Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Näin unta et mulla oli jotaki helevetin elukoita 20kpl, ne oli koiran ja sian sekotuksia, helevetin mukavia ja leikkisiä. Juoksi mettästä pihalle ja meni yhtäkkiä koirantarhaan mikä oli meidän mökillä.... Vittu ku on erikoisia unia. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viimeyönä mua pUri leijonan kokonen koira // susi ja sit en mahtanu mitää sille ku se nappas kiinni ja rupes raahaa :D onneks heräsin nopeesti

Vittu TAAS näin tunta et tupakoin, toivottavasti en ala kävelemään unissani ja löydä äiskän savukerasiaa.... Mistähän vitusta nää unet tulee??

toissayönä näin unta että kaveri teki juustoa semmosessa isossa 1000l padassa.Hämmensi isolla puukauhalla sitä ja välillä kouri munia ja uitti käsiä sielä juuston seassa. Kysyin sitte että miks laitat kädet housuun ja sen jälkeen pataan niin kaveri hymyillen vastas "arvaappa mistä se juuston maku tulee":D

Jees eli näin pari päivää sitte unta, että sarjamurhaaja yritti tappaa mua, se oli kyttä niinku mä itekki, se sai puukotettuu mua jo kätee ja ite yritin ampuu mut en muka osunu, uni loppu siihen ku jäin oottaa pistoolin kaa et se tulee ulos kerrostalosta missä se varmaa lahtas lisää porukkaa

Viime yönä tuli nähtyä taas kerran oikeen kunnolla sairas uni.

Olin jossain rakennuksessa jonkun naisen kanssa joka yritti koko ajan hyökätä mun kimppuun ja mahdollisesti tappaa.Sellanen käsitys mulle jäi että se oli joku (ehkä) venäläinen vakooja/huora,mutta joka tapaukses se oli koko ajan hyökkäämässä päälle.

Meikäläinen sitten päätti että nyt pitää saada akka aisoihin,minä laitoin vakooja huoran tonttiin ja yritin saada sen käsiä selän taa että saisin ne sidottua,tällä välin nainen olikin jo muuttunut alastomaksi mikä tietenkin teki sitomisesta paljon mukavempaa.

Sitominen ei kuitenkaan tahtonut oikein onnistua joten pyysin vieressä olevaa Bull Mentulaa auttamaan minua,sanoin Mentulalle että pidä kiinni niin meikä saa sidotuksi.

Nainen sitten lopuksi saatiin sidottua ja seuraavaksi tulikin hampaiden pesun aika.
Minä otin harjan ja pesin eukon hampaat oikein kunnolla niin että vaahtosi ja katsoin samalla että kylläpä sillä on helvetisti amalgaami paikkoja suussa.

Hampaat tuli sitten pestyä ja seuraavaksi minä istuinkin kahareisin tämän V/H:n päällä kun se tarjosi vihjailevasti vaihtokauppaa vapaudestaan:

”Minä kyllä otan suihin..??”

Meikäläinen vastas siihen tietävästi että:

”Ja otat kyllä perseeseen kans..?”

vastaus oli kyllä,vaikka minä sen kyllä jo etukäteen tiesinkin.

Tässä vaiheessa Mentula tuli meikäläisen viereen ja minä sanoin sille:

”Se sano ottavansa perseeseen”

Bull totesi siihen päättäväisesti että:

”Vai että perseeseen?! Selvä!”

Tässä vaiheessa Mentula vetäs housut nilkkoihin ja alkoi asettelemaan vehjettänsä paikoilleen,mutta naista ei enää ollut,vaan se oli muuttunut sellaiseksi yksinkertaisessa telineessä roikkuvaksi irtonaiseksi koiran pääksi...! Elikkäs Bull Mentula veti irtonaista koiran päätä perseeseen..!!??(mitä helvettiä!)

Hetki aikaa kerkesin ajatella että onkahan tuo nyt soveliasta vai ei,mutta sitten Bull saikin hommansa jo hoidettua.
Seuraavaksi rakennus olikin muuttunut minun vanhempieni taloksi ja me olimme minun vanhassa huoneessani.

Sanoin Mentulalle että nyt pitää siivota jäljet,millään Bull ei olisi halunnut siivota joten jouduin oikein kunnolla käskemään että nyt perkele siivotaan.

Siinä sitten lukuvalon loisteessa hiljaa talonväkeä varoen siivottiin Mentulan smäikkä lammikoita laattialta.Siivottomana miehenä Bull vain tuhersi sanomalehtiä lammikoihin ja heitteli sitten niitä lehtiä ympäriinsä...mm.meikäläisen päälle(hyi saatana!).

Lopulta sain Mentulankin siivoamaan,mutta kauaa emme kerinneet siivota kun filmi katkesi.

Seuraavaksi meikäläinen herää ja hetken epäilee omaa mielen terveyttään..xD...ehkäpä terveet ihmiset nimen omaan jättää kaikki häröilyt uniinsa ja ns.hullut taas toisin päin.. :) tiedä tuota..

Näin 1 päivä autossa unta (pelkääjän paikalla), että joku esitti mulle nukkekokoelmaansa ja kohta tuli kauhee kiljasu mikä kesti n.20 sek. ja koko sen ajan tunsin kylmiä väreitä koko kropassa ja sitten heräsin. Painajainen autossa, coolia :D

No meikäläinen näkee kyllä aika usein melkosen outoja unia. Tällä kertaa voisin jopa kirjoittaa tänne ylös, kun ei ollut edes kovin erikoinen. Eli olin tulossa duunista himaan ja heitin auton parkkiin. Lähdin kävelemään autolta kotiovea kohti ja huomasin jossain vaiheessa olevani alasti. Juoksin sitten hetken kotiovea kohti, kunnes tajusin, että avaimet ovat yhä autossa. Juoksin käsi elimeni suojana takaisin autolle. Avasin takaoven ja olin kurottamassa avaimia takin taskusta, kunnes huomasin, että takakontissa oli nainen ja hänen tyttärensä. Samalla huomasin, että kädessäni oli HK:n sininen lenkki ja aattelin, että olisi hauskaa jos napauttaisin sillä sitä tytärtä päähän. Noh äiti ja tytär eivät siitä tykänneet vaan alkoivat kirkua kovasti. Yritin rauhoitella heitä, turhaan. Ajattelin jättää heidät kirkumaan takakonttiin ja nousin autosta ylös. Takanani seisoi naisen mies. Varmaan noin 3m pitkä karpaasi joka uhkasi vetästä meikäläistä turpaan. Sanoin, etten halua tapella ja pyytelin anteeksi. Samalla karpaasi kuitenkin tempaisi minua kohti valtavalla nyrkillään, mutta sain blokattua iskun. Sain pari seuraavaakin iskua blokattua ja sanoin niiden jälkeen ukolle, että nyt kannattaa lopettaa tai pistän hänet kylmäksi. Ei uskonut, joten jotenkin vein miehen maahan ja temmoin muutaman kerran ja väänsin niskat nurin (olen aina yleensä voittaja unissani :D). Sitten nainen ja lapsi lähtikin juoksemaan karkuun ja päästin heidät menemään. Sen pituinen se. Ihan perussettiä.

edit. Taulalla oli kyllä käsittämättömän hieno uni :D

Ei ole sairas tai mitään, mutta outo: Tajusin unessani, että perkele, minähän näen unta pitkästä aikaa!
Kolariunia olen nähnyt kyllä, ajoinhan minä tuossa taannoin auton mettään.
Viimeisin kolariuni menee kutakuinkin näin:
Oltiin kaveriporukalla ajelemassa autolla (vara-auto koska vanhan ajoin puuhun), jossa ei tietenkään ollut jalkajarrut toiminnassa (ihme sinänsä, sillä samana päivänä auton jarrut olivat epäkunnossa)... Siinä sitten ajeltiin ja päätettiin lähteä mutkikkalle hiekkatielle joka tosiaan oli aika kaukana, kuitenkin pääsimme sinne jo heti seuraavasta risteyksestä, keskelle metsää, vauhtia olikin yhtäkkiä jotain 80km/h ja vastaan tuli ''ysikymppi mutka'' ja lennettiin auton perä edellä mettään, SILLOIN HERÄSIN UNESTANI; olin nähnyt unessa unta (inception?) ja kävin katsomassa autotallin jossa ei tietenkään ollut autoa. Lähdin katsahtamaan jospa se auto olisikin metsässä aivan pitkin vttua ja siellähän se oli. Päästyäni autolle huomasin että kuinka helvetin pieneksi se oli muuttunut ja se olikin yhtäkkiä muovia koko auto. Väänsin ja käänsin auton kasaan ja lähdin ajamaan kotia kohti. Päästyäni kotiin iskin auton talliin ja samalla hetkellä kun iskin autotallin oven kiinni, heräsin.
Outoa.

Kerran 3 päivän ryyppyputken jälkeen näin unta et ammuin jotai jäbää päähän katkastulla haulikolla.
Vittu sitä verta tuli saatana ku niagaran putouksesta väärinpäin.
Ei ollut kivaa. Sit koitettuani kätkeä sen ruumiin johonki kaappiin juoksin karhuryhmän poliiseja karkuun ja kun jäin kiinni uni loppu. ja jäin sellaseen välitilaan miettimään,en uskaltanu avata silmiä et oonkohan vangittuna :D halpotus oli melkoinen ku herasin omasta sängystä.

Viimeksi muokattu:
Monta kertaa on tullut nähtyä (pääosin nuorempana) unia joissa jalat on ikäänkuin puuduksissa/pisteleevät ja kävelystä tulee tajuttoman hidasta ja vaikeaa.. ja toki tunne on älyttömän todenmukainen. Noiden jälkeen olen joskus nähnyt unta jossa muistan nähneeni tuollaisia unia ja sama puutumiskävely tulee kyseiseen uneen. Tossa toki luulen että tämä on todellinen tilanne koska juuri mietin että olen nähnyt tilanteesta aiemmin unta... sitä vaan miettii että nyt se sitten tapahtu, nähty uni tuli toteen :)

Mutta noin muuten, turhan vähän on tullut lähiaikoina siistejä unia nähtyä... siistit unet on sellaisia seikkailuja hylätyissä, raunioisissa kaupungeissa jonkun ydintuhon tai alieneiden hyökkäyksen jäljiltä :) (toistuva teema.. )

Ei tämä ehkä yllä ihan näiden joidenkin tyyppien unien tasolle, mutta jotain kuiten.

Eli oli jotain zombeja tai möllejä oli ulkona ja olimme minä ja joitain "tuttuja" eräässä talossa linnottautuneena.
No jossain vaiheessa tämä talo muuttuikin pieneksi jenkkityyliseksi kaupaksi ja 4 tyyppiä tuli sisään. Yhdellä oli ase, jolla hän muutaman laukauksen ammuskeli jonnekkin suuntaan ennenkuin huomasi minut, jolloin pakitin erääseen huoneeseen. Asemiestä seurasi myös toinen mies. Menin paniikissa sairaalapedin taakse(wtf), ja näin vieressäni metallisen siivouslastan. Ajattelin, että heitän sillä tätä pyssymiestä, mutta samalla mietin, että eihän se voi osua, koska tämä on uni. No heitin kuitenkin ja yllätyksekseni lastan kahva upposi pyssymiehen oikeaan rintaan, jolloin tämä toinen kaveri ryntäsi kimppuuni. Heti ajattelin, että käytän kuumaliimapistoolia, jonka näin aikaisemmin lastan vieressä. Jotenkin tämä nyt isoksi (erittäin lihavaksi tummahipiäiseksi pojaksi) muuttunut tyyppi olikin maassa makaamassa kuin kilpikonna selällään. Minä siinä taistelen, että saisin liimapyssyn töpseliin jolloin tämä pulluka lyökin minua torakalla vasempaan jalkaan(auts!), se ei minua kauaa häirinnyt ja saan liimapyssyni töpseliin ja välittömästi alan spruuttaamaan liimaa tyypin kasvoihin(ihmettelin, että miten se toimi heti, kun yleensä pitää lämmetä)levittelen sitä liimaa siinä samalla kun poika huutaa ja itse nauran räkäisesti, jostain syystä poika ei pysty tätä estämään vaikka kovasti käsillä huitookin. Tässä vaiheessa en ole ihan varma mitä tapahtuu, mutta poika muuttuu matkailuautoksi ja näen, kuinka liima kohottaa matkailuauton keulan linjoja.

Siinäpä se. Tuohon se loppui. Hieman pidempään se kesti ennen tuota kuvailemiani tapahtumia, mutta en muista niitä kovin hyvin eikä niissä ollut tuotakaan määrää "sairautta". :)

Viime yönä oli "kauhujen yö", joka toistuu vain kerran 52 vuodessa. Ulottuvuuksien välinen raja häilyy ja toisesta ulottuvuudesta tulee mörköjä tälle puolelle. Demoneja, telepaatteja yms. vastaan tuli sitten taisteltua muutaman kaverin ja Sam ja Dean Winchesterin rinnalla. Onnistuin jopa varrastamaan muutaman vampyyrin siinä mutta telepaatit oli liian kova pala. Selvis sitten että meidän luokan rumalla nörttitytöllä on kans jotaki yliluonnollisia kykyjä ja se onnistu pieksämään telepaatit ja pelastamaan mun hengen.

Joo-o. Tulipa taas kerran nähtyä ihan hervottoman törkeää ja erikoista unta, tällä kertaa Salkkareista.

Katselin unessa jotain jaksoa siis TV:stä, ja eräässä kohtauksessa Sievisten perheen kaksi ipanaa (kyllä, Severillä oli siinä unessa kaksoisveli) meni iltapissille talon takapihalle. Eipä siinä vielä mitään, mutta Severin velipä innostui siinä kustaan lorottelemaan varmaan litran verran Severin selän takana suoraan tämän kintuille, eikä Severi ollut tästä moksiskaan :wtf: Tämän jälkeen Severin veljen, jonka nimeä nyt en muista, about 18 senttinen hillittömän paksu mulkku pääsi lähikuvaan, kun hän sitä pissaamisen jälkeen innoissaan ravisteli ja heilutteli. Melkoinen pötkö kolmivuotiaalle, sanoisin.

Severin pili sitä vastoin näytti ihan kitukasvuiselta kanttarellilta, joten katkeruutta oli varmasti ilmassa ennemmin tai myöhemmin..

Viimeyönä näin jotain tosi sairasta :wtf:
Elikkä, kävelin steissillä ja kaksi mannea tuli kaupittelemaan mulle autoa, molemmilla oli päällä kauluspaidat ja niiden päällä liivit. Kummallakaan ei ollut housuja jalassa, mutta lakerikengät löytyivät molemmilta. Molemmilla oli hervottoman kokoiset kivekset(samankokoiset kun 1kg vehnäjauhopussi) ja kyrvät olivat norsun kärsiä. Siis semmoisia oikean norsunkärsän näköisiä. Toisen mannen norsunkärsä äännähti norsun lailla ja hänen kärsästään rupesi valumaan salaattikastiketta, ja samalla hetkellä minulla oli juustohampurilainen kädessä ja pyysin mannea sujauttamaan vähäsen kastiketta hampurilaiseni väliin. Hän suostui tähän, ja sitten toinen manne rupesi runkkaamaan hampurilaiseni päälle. Sanoin etten halua että runkkaat, hän ei vastannut vaan jatkoi. Yhtäkkiä hän laukesi, hänen kärsä muuttui paloletkuksi ja hän suihkutteli limaista ja haisevaa mälliänsä pitkin steissiä ja samalla mälliä oli vyötäröön asti. Sitten brock lesnar tuli, puhui suomea ja sanoi mannen spegusta: "tää on terveellistä, sisältää paljon proteiinia." sitten olin Brockin ja Randy Couturen kanssa ufc-kehässä ja Couture rupesi piereskelemään vimmatusti. Brock työnsi suppilon couturen perseeseen ja rupesi imppaamaan sitä. Tämän jälkeen huomasin mannen katsomossa jolla ei edelleenkään ollut housuja jalassa. Manne nousi seisomaan ja rupesi runkkaamaan. Samassa koko UFC-areena oli mällissä ja Couture jatkoi edelleen piereskelyään Brockin imppaillessa niitä ja he eivät huomanneet mitä muuta tapahtuu ympärillä. Yhtäkkiä olin vanhassa kodissani, oli halloween ja oven taakse tuli lapsi naamari päällä. Avasin oven, lapsi muuttui manneksi ja rupesi taas runkkaamaan.Minä en pystynyt tekemään mitään ja koko kämppä oli vyötäröön asti spermassa. Jäin jumiin spermaan enkä pystynyt liikkumaan. Kämpän ovi jäi auki ja Randy Couture tuli sisään ja rupesi piereskelemään naamalleni. En pystynyt tekemään mitään ja samalla Brock Lesnar tuli taas vierelle ja sanoi suomeksi Jani Toivolan äänellä "Noi ripulipierut sisältää vitamiineja" ja samalla naamani oli täynnä sellaista kuramömmöpaskaa :wtf:
Thank god sit heräsin.. mikäköhän mussa on vialla.. :D :rolleyes:

huhhuh ja vaik ei uskoiskaan, ni toi oli helvetin hullu painajainen :wtf:
toivottavasti tänäyönä olis jotain mukavampaa luvassa :pano: :hyper: :dance2: :puntti: :whip: :rolleyes:

ja sit viel tällanen, tää tapahtu oisko ollu paripv sitten, ei oo niin karuu ku toi viimeöinen :wtf:
Eli oltiin kaverin kanssa menossa ottamaan tatuoinnit. Siinä sitten nukahdin kun tehtiin rintaa kuvaa. Kun heräsin, oli koko vatsa/rinta varustettu isolla 3d kyrvällä ja kaveri hekotti siinä vieressä ja huusi "aprillia" mutta tatska oli aito :D toivottavasti kukaan ei saa tästä inspistä ja toteuta mun sairaita unia XD :D

Näin :love: ja :pano:unta T-byyrdistä viime yönä, :confused:

'Nuff said :D

[e] Ei tässä kyllä mitään sairasta ollut, eihän? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom