Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
itellä on kans noita lento unia melko monestikin ja yleensä ne päättyy siihen että putoaa jostai helvetin korkeelta ja herää sillai että sydänki hakkaa kunnolla. melko ärsyttävää ku sitä vissiin jännittää jalkoja jotenki ihan helvetisti siinä ku pelkää aina siinä unessa että nyt jalat katkee tms.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mutta kyllä tuo mitä powerhousu kertoi niin olen itekin huomannut saman että uniin voi vaikuttaa. Usein itse kun näen unta, niin pystyn unessani vaikuttamaan sen unen etenemiseen. tavallaanhan asiaa voi verrata normaaliin kuvitteluun mielessään, unet vaan tulee alitajunnasta eikä sitä enää huomaa kuvittelevansa siis yleensä.
Harvoin pidän näkemistäni unista, ne ovat jotenkin ahdistavia vaikkei sinänsä niihin liity mitään painajaista, mutta tunnelma on aina jotenkin erilainen kuin hereillä. Sitä olisikin mielellään siis hereillä ja parempi kun ei näkisi mitään unia lainkaan.

Seksiunet kyllä kelpaa aina ja niitähän näkee aina silloin tällöin. kerran näin unen jossa sain useita minuutteja kestävän orgasmin, älkää olko kateellisia :D Johtuneeko siitä, että kesäisin naisväki pukeutuu enemmän hameisiin...

Itse en näe unia kyllä kauhean usein tai siis vissiin niitä näkee, mutta harvoin muistan niitä sitten, kun herään. Intin jälkeen tässä jokusen kuukausi sitten, oli kyllä aika painajaismainen uni, ku näin unta, että olin vielä intissä. Sama vitutus iski uneen ja tj:ki tais olla unessa vielä joku jäätävät 100 tai jotain vastaavaa. Sitte ku heräsin nii oi, että sitä tunnetta :dance:

Kyse onkin siitä, että voit oppia tunnistamaan koska näet unta, ja sen jälkeen voit muokata unta ja tehdä siinä mitä huvittaa. Ei ahista enää. Tossa muutama yö sitten itsellä kävi juuri noin, että aloin jostain syystä leijailla. Tajusin sitten jossain vaiheessa, että untahan tää on ja lähdinkin sitten lentelemään ihan tarkoituksella.

Joskus kun herään yöllä vaikka vessaan, saatan tehdä niin, että kun menen uudestaan nukkumaan, yritän tarkoituksella päästä nukahtaessani suoraan tuohon lucid-vaiheeseen. On jännä tunne kun alat kuulemaan ääniä ja vähitellen näkyy jotain kuvaakin ja sitten oletkin unessa jossa voit tehdä mitä haluat.

Eli kokeilepa ensi kerralla ymmärtää näkeväsi unta, niin ahdistus muuttuukin hauskaksi.

Ja lueskele vaikka tota, niin opit ehkä paremmin tunnistamaan mistä on kysymys.
http://www.hoyhensaaret.info/

Juu tajuan pointin. Ja kyllä mä jossain vaiheessa tajuan, että tää on unta, mä en halua lentää enkä kohota enää yhtään ylemmäs ja sitten käsken itseni heräämään. Mutta unessa en pysty lopettamaan tota nousemista, olen kyllä yrittänyt. Tai vaikka nouseminen loppuiskin, niin se ahdistava irrallisuus jää päälle silti. Ainoa keino tässä tapauksessa on herätä.

Intin jälkeen tässä jokusen kuukausi sitten, oli kyllä aika painajaismainen uni, ku näin unta, että olin vielä intissä. Sama vitutus iski uneen ja tj:ki tais olla unessa vielä joku jäätävät 100 tai jotain vastaavaa. Sitte ku heräsin nii oi, että sitä tunnetta :dance:
Kävin intin tossa aika vanhana vuonna 07, pääsin pois heti 08 alussa. Näen vieläkin unta siitä paskalaitoksesta. Vituttaa vaan kun siitä herää, kun se tunkeutuu vieläkin uniin.

Juu tajuan pointin. Ja kyllä mä jossain vaiheessa tajuan, että tää on unta, mä en halua lentää enkä kohota enää yhtään ylemmäs ja sitten käsken itseni heräämään. Mutta unessa en pysty lopettamaan tota nousemista, olen kyllä yrittänyt. Tai vaikka nouseminen loppuiskin, niin se ahdistava irrallisuus jää päälle silti. Ainoa keino tässä tapauksessa on herätä.
Voiskohan harjoittelusta olla silti hyötyä? Jos osaisi kääntää sen unen suunnan ihan täysin. No, on mullakin joskus ahdistavia unia joiden tiedän olevan unia ja haluan vaan herätä äkkiä. Heräänkin tietysti, kun yritän kovasti. Mutta joskus tuleekin mieleen, että josko ei heräisikään, vaan kokeillaan jotain muuta.

Kerran näin sellasta unta että entisessä kodissa olin käveleskelemässä olohuoneessa ja sitte hokasin että ruokapöytä on jotenki oudon harmaa. Kävelin sitä lähemmäs ja huomasin että mun jaloista ja käsistä tulee valokaaria pöytään, välillä lattiaa pitkin välillä ilmassa. Sitten jostain syystä halusin koskettaa pöytää ja luulen että potkasin sitä pöydän jalkaa samalla. Meinasin kaatua ja sain tasapainon takaisin sellasen leveän kaapin jossa on liukuovi (reilun metrin päässä) avasin sen oven koska näitä valokaaria alkoi menemään oven läpi. Tämän jälkeen kaaret loppuivat ja uniloppui kans. Oli aamulla pieni wtf olo kun olin ihan satavarma että oon potkassu pöydän jalkaan mun jalan, en vaan muistanu millon. Sitte vähän sen jälkeen muistin tuon unen ja huomasin että liukuovi oli auki, vaikka se normaalisti on kiinni.

Voihan se olla että oon vaan kävelly unissani ja nähny sen unena :D en sitte tiiä.

Tuli katsottua tuossa Harpers Islandia, ja oli aika ahdistavaa nähdä unta mikä etenee loppujenlopuksi siihen että kaikki perheenjäseneet ovat kuolleet. Heräsin sitten siihen kun menin takapihalle ja näin siskon hirtettynä takapihan puuhun...

Onko kukaan nähny sellasta unta että kaikki teidän tavat on rikottu? Minä kerran "heräsin" ja vieressä oli telkkari päreinä, hyppäsin ylös sängystä ja ihan kaikki oli rikottu.. Tuli semmonen fiilis että nyt mulla ei oo enää mitään ja samalla paniikki, että mitä vittua on sattunu. Koitin soittaa kaverile mutta puhelinkin oli paskana. Ahdistavaa..

Näin viime yönä unta, jossa kuorin perunoita. Siinä oli sen unen koko sisältö. Minä kuorimassa aivan tavallisia perunoita. Jumankauta, unissa olisi mahdollista tehdä ihan mitä vain, kun mitkään fysiikan lait eikä mikään muukaan voi rajoittaa tekemisiä, ja minä kuorin perunoita. Toisaalta, olen minä joskus nähnyt sellaistakin unta, että pesin hampaitani monta minuuttia. Taidan olla alitajunnassani maailman tylsin ja harmain ihminen.
Ai jumantsuikka. Tulipa juuri nähtyä vielä rankempi uni. Olin unessa hommannut sellaisen S-etukortin, jolla voi maksaa, ja olin kassalla ostoksia maksaessani ihan innoissani siitä, että nyt tulee perusbonuksen lisäksi vielä puolen prosentin maksutapaetu. Vittu mää olen hurjempi jätkä kuin Chuck Norris ja Steven Seagal yhteensä.

Kävin intin tossa aika vanhana vuonna 07, pääsin pois heti 08 alussa. Näen vieläkin unta siitä paskalaitoksesta. Vituttaa vaan kun siitä herää, kun se tunkeutuu vieläkin uniin.

Hehe, ite saapumiserää II/01, eikä siitä pitkä ole kun viimeksi olen nähnyt unta, että olen joutunut armeijaan uusiksi. Yleensä niissä menee aina kaikki pieleen ja näitä unia olen nähnyt monta kertaa. Noita uudelleenjoutumisia unissa on kavereillakin ollut, eli aika traumaattinen kokemus vissiin oli. :D

Ei se intti unimaailmasta niin nopeasti poistu. Itse pääsin intistä pois 94 tai 95 ja ei ole kuin vuosi tai jotain kun näin unta että olin ilmottautunut vapaaehtoisena inttiin uudestaan. Sitten ensimmäisenä päivänä yritin selittää kaikille että oon käynyt jo intin ja tulinkin toisiin aatoksiin enkä halua käydä sitä enää vapaaehtoisena. Mutta kukaan ei tietenkään kuunnellut :D

Itsellä ei kovin kauan ole intistä aikaa, ja noita inttiunia tulee ehkä 2krt/vk... Joskus oikeen kunnon tetsausta :D Kyllähän ne pistää vituttamaan ku voisi nähdä jotain paljon mukavampaaki...

Puuh onneksi ei ole viimeaikoina ollut näitä lento/putoamisunia. Alkoi meinaan mennä hermo niihin ja aika pahasti.

Uni alkoi aina siitä kun pomppasin vähän ilmaan niin pomppu vain jatkui stratosfääriin asti. Aikansa siinä tulee liideltyä ja sitten vauhti ikäänkuin loppuu ja alkaa vapaa pudotus kohti maata...ottaa vatsanpohjasta aikas raakasti. Pari metriä ennen maahantörmäystä pystyn jotenkin lähtemään taas lentoon. Ja sitten taas tiputaan kohta. Tätä jatkuukin sitten hyvä tovi. Jossain vaiheessa tajuan näkeväni unta ja pystyn kontrolloimaan tilannetta ja lentelen sitten ihan ässänä...mutta silti välillä alkaa vapaa pudotus...mutta tilanne korjautuu jos jotenkin "rentoudun" ja annan mennä ikäänkuin virran mukana...hankala selittää. Lopulta tähän touhuun herää ja lakanat on hiestä märkänä....

Intisä on aikaa jo vuosia mutta muistan että noin puolisen vuotta kotiutumisenkin jälkeen heräilin ihan randomilla yöllä ihan skarppina...olin luullut että on "hälytys" :D Leireillä harrastettiin sellaista hupia, että yöllä tuli varsin usein jotain hälytyksiä ja piti sit juosta suurinpiirtein kalsareilla hankeen tetsaan. Tästä seurasi että leireillä+kassulla näin unta hälytyksistä...saatoin pompata teltassa pystyyn hullunkiilto silmissä ja tapailla rynkkyä...olin kuulemma pelästyttänyt kipinämikon pariin kertaan :D Ja tää sit jatkui siviilissäkin...

Opiskeluaikoina tuli tehtyä duunia koulun ohessa ja vähän liian kova tahti aiheutti sen, että kun oli yön painanut duunia ja meni aamulla nukkuun niin näki unta että teki duunia, argh. Sitten kun iltapäivällä heräs niin ei ollut kovin virkee olo...ja sit taas ilta/yövuoroon :D Sitähän tuli tehtyä töitä ikäänkuin ympäri vuorokauden, harmi ettei nukutusta ajasta tullu palkkaa...

Näin unta, että treenasin pohkeitani. Heräsin hetkeks vaan tajuamaan, että heiluttelen nilkkoja edestakasi hereilläki.

Oikea asenne kun unissaankin treenaat :puntti:

Itsellä kävi viime viikolla aivan samalla tavalla, ollessani päiväunilla, heräsin siihen
kun tein jotain rintaliikettä, oiskohan jo aika kevennellä :D

Viime yönä jyystin unissani 16-vuotiasta serkkutyttöäni. Damn!
Nää on kyllä parhaita unia :pano:

Itse kun katselin Harpers Islandia tossa yks päivä niin näin unen jossa John Wakefield murhasi perheeni jäsenet yksitellen, ja uni loppui siihen kun menin takapihalle ja siskoni oli hirtettynä takapihan mäntyyn. Ei ollut kiva uni :(

Voi luoja, millaisia unia on tullutkaan nähtyä viime aikoina...

Kuluneella viikolla ehkä sairain kaikista oli intissä päivänokosilla nähty uni, jossa oli mukana meikäläisen lisäksi hervottomalla, about kaksikymmentäsenttisellä meisselillä varustettu vastasyntynyt lapsi. Siis ihan tajutonta. Siinä se pentele vaan vatkasi pokkana monsterikyrpäänsä nenäni edessä, samalla ilkikurisesti nauraen. Voitte vain kuvitella sen alemmuuskompleksin, jonka kyseinen vekara tempauksellaan aiheutti...

Olin saada tuossa aamusella paskahalvauksen kun uni ei meinannut riittää, tuli sängyssä pyörittyä sitten hetken aikaa ja jossain vaiheessa sitten vaipu taas unten maille. No unissani raotin silmiä ja huomasin taas olevani omassa sängyssä kunnes jonku käsi koskettaa olkapäätä ja möreä ääni sanoo: "Pitäskö se mennä keittään kahavia?". Siltä istumalta tuntu ku olis päästä varpaisiin tungettu rautaputki, kun ei pystynyt pyörähtämään ja katsomaan kuka perkele siinä vieressä makoilee, niinku olis halvaantunu siihen paikoilleen. Jotain siinä tuli täristyä kun ei pystyny kääntymään. Sulin unessa silmät mukamasten ja seuraavan kerran kun aukasin niin olin taas hereillä.. Ei ole tämä poika noussut sängystä niin nopeasti ylös vähään aikaan.. Meinasin kyllä humauttaa automaattisesti nyrkillä tuohon selän puolelle kun nousin ylös.. Mahtava kun siinä olis ollu joku beibe makoilemas unte mailla aiva rauhassa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom