko sitten sellaisen unen, missä sain kuolemanrangaistuksen kun olin rikkonut yhden liikkeen ikkunan.
Muistan vieläkin elävästi, miten juoksin poliiseja karkuun (vaikkakin oli tietty kellonaika milloin pitää vasta tulla lahdattavaksi) ja ajattelin, että "Tän on pakko olla unta, ei näin voi oikeasti tapahtua", sitten kuitenkin perään että "Ei helvetti, ei tää ole unta, nyt ei mikään auta!"

Jännä olo oli ku heräs, tajus silleen että okei, se oli unta selvästikin. Mutta silti ihmetytti miten oli unen sisällä saanut idean että tästä ei nyt selvitäkään, tämä ei ole edes unta.

Muutamia viikkoja sitte näin unen jossa olin jossain sotilasleirillä koulutuksessa. Unessa aamu oli aivan normaali niinku armeijassa yleensä. Kun koulutus alko, kaikki laitto varusteet (=kaksosaset valjaat) päälle ja jonossa juostiin jonkun sillan alla olevalle tasanteelle ja siellä betoniseinässä olevaan oviaukkoon. Pimeää käytävää jatku jonkun aikaa, ja sen jälkeen tultiin helvetin korkeelle (apaut lentokoneiden lentokorkeuden taso) tasanteelle. Miun edessä jonottavalla jätkällä oli kaks paahtoleipää mukana ja toinen niistä roikku sen hampaissa ja toinen oli kädessä. Kaiteessa oli kiinni lukittavista karabiineista (singing rockin karabiineja, itellä on samanlaisia irl) koostuva ketju joka meni tasanteen reunan yli alas maahan asti. Joku ääni käski kiinnittäytyä siihen ketjuun ja niin tehtiin. Sama ääni käski sitte pompata siitä reunan yli, ja siitähän sitte jonossa juostiin ja syöksyttiin alas. Vapaapudotus ei herättäny minuu, vaan fiilis oli siinä vapaapudotuksessa jotenki uskomattoman hyvä. Temppuilin siinä tippuessa, vetelin voltteja ja välillä syöksyin edellä menevän kaverin kiinni ja välillä jarruttelin yms.
Sit uni pätkäs ja siirryin takas "kasarmille" ruokalaan jossa syötiin jotain päivän ateriaa. Miulla oli päällä lomapuku ja vedin safkaa ihan innoissani koska tiesin että äitini oli tulossa käymään. Lähdin ruokalasta rivakasti ulos. Kassulla liikuttiin ympäriinsä veneillä jotka rullaili kiskoilla. Just kun olin menemässä jonnekkin jossa äitini tapaisin, joku samassa veneessä ollu tyyppi vastas puhelimeen, puhu vähän ja sit sano miulle että äitiä kulettanu lentokone oli tippunu ja räjähtäny, ja että kaikki oli kuollu. Sit heräsin.

Aamulla vähän ihmetytti ja piti hetki kelailla että mitä sitä tuli just "nähtyä". :D

Näin unta jossa hävisin jonkin vedon tai kisan niin jouduin juomaan kaverin kassihikeä. Käytännössä kaveri polki kumihousut jalassa kuntopyörää ja dippas vettä hylkivää paperia kasseissa. Paperiin jäävään nesteeseen piti sitten dipata kielen pää..

Näin unta viime yönä, että olin talossa joka kuhisi hämähäkkejä. Niitä oli ihan jokaisella pinnalla, sellaisia aika pieniä. Oikeassa elämässä olisin varmaan alkanut itkemään mutta unessa mulla oli purkki jotain karkotetta ja tapoin joka ikisen pienen hämähäkin siitä talosta.

Näin unta jossa hävisin jonkin vedon tai kisan niin jouduin juomaan kaverin kassihikeä. Käytännössä kaveri polki kumihousut jalassa kuntopyörää ja dippas vettä hylkivää paperia kasseissa. Paperiin jäävään nesteeseen piti sitten dipata kielen pää..

Hyi vittusaatana!:eek:

Mä näin viime yönä unta, että oltiin vanhan luokkani kanssa jossain seurakuntatalolla. Meillä oli kisa, jossa katottiin kuka heittää ruuvimeisseliä pisimmälle. Jostain syystä kaikki heitti sitä vain jotain 5m. Viimeisenä tuli mun vuoro. Huusin LIGHT WEIGHT BABYY ja meisseli lenti seinästä läpi. Sitten kaikki lähti polkupyörillä pakoon mua sieltä talolta ja jäin ite syömään sinne sellaisia kolmioleipiä. Yhtäkkiä lähelläni oli valokehä, jossa seisoi Jeesus. Hän sanoi mulle, että miks saatana syöt mun eväitä!? Sanoin sori ja että enhän mää vaan joudu nyt helvetiin? Jeesus sanoi kyllä ja siellä sua nussitaan perseeseen vitun homo. Sit alkoi kuulu hirveetä jyrinää ja luulin joutuvani helvettiin, mutta jyrinä olikin ohi ajava rekka ja siihen mä sitten heräsin.

Näin unta että ajoin lainasin yhden tyypin bemaria, ja ajoin ketun päälle. Näin että se juoksi tien yli mun kaistalta kauempaa, ja kääntyi keskiviivalla takaisin vastaantulevan auton takia. Mietin että jarrutanko vaiko en ja painoinkin kaasua. Kettu kimposi kuskinpuoleisesta eturenkaasta suoraan etulasiin ja siihen tuli todella paha vekki, meni ihan säröille. Kettu lensi vielä katolle ja mä vaan huusin paniikissa.

En uskaltanut sanoa tälle tyypille kolaroinnista (en tiedä miksi, kai ajattelin että raivostuu ja sanoo että se on mun syy että lasi paskana) ja parkkeerasin auton vaan pihaan. Menin sisälle ja teeskentelin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja huomautin että varmaan kivi lensi ikkunaan ajaessa, tuli pieni särö.

Mies tuli aika rivakkaan pihalta takaisin ja sanoi että onko sillä kivellä veriset tassunjäljet ja oranssi karva kun auton katolla on semmoisia jälkiä ja tuuletusritilässä lihankimpaleita ja lappu "I'll be back! Firefox"

:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom