Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Pipipäät. Onneks en näe mitään unia.

ja stilnoct taltuttaa viimeisenkin unen mikä olis tullakseen!!

:hmmm:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä näin kerran sellaista unta että Mao Tsetung ja paavi laski pulkalla halfpipessa ja paavin hattu vai mikä lie pötsä lensi lumihankeen. Mut mä olinkin 41 asteen kuumeessa silloin... Mitä sanoisi unitutkija moisesta :confused:

Viime yönä näin hassun unen:

Olin Oulun keskustassa,torin lähellä.Siinä missä pitäs olla Toripolliisi,olikin jostain syystä Rotuaarin pallo.Siinä pallon vieressä oli sitten yleisiä suihkuja.En tiedä mistä ne oli siihen ilmestyny,mutta joka tapauksessa kävin siinä sitten suihkussa.Sitte lähin siitä käveleen,menin Pakkahuoneenkadulle ja kävelin sitä pitkin kohti Rotuaaria,ehkä johonkin Kirkkokadulle.Sitte lähin tulemaan takasin päin.Kadun varrella oli useita baareja,jotka olivat lähes täynnä naisasiakkaita.Siinä kävellessäni panin merkille,että kaikki tuijottivat minua hyvin intensiivisesti.Sitten vasta älysin,mistähän se vois johtua:meikä oli munasillaan keskellä kirkasta päivää.Eipä siinä sitten mitään,kävelin takas sinne suihkulle päin ihailevien katseiden saattelemana,kävin suihkussa ja jostain syystä lähin kävelemään takas kohti keskustaa,jälleen munasillaan.Harmi vaan,että uni loppui kesken.Seuraavaksi ne kaikki naiset ois varmaan ollu alasti...:hmmm:

Muistin pari pelottavinta unta mitä olen ikinä nähnyt:
Naapurin alkoholisti äijä oli kuollu (oikeesti). Yöllä heräsin ja se äijä oli huoneen nurkassa ja sanoi kimeällä äänellä "oh mama". Sillon lähti Pomme aika vikkelään huoneesta ulos.

Toinen vielä pahempi:
Heräsin yöllä, piru oli siinä vieressä. Sitten heräsinkin oikeasti, eli äskeinen olikin unta, mutta piru olikin siinä vieressä. Pomppasin sängystä ylös löin kaks kertaa, iskut humahti tummaakin tummemman hahmon eli pirun läpi ja se katosi seinän läpi. Ja taas lähti Pomme juokseen minkä kintuistaan pääsi. Menin vessaan ja mietein tapahtunutta ja uskalsin sitten viimein mennä takaisin huoneeseen, ei ollu pirua enää. Jälkeenpäin nauratti mutta se oli kyllä tosi toden tuntuinen uni.

Originally posted by Pomme
Muistin pari pelottavinta unta mitä olen ikinä nähnyt:
Naapurin alkoholisti äijä oli kuollu (oikeesti). Yöllä heräsin ja se äijä oli huoneen nurkassa ja sanoi kimeällä äänellä "oh mama". Sillon lähti Pomme aika vikkelään huoneesta ulos.

Toinen vielä pahempi:
Heräsin yöllä, piru oli siinä vieressä. Sitten heräsinkin oikeasti, eli äskeinen olikin unta, mutta piru olikin siinä vieressä. Pomppasin sängystä ylös löin kaks kertaa, iskut humahti tummaakin tummemman hahmon eli pirun läpi ja se katosi seinän läpi. Ja taas lähti Pomme juokseen minkä kintuistaan pääsi. Menin vessaan ja mietein tapahtunutta ja uskalsin sitten viimein mennä takaisin huoneeseen, ei ollu pirua enää. Jälkeenpäin nauratti mutta se oli kyllä tosi toden tuntuinen uni.

Ja mä luulin, että mulla olis sairas mielikuvitus :eek:

En näe sairaita yöunia, mutta tässä kerran olin palannut yhdellä jenkki servulla Counter Strikea 8 tuntia "putkeen" (21 - 05) ja laitoin nukkumaan, niin mä pelasin varmaan vielä seuraavat 6 tuntia unessa sitä. Ei ollut mikään mahtava tunne herätä silloin seuraavana päivänä. :rolleyes:

Originally posted by Johan
En näe sairaita yöunia, mutta tässä kerran olin palannut yhdellä jenkki servulla Counter Strikea 8 tuntia "putkeen" (21 - 05) ja laitoin nukkumaan, niin mä pelasin varmaan vielä seuraavat 6 tuntia unessa sitä. Ei ollut mikään mahtava tunne herätä silloin seuraavana päivänä. :rolleyes:

Usein unessa keksii parhaat taktiset ratkaisut. Sitten vaan odottelee aamua, jotta niitä pääsee soveltamaan... :cool:

Nyt pitää ihan avautua, näin viime yönä niin hurjia unia.

Istuin baaritiskillä Henry Rollinsin kanssa. Juteltiin punttien nostosta. Henkka oli tosi ystävällinen ja miellyttävä tyyppi. Henkka ei juonut mitään, koska ei käytä päihteitä. Jossain vaiheessa Henkka kertoi vetävänsä viivat kokaiinia silloin tällöin. Tässä vaiheessa Henkka olikin vaihtunut Jello Biafraksi. Jello lätkäisi minulle LSD-tarran kouraan ja sanoi että ota siitä vaan. Kieltäydyin. Poistuessamme baarista tuli jotain kränää Viggo Mortensenin kanssa ja loppu-unta en enää muista...:eek:

hrr.. joku yo takaperin ma olin aivan kipeen rikas.. heratessa aattelin jo petosta.. oikeesti tuli semmone pieni vitutus ku tajusin etta untahan se oli :) pitaa kayda ostamas lottokuponki..

...ja sit mä heräsin ja menin kuselle... [/B][/QUOTE]

:lol2:

1
Kauan sitten näin semmosta unta, että luistelin ja pelasin jääpalloa semmosella ulko kentällä missä oli suuria putkia kentän laidalla. Pallo liukui semmoseen putken sisälle ja minä ryömin pallon perään, putken sisälle. Kun yritin lähteä putkesta pois oli satanut lunta niin paljon että putken suu oli mennyt tukkoon enkä päässyt pois.
Siinä vaiheessa tajusin että se olikin unta mutten voinut vaikuttaa uneen mitenkään. Odottelin sitten siinä että happi loppuu ja kuolen niin heräsin. :confused:

2

Joskus kuusi vuotta sitten kun sain ekan moponi niin näin unta että poljin sitä käyntiin, sitten heräsin kauheassa hiessä ja jalkani vispasi pari kertaa vielä vaikka olin hereillä :eek:

näin tossa yks yö semmosta unta että pussailin jonku tytön kans ja herään sit siihen ku koira nuolee naamaa

ja sit niistä lentounista, oon nähny unta että mut heitetään lentokoneesta ilman varjoo ja tipun maahan, herään siihen ku tipun sängystä...kiva tapa herätä..

ai tämmönenki topikki on..

Noita sairaita uniahan tulee ainakin kerran viikossa, kun vaan muistais kaikki.
Viime yö on kuitenkin tuoreessa muistissa kun juoksin lenkkiä kaatokännissä ja sammuin hiekkatielle. Isä ja äiti olivat minut sitten sattumalta löytäneet, keränneet talteen ja nauroivat ulos sammumistani..

Originally posted by RoadRunner
näin tossa yks yö semmosta unta että pussailin jonku tytön kans ja herään sit siihen ku koira nuolee naamaa

O-ou, toivottavasti et kovin innoissasi pussannut takasin. :)

Sairaimmissa unissani olen ollut touhuissa isäni, siskoni ja miespuolisen serkkuni kanssa, nämä tosin erillisinä kertoina. Listimisunet ovat myös joskus olleet todella sairaita. Olen rääkännyt unissani jopa elävää hirveä. Useimmat uneni ovat onneksi olleet hieman älyllisempiä, sanotaan omituisia ja hauskoja. Miksiköhän sitä nykyään näkee niin vähän seksiunia? :eek:

Originally posted by ]abe
Pipipäät. Onneks en näe mitään unia.

ja stilnoct taltuttaa viimeisenkin unen mikä olis tullakseen!!

:hmmm:

Sama homma, yöt ovat pelkkää mustaa, tyhjä pää aamulla.

TÄÄ KANNATTAA LUKEA!

Utopistisin uni, jonka oon nähny, on kun eräänä yönä heräsin kusihätään, tai ainakin luulin herääväni, olin nousemassa sänkystä,kun aloin yhtäkkiä leijumaan ympäri huonetta ja samalla aloin huutaan ja heiluttelemaan käsiäni, jotta pystyisin laskeutumaan maahan. No sit heräsin kauhuissani ja aattelin, et olipa kumma uni, kosketin seinää, mut mitä vittua, käsi meni seinästä läpi, kuin johonkin toiseen ulottuvuuten, joten en vieläkään ollut oikeesti herännyt. Ja eteeni ilmestyi samalla henki joka puhalsi kohti. Raivostuin ja heitin sitä tyynyllä, mutta läpihän se meni ja henki vaan nauroi, sit tunsin yhtäkkiä itseni halvaantuneeksi ja en pystynyt liikkumaan ja aattelin vielä mielessäni, et herää ny jo prkl* Ei tää uni voi enää jatkua ja sit silmissä sumeni ja ZZZUP... Heräsin ja tällä kertaa jo oikeasti. Ja ihmettelin, miks tyyny oli heitetty huoneen nurkkaan, joka oli muuten unessa heitetty samaan kohtaan, ja olin lopulta valmis menemään kuselle.... Semmoinen uni!!! Ja tämä oli aivan totta...Suorastaan ihan sairas uni!!!

mä näin semmosta kamalaa unta että olin hevonen laitumella heiniä syömässä..no eihän siinä mitään mutta aamulla herätessäni oli olkipatja aivan tyhjä..iihahaaa

Mul on täs lähiaikoina tullu nukuttuu aika levottomasti, enkä oo nähny mitään siistejä unia mitä nyt tulis mieleen. Mul on ehdottomasti kaveripiirin villeimmät unet normaaliolosuhteissa.

Nyt oon täs kirjotusten lähestyttyä ehkä stressaantunu tai jotain mut oon nähny kaks kertaa sellast unta et kaikki asiat on ratkaistavissa matemaattisilla ja VAIN matemaattisilla kaavoilla! Pari viikko sit mul pyöri sellaset kaavat unessa et tiesin heti et jos noi yhtälöt saa ratkaistua ni maailma ois pelastettu!! Itse Einsteinkin olis pyörähtäny haudassa jos ois noi kaavat nähny...
Taas viime yönä ku olkapäätä särki ja nukuin muijan vitun kapeessa sängyssä ni ei millään meinannu tulla nukkumisesta mitään. Ekat kolme tuntii luulin olevani hereillä vaik näin taas sellasii ihme kaavaunia. Käänsin kylkeä ja katoin et onhan täs jo vähän tullu nukuttuu. Sit ku laitto silmät kiinni ni eka tuli sellanen olo et miten täs voi nukahtaa(vaikka olin jo unessa) ku mieles pyöri nukahtamisen kaava jossa on liikaa muuttujia joita ei voi ratkaista. Sit uni jatku silleen et kaverit toi mulle jonku kaavakirjan josta näkee kaikkiin liikkeisiin vaadittavat kaavat ja sit mä onnistuin hävittämään sen. Taas olin ihan pannarissa ku en voinu liikkuu mihinkään jos en tienny oikeita kaavoja!! Siit lähti taas sellanen oravanpyörä jossa yritin johtaa kaikki maailman kaavat joita tarvitaan:mad2: !!!
Voitte kuvitella et on ahdistavaa tollanen ja yleensä nään tollasii unii, jotka ei kehity mihinkään, vaan kipeenä!! Onneks mun unet on useimmiten sellasii tosi nautinnollisii joille voi aamusin vaan nauraa!!
Laitoin tän nyt vaan esimerkiks miten sairaita unet joskus voi olla ja ehkä myöhemmin täytyy pistää jotain viihdyttävämpää matskuu...

Tämänaamuinen uni oli aika vauhdikas :D

Oli vappu, ja mä olin ryyppäämässä kaverien kanssa. Oltiin jossain ihme tapahtumassa, jossa oli tuning-autoja ajamassa pillurallia jääkiekkokaukalossa. Kattelitiin niitä pilistelijöitä, kun sinne jääkiekkokaukaloon ajoi pleksin läpi semmonen valkoinen kuorma-auto. Ne oli kuulemma jotain terroristeja, joilla oli pommi siellä autossa. Mun tehtävä olis ollut estää terroristien aikeet. Sitten uni loppui...kun kännykkä herätti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom