Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Karmea painajainen viime yönä,näin unta työstä. Ja sit siin jostain kumman syystä sekoili vielä broidi mukana jonka kanssa en ole paljo tekemisissä.Lisäksi edellisestä työpaikasta pari vanhempaa asentajaa.Olin mitottamassa johku hiton latoon listoja,helvetin kiire ja pojat istuskeli vanhassa mersussa oottamassa mun mittalappua jotta pääsisivät liikkeelle.
Ei siinä muuta outoo mut oon nyt saikulla joten...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin unta että olin huoneessa jossa Salkkareiden Heidi oli jostain syystä sairaana sängyssä ja siinä sängyn toisella puolella Zack Khan teki hauiskääntöjä pienillä painoilla :rolleyes:

Ilmeisesti tulee katottua liikaa salkkareita ja pakkista :)

haa, näin mukavaa unta.

Heräsin aamulla ja laitoin napit korville. Nukahin uudelleen ja näin unta, jossa olin kotona ja musiikkia kuului jostain. Ihmeteltiin kavereiden kans, että mistä se tulee. Rikottiin radiot ja aina se vaan kuulu jostain. Jossain vaiheessa tuli scootteria:D se loppu tosi lyhyeen. sillon ku sitä tuli ni käytiin rikkomassa autosta radiot ja musa vaa jatku.
Mentiin ulos jonku hiekkakasan päälle ja kaveri kaivo ja etti jos se ois kuulunu sieltä. Sieltä kyllä löyty Ipodi. Jopa samanlainen, mikä minulla on.
Oltiin jossain tulivuoren lähellä, ehkä Indonesiassa. Jotku oli nuotion äärellä ja sieltä alkoi kuulua Red Hot Chili Peppersin Californiacation, jonka muistan kuulleeni myös oikeessa elämässä Indonesiassa nuotiolla ollessani. Tämän jälkeen joku siellä kaivoi kitaran ja alkoi laulamaan The Verven The Drugs Don't Work. Oli tosi lähellä, etten alkanu laulamaan mukana.
Sitten heräsin ja huomasin kuuntelevani tuota viimeistä biisiä.

Oli kyllä aikamoinen musikaali toi uni. Näitä lisää

Off topic, mutta tuli noista karhu-unista mieleen, että mistä johtuu jos unessa kuolee niin herää siihen? Tai en nyt tiedä onko ihan _aina_ mutta itselläni on kyllä aina ollut, tyyliin tippuu jostain ja juuri kun on osumassa maahan herää. Muistelisin että tätä on ihan tieteellisesti tutkittukin, mutta en nyt muista missä enkä jaksa alkaa kaivamaan. Tietäisiköhän joku muu paremmin mistä tämä johtuu?

Omista unista sen verran, kovin useasti en niitä muista, ainakaan aamulla enää, mutta erittäin realistisia ne ovat. Viimeisin oli kun sain jostain angiinasta verenkiertoon lihansyöjäbakteerin(?), jonka jälkeen molemmat jalat piti amputoida.. ai että helpotti kun heräsi.

Myös nyt lähiaikoina on käynyt näin, ei nyt varsinaisesti mitään sairasta mutta outoa. Herään, katson kelloa se on esim. 03.00 yöllä, silti jotenkin alitajunnassa ei rekisteröi sitä, vaan kelaan koko ajan että on aamu ja pitää nousta. Paras oli kun ehdin tekemään kaikki aamutoimet ja huomasin sitten keittiössä katsoa kelloa uudestaan ja se oli vasta 04.00... pikkasen tulee aina tyhmä olo. Nykyään kuitenkin tarkistan kellon aina muutamaan otteeseen ennenkuin nousen. :)

haa, näin mukavaa unta.

Heräsin aamulla ja laitoin napit korville. Nukahin uudelleen ja näin unta, jossa olin kotona ja musiikkia kuului jostain. Ihmeteltiin kavereiden kans, että mistä se tulee. Rikottiin radiot ja aina se vaan kuulu jostain. Jossain vaiheessa tuli scootteria:D se loppu tosi lyhyeen. sillon ku sitä tuli ni käytiin rikkomassa autosta radiot ja musa vaa jatku.
Mentiin ulos jonku hiekkakasan päälle ja kaveri kaivo ja etti jos se ois kuulunu sieltä. Sieltä kyllä löyty Ipodi. Jopa samanlainen, mikä minulla on.
Oltiin jossain tulivuoren lähellä, ehkä Indonesiassa. Jotku oli nuotion äärellä ja sieltä alkoi kuulua Red Hot Chili Peppersin Californiacation, jonka muistan kuulleeni myös oikeessa elämässä Indonesiassa nuotiolla ollessani. Tämän jälkeen joku siellä kaivoi kitaran ja alkoi laulamaan The Verven The Drugs Don't Work. Oli tosi lähellä, etten alkanu laulamaan mukana.
Sitten heräsin ja huomasin kuuntelevani tuota viimeistä biisiä.

Oli kyllä aikamoinen musikaali toi uni. Näitä lisää

Meikä näki joskus lapsena tollasen vähän saman tyylisen vaikka ei ollukkaan mp3:sia ees olemassa sillon vielä. Se meni niin että heräsin sängystä joskus alku illasta ja kämpässä soi yhen mun polttaman levyn eka biisi, kävelen äitin ohi keittiössä ni se käskee pistää ton musan pois. Mitäpä tekee meikä, kävelee saunaan jossa on tuli ja cd uunissa. Ku otan kiinni siitä levystä se menee tuhkaksi :D Siinä vaiheessa biisinä oli Spooksin Karma Hotel!!

Tästä on jo monta vuotta mutta silti. Olin intissä jollain kadettien pitämäl ampumaleiril. Koko päivän kestänyt tetsaus paska oli lähellä loppua ja nukahdin siihen odotusalueelle auringon paisteeseen. Näin unta että olin bahamalla juomassa sateenkaaren väristä drinkkiä ja poltin monte cristo sikaria ja samalla kattelin täysin pilvetöntä taivasta. Silloin vitutti herätä kun kadetti alko meluta. VITUTTI. Varsinkin kun m95 housut oli revennyt ja housut oli täynnä jotai vitun sisiliskoja.

Olin yks yö piirikierroksel kaverin kans ja saatiin hälytys yhteen varastorakennukseen. No tultiin paikalle ja huomattiin, että kyllähän siel on ovet rikottu ja sisälle menty. Noh ei siinä mitään, napattiin piiriauton peräkompulasta vähän aseistusta...Kaveri nappas jonkun pistoolin (en merkkiä ja kaliiperiä muista) ja meikän mukaan lähti pumppuhaulikko ja ak-47 :D Mentiin sisälle ja kohta nähtiinkin rötöstelijä. Lähettiin perään ja käskettiin pysähtyyn. No tultiin yhteen halliin missä ei ollu kun pari roska laatikkoa. Murtomies hyppäs toisen laatikon taa ja alko ampua meitä kohti. Mä ja kaveri mentiin toisen boxin taa ja alettiin vastaan tuleen...mut muutaman laukauksen jälkeen huomattiin että aseet kyllä on mutta ei panoksia :down: ja kaiken lisäks siel oli kissan kokosia rottia joihin ei oikeen tehny mieli koskee... jossain vaihees tää murtomies lähti juokseen toiseen osaan rakennusta... meikä lähti perään ja taas se alko ampuun kohti...yritin väistellä luoteja parhaani mukaan hyppimällä puolelta toiselle...ja loikat ei ollu mitään perus hyppyjä vaan monta metriä korkeita ja pitkiä....

Ikävä kyllä unessa ei oo mitään loppu huipennusta vaan se loppu kun hyppäsin seinää päin:(

Näin unta et olin karhu ja olin meidän mökillä, jossa asui ukkeli joka vihaa karhuja. Se ukko yritti aina ampua mua ja menin järveen turvaan koska osasin hengittää veden alla. That's messed up...

Oman silmään sattuneen tällin jälkeen näin painajaisia miehestä joka oli vahingossa imuroinut pölynimurilla oman silmämunansa irti. Herättyä oli pakko yrittää googlettaa onko noin oikeasti käynyt.

Viime yönä, tosi hatarat muistot, mutta oli pelottava tunnelma: meillä oli jotkut bileen tapaiset kotona, ja sitten 3 vierasta miestä tulee jotenkin sisälle. Ensin ollaan vähän, että mitäs vittua ja keitä nuo on..Sitten kaikki muut ihmiset häviää siitä, ja kolmikko alkaa käyttäytyä jotenkin uhkaavasti. Yritetään käskeä niitä pois, ja ne ei lähde. Sitten tulee jotain hässäkkää, ja mun mies hyökkää yhden vieraan miehen kimppuun. Tää äijä onkin yhtäkkiä todella iso, ja nappaa miestäni vaan rantesta kiinni ja pitelee. Mä yritän soittaa poliisille, mutta mun akku on loppu. Puhelin sammuu aina, kun saan numerot näppäiltyä. Sit uni hyppää siihen, että itken ihan hysteerisenä ja huudan mun miehelle, että miten mun pitäis uskoa, että se suojelee mua, kun vieras mies voi vaan roikottaa sitä ranteesta :D Heräilin tuossa välissä aina, ja selvitin itselleni, että se oli uni. Mutta heti kun nukahdin, niin äijät oli jotenkin taas meillä kotona.

Joku hirveä hätä siinä oli, ne kai yritti tappaa meitä tai jotain. Herätessäni muistin vielä ihan täysin tuon unen, mutta enää en muista kun sen ahdituksen tunteet ja nuo yksityiskohdat. Erityisesti sen, että huusin miehelleni tuosta suojelusta.

Kahden viime yön satoa: Ekassa vaimon sisko oli lähettänyt minulle jonkun seksivideonsa =/ Toisessa mut ammuttiin töissä. Hivenen erikoisia pitkästä aikaa...

Nyt kun alkoi muisteleen tuli monta muutakin unta mieleen. Nään tosi paljon unia ja joka yöstä muistan jotain. Mutta mieleen painuvimmat TOP3

1. Alustuksena: olin sairaalassa 15-vuotiaana angiinan ja keuhkokuumeen takia, ja sain päivässä monta piikkiä tramalia pyllyyn. Olin kauheassa pökkyrässä 13 päivää siellä. No yksi yö näin sitten tälläistä: makaan siinä omalla sairaalapedilläni, siinä on sellainen verho, mikä siellä tietysti oli oikeastikin. No, tämä verho muuttuikin punaisiksi esiripuiksi (kuten teatterissa), ja avautui. Mun poikaystävä vehtaa siellä "näyttämöllä" semmoisen muijan kanssa, joka oli kamala lutka oikeassa elämässä. Huudan ja riehun niille, ja ne vaan nauraa ja jatkaa vehtailua. Lopulta sisäinen tuskani äityy niin pahaksi, että päätän tappaa itseni puhaltamalla ilmakuplia tippaletkuuni. Sitten juuri puhalluksen jälkeen tajuan, etten haluakaan kuolla. Tajuan samalla, että liian myöhäistä, nyt mennään. Heräsin henkeäni haukkoen.

2. Olin paikallisessa pizzeriassa. Se sijaitsee tutulla paikalla, mutta sisustuksena on pirttipöytiä ja pitkiä penkkejä. Vedettiin siinä pizzaa, kun yhtäkkiä konekiväärein aseistettu joukko hyökkää pizzeriaan. Pizzerian omistaja vetäisee mut pöydän alle turvaan. Konekiväärijoukon pääjehu astuu pöydän eteen, mutta se onkin napatanssijapuvussa oleva nainen, turkoosi huivi kasvojen edessä. Se alkaa räiskiä huutaen samalla: "Tätä se vapaus nyt sitten on!"

3. Uni oli muuten ihan tavallista touhuilua, mutta sitten menen hakemaan postia. Postilaatikossa on sellainen paketin saapumisilmoitus. Otan sen käteen, ja se onkin kirje sairaalasta. Siinä luki, että teille on syntynyt vauva, tyttö, mitat ja kaikki, tulisitteko ystävällisesti noutamaan sen x-päivien kuluessa. Se oli hyvin virallinen kirje. Aluksi olin, että joo, tokihan se pitää noutaa. Lähdin sitten kävelemään sairaalalle, ja aloin pohtia, että missä välissä muka olin ollut raskaana. Soitin miehellekin ja kysyin, muistiko se. Jotenkin se matka tuntui kestävän ikuisuuden, kiertelin ihme reittejä ja mietin koko ajan miksi olen ihan väärässä suunnassa. Sitten en enää muistakaan mitään tai heräsin siihen.

Joskus olen nähnyt sellaista unta että olen mummolassa, ja isäni muuttuu zombiksi ja jahdattaa mua pitkin pihaa ja taloa sitten juoksen takapihalle ja menen autoon ja isä juoksee perässä ja siinä se jatkuu ja samalla olen jossaki toisessa paikassa ja se missä isä jahdattaa mua niin on niinkuin elokuva ja koitan laittaa sitä kaukosäätimellä kiinni.

Toinen outo uni sattui muutamavuosi kun olin nokosilla, näin unta että olin isossa kivisessä luolan tapasessa paikassa jossa oli ohuet paikat reunoissa joissa pysty kävelemään ja siellä oli reekeristä jotain ''monstereita''. sitte sama kuin viime unessa että koitin niiku toisessa paikassa sammuttaa sitä kun se missä olin siellä luolastossa oli jostain elokuvasta, sitten se jatkui että olin kotikulmilla siwan ja yhen kioskin lähettyvillä, siellä liikkui alien elokuvista niitä pieniä ''monstereita'' jotka hyppäävät naamaan, niin niitä oli liikkeellä ja kun osti en muista tarkalleen mutta jotain gogoja niitä lasten keräilyhahmoja niin niistä sai jonku suojan, ihan omituinen uni.:jahas:

Ja viime aikoina olen pelannut koti pihalla rivitalojen postilaatikoilla jääkiekkoa maajoukkue paidassa ja siinä oli maalina postilaatikot ja en muista mutta Niittymäki taisi olla siinä maalissa ja pihalla oli hirveet lumi penkat ja sitten kun koitin laukoa niin kiekko lensi hirveen korkeelle ja juoksin aina hakemaan sen ojasta jossa oli paljon lunta.

Ja sitten olen ollut alasti Rovaniemen keskustassa ja muistaakseni sain pyyhkeen ja koitin ettiä puhelinta pitkin kaupunkia ja tietysti tuttuja oli tullut vastaan, huh, kaikkea sitä ihminen näkeekää unta:jahas:

Sitten joskus nähnyt sellasta unta että mulla oli oma jet-pack joka oli tehty koulurepusta ja sitte siinä oli playstation 2 ohjaimen neliö nappula jolla pääs ilmaan ku tarpeeksi paino sitä, mutta sitte en jotenki uskaltanut jotain 10metriä ylempänä lentää.

Parhaani mukaan koitin muistaa mitä tapahtui.

Tän yön satoa. Näin unta, että oon jossain vieraassa paikassa ja en saa unta vaikka kuinka yritän nukkua, pyörin sängyssä siinä unessa. Välillä sit aina nukahdan hetkeks, sit yhtäkkiä vaan avaan silmät ja joku tumma hahmo tuijottaa mua siinä unessa kun makaan sängyssä selälläni. Ja vaikka kunika yritän niin en pysty liikuttaa mitään raajaa. Yritän siinä vielä hokea itelleni koko ajan että tää on vain unta, mut en siltikään pysty liikuttaa itteeni ja tää hahmo vaan tuijottaa. Jossain vaiheessa se sit lähtee juoksee vaan pois ja säpsähdän hereille siinä unessa. Oikeesti nukun vielä kuitenki. Ja tä sama toistu jonku 5 kertaa putkeen. Hyi helvetti mikä olo oli ku heräsin sit oikeesti. Mietin vieläki onko tää unta vai mitä. Sekava selostus ja varmaan kukaan ei tajunnu, mut oloki on sen mukane.. Ei oikeen tee mieli mennä nukkumaan.

Toissayönä näin unta, jossa Imatran kirkkoherra Marja-Sisko Aalto ja maahanmuuttoministeri Astrid Thors olivat vampyyreitä ja saalistivat porukkaa. Unen loppuvaiheessa muistan piileskelleeni jossain hökkelin ullakolla hobittien ja joidenkin random-tyyppien kanssa. Taidettiin olla jossain hemmetin korvessa ja ympärillä oli jonkin verran busseja. Oli sellainen "leirikoulu gone shit"-meininki, kun olo oli ikään kuin oltaisiin oltu peruskouluajan leirikoulussa tai luokkaretkellä. Yhdessä vaiheessa muistan katselleeni - ollessani maaten ja piilossa - jonkun puisen esteen takaa, kun verenhimoiset rouvat kävelivät sorahiekkatiellä käsilaukut messissä ilmeisesti etsien uhreja.

Tämä oli taas niitä unia, jossa siirryttiin aivan koko ajan uuteen paikkaan, joten mitään kokonaiskuvaa on vaikea hahmottaa. Luulen kuitenkin nähneeni enteen, jossa Suomelle on luvassa synkät ajat...

Tän yön satoa. Näin unta, että oon jossain vieraassa paikassa ja en saa unta vaikka kuinka yritän nukkua, pyörin sängyssä siinä unessa. Välillä sit aina nukahdan hetkeks, sit yhtäkkiä vaan avaan silmät ja joku tumma hahmo tuijottaa mua siinä unessa kun makaan sängyssä selälläni. Ja vaikka kunika yritän niin en pysty liikuttaa mitään raajaa. Yritän siinä vielä hokea itelleni koko ajan että tää on vain unta, mut en siltikään pysty liikuttaa itteeni ja tää hahmo vaan tuijottaa. Jossain vaiheessa se sit lähtee juoksee vaan pois ja säpsähdän hereille siinä unessa. Oikeesti nukun vielä kuitenki. Ja tä sama toistu jonku 5 kertaa putkeen. Hyi helvetti mikä olo oli ku heräsin sit oikeesti. Mietin vieläki onko tää unta vai mitä. Sekava selostus ja varmaan kukaan ei tajunnu, mut oloki on sen mukane.. Ei oikeen tee mieli mennä nukkumaan.

Noi on noita saatanan kohtaamisia. Älä huolestu, itellä käy monesti noita.

Viime yönä näin sekavaa unta. Muistan joskus nähneeni unta, jossa tapoin ihmisen katajanoksalla.
Tänä yönä sitten kuljetin tota ruumista pulkassa jonnekki yliopiston ruumiskompostiin. Ei sitä vaan löytyny mistää sieltä vaikka selvästi luki, että kolmannessa kerroksessa se pitäs olla.
Onneks ei ollukkaa totta, mutta sitten toisaalta jäi vähän vaivaamaan että mihin se pulkka jäi. Siellä yliopistolla jotkut lapset ihmetteli ja kehu mun kenkiä.

Viime yönä näin sekavaa unta. Muistan joskus nähneeni unta, jossa tapoin ihmisen katajanoksalla.
Tänä yönä sitten kuljetin tota ruumista pulkassa jonnekki yliopiston ruumiskompostiin. Ei sitä vaan löytyny mistää sieltä vaikka selvästi luki, että kolmannessa kerroksessa se pitäs olla.
Onneks ei ollukkaa totta, mutta sitten toisaalta jäi vähän vaivaamaan että mihin se pulkka jäi. Siellä yliopistolla jotkut lapset ihmetteli ja kehu mun kenkiä.

Ei helvetti :D

Tähän vois olla oma uni paikallaan, tapahtui toissayönä.
Oltiin kavereiden kanssa Linja-auto asemalla ja nappasin siitä snägäriltä jonkun purilaisen mukaan ja aloin safkaamaan. Oudointa oli se että se burgeri muistutti mun kaverin päätä. Heräsin ja soitin kaverille, että söin pääs ja suljin puhelimen. Oli ihan lievästi wtf olo kun tajusi mitä tapahtui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom