Nyt kun alkoi muisteleen tuli monta muutakin unta mieleen. Nään tosi paljon unia ja joka yöstä muistan jotain. Mutta mieleen painuvimmat TOP3
1. Alustuksena: olin sairaalassa 15-vuotiaana angiinan ja keuhkokuumeen takia, ja sain päivässä monta piikkiä tramalia pyllyyn. Olin kauheassa pökkyrässä 13 päivää siellä. No yksi yö näin sitten tälläistä: makaan siinä omalla sairaalapedilläni, siinä on sellainen verho, mikä siellä tietysti oli oikeastikin. No, tämä verho muuttuikin punaisiksi esiripuiksi (kuten teatterissa), ja avautui. Mun poikaystävä vehtaa siellä "näyttämöllä" semmoisen muijan kanssa, joka oli kamala lutka oikeassa elämässä. Huudan ja riehun niille, ja ne vaan nauraa ja jatkaa vehtailua. Lopulta sisäinen tuskani äityy niin pahaksi, että päätän tappaa itseni puhaltamalla ilmakuplia tippaletkuuni. Sitten juuri puhalluksen jälkeen tajuan, etten haluakaan kuolla. Tajuan samalla, että liian myöhäistä, nyt mennään. Heräsin henkeäni haukkoen.
2. Olin paikallisessa pizzeriassa. Se sijaitsee tutulla paikalla, mutta sisustuksena on pirttipöytiä ja pitkiä penkkejä. Vedettiin siinä pizzaa, kun yhtäkkiä konekiväärein aseistettu joukko hyökkää pizzeriaan. Pizzerian omistaja vetäisee mut pöydän alle turvaan. Konekiväärijoukon pääjehu astuu pöydän eteen, mutta se onkin napatanssijapuvussa oleva nainen, turkoosi huivi kasvojen edessä. Se alkaa räiskiä huutaen samalla: "Tätä se vapaus nyt sitten on!"
3. Uni oli muuten ihan tavallista touhuilua, mutta sitten menen hakemaan postia. Postilaatikossa on sellainen paketin saapumisilmoitus. Otan sen käteen, ja se onkin kirje sairaalasta. Siinä luki, että teille on syntynyt vauva, tyttö, mitat ja kaikki, tulisitteko ystävällisesti noutamaan sen x-päivien kuluessa. Se oli hyvin virallinen kirje. Aluksi olin, että joo, tokihan se pitää noutaa. Lähdin sitten kävelemään sairaalalle, ja aloin pohtia, että missä välissä muka olin ollut raskaana. Soitin miehellekin ja kysyin, muistiko se. Jotenkin se matka tuntui kestävän ikuisuuden, kiertelin ihme reittejä ja mietin koko ajan miksi olen ihan väärässä suunnassa. Sitten en enää muistakaan mitään tai heräsin siihen.