Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unessa joku jätkä työnti molemmat kätensä perseeseensä ja kisko kaikki sisuskalunsa ulos. Oli ilkeen näköstä ja kuulosta
ei voi vittu olla totta :wtf:
Onpa hienoja unia! Oon vähän kateellinen.Joskus näin unta, että tipun pitkää kuilua pitkin ja mä kuolen yhä uudestaan ja uudestaan. Mä tipuin sirkkelinterien läpi, paloin, hukuin, mut nyljettiin, paloiteltiin ja kidutettiin kaikin mahdollisin tavoin. Erään toisen kerran, heräsin unen sisällä monta kertaa peräkkäin. Joka kerran tapahtui jotain kauheaa ja mä heräsin uudestaan: seinistä pursui sinisiä demonikäsiä ja vessan peilistä kuolleet tuijotti mua.
Meidän mummon vintillä oli huone, jossa mun täti oli kuollut 70-luvulla. Se oli aavemainen paikka, koska siellä oli ikäänkuin aika pysähtynyt. Huoneessa oli siniset tapetit ja kaikkia enkelipatsaita. Siellä oli aina kylmä, vaikka ulkona olis ollut helle.
Monet kerrat olen nähnyt aikuisena unta, että olen jälleen pikkupoika ja seikkailen siinä talossa ja siellä on kaikenlaisia salakäytäviä, karuselleja ja liukumäkiä loputtomasti. Kerran mä tulin tän huoneen ovelle ja menin sisään. Mutta se huone oli muuttunut; ikkunat oli paiskautuneet sisään ja seiniin oli kirjoitettu verellä mun nimeä. Mä en päässyt mihinkään, koska ovi meni säppiin ja mä tunsin kuinka joku pahansuopa olento lähestyi. Mä tajusin, että mä itse olin kuollut siinä huoneessa tai mun kohtalo oli jotekin sitoutunut siihen mun nuorena kuolleeseen tätiin. En muista tarkalleen, mikä se ajatus oli, mutta kun heräsin, olin hiestä märkä.
Elämä oli silloin hieman sekavampaa ja unet heijasti sitä kaaosta. Nykyään en juurikaan näe painajaisia, vaan leppoisia seikkailu-unia. Aika monesti näen zombie-unia, jossa yritän selvitä hengissä tyhjässä maailmassa. Nämä unet eivät kuitenkaan yleensä ole pelottavia, vaan jotenkin vapauttavia, koska normaalit arkielämän säännöt ei päde zombimaailmassa.
Aika monesti näen zombie-unia, jossa yritän selvitä hengissä tyhjässä maailmassa. Nämä unet eivät kuitenkaan yleensä ole pelottavia, vaan jotenkin vapauttavia, koska normaalit arkielämän säännöt ei päde zombimaailmassa.
Tää oli ihan hullu uni, jonka näin ja tämän pakkotoiston Mikekin on päässyt mukaan: D
Oikeastaan koko uni oli kaikenkaikkiaan niin sekava etten pysty kertomaan mitään yhtenäistä tarinaa siitä, mutta sen kohdan muistan varsin selvästi, kun tämä pakkiksen Mike toimi mun jalkahierojana. Sit yhtäkkiä Mike kysee kysyy pureskelenko varpaankynsiäni, sillä ne ovat aika pahassa kunnossa - vastasin, että joo pureskelen varpaankynsiäni, koska tahdon säilyttää kauniit ja moitteettomat kynnet käsissäni. Näytin siinä sitten pitkiä ja moitteettomia rakennekynsiäni. Sit jotenkin mä aloin pohtia siinä hierottavana, että miksi Mike on sinkku(en tiedä onko, mutta unessa oli) ja tulin siihen lopputulokseen, että hän yrittää aivan liikaa. Mua alkoi surettamaan hirveesti se, koska en halunnut, että Mike on yksin. En muista miten tää uni loppui, mut pakkiksen ohella Mike toimi siis jalkahierojana: D
En koskaan oo ajatellut, että netistä joku ihminen voi tulla uniini saakka, hassua.