Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse näin kanssa intistä unta joku aika sitten mutta uni oli jotenki todellaki päästään vialla.

Juoksin alikessua karkuu (tyttö) jonka pää oli samanlainen kun resident evil 4 niit lonkerovittunaamoja. Jostain syystää puskasta tuli vanha lada jossa istu sisällä 3 vanhaa juoppoa jotka heitti meikät vähän matkan päähän ja sit lähtivät mökkilensä tekemään jotai. Meni ehkä 30s ja huomasin et se lonkero otus oli siellä taas. Tämän jälkee juoksin ylä ja alamäkiä eteepäi varmaa 3km sitten tajusin et vittu meen puskaa piiloon. hirveä ahdistus ja kammo ja sit tajusin et vittu teen puukolla reiän tähän seinään (seinä oli samnalainen ku pomppulinnoissa) siitä pääsin huoneesee joka oli aivan valkea ja siellä oli joku jumalainen olento nainen kummiski. harrastin hänen kanssa seksiä jostai sain supervoimia ja jonku aivan järjettömän kokoisen käsiaseen varmaa 150mm tykki jolla sit ammuin lonkerorunkkarin palasiksi. Aamulla heräsin ja mietin wtf. Ei toista samanlaista unta meikäl enää PLZ.

Olin saada tuossa aamusella paskahalvauksen kun uni ei meinannut riittää, tuli sängyssä pyörittyä sitten hetken aikaa ja jossain vaiheessa sitten vaipu taas unten maille. No unissani raotin silmiä ja huomasin taas olevani omassa sängyssä kunnes jonku käsi koskettaa olkapäätä ja möreä ääni sanoo: "Pitäskö se mennä keittään kahavia?". Siltä istumalta tuntu ku olis päästä varpaisiin tungettu rautaputki, kun ei pystynyt pyörähtämään ja katsomaan kuka perkele siinä vieressä makoilee, niinku olis halvaantunu siihen paikoilleen. Jotain siinä tuli täristyä kun ei pystyny kääntymään. Sulin unessa silmät mukamasten ja seuraavan kerran kun aukasin niin olin taas hereillä.. Ei ole tämä poika noussut sängystä niin nopeasti ylös vähään aikaan.. Meinasin kyllä humauttaa automaattisesti nyrkillä tuohon selän puolelle kun nousin ylös.. Mahtava kun siinä olis ollu joku beibe makoilemas unte mailla aiva rauhassa :D

Kuullostaa vähän unihalvaukselta. Kannattaa googletella lisää, ihan mielenkiintoinen ilmiö. Vähän toivois et itelleekii kävis sellain viel joku päivä, ihan vaan et tietää kuinka perseestä se on :hyper:

Pistetäänpä tänne omiakin kokemuksia unista. Lapsesta lähtien (ehkä jotain 5 v) minua on vainonnut karhu-unet. Syykin on selvä, katsoin nimittäin jonkun karhuelokuvan, jossa oli muistaakseni karhunmetsästäjiä jahtaamassa karhuja. Homma menikin päinvastoin ja karhut alkoivat napsia metsästäjiä yksitellen.

Alussa unet olivat hyvinkin mielikuvituksellisia, esim. karhut saattoivat olla sinisiä, eikä uni liittynyt mihinkään tiettyyn paikkaan. Myöhemmin unet ovat muuttuneet realistisemmiksi. Alussa kävi monesti niin, että heräsin siihen, kun karhu sai minut kiinni. Nykyään osaan vältellä karhuja paremmin. Monesti unessa olen kesämökillä. Yhtäkkiä huomaan karhun mökkitontilla. Yleensä pääsen sitä helposti pakoon esim. mökin katolle. Vaikka pääsenkin ns. turvaan, unet ovat silti melko ahdistavia. Eihän siinä mitään, jos näitä unia olisi vain silloin tällöin, mutta niitä on ollut säännöllisesti varmaankin useamman kerran kuukaudessa.

Tässä muutama päivä sitten näin unta että eräs oikeassa elämässäni puolituttu tyttö tuli sanoon mulle että oon sen lapsen isä, ja että se on syntyny jo ja oli jotain muutaman kuukauden ikäinen. Siinä sitten jouduin huolehtimaan siitä lapsestani ja sitten ku en meinannu uskoa koko asiaa siinä unessa ku olin shokissa siinä unessa niin jätin sen lapsen ihan heitteille ja olin lähteny vaan jonnekki viettää aikaa ihmisten kans. sitten herään päiväuniltani ja ihan hiestä märkä ja unen pöppörässä ja ennenku sain silmät kunnolla auki (kesti varmaan muutama minuutti oikeasti) mietin kauan aikaa, en siis tajunnu vieläkään että se oli unta, että miten vitussa minä nyt hoidan sen lapsen ja mihin minä jätin sen, ja mistä saan rahaa sen hoitamiseen, ja tässä iässä (18) ei isähommat tunnnu siltä sopivimmalta :D noh... sitten aloin miettiin että enhän minä ole edes ollu sängyssä kyseisen henkilön kanssa ja mietin että se huijaa minua.

sitten ku heräsin kunnolla sen parin minsan jälkeen, niin nauroin koko asialle sille kuinka paskat housuissa olin luullu itseäni isäksi vielä herätessänikin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pistetäänpä tänne omiakin kokemuksia unista. Lapsesta lähtien (ehkä jotain 5 v) minua on vainonnut karhu-unet. Syykin on selvä, katsoin nimittäin jonkun karhuelokuvan, jossa oli muistaakseni karhunmetsästäjiä jahtaamassa karhuja. Homma menikin päinvastoin ja karhut alkoivat napsia metsästäjiä yksitellen.

Alussa unet olivat hyvinkin mielikuvituksellisia, esim. karhut saattoivat olla sinisiä, eikä uni liittynyt mihinkään tiettyyn paikkaan. Myöhemmin unet ovat muuttuneet realistisemmiksi. Alussa kävi monesti niin, että heräsin siihen, kun karhu sai minut kiinni. Nykyään osaan vältellä karhuja paremmin. Monesti unessa olen kesämökillä. Yhtäkkiä huomaan karhun mökkitontilla. Yleensä pääsen sitä helposti pakoon esim. mökin katolle. Vaikka pääsenkin ns. turvaan, unet ovat silti melko ahdistavia. Eihän siinä mitään, jos näitä unia olisi vain silloin tällöin, mutta niitä on ollut säännöllisesti varmaankin useamman kerran kuukaudessa.
Miekin nään yhtenään karhu-unia, toki että ne ei ole painajaisia. Mie suorastaan unelmoin karhuista ja keväästä, kun pääsee taas karvalallujen elämää seuraamaan. Kerran näin kuitenkin painajaista karhusta. Kaverin kanssa oltiin karhun pyynnissä iltahämärissä ja haukussa oli oikein perkeleen iso uroskarhu. No syliinhän se sieltä kopsahti. Pyssyt ei pelannut eikä mitkään, ja sehän laittoi remonttiin molemmat ukot, toisen tais jopa tappaa. Perkele, ja tämä uni oli viikkoa ennen karhunmetätysajan alkua. Aamulla piti kaverille soittaa, jotta taidetaan myö tänä syksynä passata koko metätys, kun näin semmosen enneunen, jotta...

Miekin nään yhtenään karhu-unia, toki että ne ei ole painajaisia. Mie suorastaan unelmoin karhuista ja keväästä, kun pääsee taas karvalallujen elämää seuraamaan. Kerran näin kuitenkin painajaista karhusta. Kaverin kanssa oltiin karhun pyynnissä iltahämärissä ja haukussa oli oikein perkeleen iso uroskarhu. No syliinhän se sieltä kopsahti. Pyssyt ei pelannut eikä mitkään, ja sehän laittoi remonttiin molemmat ukot, toisen tais jopa tappaa. Perkele, ja tämä uni oli viikkoa ennen karhunmetätysajan alkua. Aamulla piti kaverille soittaa, jotta taidetaan myö tänä syksynä passata koko metätys, kun näin semmosen enneunen, jotta...

Perkele, ei olis pitäny lukea näitä, nyt nään aivan varmasti ens yönä painajaista Agagaputosta :evil:

Uni

Nyt oli aika erikoinen uni.

Olin yksin patikoimassa ja spottailemassa ruumita Aokigaharan metsässä(tuli luettua juttua siitä ennen nukkumaan menoa), joka unessa sijaitsi venäjällä, mutta myös samanaikaisesti japanissa. Patikoinnin edetessä ruumiit rupesivat vihertämään, sekä hehkumaan ja näin kaukana entisen ydinvoimalaitoksen. Unessani tiesin, että sielä asustelee Misha Koklyaev, joten päätin mennä morjestaan. Lähestyessäni laitosta, Misha perheineen heiluttelivat käsiä ja odottivat innoissaan tuloani ja kun pääsin sisälle asti, niin olin yhtäkkiä kerrostaloraunion parvekkeella ihmettelemässä kaverini kanssa, että miten TV voi toimia ilman sähköä. Kaverini tiesi, mutta ei suostunut kertomaan, joten lähdin sitten takaisin metsään spottailemaan ruumita.

Tuosta eteenpäin en muista enää kunnolla.

Huhhuh olipas taas kokemus viimeyönä. Ei tosin ollut uni, mutta kuitenkin. Taustatietoja sillain, että mulla rasahti viikko sitten olkapää ja sen jälkeen jomottanut enemmän tai vähemmän, kevyesti tosin loppuviikosta on päässyt reenaankin. Noh kuitenkin; nukuin mahallani kädet pään alla ja jotenkin nukkumisen läpi tunsin kuinka olkapäätä jomottaa. Heräsin siihen ja tunsin heti, kuinka en tunne kumpaakaan kättäni. Säikähdin ihan vitusti ja syke nous heti kattoon ja säpsähdin jotenkin istumaan ja rupes pakonomaisesti käymään sellanen helvetin säikähtynyt huohotus samalla ku katoin ihan elottomia käsiäni jotka rötkötti reisien päällä. Samalla kävi läpi ajatuksia tyyliin ei vittu onko tuo olkapää lähteny paikaltaan kokonaan, onko sormet taipunu jotenki väärinpäin ja joutuuko tässä nytte lähteen lääkäriin kun ei käsiä tunne olkapäistä eteenpäin. Vähän aikaa siinä panikoinnin lomassa alko kihelmöinti käymään pitkin käsivarsia ja tunto palaamaan käsiin. Normaaliahan tuo on, että käsi puutuu kun nukkuu huonossa asennossa, mutta ei oo koskaan kumpikin käsi puutunut samaan aikaan samoista kohdista totaalisesti ja sen lisäksi vielä pelottavuutta kiihdytti tuo jomottava kipu olkapäässä. Voin sanoo että pienestä asiasta kasvo melko pelottava kokemus

Voin sanoo että pienestä asiasta kasvo melko pelottava kokemus
Tunnetaan myös unihalvauksena.

Unet pakkikseen liittyen on varmaan ehkä kaikkein hämärimpiä..

Mike soitti mulle, et voinko tulla malliks Calvin Kleinin mainokseen, jota se on tulossa kuvaamaan Vaasaan ja malli oli perunut :D
Rupesin sit siinä stressaamaan ja hössöttämään, en mä kyllä muista miten se päätty.

Melko sick.

Viime viikolla:
Raahasin perässäni huonosti kasaan hitsailtua metallista arkkua, jossa oli tosi vanhan naisen ruumis. Arkku ja kansi olivat eri paria joten mummelin jalat tai naama oli näkyvillä koko ajan.

Viime yönä:
Minut tuomittiin vankilaan varkaudesta viideksi vuodeksi kun otin vahingossa tuopin mukaan ravintolasta poistuessani.

Olen nähnyt viime aikoina paljon ahdistavia unia tai ihan kunnon painajaisia. En tiedä johtuuko opinnäytetyön aiheuttamasta stressistä vai siitä, että unirytmini on kuin hamsterilla. Ennen en juuri koskaan muistanut nähneeni unia, mutta nykyään heräilen joka aamu hikisenä ja vielä tuoreessa muistissa joku sairas uni. Monesti näistä liittyvät seksiin, mutta jollain sellaisella twistillä, mikä tekee niistä totaalisen ei-nautittavia. En siis herää kanki pystyssä. :(

Esimerkkejä seuraa todennäköisesti pian.

Jahsoo, oltiin menossa kouluun ja katottii että tunti o 1kerroksessa, jes ei tarvii nousta portaita ylimpään eli 9 kerrokseen. No jostain syystä numerointi alko ylimmästä kerroksesta :jahas: Sitten kun päästiin perille kiipeämällä jyrkkiä portaita, missä ei ollu kaiteita ollenkaan, vaan portaat kierti sellanen nelikulmion reunoja pitkin.

Ylös päästyämme meidän piti jostai syystä valita yks pahin uhka joka sitten käskettii heittää alas sieltä. *mitävittua*. Jotenkin päädyttiin yhtee mun kavereista ja sit porukkalla alettii vääntämään sitä sieltä ylimmästä kerroksesta alas. Kun saatii "tehtävä" suoritettua, niin joku henkilökuntaa tulee kysyy että -kehenkäs tänään päädyitte ja miksi. Otti vaan nimen ylös ja kehuskeli että oli hyvin nätisti pyöriny kuulema kerroksien väleistä alas.:itku:

Sitten sen tyttökaveri soittaa ja sanoo, että en varmasti kutu ketään teistä sen muistitilaisuuteen ja että ootte tosi sairaita. Siinä sit oltii että no miks ei, eihä tää meijän syy ollu.. Huh huh..

Uni2, mikä o viel mielessä.

Oltiin kamun kans menossa provinssiin ja varattu joku erikoisempi majoitus. Se paljastui sitten erittäin vanhaksi taloksi, missä oli ihan pirun kylmää vaikka muualla oli kunnon kesä. Mulla ei ollu kun huppari ja viinaa mukana, että ei sitten varmaa nukuta kunnolla.

Sit alettii lähtee festarialueelle päin bussilla ja siinä bussia ootelles huomaan, että eihä mulla oo viinapullossa korkkia ja bussi tulee ja juomia ei saa ottaa mukaan. Juoksen äkkiä autolle ja heitän pullon sitten hanskalokeroon ja takas pysäkille. Kaikki o jo kerenny menne sisälle ja oon maksamassa kyytiä, kun kuski huomaa että on ehrami taskussa. Eihän sitäkään saa ottaa mukaan, eikä mulla ollu mitää havaintoo mistä se siihe oli ilmestynä.

Kiipeilen bussiin muiten yli, kun o iha pirun täynnä. No sit joku kaunis muija sanoo että tuu vaa tähä vieree istuu ja alkaa heti kiehnaamaa siinä, kunnes huomaan että alkaa tapahtuu pientä jöpötystä housuissa. Ilmeisesti muijaki huomaa, kun se nousee ja istuutuu suoraan syliin sitten. EI SIINÄ, mutta koko sen perse oli aivan jäässä, varmaa -100asteine ja sit tule kaamee katkarapu-efekti ja se alkaa nauraa siinä vieressä jotain..

Ei käyny flaxi tänäkään yönä :(

Ok, heräsin just "päiväunilta" ja muistissa yks, ei tosin kovin sairaasta päästä:

Yritän laittaa kahta aggressiivista koiraa ojennukseen, koska hallitsevat omistajiensa elämää ihan täysin. Toinen on joku chihuahua-rotta ja toinen iso pitbull. Tullessani paikalle chihuahua räksyttää jo.

Käytän Cesar Millanin reviirinvaltaustekniikkaa :D eli astelen ympäri itsevarmasti ja rauhallisesti. Chihuahua käy lahkeeseen kiinni ja heti ensimmäisen Tsst-näpäytykseni jälkeen pitbull hyppää kaulaan kiinni. :eek: Kuin tyhjästä, itse Cesar Millan hyökkää paikalle ja yrittää saada koiria irti kimpustani. Molemmat koirat kääntävätkin vihansa koirakuiskaajaa kohti eikä hänkään saa niitä pois kimpustaan...

Niin, taustatietona mainittakoon, että oon katsonu kaks tuotantokautta Dog Whispereriä viime päivien aikana.

Välillä nään unta joku tulee ksanomaan mulle että "moi, sulla olis vielä muutama viikko varusmiepalvelusta jäljellä" (intin kävin 7v sitten). Eikun menoks. Varuskunnassa joukkue on just lähtemässä liikenteeseen leirille, mulla ei oo vielä vaatteitakaan vaihdettuna, makkipakki ei vielä pesty, väärät varusteet laukussa, stägä unohtu, ai talvivaatteet piti olla päällä? vittuvittuvittu... sit jossai vaiheessa herää :dance:

Ei periaatteessa kuulu tämän topikin alle, mutta juhannuksen jälkeen tuli otettua 17päivän ränni(erinäisistä syistä), no kaikki tietää minkälainen liskojen yö on muutamankin päivän jälkeen. Tämän tulen muistamaan ikuisesti.

Kaikki alkoi rapujuhlista(missä en ole oikeasti ollut koskaan)jossa mulle syötettiin pingispallon kokosia rapuja elävänä. Ei mennyt kauaa kun nää paskiaiset pyrki vatsan läpi pihalle(ja meinaan tuntu sitten ihan vitun hirveälle ja aidolle.) Tähän paniikki ratkaisuna sain kaverilta jotain happoa mitä join päälle, kuulemma tappaa kaiken. Muutama sekunti meni ja tajusin, että ei helvetti mähän kuolen ite tähän happoon ja sisukset sulaa, taas tuntui todella pahalta ja aidolta. Siitä sitten paniikissa huutamaan keittiöön kaverin ukolta maitoa, jota vois vetää myrkyn päälle. Tässä vaiheessa ahdistus ja kuoleman pelko oli aika infernaalinen. Sitten heräsinkin oman keittiön lattialta istumasta vesilasi kädessä ja vettä lattioilla ja tippa linssissä :itku: ---> "mä en juo enää ikinä"

Elämäni paskin yö, tuosta kun uskals silmänsä sulkea, niin samanlaisia unia tuli ja puolentunnin välein hereille. Ihan yhtä villiksi meno ei mennyt enää, enkä muista edes enää muita unia. Ja seuraavana päivänä kasiin töihin :dance:

EDIT: niinjuu, olen nähnyt viimesen ~5kk aikana noin kymmenisen kertaa unen, jossa mulla menee leuat jonkinlaiseen kramppiin ja puree hampaita yhteen kaikilla voimilla kunnes kaikki hampaat räsähtää paskaksi. Ja on taas todella aidon tuntuinen, kaksi kertaa pitänyt herätessä mennä vessan asti peilin eteen katsomaan, että kuinka kaunista jälkeä tulikaan tehtyä...

En pääse yli unesta, jossa esitettiin Figaron häitä Sevillan parturin lavasteissa. Tämä on oikeasti paljon sairaampaa kuin miltä se kuulostaa. Jotenkin tuntuu psyyke nyrjähtäneen vähän. Enzo Dara veti Don Bartolon kostyymissä "La Vendettaa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom