Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Pomme
Muistin pari pelottavinta unta mitä olen ikinä nähnyt:
Naapurin alkoholisti äijä oli kuollu (oikeesti). Yöllä heräsin ja se äijä oli huoneen nurkassa ja sanoi kimeällä äänellä "oh mama". Sillon lähti Pomme aika vikkelään huoneesta ulos.
Toinen vielä pahempi:
Heräsin yöllä, piru oli siinä vieressä. Sitten heräsinkin oikeasti, eli äskeinen olikin unta, mutta piru olikin siinä vieressä. Pomppasin sängystä ylös löin kaks kertaa, iskut humahti tummaakin tummemman hahmon eli pirun läpi ja se katosi seinän läpi. Ja taas lähti Pomme juokseen minkä kintuistaan pääsi. Menin vessaan ja mietein tapahtunutta ja uskalsin sitten viimein mennä takaisin huoneeseen, ei ollu pirua enää. Jälkeenpäin nauratti mutta se oli kyllä tosi toden tuntuinen uni.
Originally posted by Johan
En näe sairaita yöunia, mutta tässä kerran olin palannut yhdellä jenkki servulla Counter Strikea 8 tuntia "putkeen" (21 - 05) ja laitoin nukkumaan, niin mä pelasin varmaan vielä seuraavat 6 tuntia unessa sitä. Ei ollut mikään mahtava tunne herätä silloin seuraavana päivänä.
Originally posted by RoadRunner
näin tossa yks yö semmosta unta että pussailin jonku tytön kans ja herään sit siihen ku koira nuolee naamaa
Originally posted by ]abe
Pipipäät. Onneks en näe mitään unia.
ja stilnoct taltuttaa viimeisenkin unen mikä olis tullakseen!!
:hmmm: