Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin :love: ja :pano:unta T-byyrdistä viime yönä, :confused:

'Nuff said :D

[e] Ei tässä kyllä mitään sairasta ollut, eihän? ;)

Hahah..:D tuli jotenkin hyväkskäytetty olo...:nolo: Olin kumminkin joku tosi hottis sun unessa...epistä.

Ja Ephe on ihan hiljaa siellä, kun ei tule tänään lainaamaan mun liukuria..

Olin jossain ihme parkkihallissa, ja sitten ne 3guys1hammer ryssäklopit tuli ja yritti tehä mulle saman jutun mitä siinä videossa. Pääsin kuitenkin karkuun, mutta ne jäbät oli kokoajan mun kannoilla ja parkkihallista ei löytynyt mitään tietä ulos. Onneks sit heräsin. Voi johtua siitä että erehdyin katsomaan kyseisen pätkän kokonaan edellisenä iltana. :wtf:

Olin jossain ihme parkkihallissa, ja sitten ne 3guys1hammer ryssäklopit tuli ja yritti tehä mulle saman jutun mitä siinä videossa. Pääsin kuitenkin karkuun, mutta ne jäbät oli kokoajan mun kannoilla ja parkkihallista ei löytynyt mitään tietä ulos. Onneks sit heräsin. Voi johtua siitä että erehdyin katsomaan kyseisen pätkän kokonaan edellisenä iltana. :wtf:

Mistä vitusta sä löyrit sen videon? Mä aina myöhästyn näiren tälläästen vireooren kans enkä kerkiä niitä näköhön ku non poistettu ja niippois päin

Viime yönä nähtyä... huhhuh.

Menin mummolaan käymään isän ja siskon kanssa. Siinä sitten kahviteltiin ja jutusteltiin kunnes tunsin jalallani siinä pöydän alla jotain outoa. Laitoin sitten käden sinne alle, tartuin kiinni tähän esineeseen ja vedin sen esille. Se oli läpinäkyvä suurehko muovisäkki, jossa oli kirkkaanpunaista jauhelihaa. Kysyin sitten mummolta, että miks sulla on tällanen määrä jauhelihaa ja vielä huoneenlämmössä pöydän alla. Mummo sitten valisti mua, että se on sun pappas, joka on vedetty lihamyllyn läpi (pappa kuoli kahdeksan vuotta sitten). Mä katsoin sitä silmät ymmyrkäisinä ja sanoin, että pappahan kuoli aikoja sitten, mitä sä nyt hourailet. Mummo jatkoi valistamistaan kertomalla, että pappa oli kaivettu haudasta ruumiinavausta varten ja sen jälkeen siitä tehtiin jauhelihaa, koska krematoriopoltto on niin poissa muodista. Isä ja systeri oli ihan muina miehinä siinä, mutta mulle tuo oli liikaa ja lähdin vessaan purjoomaan. Tullessani veskistä mummo vielä kysyi, että voisinko mä kantaa tota säkkiä hautajaisissa ku oon voimailua harrastanut. Siitä kun ei saa otetta muuta kuin yksi ihminen kerrallaan.

Sellasta.

Olin pihlajakadun rapussa, ja rappukäytävässä oli käynnissä jonkinnäköinen masturbointikisa. Siinä Seppo, Antti ja Ossi runkkasivat kovaa tahtia ja paikalle tuli Severi joka halus osallistua mukaan :o Että semmosta..

Söin unessa ihmisten sikiöitä. Kävin sairaalan roskiksesta hakemassa sikiöitä joita söin, sekä kaivoin hautausmaalta puoliksi maatuneita sikiöitä jotka myös söin. Luin lehteä ja katsoin televisiosta uutisia, molemmissa oli uutisia sikiövarkaasta. Uutisten katsomisen jälkeen menin taas sairaalalle hakemaan sikiöitä, jolloin poliisit yllättivät mut paikanpäältä. Sain kuitenkin otettua muutaman sikiön mukaan ja lähdin autolla karkuun. Pakomatkalla söin samalla sikiöitä kun ajelin. Herätyskello soi tämän jälkeen, onneksi.

Oli kyllä erittäin vaivaantunut olo tuon unen jälkeen monta minuuttia.

Mistäköhän johtuu että olen nyt lyhyen ajan sisällä nähnyt unessa kaksi supisuomalaista kaveriani neekereinä? Eka kerta vielä meni, mutta nyt rupesi kummastuttamaan :D

Näin unta et äiskä laitto silmään ruiskulla jotain ainetta että jaksan nousta ylös, kun oli niin väsy. Tais tulla jostain c.s.i:stä minkä kattoin vähän aikaa sitten tuo ruisku silmään juttu. hyi saakeli

joskus tuli nähtyä sellane outo uni:

Se lähti ihan normaalista koulu päivästä,mutta kolmannella välitunnilla asiat sekos.Kaikista muista tuli jaloilla käveleviä ahvenia (kaloja siis) atraimet kädessä.

samalla minulta katosi vaatteet ja juoksin alasti karkuun,mummolaan metsään jonkun ison kiven päälle.No kalat seurasi perässä ja husin niitä aikani kepillä pois,sitten opin levitoimaan :wtf:.nousin ilmaan korkealle,sen jälkeen tipuin alas koska en enää osannutkaan lentää.selkärankani katkesi enkä voinut liikkua,kalat tuli tökkimään atraimilla mahaan...ja heräsin + kipu tuntui myös oikeasti kuin joku olisi kääntäny veitsenterää vatsassa???

hui olkoon .

unet missä ite pystyy päättämään mitä tekee rulettaa

Hmmm.. Mistähän johtuu että näen samanlaisia unia kun monet täältä? Esim. juuri noita että puren hampaat täysiä yhteen, enkä saa vain lopetettua ja sitten noita putoamis unia.
Näkeehän noita sairaita unia.. Vähän aikaa sitten näin sellaista unta että bylsin jonkun tuntemattoman naisen kanssa kouluni luokassa ja kun hän oli tulossa minun piti puristaa täysiä hänen pimppaloa ? :confused:

1. Lukion matikan opettaja pani mun tyttöystävää kakoseen teboilin bensa-automaatilla, ihan siis siinä bensapumppujen luona, kumpiki aivan alasti. Keskeytän hommat ja molemmat, sekä muija että opettaja morjenstaa niinku mitään ei olis tapahtunu ja jatkaa hommia..

2. Kaveri pani mustaa lammasta perseeseen (kortsun kanssa, jotenki se kortsu korostu siinä unessa), keskeytin hommat ja katso minuun muina miehinä ja kysyi, haluatko sinäkin?

3. Vähän pidempi selostus:
Olimme kalareissulla kahden kaverin kanssa pohjoisessa. Paluumatkalla Oulun seutuville kaveri pyysi minua viemään hänet Keravalle johon suostuin. Automatkan aikana kuitenki nukuin jotenkin rattiin ja havahduin oman kämpän parkkipaikalta autosta, kaveri nukku takapenkillä. Mietin siinä hetken että kaveri hermostuu kun en vieny häntä Keravalle, kunhan herää. Hmm. Pistetään kaveri lihoiksi. Ei muuta ku pää irti kalan perkkaus puukolla ja soitto jollekki IRL tuntemattomalle tyypille että nyt on tällanen tilanne. Tyyppi sanoo että tuohan raato tänne. Vien raadon sinne ja tyyppi nakkaa koko ruhon johonki ihme koneeseen joka tekee siitä vakuumipakattua pekonia tms.. Tuumaan vaan että hyvä kone sulla, pitää muistaa seuravaallaki kerralla..

WTF?

Ihme uni oli viimeyönä. Kateltiin illalla House, siinä jossain mahaleikkaushommassa syttyi suolikaasu palamaan. No tietysti tuo tuli uniin, mutta silleen että piereskeltiin pulloon ja sytyteltiin sitten kaasuja palamaan. Yritettiin saada pullo lentämään. Mielenkiintoista taas tämäkin.

No viiime yönä näin unta että olin valmistumassa lääkiksestä parinvuodentakaisen Exäni siskon(joka oikeesti irl valmistu lääkiksestä vähä aikaa sitten) kanssa samaan aikaan. Siinä sitten pukuja soviteltiin kun juhlia varten piti olla 2 iltapukua.. eka oltiin jossain syömässä jonka jälkeen lähdettiin kiireellä jonnekkin oudolle hotellille joka oli kuin kaksikerroksinen rivitalo, myöhemmin unessa selvisi että ei se mikään ollut vaan koulun asuntola jossa olin viimeiset 6 vuotta asunut. Noh, "hotellilla" etsin raivoissani iltapukujani mutta molemmissa olikin polviin asti oleva helma, itkin ja huusin ja raivosin että nyt en valmistu koska minulla on vääränlainen mekko. Sitten äitini ilmestyi uneen ja löysin hänen vaatekaapistaan pinkin iltapuvun jonka vedin päälleni ja sitten aloin väsäämään kampausta itselleni, meni about pari tuntia siihenkin (eli olin ainaki 4 tuntia myöhässä tilaisuudesta) ja ei muuta kuin juosten kohti juhlapaikkaa. (mulla oli unessa kirkkaanpunaset hiukset, normaalisti tummat, ja en ikinä laittas sen näköstä pinkkiä juhlamekkoa päälleni mikä mulla unessa oli) Ja juhlapaikalla seisottiin koko valmistuva porukka rivissä ja naureskelin että "heh heh vähänkö kiva valmistuu vaikka en oo ees käyny lääkistä ku pari viikkoo" sitte selitin jollekkin vieressä olevalle äijälle kuinka oon ollu kettutyttönä viimeiset 5 vuotta ja oon vaa kusettanu kaikkii et olisin lääkiksessä.. Sitten meille jaettiin hatut, samanlaiset ku jenkeissä high schoolin valmistujaisissa ne neliöt tupsulakit :D Kaikille muille musta, paitsi mulle pieni ja valkoinen jossa luki isolla: "FAIL" :rock:
ylpeänä vedin lakin päähäni samalla kun muutkin, poistuin porukan mukana lavalta ja lähdin röökille :D herättyäni mietin että wtf... :wtf:

4151995646_8130ed5b57.jpg

puku oli about tollanen mutta räikeemmän pinkki ja siinä oli jotain hopeista kukkahässäkkää :dance:

^Jännä, että ihmiset ei unissaan ole tai toimi itsenään. Minun unista pystyisi helposti saamaan tietoa millainen persoona olen. Ei sielä pysty tekee mitä ei oikeastikaan pystyisi moraalin ym. vuoksi. Hauska uni, Jebou, varsinkin tuo loppu kliimaksi. :D

^Jännä, että ihmiset ei unissaan ole tai toimi itsenään. Minun unista pystyisi helposti saamaan tietoa millainen persoona olen. Ei sielä pysty tekee mitä ei oikeastikaan pystyisi moraalin ym. vuoksi. Hauska uni, Jebou, varsinkin tuo loppu kliimaksi. :D

Aiheuttanu lievää repeilyä tänää :D ehkä jossain mieleni syövereissä unelmoin lääkärin urasta... NOT

Mä näin toissa yönä unta että olin kotipaikkakunnallani, kotona porukoideni luona. Sillä hetkellä kotona olivat kuitenkin vain minä ja äitini. Sitten yhtäkkiä Gustafsbergin Jutta ja Bull Mentula paukkas sisään meidän taloon, ihan kuin olisivat kotiinsa tulleet. Olin siinä ihan että häh, mitä tää nyt on, mutta kuitenkin tosi iloinen. Jutta vaan naureskeli ja halaili minua, samalla kun Bull meni tutkailemaan huonettani...(?!) Kyselin ihmeissäni Jutalta että mikä on homman nimi, ja hän kertoi innosta hihkuen että nyt lähdetään kolmestaan salille reenaamaan ja hän ja Bull näyttää mulle kuinka sitä lihaa tehdään! Olin ihan että oookei ja samalla katselin vähän kummeksuen kun Jutta oli ulkonäkönsä puolesta sen näköinen että olisi paremminkin baariin ollut lähdössä (paljettinen tissitoppi, korkkarit ja hiukset laitettu nätisti).. Bullista taas muistan sen, että ihmetellen ajattelin että onpas se luonnossa paljon pienempikokoinen kuin mitä olin kuvista olettanut.. :D Mutta yhtä hiljainen kyllä! Ei Bull paljoa siinä lörpötellyt... Joo ja sitten me lähdettiin, äiti huikkas meille heipat ja siihen loppu uni...

Huh huh näitä omia päänsisäisiä juttuja..;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom