Viime yönä tuli nähtyä taas kerran oikeen kunnolla sairas uni.
Olin jossain rakennuksessa jonkun naisen kanssa joka yritti koko ajan hyökätä mun kimppuun ja mahdollisesti tappaa.Sellanen käsitys mulle jäi että se oli joku (ehkä) venäläinen vakooja/huora,mutta joka tapaukses se oli koko ajan hyökkäämässä päälle.
Meikäläinen sitten päätti että nyt pitää saada akka aisoihin,minä laitoin vakooja huoran tonttiin ja yritin saada sen käsiä selän taa että saisin ne sidottua,tällä välin nainen olikin jo muuttunut alastomaksi mikä tietenkin teki sitomisesta paljon mukavempaa.
Sitominen ei kuitenkaan tahtonut oikein onnistua joten pyysin vieressä olevaa Bull Mentulaa auttamaan minua,sanoin Mentulalle että pidä kiinni niin meikä saa sidotuksi.
Nainen sitten lopuksi saatiin sidottua ja seuraavaksi tulikin hampaiden pesun aika.
Minä otin harjan ja pesin eukon hampaat oikein kunnolla niin että vaahtosi ja katsoin samalla että kylläpä sillä on helvetisti amalgaami paikkoja suussa.
Hampaat tuli sitten pestyä ja seuraavaksi minä istuinkin kahareisin tämän V/H:n päällä kun se tarjosi vihjailevasti vaihtokauppaa vapaudestaan:
”Minä kyllä otan suihin..??”
Meikäläinen vastas siihen tietävästi että:
”Ja otat kyllä perseeseen kans..?”
vastaus oli kyllä,vaikka minä sen kyllä jo etukäteen tiesinkin.
Tässä vaiheessa Mentula tuli meikäläisen viereen ja minä sanoin sille:
”Se sano ottavansa perseeseen”
Bull totesi siihen päättäväisesti että:
”Vai että perseeseen?! Selvä!”
Tässä vaiheessa Mentula vetäs housut nilkkoihin ja alkoi asettelemaan vehjettänsä paikoilleen,mutta naista ei enää ollut,vaan se oli muuttunut sellaiseksi yksinkertaisessa telineessä roikkuvaksi irtonaiseksi koiran pääksi...! Elikkäs Bull Mentula veti irtonaista koiran päätä perseeseen..!!??(mitä helvettiä!)
Hetki aikaa kerkesin ajatella että onkahan tuo nyt soveliasta vai ei,mutta sitten Bull saikin hommansa jo hoidettua.
Seuraavaksi rakennus olikin muuttunut minun vanhempieni taloksi ja me olimme minun vanhassa huoneessani.
Sanoin Mentulalle että nyt pitää siivota jäljet,millään Bull ei olisi halunnut siivota joten jouduin oikein kunnolla käskemään että nyt perkele siivotaan.
Siinä sitten lukuvalon loisteessa hiljaa talonväkeä varoen siivottiin Mentulan smäikkä lammikoita laattialta.Siivottomana miehenä Bull vain tuhersi sanomalehtiä lammikoihin ja heitteli sitten niitä lehtiä ympäriinsä...mm.meikäläisen päälle(hyi saatana!).
Lopulta sain Mentulankin siivoamaan,mutta kauaa emme kerinneet siivota kun filmi katkesi.
Seuraavaksi meikäläinen herää ja hetken epäilee omaa mielen terveyttään..xD...ehkäpä terveet ihmiset nimen omaan jättää kaikki häröilyt uniinsa ja ns.hullut taas toisin päin..
tiedä tuota..