Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Tää oli sen verran sairas uni, että herättyä mietti, onko kaikki pääkopassa ok...

Olin jossain amfiteatterissa ja siinä oli joku jenkkirauta. Sen konepellillä makasi kankaalla peitetty hahmo. Oli vielä joku kaveri, joka alkoi törkkiä puukiiloilla sitä hahmoa. Kohta se ei enää ollu peitetty, vaan siinä oli alaston nainen. Tää hyypiö puhko sen silmät ja rääkkäs kaikilla tavoilla, joita en (onneksi) muista. Aina, kun se teki jotain uutta, yleisö vaan hurras. Itse katselin vieressä ja jotenkin tiesi, että tää on ihan sairasta, mutta ei osannut tehdä mitään. Se muija oli koko ajan elossa mutta ei pitänyt ääntäkään, ilme oli vaan tosi tuskanen...

...ja sit mä heräsin ja menin kuselle...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin menossa johonkin kilpailuun, jossa piti ennalta tuntematonta vastustajaa vastaan kisata jossain lajissa. Mä sitte seisoin yhdessä huoneessa, odottelin vuoroani ja samalla kattelin niitä parasta aikaa kilpailevaa kahta ihmistä, ja ne väänsi kättä. No, ajattelin et jaahas, kädenvääntö siis se mun ja mun vastustajan lajikin varmaan on.

Tuli mun ja mun vastustajan vuoro, ja kun me astuttiin viereisistä huoneista siihen kilpailutilaan samaan aikaan, ni siinä seisoi Arsi Harju! Mä tietenkin heti kovaan ääneen protestoimaan, että "onko hieman epäreilua, et mä joutuisin vääntämään kättä Arsin kanssa??!" ja olin kovin närkästynyt. No, järjestäjät tulivat siihen tulokseen että epistähän se on, ja antoivat mun päättää lajin, jossa me kilpailtais. Aikani mietittyäni keksin: telinevoimistelu!! Omasta mielestäni olin hirveän fiksu ja ajattelevainen Arsiakin kohtaan keksiessäni moisen, sillä ajattelin et no, ei se telinevoimistelu todellakaan ole mun laji (traumat ala-asteajoilta), mutta tuskinpa Arsikaan siitä niin kovin paljon tykkää!! Harmi vaan, ei päästy Arsin kanssa "pukille", heräsin ennemmin! :lol2:

Originally posted by Gillyanne
Sellaiset unet taas ei ole YHTÄÄN kivoja, missä huomaa yht'äkkiä olevansa hyvin vähissä vaatteissa tai täysin alasti jossain julkisella paikalla...

Joo ei... mä olen nähny noita unia sellasten tilanteitten yhteydessä, joihin liittyy jonkinnäköistä esiintymistä. Olin oppaana Olavinlinnassa, ja kesän aikana unissani ei ollu mitään erikoista, mutta stressi ja jännitys näköjään purkautuivat kesän jälkeen, näin sellasia alastomuusunia, eräässä olin ison ryhmän edessä pelkkä t-paita päälläni (eikä edes mikään pitkä t-paita), ja kun tajusin olevani alaosattomissa, olin tietenkin ihan paniikissa. No, ajattelin siinä sitten et jospa mä en ite tekis alastomuudestani mitään numeroa, ni tuskin se ryhmäkään edes huomaa että olen puolialasti!! Eli jatkoin coolina opastusta ja samalla vaivihkaa yritin kiskoa sitä paitaa alemmas... en tiedä huomasivatko! :D

Sama juttu kun aloin vetää spinnejä, näin jotain ihme unta, jossa oli hirmu kiire ja häslinki ennen tunnin alkua, oli viisi minuuttia aikaa ja mä ihan paniikissa, kunnes yhtäkkiä huomasinkin olevani ihan toisessa paikassa ja taas ilman housuja! Lähdin ihan paniikissa juoksemaan salille päin, uni ei valitettavasti :rolleyes: taaskaan päässy siihen pisteeseen et tietäisin nyt et ohjasinko ilman housuja vai en!

Metsässä kulki tien yllä köysi, josta riippui T-kirjaimen mallinen puupalkki. Rölli-peikko sitten istui siinä kun se kulki pitkin metsää, ja hyppi persuksillaan ja kiros kokoajan..:confused:

Oon nähnyt viimeaikoina pari kertaa unta että mut on tapettu... ih :mad:

Kerran joku hullu murtautui meidän talon vinttiin ja mä sankarina ja perheen puolustajana menin tietty sinne vintille pysäyttään sitä ja se ampu mua helevetin monta kertaa haulikolla mahaan. Mut sit outoa heräsin henkiin ja pitkän taistelun jälkeen sain piestyä sen :cool:

Se tosiaan _sattuu_ kun sut tapetaan unessa... ja sä tietoisesti ajattelet että herää jo et halua enempää.

Kerran mä tein unissani hauiskääntöjä. Muija herätti mut, kun sen pää oli välissä.

..Mä näin viimeyönä aika outoa unta:
Istuin hotellihuoneen sohvalla.
Joku äijä "kauniista&rohkeista"(en tiedä nimeä, kun ei tule seurattua ko. sarjaa) häiritsi mua.
Heitin sen ulos huoneesta ja se uhkas tappaa.

Sitten huoneeseen tuli Brooke(blondi, naispääosa?), jolla oli sähköjohto kädessä, ja yritti tappaa mut sähköllä.
Sain ranteesta kiinni, kiedoin piuhan eukon kaulaan, vein sen hissiin ja kuristin sinne.

Sitten mä pakenin poliisia ympäri hotellia ja heräsin kesken unen.

Joskus ylä-aste ikäisenä kyllästyin painajaisiin. Siksipä päätin toteuttaa itsesuggestiota. Joka ikinen ilta nukkumaan mennessä paukutin kaaliini, että "Minä olen Herra ja Kaikkivaltias unissani ja unet tapahtuvat VAIN pääni sisällä, joten MIKÄÄN ei voi uhata minua unissani! Minä teen unissani ihan mitä haluan!!" niin kauan, että nukahdin. Tulos: esim. se, että kun unessa tipuin jostain, niin en enää herännyt siihen, kun unessa mätkähdin jotain kovaa vasten, vaan pystyin valitsemaan esim.
1) oho! oksa, josta otan kiinni ja roikun
2) tippua kuin sarjakuvahahmo, eli jää tantereeseen oman kuvani muotoinen aukko, josta kömmin ylös
3) lennän
4) poistan syyn, joka minut alunperin tiputtaa.
Täten uskon aika paljolti itsesuggestioon ja placebovaikutuksen voimaan.

Viimeisimmistä unista mielenkiintoisin on semmoinen, missä kaikki tapahtui (taas) jossain Itä-Suomen pikkukunnassa. En muista muuta kuin unen lopun:

Olin keskellä maaseutua. Oli pimeää ja minun päälleni koetti ajaa moottoripyöräjengiläisiä, jotka olivat kaikki eläinsarjakuvahahmoja. Jostain syystä olin ketterä kuin Hämähäkkimies. Pompahtelin kevyesti jengiläisten pyörien ja ohjaintankojen päällä ja väistelin naurettavan helposti heidän yliajamisyrityksensä. Yksi heistä hoksasi "Hei! Meillä on pyssyt! Ammutaan se!" mutta heillä ei ollut ammuksia. Neuvoin heitä, miten aseensa tulisi panostaa. Silti he koettivat laittaa ammuksia väärin päin tms. pöljyyksiä, eivätkä ees meinanneet osua minuun.

Originally posted by Nike

Ala-asteelta parhaita unia oli nää joissa tajusin että "hei tää on unta, sssiiissstiii". Yhdessä näistä olen kävelyllä ulkomailla hotellin edessä, sellanen valkoinen, monikerroksinen ja lasi-ikkunat, uima-allas vieressä. No, saan sitten tämän väläyksen ja tajuan että olen unessa. Kuvittelen itselleni jättimäisen minigunin käteen. Ja sieltähän se sitten kivasti tulee. Ja ase laulaa... hotellin ikkunat sanoo sklir. Ja sen jälkeen tulee SE "paras" osa. Etsin naisen jota alan (puoli)väkisin hässiä, äkkiä ennen kun uni päättyy....

Pistäkää paremmaksi..;)

Nuo selkounet, eli unet jossa tietää olevansa hereillä, ovat kyllä kivoja. Itse joskus ihan harjoittelin, että näkisi niitä useammin. Ihan hyviä tuloksiahan sillä saikin aikaiseksi. Normaalisti lähinnä kun huomaan näkeväni unta etsin lähimmän naisen ja yritän harrastaa seksiä :D Toinen hyvä puoli noiden harjoittelussa oli se, että nykyäänkin jos näen vähänkin ikävämpää painajaista huomaakin sen olevan vaan unta ja olo helpottuu heti.

Itse harjoittelin noita siten, että illalla nukkumaan mennessä pyrin ajattelemaan vähän väliä, että onko kaikki nyt niinkuin normaalissa elämässä jne. Sitä kun tottuu ajattelemaan tuollaista huomaakin joku kerta, että nyt ei kaikki mene niinkuin oikeasti ja ymmärtää nukkuvansa. Netistä varmasti löytyy myös muita metodeja ja kannattaa etsiä hakusanoilla "selkounet" ja "lucid dreams" .. pikainen etsintä tuotti ainakin yhden suomenkielisen sivuston: http://www.rieppo.com/hoyhensaaret/ Tuolla näyttäisi olevan ainakin jotain asiaa.

Mun mutsi päätti ostaa mulle semoosen hands free laitteen ,kun luuli et tarvisin autos sellasta..... mut kuitenkin mun uni meni näin....

Mä olin kaverin kämpässä, ja sit alko mun känny soimaan. No ,mä vastasin sillä handsfree laitteella ,mut kun siinä oli neljä kuuloketta....! no mähän tungin ne kaks piuhaa korviin ja ne kaks muuta mun sieraimiin.....:D

Sit mä vastasin ja se oli mun mutsi ja se huus: " Saatanan tanopää, ei niitä nenään kuulu laittaa!!!!"

Niin ja ensimmäiset sanat mun muijalle oli kun herättin ,aamulla oli että: "Kuule , mä tungin handsfree laitteen mun keulaan....."

Arvoitukseks jäi kyl et mihin niitä kahta muuta käytetään.

Pari unta tulee mieleen.
Viime yönä näin tämmästö: Tein prässiä pudotussarjoilla ja yht'äkkiä tungin suuhuni raakaa kananmunaa niin että kuorihajosi ja imin sisällön suuhuni mukana meni kuortakin (tänään on muuten jalkapäivä).
Tämmönenkin on jääny mieleen: Olen salini pukuhuoneessa hauis on lohjennut kuin joku posliiniruukku ja sieltä suihkuaa vettä.
Seuraavan unen oon nähny monta kertaa se painajainen ja sitä on vaikea selittää mutta yritänpä kuiteski: Ei näy mitään, muutako joku vaaleen ruskea tausta ja kuuluu oopperalaulua. Välillä tulee väläyksiä jostain lihavasta äijästä jolla on silinteri hattu päässä (vähän kuin paksukainen) , äijä nauraa ivallisesti. sitten kuuluu jotain kommentteja(elämän ohjeita ja mun suunnitelmia/unelmia) , ahdistaa. Kun herään on kylmä hiki ja paskaolo. Yleensä nään tän kun oon sairaana (en oo nähny muutamaan vuoteen) ja herättynäni oksensin monesti.

Viime yönä näin unta että vedin elämäni ensimmäiset roinat ja iskin alkajaisiksi decaa hanuriin.

Pari yötä sitten näin unta että JJJ ja PMLats asui meillä ja JJJ nukkui mun kanssa meidän parisängyssä.:eek:

Mä näin joku aika sit unta, et olin kutsunu #pakkotoisto.com -kannulaiset meille ja me örvellettiin sit jotain. Sit mä näytin Wilulle, kuinka märkä treenipaida otetaan pois :hmmm:

mä taidan pyöriä liikaa täällä ja sätissä...

Näin aika skitsoa unta,jossa myös roinalla oli osansa asiaan.. (pitäisikö jättää tuo roinaforumin lukeminen iltaisin..)

Olen ystäväni luona käymässä ja hänellä on jumalaton säkillinen winkkuja...(tässä unessa vinkkuja poltetaan tupakassa kuin esim.hasista..) No,niitä sitten poltellaan ja ollaan sekaisin.
Sitten iskee hirvee himo ja vinkkuja pakko saada lisää. Jokea pitkin tulee häiskä autolla ja tuo kaksi säkkiä lisää.Samassa autossa pari eksynyttä sukulaista tulee itkemään kodittomuuttan. Sukulaiset laitan kävelemään..
Yhtäkkiä miespuolinen ystäväni herää roinan aiheuttamasta "laamamaisuudestaan" ja haluaa minua kamalasti. Perkele,vinkut selkään ja äkkiä sukulaisten perään. Olisittepa nähneet sen äijän silmät...
No,lopulta palaan takaisin tämän tyypin luo ja...PUH!!! Herätyskello soi...

tää mun yks painajaisuni koskee erästä naispuolista ylipainoista kaveria.
Uni lako että naispuoliset kaverini keskustelivat kuinka heillä on ihottumaa ja inhottavia raskausarpia. No sitten tämä ylipainoinen jässikkä sanoo tokasee, että "No ai jaa, mulla on rinnat aivan ihottumassa" ja sitten se ottaa paitansa pois ja rintaliivinsä myös. Ja liivien alta tulee esille semmoinen ISO, roikkuva (johonki tohon napaanasti) ja leveä rinta joka on 65prosenttisesti semmoisen hilseilevän punaisen ihottuman peitossa. :urjo: Meinasin unessani oksentaa, enkä kyllä pystynyt oikein suhtautumaan tyttöön entisellä tavalla pariin viikkoon. Muistin unen vasta kun näin hänet seuraavana päivänä koulussa ja tajusin sen silloin olleen unta.
Vieläkin (aikaa unesta ehkä noin 1,5kuukautta) tulee mieleeni uni välillä kun näen tytön ja pieni henkinen irvistys kohdistuu häneen.
:mad2:

Vuosia sitten, yläasteella (ja ehkä lukiossa) ollessani näin paljon "eeppiseen mittakaavaan yltäviä sarjaunia". Jokainen uni oli lähes kokonainen tarina, itse olin sankari, oli roistoja, hirviöitä, kauniita naisia, salainen tehtävä ja supervoimia. Mutta uni PERKELE aina loppui herätyskelloon, ennen kuin sain tehtävän (tai naisen :p ) hoidettua. Ok, ei sairasta, mutta outoa siksi, että sarjaunet usein jatkuivat siitä, mihin viimeksi jäivät.

Sitten sairaisiin uniin:

Joskus näin unen, missä heräsin yöllä kotonani. Valot eivät syttyneet ja kuljin vanhempieni huoneeseen; molemmat makasivat sängyllä silmät vihreinä hehkuen ja helvetillinen virnistys naamalla. Sitten naapureita tunki huoneeseen samalla tavalla "manattuina" ja pikkuveli kanssa. Kuulostaa kornilta kauhuelokuvalta, mutta tuolloin se oli kunnon painajainen. Sitten alakerrassa jouduin kamppailuun pellen kanssa (Tim Curryn esittämä "Pennywise the Clown" Stephen Kingin leffasta IT) ja nyt en muista kuinka, mutta käteni työntyi tehosekoittimeen ja tunsin, kuinka sormeni leikkautuivat palasiksi. Asiaan liittyi myös peilejä ja jokin olento, joka koostui pelkästään käsistä ja se ryhtyi repimään ihoani irti. Mitähän Freud olisi analysoinut tuosta.....

Edit: Myös minä tunnustan, että jos tajuan näkeväni unta, niin ensimmäinen vastaantuleva nainen kokee eläimellisen kohtalon. Onneksi, jos tiedän näkeväni unta, pystyn myös vaikuttamaan siihen, KUKA tulee seuraavaksi vastaan :hmmm:

Edit 2: Juoksuhiekka-efekti: 90% tapauksista, kun minulla on unessa kiire johonkin (pakoon saatanallisia voimia, roistoja) tai pelastamaan jotakuta, niin vauhtini hidastuu äärettömästi, juoksen kuin vedessä, en pääse mihinkään. Tämä alkaa ärsyttää, koska en itse voi vaikuttaa asiaan. Myöskin, jos löydän jostain aseen, se yleensä ei toimi. Jos löydän jostain ruokaa, se yleensä on pahaa ja jos löydän jostain naisen, niin yleensä herätyskello soi. Toivottavasti eivät ole alitajuntaisia varoituksia kykenemättömyydestä....

Näitä roinaus-unia näyttää olevan yllättävän monella , mistäköhän johtuu:hmmm:

Joku aika sitten näin unta , että löysin kaksi purkkia ryssävitosia , mutta toinen oli mielestäni feikkiä. Yritin sitten selvitellä unessani että onko ne feikkiä , vertailemalla kuviin , toiseen purkkiin yms.

Kiva uni:D

Näin tuossa muutama yö sitten unta, että minulla oli jonkin sairauden seurauksena amputoitu toinen jalka ja tilalle oli laitettu puujalka.

Ihmettelin siinä sitten, että mitenkähän perkeleessä kyykky onnistuu puujalalla...

Puoli kiloa pyttipannua iltapalaksi ja sinkit + magnesiumit päälle. Voi elämä mitä unia, en muista postasinko toiseen threadin, anyway.

A)
Haavi kalastusta? Kaverin kanssa oltiin mökillä, ja katsottiin kaikuluotaimella missä on kaloja. Vastarannalla oli sellainen järkyttävän kokoinen lautasantenni mikä jotenkin välitti meille sitä tietoa. Sitten kaveri otti venellä täyden kiihdytyksen kun saatiin tietoa kalojen sijainnista ja itse olin laidalla haavi ojossa valmiina hyökkäämään. Sitten kohdalla pää edellä haavin kanssa kimppuun. Jossain vaiheessa sellainen pikkukala muuttui jättihaueksi tai jotain ja heräsin kun en päässyt sitä pakoon.
B)
Vihreä peikko uhkaili minua jollain kujalla ja uhkasi syödä mut ellen tuo sille jotain muita ihmisiä syötäväksi. Se tuijotteli aina jostain kannon sisältä ja jotain korisi siellä ( olin samana päivänä lukenut sen BlowJob metsänpeikkovitsin, kts lampun henki thread ) Hmm...

Mä nään aika usein murhaunia, jossa minä tai minä ja muutama kaverini tapetaan joku äijä ja sit piilotetaan se jonnekkin. Unessa vituttaa ihan armottomasti että pitiki tappaa se ja kohta kytät löytää ruumiin. no... aamulla herätessä helpotus on suuri kun se oliki vaan unta.
Sama täällä, minäki nään unia jossa tajuan näkeväni unta. Lapsena ku tajusin näkeväni unta nii yleensä menin kauppaan ja aloin määttää karkkeja naamaan. Nykyisin ei oikeen karkki unessa maistu,on vähä muut mielessä...:hmmm:

Onhan tää aika tavallinen mutta menkööt..
Eli mä nään aika usein tällasta unta: Meen vaan huvikseni salille, ja rupeen pumppaamaan hauista. Eka tietty lämmittelen pelkällä tangolla, sitten rupeen lyömään rautaa tangoon, ja kas kas... mikään paino ei tunnu missään. Lyön sitten satasen tangoon, mut ei tunnu missään, ei tuu ees pikku pumppia. Ja sitte kun katon peilistä että miltä se haba näyttää, ni ei näy muuta kun luuta ja nahkaa. Ja tähän mä herään. En tiijä että pitäskö mun olla iloinen, vai surullinen kun herään :confused:

Pari kertaa oon nahny unta menen baariin kauheessa jurrissa ja jatan vaatteet narikkaan. :D
Sitten baari tiskille tilaa normaalisti, mutta ei osaa paattaa mita viinaa tilaa. Baarimikkokin hermoilee etta mita sa nyt ostat.
No vittu iso tuoppi sitte.
:kippis1:

No jossain vaiheessa menee tappeluks tai tanssiimaan munasillaan.

:kippis1:

Kanni unet tuntuu niin todellisilta ettei meinaa pystyssa pysya.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom